Ik geloof dat ik er niet zo van hou, maar met mayo zijn bijna alle soorten vlees(vervangers) wel te etenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vond je ze wel lekker Chico?
Ha! Echt welquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zelf maken is trouwens ook geen succes: is mij nooit gelukt en volgens mij zélfs Coldfeet niet.![]()
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..].
CF is op d'r culinaire teentjes getrapt.
met blik is het ook goed te doen (mijn verse meuk liep juist uit op een fiasco) maar dan wel heeeeeeeeeeeel lang uit laten lekken en in een oude theedoek goed uitwrijvenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Echt wel![]()
Truc is om 'rauwe' kikkererwten te gebruiken, volgens mij. Veel verse groene kruiden, niet te zuunig met de specerijen, beetje bakpoeder, meen ik, en dan met zelfgemaakte knoflooksaus en uienprut. Ik heb nog nooit zo gemeurd
Zo erg dat ik het zelf rook
Maar echt heel erg lekker!
de zeer kritische vega waar ik het voor maakte vond die van mij lekkerder dan die van de maozquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind ze met gekookte kikkererwten snel melig worden. Hummussig![]()
Bij Maoz kun je trouwens ook falafel met hummus nemen, dat is helemaalen veel teveel zetmeel -> pruttelbuik
En bij de buiksloterdijk dan? Daar heb je een kanaalwater dat uit het IJ komt, volgens mij kun je daar wel hardlopen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Woon jij ook in Noord dan? Hier hebben we geen parkjes.. Er is een stukje bij een kinderboerderij maar daar ga je als meisje zijnde niet voor je lol in je eentje hardlopen
tsja, ik houd ook van mooie dure jurkjes van niet bekende merken enzo, maar daar heb ik geen geld voor... ik vind de kwalitleit van de dingen die ik bij H&M en WE enzo koop erg meevallen. ik doe er vaak wel een paar seizoenen mee...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |