geen camera bij de hand, die rode jas trouwensquote:Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto's van de nieuwe kleertjes van Fiets en Ek-Mei!Indien mogelijk
![]()
Ik heb ook zin in chocolaaaa. Er zijn chocovlokken. Ik moet nog lunchen. Hmmm.
De schrijftolk heeft hem gisteren naar mij verwezen, dus zij vindt het kennelijk wel goed. De vraag is alleen of hij er heel veel aan gaat hebben. Ga maar na: 2 á 3 uren uitgetikt geklets, daar ben je, zeker als dyslecticus, wel even mee bezig. Hij stelt het zich ws voor als 'aantekeningen', maar dat zijn het niet. Zonder de context te weten snap je er niks van. Ik lees de tekst zelf ook niet terug, behalve als ik iets specifieks zoek over hoe iets ook alweer moet. Maar voor de rest ga ik zelf aantekeningen maken. Lijkt mij op zich handiger als hij de aantekeningen van iemand anders (evt die van mij) kopieert. Maar goed, dat moet hij zelf maar bekijken dan, wat hij het prettigst vindtquote:Op woensdag 16 september 2009 10:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kun je niet heel eerlijk tegen hem zeggen dat hij zelf ook recht heeft op hulp en je vindt dat hij dat eerst zelf moet proberen te regelen? in t geval dat je schrijftolk het liever niet wil?
had ik net gedaan, hielp nietquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga fok weer wegklikken, ik heb nu een taak die ik woensdag af moet hebben, anders krijg ik een minnetje en bij drie minnetjes lig je eruit..
Wat vind je er dan niet goed aan?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
mijn lijstjes gaan nergens over
Gisteren:
O: 2 gekookte eitjes
T: banaan
L: 2 kleine volkorenbroodjes slankie
T: 2 boterhammen appelstroop
D: kop groentensoep
Vandaag:
O: 2 gekookte eitjes
T: appel
L: waldkornbol met filet americain (ga ik zo halen)
D: couscoussalade met veel groente en feta
kan rampzaliger, maar is niet wat ik voor ogen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |