abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72660868
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, het ging juist om slanke dijen die een groot risico zouden vormen.
oh wacht! ik las >60 cm.

ik denk dat hele dunne benen vaak gecombineerd gaan met relatief meer vet op de buik ofzo?
Kwak
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:58:08 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72660902
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, volgens mij was het <55. En de dikte van je dijen was een goede maat voor de hoeveelheid beweging die je krijgt, omdat je er makkelijk spieren opbouwt.
Ik zit volgens mij op 50
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72660919
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh wacht! ik las >60 cm.

ik denk dat hele dunne benen vaak gecombineerd gaan met relatief meer vet op de buik ofzo?
Jup, echt zo'n appelfiguur... dunne ledematen en dan heel veel buikvet. Een collega van mij heeft ook echt van die hele dunne beentjes... iew... de verhoudingen zijn dan gewoon helemaal zoek.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72660978
@ ewelina: ja het lijkt er ook wel al een beetje op. ik zou alleen graag iets uitgesprokener durven zijn nog, en meer acessoires enzo... ik ben nu vaak zo dat ik dat een beetje oversla, en wat ik heb past er niet goed bij...

maar goed, ik ga binnenkort mn kast door voor het herfstseizoen, de echte zomerspullen in vacuumzak onder t bed doen, en eens kijken wat ik precies heb hangen, hoe het te combineren valt, en wat weg kan (want al een winter nooit gedragen ofzo) en dan eens kijken of ik nog basics moet aanvullen (panties, maiilots, legging, longsleeves) en wat ik evt. met goedkope acessoires kan doen

ik ben langzaamaan mijn eigen stijl aan t ontdekken en waar ik me lekker in voel enzo...
Kwak
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:03:02 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72661070
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zit volgens mij op 50
Even gemeten: ik ben nu 92-70-93 en mijn benen zijn 50 cm. Ben ik een appel?
pi_72661119
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jup, echt zo'n appelfiguur... dunne ledematen en dan heel veel buikvet. Een collega van mij heeft ook echt van die hele dunne beentjes... iew... de verhoudingen zijn dan gewoon helemaal zoek.
Nee, het had niets te maken met buikvet, was enkel het gesport. Tink, jij hebt echt slanke dijen dan, zeg Maar jij sport toch best veel?
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:04:35 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72661125
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben langzaamaan mijn eigen stijl aan t ontdekken en waar ik me lekker in voel enzo...
Dat komt vast wel goed, want op de foto's die je post ben je over het algemeen heel erg leuk gekleed.
pi_72661141
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
@ ewelina: ja het lijkt er ook wel al een beetje op. ik zou alleen graag iets uitgesprokener durven zijn nog, en meer acessoires enzo... ik ben nu vaak zo dat ik dat een beetje oversla, en wat ik heb past er niet goed bij...

maar goed, ik ga binnenkort mn kast door voor het herfstseizoen, de echte zomerspullen in vacuumzak onder t bed doen, en eens kijken wat ik precies heb hangen, hoe het te combineren valt, en wat weg kan (want al een winter nooit gedragen ofzo) en dan eens kijken of ik nog basics moet aanvullen (panties, maiilots, legging, longsleeves) en wat ik evt. met goedkope acessoires kan doen

Haha, ik heb ook laatst uitgezocht wat ik precies had. Resultaat is dat ik in korte tijd voor iets van 300,- aan kleding heb gekocht. Maar een hoop spullen passen niet meer goed. Mijn wasmachine eet mijn spijkerbroeken op ofzo, de rek is eruit.

Laatste score waren 3 tuniekjes/ wijde jurkjes, die draag ik dan met een riem in de taille.

Ik ben ook echt zo slecht met accessoires... ik draai nooit kettingen/sjaals ofzo... (oorbellen dan wel weer regelmatig, maar niet op mijn werk). Ik vind het al heel wat dat ik tegenwoordig een riem in mijn taille durf te dragen en dat ik een paar fatsoenlijke tassen heb

Ik draag wel mooie schoenen als compensatie.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:05:32 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72661154
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee, het had niets te maken met buikvet, was enkel het gesport. Tink, jij hebt echt slanke dijen dan, zeg Maar jij sport toch best veel?
En ze zijn ook mooi gespierd. Sterker nog, ik vind mijn hele figuur wel goed in evenwicht eigenlijk.
pi_72661181
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Neuh, volgens mij niet echt. Toen ik je zag had je in verhouding nog ietsje meer vet op je buik, maar echt een appelfiguur heb je niet, want je hebt ook nog een taille.

Buiten dat, je bent ook gewoon niet al te groot. Dat telt ook mee voor je omvang!
pi_72661248
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En ze zijn ook mooi gespierd. Sterker nog, ik vind mijn hele figuur wel goed in evenwicht eigenlijk.
Dit was het artikel op NU.nl, maar lees voor de zekerheid het hele artikel even!
pi_72661290
ik heb niet eens gaatjes ik durf niet... ik wilde het ooit doen als ik onder de 83 kwam. daar ben ik geweest, heb het toen niet gedaan. dus nu weer het voornemen om gaatjes te laten prikken als ik wéér onder de 83 kom.

@ tink dankjewel
Kwak
pi_72661559
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij valt dat eerder onder zandloper? Mooie maten trouwens . Waar moet je meten als je je dijen wil meten? Benen op breedste punt oid?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72661582
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dit was het artikel op NU.nl, maar lees voor de zekerheid het hele artikel even!
Maar 55 centimeter is toch helemaal niet zo weinig? Ik zit nu op 60, en ik ben vrij lang en mijn benen zijn op dit moment echt niet meer zo dun. Dus dan kan ik me voorstellen dat iemand met een normaal figuur die iets kleiner is daar snel onder zal zitten.
En in dat artikel zeggen ze zelfs dat de omvang van je dijen een grotere invloed heeft dan je buikomvang.
pi_72661585
In je oorlelletjes doet het ECHT geen pijn
En het is beter ze pas te laten schieten als je bent uitgegroeid, anders eindigen je gaatjes vaak heel laag op je oorlelletjes
pi_72661663
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef Bob. het volgende:

[..]

Maar 55 centimeter is toch helemaal niet zo weinig? Ik zit nu op 60, en ik ben vrij lang en mijn benen zijn op dit moment echt niet meer zo dun. Dus dan kan ik me voorstellen dat iemand met een normaal figuur die iets kleiner is daar snel onder zal zitten.
En in dat artikel zeggen ze zelfs dat de omvang van je dijen een grotere invloed heeft dan je buikomvang.
Ik vind het ook weinig! Ik zit nu, met nog best forse benen, op iets van 65. Maar ik heb wel aanleg voor van die stevige, strakke sportbenen, en volgens mij kom ik daarmee best onder de 55!
nog even doorbikkelen
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:24:07 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72661764
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij valt dat eerder onder zandloper? Mooie maten trouwens . Waar moet je meten als je je dijen wil meten? Benen op breedste punt oid?
Ja, daar meet ik wel. Dank je wel trouwens
En ik vind mijn benen ook niet dun. Het zijn absoluut geen stokjes, maar gewoon mooi gevormde slanke benen. Als ik rechtop sta dan raken mijn dijen elkaar bijna ,op een paar milimeter na. Dat lijkt me niet akelig dun ofzo.
pi_72662105
Ik vind Esprit en Mexx echt zo saai, lelijk, duur en verschrikkelijk. Maar bij andere mensen staat het juist weer wel

Ik vind de pasvorm van de Zara echt ge-wel-dig. Alle broeken zitten echt heel mooi, laag genoeg en lang genoeg. En ik heb er altijd maat 36, 38 is sowieso te groot. En dan hoor ik altijd mensen klagen over de rare pasvorm

H&M staat mij ook vrij goed, ik heb echt het figuur voor H&M jurkjes: niet te veel borst, niet te veel taille, niet te veel heupen

En kwak mag mij wel eens stylen, leuke kleding kies je uit! Ik zie er altijd of te naakt of te degelijk uit !
pi_72662218
Waar zitten je dijen? Ik dacht eerst dat ze net onder je heupen zaten, of bedoelen jullie gewoon bovenbenen?

Die van mij groeien alleen maar Ik vind van die rechte dunne beentjes echt nais, maar goed, een vrouwelijk figuur is ook mooi
pi_72662243
ik ben te gierig voor kleding kopen en te ongeduldig voor winkelen oh, en ik heb geen smaak.. ik werd laatst nog door mijn medebestuurtje uitgelachen om de korte broek die ik aan had dat bleek dus niet te kunnen ofzo
Ja doei.
pi_72662288
Smaak/style kun je aanleren/aanwennen. Ik heb nog wel een stapel modeboekjes ter inspiratie ?!
pi_72662295
Hm... Volgens mij kunnen korte broeken sowieso niet echt, tenzij je op het voetbal veld staat...
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:41:24 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72662312
DIjen zijn gewoon bovenbenen hoor PF! En wat betreft jouw styling: niets aantrekken van wat andere mensen zeggen. Je hebt een eigen stijl en hoeft geen kloon te worden van anderen. Persoonlijk vind ik jouw stijltje wel grappig. Echt PF. Ik zou het -met een ouderwets woord - koket noemen.
pi_72662354
ik vond het een heel leuk kort broekje

Ja doei.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:43:30 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72662391
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Hm... Volgens mij kunnen korte broeken sowieso niet echt, tenzij je op het voetbal veld staat...
Dat En van die nette bermuda's tot de knie zijn ook "verboten". Helemaal in combinatie met laarzen. *ril
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')