abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72773883
Goedenavond!

Ben zo'n 36 uur niet online geweest - er was een storing hier, nu is het opgelost gelukkig. Even bijgelezen - en mijn commentaar op alles (deze keer wel in 1 post ):

* Belastingdienst:
Bah, die gooien elke keer alles door elkaar. Wij hebben per ongeluk 1800,- van ze teruggehad ipv 200.. en daarover hebben we zo'n 12 brieven gehad, die allemaal iets anders vermeldden. Nu hebben we het maar apart op een spaarrekening gezet, en we wachten wel tot we het terug moeten betalen - das makkelijker dan steeds bellen.

* Daph:
Klinkt leuk! Hoop voor je dat alles doorgaat! En niet-feli!

* Gierigesloeber (wat een naam ):
Welkom! 20 kilo, wel veel joh! Ik zou jezelf steeds kleine doelen stellen, en vooral gezond blijven eten. Mijn vriend probeert ook al tijden aan te komen (hij wordt nu ook in de gaten gehouden door de huisarts, en moet misschien naar een dietiste), t kan best lastig zijn!

* Bachelorproject:
Ik ben veranderd - begin nu niet in januari, maar volgende week al ! Vind het behoorlijk spannend, maar het lijkt me ook echt heel leuk (mag allemaal kinderen in groep 3 gaan testen op hun leesvaardigheden! Echt tof ! ). T gaat wel heel druk worden, ik ren nu al van het een naar het ander, en dan komen er zomaar 2/3 dagen fulltime in de week bij.

* Muren:
Ik vind die aubergine mooi! Wij hebben donkerrood in de slaapkamer (en nog op een paar andere muren, o.a. in de keuken). Gewoon drie van de vier wanden wit, en dan 1 rood (met een mooie ingelijste zwart/witte poster van Marilyn Monroe er op ).

* Mini:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Syrena:
Dat scheelt toch niet zo veel, 5.5 jaar?

* Moblo:
Pff, ik word al moe als ik dat verhaal lees! Je moet je dagen echt wat rustiger plannen hoor. Ik heb er ook last van (en ben geen goed voorbeeld, want sla vandaag mn spinningles over omdat ik het gewoon niet haal ), ben nu ook aan het knutselen met mn weekplanning om te zorgen dat ik iig wel aan mn studie enzo toe kom.
pi_72773953
En mn lijstje voor vandaag:

O: vanilleyoghurt met quaker balans
L: vier boterhammen met filet A (ik had echt zin in brood, ook al had ik salade gepland eigenlijk, dat dan morgen maar)
D: pasta bolognese met tomaten, paprika en mager gehakt
T: moet naar een verjaardag, dus ik hoop dat ze gezonde snackjes hebben. als ik niet hoef te rijden (vriendje weet nog niet of hij mee gaat), dan misschien een glaasje wijn.
pi_72774400
Mo... chill...

Mini
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:39:31 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72774507
.

Leuke dag gehad . Organisatie is wel ruk, maar goed, daar moppert iedereen over, dus dat komt wel in orde . En nu is er weer eens ruzie over de afwas hier en we worden het ook niet eens over het schema dat er moet komen. Zucht. Naja, morgen dagje vrij, dan kan ik even wat dingen regelen en opdrachten maken . Lees later wel bij. Nu aan het koken.

Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: boterham smeerpaté
L: 2 boterhammen smeerpaté
T: boterham smeerpaté
D: 3 pannenkoeken
T: appel ofzo
Niet meer actief op Fok!
pi_72774565
Viking, waarom doet niet iedereen gewoon z'n eigen afwas? . Of begrijp ik het verkeerd?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:43:35 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72774644
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, waarom doet niet iedereen gewoon z'n eigen afwas? . Of begrijp ik het verkeerd?
We kunnen wel allemaal onze eigen spullen hebben en onze eigen spullen afwassen, maar de afwas van een ander staat wel altijd te stinken in de keuken. Bovendien spoelt de Duitse haar spullen nooit goed af, dus hangen er allemaal fruitvliegjes omheen . Bleh.
Niet meer actief op Fok!
pi_72774652
We schelen 5 jaar en 7 dagen Een hele kleuter qua leeftijd mensen
Ik ga me eens op mijn huiswerk storten, nog niks aan gedaan deze week wegens half-half ziek zijn.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72775147
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Syrena het volgende:
We schelen 5 jaar en 7 dagen Een hele kleuter qua leeftijd mensen
Ik ga me eens op mijn huiswerk storten, nog niks aan gedaan deze week wegens half-half ziek zijn.

Maar uiteindelijk maakt leeftijd niet zo veel uit vind ik, bij mij varieert de leeftijd van de jongens die ik leuk vind ook altijd tussen de 18 en 28.

Oh en ik moet mijn ouders toch maar eens lief gaan aankijken en vragen of ze me willen sponsoren. Want ik begin flinke pijn in mijn onderbeen te krijgen van het hardlopen en dat zou best eens door mijn oude slechte schoenen kunnen komen. En ik ben zelf echt te blut...
Hier lopen vrij veel mensen hard toch? Wat is een goed merk? En hoeveel kosten fatsoenlijke schoenen ongeveer?
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:01:25 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72775215
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens belachelijk slecht geslapen, ik ben urenlang klaarwakker geweest. Het ging ongeveer zo:

Hmm, in de woonkamer kunnen we een mooi hoogpolig karpet neerleggen, dat lijkt me wel mooi... en waar zullen we de cd-kasten van lief allemaal neerzetten? Oh, en ik moet aan hem vragen wat 'ie vindt van een auberginekleurige muur in de slaapkamer. Mèn, het is kwart over 5, ik moet ergens anders aan denken en in slaap vallen! Laat ik maar aan m'n lieve nichtjes gaan denken. Oh oeh, die kunnen dan in dat huis komen logeren!

Dus toen was ik weer terug bij af.
.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:08:32 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72775476
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat scheelt toch niks Syrena.

En over je leeftijd liegen op je hyves.
Co waar is die eigs? liegt ook op d'r Hyves. Ze zegt dat ze 108 is .
Niet meer actief op Fok!
pi_72775528
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Frankrijk toch?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:10:27 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72775552
Zo, bijgelezen.

Mo: chill eens even!
DaD: leuk huisje! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72776117
*oem!!!!!*

net heerlijk getennist! Ondanks dat ik natuurlijk (samen met een andere jongen) de beste was, heb ik me uitzonderlijk vermaakt en werkelijk elke slechte bal, al kwam hij niet eens over het net, geprobeerd terug te slaan, ookal was hij 3 meter uit aan linker-, rechter- of achterkant kreeg complimentjes van de tennisleraar en van Mr.Mo, dus heb in ieder geval nog iets goed gedaan vandaag, voor mijn gevoel.

*zucht*

• ik weet van mezelf dat ik snel dingen overplan, me snel verantwoordelijk voor iets voel en dan uiteindelijk toezeg en later spijt krijg.
  • ik weet ook dat ik dit jaar als bestuurslid dingen moet doen die ik niet leuk vind, maar die bij het pakket horen
  • ik weet daarbij ook, dat ik dingen hopelijk moet kunnen weigeren op het moment dat ik weet dat ik mezelf voorbijloop, en uiteindelijk ga ik ZELF nog altijd boven wat dan ook: bestuur, studie en sporten

ik heb vanmiddag een 'excuusmailtje' gestuurd met daarin de uitleg, ongeveer zoals eerder hier, waarom ik niet naar die vergadering ging, waarom ik vanavond eerder van de vergadering van straks weg wil, en dat ik zal proberen om beter naar mezelf te luisteren op het moment dat ik iets toezeg. Dat is voor allen (en de gelederen) beter.

Wel hoop ik dat ze respect willen hebben voor het feit dat ik ook aan mezelf als persoon moet blijven denken en dus niet 100% verenig met de vereniging en haar taken, want dat kan ik simpelweg niet.... moet ook echt goed gaan plannen, nee leren zeggen en dan vooral éérder nee leren zeggen, zodat ik niet op het laatst nog alsnog weer afzeg uit angst dat ik het allemaal niet ga trekken die angst moet er eerder zijn..

Dus.. ik hoop dat de persoon die het allemaal onredelijk van me vond genoegen neemt met mijn mailtje en vanavond ook echt gemeend zal zeggn dat we er ALLEMAAL hard aan moeten werken en dat niet alleen ik verplichtingen heb. Want ja.. zijn deel voor het beleidsplan heb ik ook pas vanmiddag mogen ontvangen dat zegt niet dat hij niets doet, en de rest ofzo, want we werken ALLEMAAL hard, maar het lijkt alsof mijn flaws het meest opvallen, terwijl ze heus niet 'erger' zijn dan die van de rest ofzo ...

dus!

*oooooeeeeeeem!!!!*

Nu nog even wat chillen en over een kwartiertje maar naar die vergadering.. ik hoop niet dat we in pak hadden moeten komen
  • Ja doei.
    pi_72776524
    Hehe, ik heb het juist andersom, ik bler altijd eerst NEE en ga dan pas kijken of het wel echt zo is dat ik niet kan of geen tijd heb Ik zit namelijk altijd graag ruim in mijn tijd en heb ook veel tijd nodig om tot mezelf te komen Veel en lang in gezelschap van anderen verkeren trek ik gewoon niet.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_72777088
    SPOILER
    Mijn eten was je zag het vet en de olie er gewoon vanaf druipen
    pi_72777236
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

109. En ik ben weer terug! Tenminste: nog even in Belgie, morgen weer naar A'dam. Lijntechnisch was het niet zo'n bijzonder goede vakantie. Op de voedselvergiftiging na dan.

Syrena: als hij leuk is, wat maakt die 5 jaar dan uit?

Voor de rest heb ik niet bijgelezen, ik zag nog een heel gezellig huisje voorbijkomen van DaD, gaan jullie daarheen?

Voor belangrijke updates houd ik me aanbevolen.
    pi_72778820
    WB Co!
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We kunnen wel allemaal onze eigen spullen hebben en onze eigen spullen afwassen, maar de afwas van een ander staat wel altijd te stinken in de keuken. Bovendien spoelt de Duitse haar spullen nooit goed af, dus hangen er allemaal fruitvliegjes omheen . Bleh.
    Ik kan me nog wel herinneren dat haar kamer zo stonk, toch? Is dat al opgelost?

Verder niet zo veel te melden, ja ik ben heel braaf aan het studeren en vergeet daarbij af en toe te eten, ik vind het wel heel toevallig dat ik gisteren nog dacht: ''wat was Patrick Swayze vroeger toch knap'' en op ''the time of my life'' aan het dansen was en ik vandaag hoor dat ie overleden is, en ik ben officieel blut en leef nu even op cornflakes, pizza en thee tot mijn stufi/salaris gestort is.

dinsdag 15 september 2009 @ 20:26:31 #168
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_72779130
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef shinydiscoball het volgende:
    WB Co!
    [..]

Ik kan me nog wel herinneren dat haar kamer zo stonk, toch? Is dat al opgelost?
    Nee, maar ze doucht zich wel vaker nu en dat is al heel wat .

Wb Cootje .

Ik heb net alweer een boterham gegeten . Ik krijg wel een normaal eetritme zo, nu ik weer studeer, maar ik hoop niet dat de kilo's er nu weer aan vliegen . Beetje jammer dat ik vaak een half uur moet wachten op het perron waar zo'n verdomde Kiosk staat .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_72779329
    Welkom terug Co! Heb je het fijn gehad in Frankrijk?

Dat huisje hebben we vandaag bekeken. Het stel wat er nu woont gaat morgen hun nieuwe huurcontract tekenen voor een ander huis, en als dat gewoon volgens plan gaat, kunnen wij per 1 november in het huisje van de foto's! .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_72779612
    D&D! Bijna gefeliciteerd!

Mooi huisje hoor (wel tweemaal zo groot als het mijne ).
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      dinsdag 15 september 2009 @ 20:47:04 #171
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_72780155
    Hooi! Tvp en zulks!

Ik was zo moe aan het eind van de dag (9.00-17.00 actief met les en voorbereidingen van presentatie, en daarvoor en daarna treinen, waarvan terugweg een stuk om moest ivm een levensmoeie machinistentraumatiseerder) dat ik er gewoon misselijk, hoofdpijnig en mieperig van was

Het hangt een beetje in de lucht, zo te lezen hier Oh en mn chipknip deed stom dus kon ik niet op normale tijden eten kopen. Dus lijstje is kudt.

O: pakje minder-suiker-koekies van Liga
    L: bruin bolletje met rosbief
    T: bagel met smeerkaas
    D: anderhalve kom erwtensoep-uit-zak

En nu voel ik me belabberd dus ga ik zo maffen denk ik
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_72784139
    Ik ben om 18.00 in slaap gevallen, voelde me zo beroerd en werd nét te laat wakker voor de eerste training. Toch maar mezelf opgepept en naar wedstrijdtraining gegaan. En dat was goed . Ok, ik was misselijk en had bij iedere trap die me raakte het idee dat ik ging kotsen, maar toen ik er eenmaal goed in zat ... en kreeg nog een complimentje van iemand en en . Ik ben weer happy.

Aaahw Maria ook al belabberd . Zit in de lucht ja, of zou het net zoals ongesteldheid in een groep werken: na een tijdje wordt iedereen het ongeveer gelijktijdig .
    pi_72785238
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 15:44 schreef Syrena het volgende:
    Klacht: Spaarrekeningen die steeds hun rente verlagen
    Eens met klacht 1. In mei heb ik een spaarrekening geopend, voor toen 4%. Ondertussen is daar nog 2,25% van over . De rekening die ik daarvoor had, staat nu op 1% (+1% bonus als je genoeg spaart). En dat durven ze een 'aantrekkelijke basisrente' te noemen, die 1% .
    pi_72786050
    tof huisje DaD! Ik hoop dat t allemaal doorgaat

voor Mo. Besturen en studeren en werken is gewoon een zware combi, zeker als niet iedereen even veel verantwoording voelt... ik deed vaak precies hetzelfde als wat jij beschrijft, mezelf compleet vastwerken door me overaql verantwoordelijk voor te voelen. Gelukkig begin ik het een beetje af te leren. Ik roep nu vaak van te voren dat mensen me moeten tegenhouden, en die vragen dan ook als ik zeg "doe ik wel"-- "oh ja joh? weet je t zeker?" en dan heb ik mn bedenk moment.

doe nog steeds te veel hoor...zit ook gewoon in je karakter soms.... denk ook vaak dat ik t toch beter kan
    Kwak
    pi_72787124
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 18:59 schreef Bob. het volgende:
    Hier lopen vrij veel mensen hard toch? Wat is een goed merk? En hoeveel kosten fatsoenlijke schoenen ongeveer?
    Lijkt me idd verstandig om in te grijpen! Merken zijn bijvoorbeeld Asics, Nike, Saucony. Prijzen: minimaal 80 euro, tot, zeg, 150.

Belangrijk is om je te laten adviseren door deskundigen. Dus niet in (het Deense equivalent van) de Intersport zelf wat passen, maar naar een echte hardloopwinkel

Ikzelf heb prima Saucony's uit de opruiming, gekocht bij Runnersworld, van 120 voor 75

DaD, wat een lief, genoeglijk huisje Je bent vast helemaal hotel de botel! En een echte keuken voor jou alleen Mogen we je nu al feliciteren?

Ik heb vandaag heel hard gewerkt! Zonder fok! aan krijg ik meer gedaan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')