abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72662785
Ik vind tshirts het enige leuke aan mijn outfits. Wat dat betreft heb ik het liefst voor-/nazomer. Lange spijkerbroek met een shirt. Dat stomme gedoe met vesten/truien/korte broeken is niets voor mij .

Zo en nu ga ik de kat voeren, ijs eten en naar bed. Trusten allemaal . Oh en ik vind de stijl van PF leuk, je ziet er eigenlijk altijd wel leuk uit.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72662800
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou, ik vind het onzin dat iets 'niet kan', laat iedereen lekker dragen waar hij/zij zich comfortabel iin voelt
Dat is natuurlijk zo.

Alleen vind ik korte broeken bij vrouwen vrijwel nooit mooi. Maar als jij je er prettig in voelt, prima toch.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:59:40 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72662818
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou, ik vind het onzin dat iets 'niet kan', laat iedereen lekker dragen waar hij/zij zich comfortabel iin voelt
Dat dus. Maar om eerlijk te zijn mo, kan je er prachtig uitzien (herinnert zich foto's van mo in rok etc.) en ik vind het weleens jammer dat jij je niet op je gemak lijkt te voelen als je er prachtig uitziet. Want je bent echt mooi.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72662905
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat dus. Maar om eerlijk te zijn mo, kan je er prachtig uitzien (herinnert zich foto's van mo in rok etc.) en ik vind het weleens jammer dat jij je niet op je gemak lijkt te voelen als je er prachtig uitziet. Want je bent echt mooi.
Dat idd.

Ik vind dat zo zonde, van die mooie vrouwen die het niet uitstralen door onzekerheid/ongemakkelijkheid.

Ik zie ook wel eens in de stad een meisje lopen, prachtig figuur, leuk gezicht, maar dan komt het totaal niet over omdat ze erbij loopt alsof ze het liefst onzichtbaar was.

Vind ik zo jammer, zelfvertrouwen maakt de man. Of vrouw .
pi_72662931
mijn neus is te groot, mijn lippen kleurloos (ik haat lippenstift) en mijn haar doet niet wat ik wil.

Combineer dat met een niet tevreden zijn met figuur en dan is dat niet zo makkelijk maar er wordt aan gewerkt dank je wel iig voor het compliment
Ja doei.
pi_72662958

uit de oude doos: geitenwollensokken
Ja doei.
  zaterdag 12 september 2009 @ 00:05:51 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72663003
Echt dat jij het zelf niet ziet Niemand is perfect, maar de juiste kleding en wat zelfvertrouwen doet de rest.

En nu ga ik echt naar bed.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72663090
truste!
Ja doei.
pi_72663104
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
mijn neus is te groot, mijn lippen kleurloos (ik haat lippenstift) en mijn haar doet niet wat ik wil.

Combineer dat met een niet tevreden zijn met figuur en dan is dat niet zo makkelijk maar er wordt aan gewerkt dank je wel iig voor het compliment
Tegen kleurloze lippen: labello pearl and shine - geen lippenstift, maar gewoon een labello, die je lippen meteen kleur geeft.

Voor je haar kun je naar de kapper of wat nieuwe producten proberen.

En je neus is gewoon iets waar je niet tevreden mee bent (mij is t overigens nooit opgevallen op je foto's hoor!), zoiets heeft iedereen wel.

Nu is het voor mij misschien makkelijk praten hoor, ik laat me hier wel regelmatig van mn onzekere kant zien, maar ik ben geboren met een ongezonde dosis zelfvertrouwen - dus mensen merken het nooit aan me als ik ergens onzeker over ben. Ik kan me best voorstellen dat je, als je niet lekker in je vel zit, dat ook uitstraalt, maar met een beetje zelfvertrouwen kom je zo ver - dat geeft je een hele andere uitstraling, en het lokt complimentjes uit (geflirt van wildvreemde mensen, of onverwachte leuke opmerkingen van vrienden), en daar houden we allemaal van .

Je voelt je er echt beter door.

Maar ik snap ook dat het moeilijk is hoor.
pi_72663154
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je hebt er wel het figuur voor. Een beetje meer kinky modelletje zou jou best staan trouwens.
Ja, ik moet echt kinky/ordinaire kleding dragen.. Dan wordt het nét aan sexy Als ik een coltrui jurkje draag met een panterriem en hakjes.. Dan moet ik direct terug naar de kostschool, zo degelijk ziet het er uit

Maar goed, ik kom dus wel over als een keurig meisje

Ik denk dat ik eens bij de COS moet gaan kijken, wil natuurlijk niet een van de New Yorker of Wonder Woman als het om zo een apart kledingstuk gaat..
pi_72663344
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Tegen kleurloze lippen: labello pearl and shine - geen lippenstift, maar gewoon een labello, die je lippen meteen kleur geeft.

Voor je haar kun je naar de kapper of wat nieuwe producten proberen.

En je neus is gewoon iets waar je niet tevreden mee bent (mij is t overigens nooit opgevallen op je foto's hoor!), zoiets heeft iedereen wel.

Nu is het voor mij misschien makkelijk praten hoor, ik laat me hier wel regelmatig van mn onzekere kant zien, maar ik ben geboren met een ongezonde dosis zelfvertrouwen - dus mensen merken het nooit aan me als ik ergens onzeker over ben. Ik kan me best voorstellen dat je, als je niet lekker in je vel zit, dat ook uitstraalt, maar met een beetje zelfvertrouwen kom je zo ver - dat geeft je een hele andere uitstraling, en het lokt complimentjes uit (geflirt van wildvreemde mensen, of onverwachte leuke opmerkingen van vrienden), en daar houden we allemaal van .

Je voelt je er echt beter door.

Maar ik snap ook dat het moeilijk is hoor.
de kapper doet het altijd perfect, maar mn haar is heel dun en na een tijdje zakt het uit

oh, en nog één ding: ik heb naar verhouding echt te kleine tetten zou er bijna wat aan laten doen (bijna ) denk dat ik met wat grotere tetten net wat meer in verhouding zou zijn en mijn buik wat minder 'heftig' zou zijn... met een mooie C ofzo maargoed.. dat is niet het geval, dus dan de buik maar wegwerken..

Zal morgen eens voor die labellomeuk gaan kijken bedankt voor de tip.

Er zit in mn hoofd: je bent pas leuk als je buik weg is en je bovenbenen minder dik.. en dat gaat er wel uit hoor.. als mn buik weg is en m'n bovenbenen minder dik

maar nu ga ik lekker slapen bedankt voor de aanmoedigingen en lieve woorden in ieder geval
Ja doei.
pi_72663381
Ik ga ook slapen, you're welcome hoor.

(En ik heb ook echt kleine borsten: 75a )
pi_72663405
@ Mo

Natuurlijk doet je haar niet wat jij wil. Daarvoor heb je je beste vrienden haarlak & fohn. Maar je moet ze wel even goed leren kennen...

En je lippen, ik vind ze prachtig vol en groot. En het staat mooi bij je blanke huid, blonde haar en blauwe ogen (denk aan scarlett??) Wil je toch een kleurtje, dan heb je een soort lippenstift van bourjois. Echt een stift. Ik heb geloof ik een nog wat donkerder kleurtje over, nieuw en niet gebruikt. Je proeft het niet, je voelt het niet. Als je even je adres PMt stuur ik hem naar je op. Ik zou je graag mijn favoriete kleur sturen maar die heb ik helaas zelf in gebruik, al zou hij je vrij goed staan...

En je neus... Het is mij niet opgevallen en volgens mij vind iedereen zijn neus groot.. Zelfs ik !

En ik denk dat je er heel leuk uit kunt zien in kleren waarin je je op je gemakt voelt en die ook nog eens leuk staan. Echt!

Net als chico, je hebt gelukkig nu door dat strakke shirtjes je echt heel goed staan !
pi_72663457
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga ook slapen, you're welcome hoor.

(En ik heb ook echt kleine borsten: 75a )
Heb je dat echt laten meten? Ik dacht ook dat ik 75a had..

Maar toen ging ik naar de Triumph en daar vertelde zo een vrouw mij dat ik 70C had, en dat was logisch, want bijna niemand had a/b op oudere leeftijd?!!!! Alleen als je 16 oid was? Maar dat geloof ik niet zo... Vond het maar een vaag verhaal.. Die BH's zitten wel echt beter, maar m'n borsten zien er niet groter uit of zo

Maar de maat zegt eigenlijk ook niet alles... En anders is er altijd nog gelvulling
pi_72663576
Ik ben er sinds 2 dagen achter dat ik niet iedere dag zwart moet dragen want dat staat niet zo super.

Roze en wit staan veel beter, veel vriendelijker

*aan uitstraling werkt*

Ik epileer m'n wenkbrauwen niet meer in van die arrogante vragende boogjes
Ik heb nu een pony die m'n hoofd veel zachter maakt ipv arrogant
Und.... Roze staat best wel lief, en wit staat gewoon fris. Ik kan altijd nog in het zwart lopen

En het gekke is dat het echt werkt Keeping up appearances en zo
pi_72663780
Ik vind Mo ook een knappe kop hebben!
En wit staat bij mij vreselijk, I love zwart, ook in de zomer.

En over dat zelfvertrouwen ken ik wel, soms loop ik langs mensen op een terras ofzo en dan wil ik zo graag door de grond zakken of doodgaan van schaamte Mijn schouders gaan ook helemaal stijf staan enzo. Maarja dat zijn weer mijn eigen issues
pi_72663839
Hm....... Ik had dat vroegerrrrr... Maar daar ben ik wel een beetje overheen... Heb alleen geen idee hoe?! Denk doordat ik voor een eerder baantje heel veel met mensen moest praten/er op afstappen. En toen kwam ik er achter dat mensen helemaal niet zo eng zijn misschien zijn ze wel banger voor jou

Alleen heel soms komt het terug, als ik al een beetje verdrietig ben en dan gaan er van die jongens uit een auto naar je schreeuwen en het is nog zooooo ver naar de overkant van de straat.. Dan weet ik echt niet meer waar ik moet kijken

Of als ik langs een groepje te hippe onaardige meisjes loop Brrr.
pi_72663888
Hoewel ik de laatste tijd de meeste mensen eigenlijk wel leuk vind Mijn eigen instelling zal wel veranderd zijn

Om heel eerlijk te zijn vond ik per dag wel eens een paar mensen zooo verschrikkelijk dat ik ze het liefst van de aardbodem wilde vegen, maar ik kan mij nu niet eens meer bedenken wanneer ik dat voor het laatst had?

Wat relax, minder ergenissen !

Ook goed voor de lijn, hoe minder chronische stress, hoe slanker. Want van chronische stress word je dik!
pi_72663953
Subtiel breng ik een ontopic onderwerp ter sprake

Het nieuwe plan is dat ik aan ga komen Dan ga ik veel trainen en eten en word ik zwaarder. Dan kan ik bij de wedstrijdselectie en zo. Maar dat wil ik helemaal niet

Of ik moet 57 kilo gaan wegen, maar dat wil ik ook niet

En ik wil ook niet een hele brede rug krijgen en grote benen.. Maar goed, ik hoop maar dat dat niet zo snel gaat.. Als ik sport en gezond eet, lijkt het mij dat ik vooral dunner/strakker word in plaats van breeder....
pi_72663959
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:39 schreef P.F het volgende:
Alleen heel soms komt het terug, als ik al een beetje verdrietig ben en dan gaan er van die jongens uit een auto naar je schreeuwen en het is nog zooooo ver naar de overkant van de straat.. Dan weet ik echt niet meer waar ik moet kijken
Ik woon in een buurt waar altijd veel groepjes jongens staan en dan wil ik zo graag die onzichtbaarheidsmantel van H. potter hebben...
Em ik stond laatst bij de bushalte en toen zei een vrouw die daar ook zat: ja wat zijn mensen toch nieuwsgierig he? en ik vroeg hoezo? En toen zei ze ja want iedereen kijkt zo naar je. En toen ben ik achter het bushokje gaan staan
pi_72663998
Dat is wel sneu.. Eigenlijk.. Maar ze keken vast op een positieve manier...

Maar, ben jij nu weer in NL? Want je was in Engeland toch?
pi_72664058
Haha ja ik had niet zo'n goeie bui. Maar ik ben niet contactgestoord verder hoor

Ja ben nu weer tijdelijk in NL om mijn P te halen en hopelijk z.s.m. weer terug planning is januari/februari 2010.
pi_72664111
Dan woon je wel dicht bij mij zag ik net in je profiel
pi_72664204
Ik woon in geuzenveld. ik zag geloof ik net ene post van je in welk stadsdeel je woont en ik ben daar heel snel met de bus 19. Voor het winkelcentrum
pi_72664252
Maargoed ik ga maar eens naar bed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')