SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Syrena:
Dat scheelt toch niet zo veel, 5.5 jaar?
* Moblo:
Pff, ik word al moe als ik dat verhaal lees! Je moet je dagen echt wat rustiger plannen hoor. Ik heb er ook last van (en ben geen goed voorbeeld, want sla vandaag mn spinningles over omdat ik het gewoon niet haal), ben nu ook aan het knutselen met mn weekplanning om te zorgen dat ik iig wel aan mn studie enzo toe kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
We kunnen wel allemaal onze eigen spullen hebben en onze eigen spullen afwassen, maar de afwas van een ander staat wel altijd te stinken in de keuken. Bovendien spoelt de Duitse haar spullen nooit goed af, dus hangen er allemaal fruitvliegjes omheenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, waarom doet niet iedereen gewoon z'n eigen afwas?. Of begrijp ik het verkeerd?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Syrena het volgende:
We schelen 5 jaar en 7 dagenEen hele kleuter qua leeftijd mensen
![]()
Ik ga me eens op mijn huiswerk storten, nog niks aan gedaan deze week wegens half-half ziek zijn.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens belachelijk slecht geslapen, ik ben urenlang klaarwakker geweest. Het ging ongeveer zo:
Hmm, in de woonkamer kunnen we een mooi hoogpolig karpet neerleggen, dat lijkt me wel mooi... en waar zullen we de cd-kasten van lief allemaal neerzetten? Oh, en ik moet aan hem vragen wat 'ie vindt van een auberginekleurige muur in de slaapkamer. Mèn, het is kwart over 5, ik moet ergens anders aan denken en in slaap vallen! Laat ik maar aan m'n lieve nichtjes gaan denken. Oh oeh, die kunnen dan in dat huis komen logeren!
Dus toen was ik weer terug bij af.
Co waar is die eigs? liegt ook op d'r Hyves. Ze zegt dat ze 108 isquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat scheelt toch niks Syrena.![]()
En over je leeftijd liegen op je hyves.
Frankrijk toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Co waar is die eigs? liegt ook op d'r Hyves. Ze zegt dat ze 108 is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eten wasje zag het vet en de olie er gewoon vanaf druipen
![]()
109.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Co waar is die eigs? liegt ook op d'r Hyves. Ze zegt dat ze 108 is.
Ik kan me nog wel herinneren dat haar kamer zo stonk, toch? Is dat al opgelost?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We kunnen wel allemaal onze eigen spullen hebben en onze eigen spullen afwassen, maar de afwas van een ander staat wel altijd te stinken in de keuken. Bovendien spoelt de Duitse haar spullen nooit goed af, dus hangen er allemaal fruitvliegjes omheen. Bleh.
Nee, maar ze doucht zich wel vaker nu en dat is al heel watquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef shinydiscoball het volgende:
WB Co!![]()
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat haar kamer zo stonk, toch? Is dat al opgelost?![]()
Eens met klacht 1. In mei heb ik een spaarrekening geopend, voor toen 4%. Ondertussen is daar nog 2,25% van overquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:44 schreef Syrena het volgende:
Klacht: Spaarrekeningen die steeds hun rente verlagen![]()
Lijkt me idd verstandig om in te grijpen! Merken zijn bijvoorbeeld Asics, Nike, Saucony. Prijzen: minimaal 80 euro, tot, zeg, 150.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:59 schreef Bob. het volgende:
Hier lopen vrij veel mensen hard toch? Wat is een goed merk? En hoeveel kosten fatsoenlijke schoenen ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |