Dat is natuurlijk zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, ik vind het onzin dat iets 'niet kan', laat iedereen lekker dragen waar hij/zij zich comfortabel iin voelt![]()
Dat dus. Maar om eerlijk te zijn mo, kan je er prachtig uitzien (herinnert zich foto's van mo in rok etc.) en ik vind het weleens jammer dat jij je niet op je gemak lijkt te voelen als je er prachtig uitziet. Want je bent echt mooi.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, ik vind het onzin dat iets 'niet kan', laat iedereen lekker dragen waar hij/zij zich comfortabel iin voelt![]()
Dat idd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus. Maar om eerlijk te zijn mo, kan je er prachtig uitzien (herinnert zich foto's van mo in rok etc.) en ik vind het weleens jammer dat jij je niet op je gemak lijkt te voelen als je er prachtig uitziet. Want je bent echt mooi.
Tegen kleurloze lippen: labello pearl and shine - geen lippenstift, maar gewoon een labello, die je lippen meteen kleur geeft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
mijn neus is te groot, mijn lippen kleurloos (ik haat lippenstift) en mijn haar doet niet wat ik wil.
Combineer dat met een niet tevreden zijn met figuur en dan is dat niet zo makkelijkmaar er wordt aan gewerkt
dank je wel iig voor het compliment
Ja, ik moet echt kinky/ordinaire kleding dragen.. Dan wordt het nét aan sexyquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt er wel het figuur voor. Een beetje meer kinky modelletje zou jou best staan trouwens.
de kapper doet het altijd perfect, maar mn haar is heel dun en na een tijdje zakt het uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tegen kleurloze lippen: labello pearl and shine - geen lippenstift, maar gewoon een labello, die je lippen meteen kleur geeft.
Voor je haar kun je naar de kapper of wat nieuwe producten proberen.
En je neus is gewoon iets waar je niet tevreden mee bent (mij is t overigens nooit opgevallen op je foto's hoor!), zoiets heeft iedereen wel.
Nu is het voor mij misschien makkelijk praten hoor, ik laat me hier wel regelmatig van mn onzekere kant zien, maar ik ben geboren met een ongezonde dosis zelfvertrouwen - dus mensen merken het nooit aan me als ik ergens onzeker over ben. Ik kan me best voorstellen dat je, als je niet lekker in je vel zit, dat ook uitstraalt, maar met een beetje zelfvertrouwen kom je zo ver - dat geeft je een hele andere uitstraling, en het lokt complimentjes uit (geflirt van wildvreemde mensen, of onverwachte leuke opmerkingen van vrienden), en daar houden we allemaal van.
Je voelt je er echt beter door.
Maar ik snap ook dat het moeilijk is hoor.
Heb je dat echt laten meten? Ik dacht ook dat ik 75a had..quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga ook slapen, you're welcome hoor.
(En ik heb ook echt kleine borsten: 75a)
Ik woon in een buurt waar altijd veel groepjes jongens staan en dan wil ik zo graag die onzichtbaarheidsmantel van H. potter hebben...quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:39 schreef P.F het volgende:
Alleen heel soms komt het terug, als ik al een beetje verdrietig ben en dan gaan er van die jongens uit een auto naar je schreeuwen en het is nog zooooo ver naar de overkant van de straat.. Dan weet ik echt niet meer waar ik moet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |