abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72652259
Ik vind Johnny Cash ook leuk, VMW. En ook heel erg in Sesamstraatfilmpjes

Ik sla nog een dag sporten over; mijn armen doen pijn en mijn ene knie is helemaal beurs. Ik geloof niet dat ik aanleg heb voor klimmen

Afijn, een lijstje:
O: 2 eitjes
T: handje amandelen
L: 3 knackebrod, bak bietensalade
T: bakje griekse yoghurt 0%
T: ruim een pond druiven
D: fajitas
T: wodka of baileys, japanse zoutjes.
pi_72652272
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vond je ze wel lekker Chico?
Ik geloof dat ik er niet zo van hou, maar met mayo zijn bijna alle soorten vlees(vervangers) wel te eten . Het is zo ... zetmeel-achtig. Reden dat ik niet van linzen/bonen hou . Ik heb nu nog een half pakje over, voor morgen (als ik geen zin meer krijg in boodschappen doen) of lunch zondag. Verzin wel wat .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72652286
De dag, samengevat:

• bak brinta
  • minizakje chips
  • 20km hardlopen
  • geroerbakte dikke komkommer + 2 ons witte rijst + mayo
  • zakje studentenhaver (250gr)
  • minizakje chips
  • Avondeten: beetje pasta. Gestoofd: spekjes, knoflook, knolvenkel, snijkool. Tomatensalade. Erover wat pesto (uit potje), geroosterde pijnboompitten & beetje geraspte kaas. Toe: appelmoes met wat yoghurt.
  • 1 port

Oh ja, en wat buikspieroefeningen, mijn liefste heeft een rekstok opgehangen .
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_72652350
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Zelf maken is trouwens ook geen succes: is mij nooit gelukt en volgens mij zélfs Coldfeet niet.
    Ha! Echt wel Truc is om 'rauwe' kikkererwten te gebruiken, volgens mij. Veel verse groene kruiden, niet te zuunig met de specerijen, beetje bakpoeder, meen ik, en dan met zelfgemaakte knoflooksaus en uienprut. Ik heb nog nooit zo gemeurd Zo erg dat ik het zelf rook
    Maar echt heel erg lekker!
    pi_72653268
    Ik heb een keer zelf falafel proberen te maken. En nadat ik eeuwen bezig was geweest en ze klaar waren om in de frituur te gaan.. knalden ze meteen uit elkaar toen ze het vet raakte.

Ik haal zo voortaan wel bij de falafeltent.
      vrijdag 11 september 2009 @ 19:23:11 #156
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72653311
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ha! Echt wel
    .

CF is op d'r culinaire teentjes getrapt .
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 11 september 2009 @ 19:25:18 #157
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72653377
    Ik zou best blij zijn met maar een halve van CFs culinaire tenen, als ik dan ook zo goed kon koken

Ik zou dacht ik ook nog foto's uploaden van mn gewonnen dingetjes! Glad vergeten. Zo eens kieken of het wil lukken.
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_72653705
    ik heb dit in bestelling staan bij H&M :$

concertjurkje (die zwarte) heb ik ook in een bloemetjes patroon, heel schattig. die heb ik al. de andere jurk vind ik gewoon tof, en de jas is met 25 % korting (code uit mn mail)...de schoenen heb ik in 37 geprobeerd, die pasten niet, nu 38 proberen... ik betsel vaak veel, en in meerdere maten, en stuur dan bijna alles terug. ze beginnen me te herkennen bij t postkantoor... koop vaak maar 1 of twee dingen uit een bestelling. of soms helemaal niks...
    Kwak
    pi_72653761
    Die laarsjes zijn echt super !! Ik heb ze ook, heb ze eigenlijk iedere dag aan omdat ze gewoon het lekkerst zitten
    pi_72653819
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

CF is op d'r culinaire teentjes getrapt .
    Ja

Schoenen van de H&M, is dat ook maar enigszins deugdelijk spul?
      vrijdag 11 september 2009 @ 19:44:06 #161
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72654055
    Kwak! Jouw bestelling! Lijkt erg veel op mijn verlanglijst op de H&M-site! Al staat daar iets meer op, hehe. Goeie smaak dus
    Ik wil ook die laarsjes (gokje, want maat 38 van H&M is altijd te klein en 39 te groot), dat zwarte jurkje maar dan met dat sneeuwvlok-achtige patroontje, en die jas! Al twijfel ik bij de jas over de knopen - vraag me af of ie niet erg ver open is aan de onderkant.
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_72654128
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ha! Echt wel Truc is om 'rauwe' kikkererwten te gebruiken, volgens mij. Veel verse groene kruiden, niet te zuunig met de specerijen, beetje bakpoeder, meen ik, en dan met zelfgemaakte knoflooksaus en uienprut. Ik heb nog nooit zo gemeurd Zo erg dat ik het zelf rook
    Maar echt heel erg lekker!
    met blik is het ook goed te doen (mijn verse meuk liep juist uit op een fiasco) maar dan wel heeeeeeeeeeeel lang uit laten lekken en in een oude theedoek goed uitwrijven

Ik wilde het eigenlijk graag zondag maken, maargoed.. ze zijn niet zo van de vegetarische meuk
    Ja doei.
    pi_72654322
    Ik vind ze met gekookte kikkererwten snel melig worden. Hummussig

Bij Maoz kun je trouwens ook falafel met hummus nemen, dat is helemaal en veel teveel zetmeel -> pruttelbuik
    pi_72654524
    Nou de rest van de schoenen past me nooit, maar deze zitten heerlijk! Het is wel nepleer, maar ik heb geen last van mijn voeten als ik ze de hele dag aan heb. Ik heb normaal 40/40,5 en heb maat 41 besteld (die dus bij alle andere schoenen te klein is ). Sinds ik ze heb, heb ik ze praktisch iedere dag aangehad en ze zijn nog helemaal heel..

Maria die van mij zitten wel wat aan de ruime kant, maar niet storend en glip er dus ook niet uit met mijn voeten

Ze zijn wel echt héél wijd aan de bovenkant, dus daar moet je wel van houden
    pi_72655042
    Ik houd niet van H&M.

Daarentegen hou ik wél van falafel - toen ik met lief in Egypte op vakantie was in juni, heb ik me daaraan echt iedere dag bezondigd, heerlijk! En ze werden vers voor mn neus klaargemaakt, zó lekker. In Rotterdam schijnen ze een heel goed tentje ervoor te hebben, ik wil ze daar nog eens halen.

Net Provençaalse fusilli gemaakt, was echt heel lekker! Lief likte letterlijk zijn mes erbij af .
    pi_72655167
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik vind ze met gekookte kikkererwten snel melig worden. Hummussig

Bij Maoz kun je trouwens ook falafel met hummus nemen, dat is helemaal en veel teveel zetmeel -> pruttelbuik
    de zeer kritische vega waar ik het voor maakte vond die van mij lekkerder dan die van de maoz

maar dat was volgens mij een gelukstreffer daarna zijn ze nooit meer zó lekker geworden
    Ja doei.
    pi_72655311
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Woon jij ook in Noord dan? Hier hebben we geen parkjes.. Er is een stukje bij een kinderboerderij maar daar ga je als meisje zijnde niet voor je lol in je eentje hardlopen
    En bij de buiksloterdijk dan? Daar heb je een kanaalwater dat uit het IJ komt, volgens mij kun je daar wel hardlopen?

Nee, ik woon niet in Noord, ik woon in West. Nou ja ik vroeg het m'n vader net, en hij zei dat het geen West, Oud-West of Nieuw-West was, maar gewoon Osdorp

Ik woon in een dorp
    pi_72655360
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
    Ik houd niet van H&M.
      vrijdag 11 september 2009 @ 20:41:55 #169
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72656117
    Hoi,
    LIJST totaal
    1x kom magere yoghurt
    1 x beker melk
    1 x kom gebonden champignonsoep
    4 x boterham mager beleg
    2 x appel
    1 x minneola
    1 x peer
    1 x blokje choc
    halve oliebol
    1 x portie stokbrood met kruidenboter
    1 x grote pizza met shoarma, spek, salami en ui met knoflook, wiskey en uiensaus
    1 x oublihoorn met slagroom

Dit alles onder motto: Ben heus niet bang om aan te komen
    Nee hoor, om te vieren dat mijn lensimplantaten zijn gelukt
    Tis niet eens weekend, morgen is het gewoon weer om half 5 op:(
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_72656244
    Wat een leuk linkje CF!

Feist !

pi_72656428
    Ik hou ook niet van Coldplay en Queen, falafel heb ik nog nooit gemaakt, en ik draag as we speak een shirtje van de H&M en ik zie er fab uit. .

De shopdag met m'n nichtje was geweldig. . Ze vond de tekening mooi, en elke keer als we iets voor d'r hadden gekocht haalde ze 'm weer tevoorschijn om aan te wijzen wat we verder nog moesten kopen. Toen we weer thuis waren heeft ze ook een tekening voor mij gemaakt. Let u even op de speelse compositie en het dynamische kleurgebruik?

[ Bericht 2% gewijzigd door DevilsAndDust op 11-09-2009 20:57:42 ]
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_72656593
    Ik dacht dat je de tekening voor Viking had gemaakt, ik las namelijk achteruit terug Ik las eerst dat Vik nieuwe kleding ging kopen en daarna zag ik die tekening met kleertjes voor Renske.

Toen dacht ik zooooo die DaD heeft opeens een uiting van creativiteit !
    pi_72656737
    H&M is vooral lekker goedkoop en van tijd tot tijd hebben ze wel leuke 'neutrale' kleding en de pasvorm van de meeste broeken is voor mij heel fijn

Ja doei.
    pi_72657264
    H&M ziet er vaak leuk uit, maar het is zulke slechte kwaliteit.. na 2 keer wassen zijn de kleuren vaak al vervaagd, en er zit altijd wel ergens een naadje los.

Het is wel goedkoop idd, maar uiteindelijk blijkt het bij mij altijd een miskoop te zijn - dan geef ik liever iets meer uit (Esprit, Mexx, Mango etc), voor betere kwaliteit (en in mijn geval ook voor betere pasvorm).

Ik kom wel bij H&M voor oorbellen/riemen enzo.
    pi_72657304
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
    Ik houd niet van H&M.

tsja, ik houd ook van mooie dure jurkjes van niet bekende merken enzo, maar daar heb ik geen geld voor... ik vind de kwalitleit van de dingen die ik bij H&M en WE enzo koop erg meevallen. ik doe er vaak wel een paar seizoenen mee...

ik wou dat ik een GAP had hier in NL, dan kocht ik fijne nieuwe jeans... en een forever 21 voor hippe shirtjes en vage kledingsstukken... en tot ik rijk ben en leuke boetiekjes met individuele shizzle kan betalen kleed ik me wel lekker in general meuk van grote ketens...
    Kwak
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')