oh wacht! ik las >60 cm.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, het ging juist om slanke dijen die een groot risico zouden vormen.
Ik zit volgens mij op 50quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, volgens mij was het <55. En de dikte van je dijen was een goede maat voor de hoeveelheid beweging die je krijgt, omdat je er makkelijk spieren opbouwt.
Jup, echt zo'n appelfiguur... dunne ledematen en dan heel veel buikvet. Een collega van mij heeft ook echt van die hele dunne beentjes... iew... de verhoudingen zijn dan gewoon helemaal zoek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh wacht! ik las >60 cm.
ik denk dat hele dunne benen vaak gecombineerd gaan met relatief meer vet op de buik ofzo?
Even gemeten: ik ben nu 92-70-93 en mijn benen zijn 50 cm. Ben ik een appel?quote:
Nee, het had niets te maken met buikvet, was enkel het gesport. Tink, jij hebt echt slanke dijen dan, zegquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jup, echt zo'n appelfiguur... dunne ledematen en dan heel veel buikvet. Een collega van mij heeft ook echt van die hele dunne beentjes... iew... de verhoudingen zijn dan gewoon helemaal zoek.
Dat komt vast wel goed, want op de foto's die je post ben je over het algemeen heel erg leuk gekleed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben langzaamaan mijn eigen stijl aan t ontdekken en waar ik me lekker in voel enzo...
Haha, ik heb ook laatst uitgezocht wat ik precies had. Resultaat is dat ik in korte tijd voor iets van 300,- aan kleding heb gekocht. Maar een hoop spullen passen niet meer goed. Mijn wasmachine eet mijn spijkerbroeken op ofzo, de rek is eruit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
@ ewelina: ja het lijkt er ook wel al een beetje op. ik zou alleen graag iets uitgesprokener durven zijn nog, en meer acessoires enzo... ik ben nu vaak zo dat ik dat een beetje oversla, en wat ik heb past er niet goed bij...
maar goed, ik ga binnenkort mn kast door voor het herfstseizoen, de echte zomerspullen in vacuumzak onder t bed doen, en eens kijken wat ik precies heb hangen, hoe het te combineren valt, en wat weg kan (want al een winter nooit gedragen ofzo) en dan eens kijken of ik nog basics moet aanvullen (panties, maiilots, legging, longsleeves) en wat ik evt. met goedkope acessoires kan doen
ik ben langzaamaan mijn eigen stijl aan t ontdekken en waar ik me lekker in voel enzo...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, het had niets te maken met buikvet, was enkel het gesport. Tink, jij hebt echt slanke dijen dan, zegMaar jij sport toch best veel?
Neuh, volgens mij niet echt. Toen ik je zag had je in verhouding nog ietsje meer vet op je buik, maar echt een appelfiguur heb je niet, want je hebt ook nog een taille.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even gemeten: ik ben nu 92-70-93 en mijn benen zijn 50 cm. Ben ik een appel?
Dit was het artikel op NU.nl, maar lees voor de zekerheid het hele artikel even!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ze zijn ook mooi gespierd. Sterker nog, ik vind mijn hele figuur wel goed in evenwicht eigenlijk.
Mwah, volgens mij valt dat eerder onder zandloper? Mooie maten trouwensquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even gemeten: ik ben nu 92-70-93 en mijn benen zijn 50 cm. Ben ik een appel?
Maar 55 centimeter is toch helemaal niet zo weinig? Ik zit nu op 60, en ik ben vrij lang en mijn benen zijn op dit moment echt niet meer zo dun.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dit was het artikel op NU.nl, maar lees voor de zekerheid het hele artikel even!
Ik vind het ook weinig! Ik zit nu, met nog best forse benen, op iets van 65. Maar ik heb wel aanleg voor van die stevige, strakke sportbenen, en volgens mij kom ik daarmee best onder de 55!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar 55 centimeter is toch helemaal niet zo weinig? Ik zit nu op 60, en ik ben vrij lang en mijn benen zijn op dit moment echt niet meer zo dun.Dus dan kan ik me voorstellen dat iemand met een normaal figuur die iets kleiner is daar snel onder zal zitten.
En in dat artikel zeggen ze zelfs dat de omvang van je dijen een grotere invloed heeft dan je buikomvang.
Ja, daar meet ik wel. Dank je wel trouwensquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij valt dat eerder onder zandloper? Mooie maten trouwens. Waar moet je meten als je je dijen wil meten? Benen op breedste punt oid?
Datquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Hm... Volgens mij kunnen korte broeken sowieso niet echt, tenzij je op het voetbal veld staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |