kun je niet heel eerlijk tegen hem zeggen dat hij zelf ook recht heeft op hulp en je vindt dat hij dat eerst zelf moet proberen te regelen? in t geval dat je schrijftolk het liever niet wil?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik weet niet wat het is, maar ik word steeds tyfusvroeg wakker. Steeds om half 6 al en vanochtend om 4 uur al. En mijn i-toets heeft kuren.
Ik krijg net een mailtje van een medestudent met dyslexie en een motorische beperking. Hij wil graag een afschrift van wat de schrijftolk voor mij typt. Ik vind dat prima, maar misschien vindt zij wel dat hij zelf maar een voorziening moet regelen. Nu ben ik bang dat zij het niet wil, want dan moet ik 'nee' zeggen tegen hem en dat vind ik zielig![]()
Ik ga zo na het ontbijt even stadwaarts om wat dingen te regelen en dan vanmiddag een lesje van 2 minuten ontwerpen die volgende week gefilmd wordt
.
*hand schudt*quote:Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaa, waarom kan ik niet goed geld uitgeven aan mezelfIk heb een nieuwe winterjas nodig maar ik zit het bestellen steeds uit te stellen
![]()
En ik vind een rode winterjas wel gaaf voor een keer, maar ben bang dat het stom staatEn van alle andere dingen die ik wil hebben vraag ik me af of ik ze moet bestellen of niet, etc.
Volgens mij had ik beter niet als weegschaal geboren kunnen worden
Oh god nee niet weerquote:Op woensdag 16 september 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor degenen die het '2x de helft' fenomeen kennen:
wat zal deze Microcar nog waard zijn
Okay!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Laat eens wat plaatjes zien dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk wou ik ook nog een jurkje, en wantjes, en etc.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okay!
Spoiler voor de ongeïnteresseerden!
Ok, dit is slecht voor je portemonnee dus misschien was het beter als we het niks vonden, maar ik vind ze allemaal leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk wou ik ook nog een jurkje, en wantjes, en etc.
Are you pondering what I'm pondering?
die jas in t rood en die laarsjes heb ik ook besteld! zijn onderwegquote:Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaaa datte! Ik ben ook een ontzettende oppotter, ik vind het een fijn idee als er redelijk wat op mn rekening staat, voor als het nodig is ofzoDat ik in principe een nieuwe winterjas nodig heb is dan iets wat ik vrijelijk over het hoofd zie
![]()
Ik heb nu in mn H&M shoppingbag:
- rode winterjas (of zal ik toch zwart nemen?)
- zwarte coltrui met brede hals (maar ik heb eigenlijk al coltruien... Maar hij is wel leuk!)
- zwarte laarsjes (heb ik ook al... Maar die zitten niet zo héél lekker en deze misschien wel)\
- blauwe broek uit de sale (whoop! goedkoop! Maar wat als ie niet zit?)
- mooie groene sjaal (staat groen me wel?)
Totaal: 165,25
Nu heb ik zin in zoenen én in chocola. aangezien het eerste niet voorhanden is momenteel, hoop ik maar dat ik niet in de buurt kom van een supermarkt vandaagquote:Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef loveli het volgende:
A clinical study has discovered that a passionate kiss may stir the loins and make the heart melt, but it does not compare to the sensation of chocolate melting on the tongue.
[..]
The study revealed that, at the point chocolate melts in the mouth, all regions of the brain receive a boost far more intense and longer lasting than the excitement produced by kissing. The chocolate also made the heart beat faster. For some of the 12 volunteers, the number of beats per minute more than doubled from a resting rate of 60 to as much as 140.
The study concluded that chocolate beats kissing hands down when it comes to providing a long-lasting body and brain buzz. Don’t you just love science?
geen camera bij de hand, die rode jas trouwensquote:Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto's van de nieuwe kleertjes van Fiets en Ek-Mei!Indien mogelijk
![]()
Ik heb ook zin in chocolaaaa. Er zijn chocovlokken. Ik moet nog lunchen. Hmmm.
De schrijftolk heeft hem gisteren naar mij verwezen, dus zij vindt het kennelijk wel goed. De vraag is alleen of hij er heel veel aan gaat hebben. Ga maar na: 2 á 3 uren uitgetikt geklets, daar ben je, zeker als dyslecticus, wel even mee bezig. Hij stelt het zich ws voor als 'aantekeningen', maar dat zijn het niet. Zonder de context te weten snap je er niks van. Ik lees de tekst zelf ook niet terug, behalve als ik iets specifieks zoek over hoe iets ook alweer moet. Maar voor de rest ga ik zelf aantekeningen maken. Lijkt mij op zich handiger als hij de aantekeningen van iemand anders (evt die van mij) kopieert. Maar goed, dat moet hij zelf maar bekijken dan, wat hij het prettigst vindtquote:Op woensdag 16 september 2009 10:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kun je niet heel eerlijk tegen hem zeggen dat hij zelf ook recht heeft op hulp en je vindt dat hij dat eerst zelf moet proberen te regelen? in t geval dat je schrijftolk het liever niet wil?
had ik net gedaan, hielp nietquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga fok weer wegklikken, ik heb nu een taak die ik woensdag af moet hebben, anders krijg ik een minnetje en bij drie minnetjes lig je eruit..
Wat vind je er dan niet goed aan?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
mijn lijstjes gaan nergens over
Gisteren:
O: 2 gekookte eitjes
T: banaan
L: 2 kleine volkorenbroodjes slankie
T: 2 boterhammen appelstroop
D: kop groentensoep
Vandaag:
O: 2 gekookte eitjes
T: appel
L: waldkornbol met filet americain (ga ik zo halen)
D: couscoussalade met veel groente en feta
kan rampzaliger, maar is niet wat ik voor ogen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |