abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72795029
Mijn lesje is laat - om 21:00 pas.

Die T komt er voor of na, ligt er aan wanneer ik er zin in heb .
pi_72795151
Hoi! Uitslapen is fijn . Uitgebreid douchen ook! Vanmiddag weer werken en daarvoor nog even naar de winkel en wat opruimen...

Lijstje van gister:
O: vanillekwark met muesli
T: 2 cappuccino
L: 2 boterhammen met houmous
T: banaan en handje maltezers
D: wokgroenten, biefstukreepjes, rijst en saus
T: bonbonbloc
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72795634
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Ik weet niet wat het is, maar ik word steeds tyfusvroeg wakker. Steeds om half 6 al en vanochtend om 4 uur al . En mijn i-toets heeft kuren.

Ik krijg net een mailtje van een medestudent met dyslexie en een motorische beperking. Hij wil graag een afschrift van wat de schrijftolk voor mij typt. Ik vind dat prima, maar misschien vindt zij wel dat hij zelf maar een voorziening moet regelen. Nu ben ik bang dat zij het niet wil, want dan moet ik 'nee' zeggen tegen hem en dat vind ik zielig Ik ga zo na het ontbijt even stadwaarts om wat dingen te regelen en dan vanmiddag een lesje van 2 minuten ontwerpen die volgende week gefilmd wordt .
kun je niet heel eerlijk tegen hem zeggen dat hij zelf ook recht heeft op hulp en je vindt dat hij dat eerst zelf moet proberen te regelen? in t geval dat je schrijftolk het liever niet wil?
Kwak
pi_72795643
oh en goeiemorgen enzo!
Kwak
  woensdag 16 september 2009 @ 11:17:06 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72796324
Voor degenen die het '2x de helft' fenomeen kennen:

wat zal deze Microcar nog waard zijn

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72796481
hoi!!!

Literature is zo gaaf! En ze was heel trots op ons. Ze had bij haar collega's zitten opscheppen over dat we echt super goed zijn in het analyseren van teksten enzo, en dat is volgens mij ook zo, het is echt een hele goede meedenkende intelligente groep en toen ging ik nog wat vragen over het tentamen en de herkansing die ik moet maken omdat ik bij de eeste poging in Rome zit, en toen zei ze 'maar dat ga je gewoon halen dat kan niet anders'

en nu werken
Ja doei.
  woensdag 16 september 2009 @ 11:23:34 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72796535
Bwaa, waarom kan ik niet goed geld uitgeven aan mezelf Ik heb een nieuwe winterjas nodig maar ik zit het bestellen steeds uit te stellen
En ik vind een rode winterjas wel gaaf voor een keer, maar ben bang dat het stom staat En van alle andere dingen die ik wil hebben vraag ik me af of ik ze moet bestellen of niet, etc.

Volgens mij had ik beter niet als weegschaal geboren kunnen worden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72796724
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaa, waarom kan ik niet goed geld uitgeven aan mezelf Ik heb een nieuwe winterjas nodig maar ik zit het bestellen steeds uit te stellen
En ik vind een rode winterjas wel gaaf voor een keer, maar ben bang dat het stom staat En van alle andere dingen die ik wil hebben vraag ik me af of ik ze moet bestellen of niet, etc.

Volgens mij had ik beter niet als weegschaal geboren kunnen worden
*hand schudt*
En het helpt niet echt dat ik deze maand het experiment "uitkomen met je loon" ben aangegaan
Ik heb normaal aan het eind van de maand altijd geld over, dat heb ik vorige maand dus allemaal op de spaarrekening gezet. En nu heb ik nog 87 euro en nu krijg ik het benauwd

Wat onzin is, want de 20e komt de toeslag, de 24e loon en volgende maand krijg ik mijn treinkaartjes weer vergoed die ik deze maand heb gekocht. En ik heb veel spaargeld en ik kan rood staan.

En ik wil dus ook een nieuwe winterjas, maar ik heb er nog twee En ik zit dagelijks te kwijlen op de H&M site. Want ik wil zo'n lange blouse maar ik wil ze niet allemaal bestellen. En ik wil nog schoenen...en en en.

Oja, een huis
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72797083
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor degenen die het '2x de helft' fenomeen kennen:

wat zal deze Microcar nog waard zijn

Oh god nee niet weer

Rode winterjassen zijn leuk! Ik draag nu al jaren een vintage wollen exemplaar en krijg er altijd wel complimentjes over
pi_72797084
Goeiemorgen.

Syrena: ik heb hetzelfde gedaan en ik heb nog 31 euro.
Ook weer iets teruggekregen van de Belastingdienst waar ik volgens mij geen recht op had, maar goed. Het staat op de spaarrekening en ik hoor wel wanneer ze het terug willen.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 16 september 2009 @ 11:42:06 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72797166
Jaaa datte! Ik ben ook een ontzettende oppotter, ik vind het een fijn idee als er redelijk wat op mn rekening staat, voor als het nodig is ofzo Dat ik in principe een nieuwe winterjas nodig heb is dan iets wat ik vrijelijk over het hoofd zie

Ik heb nu in mn H&M shoppingbag:
- rode winterjas (of zal ik toch zwart nemen?)
- zwarte coltrui met brede hals (maar ik heb eigenlijk al coltruien... Maar hij is wel leuk!)
- zwarte laarsjes (heb ik ook al... Maar die zitten niet zo héél lekker en deze misschien wel )\
- blauwe broek uit de sale (whoop! goedkoop! Maar wat als ie niet zit? )
- mooie groene sjaal (staat groen me wel? )

Totaal: 165,25
pi_72797233
Laat eens wat plaatjes zien dan?
  woensdag 16 september 2009 @ 11:49:57 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72797392
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Laat eens wat plaatjes zien dan?
Okay!
Spoiler voor de ongeïnteresseerden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eigenlijk wou ik ook nog een jurkje, en wantjes, en etc.
pi_72797562
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Okay!
Spoiler voor de ongeïnteresseerden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eigenlijk wou ik ook nog een jurkje, en wantjes, en etc.
Ok, dit is slecht voor je portemonnee dus misschien was het beter als we het niks vonden, maar ik vind ze allemaal leuk!
pi_72797647
Ik vind vooral de jas en de laarsjes leuk, maar die jas wel in het rood nemen, imho lijkt ie me in het zwart wat saai!
pi_72797809
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaaa datte! Ik ben ook een ontzettende oppotter, ik vind het een fijn idee als er redelijk wat op mn rekening staat, voor als het nodig is ofzo Dat ik in principe een nieuwe winterjas nodig heb is dan iets wat ik vrijelijk over het hoofd zie

Ik heb nu in mn H&M shoppingbag:
- rode winterjas (of zal ik toch zwart nemen?)
- zwarte coltrui met brede hals (maar ik heb eigenlijk al coltruien... Maar hij is wel leuk!)
- zwarte laarsjes (heb ik ook al... Maar die zitten niet zo héél lekker en deze misschien wel )\
- blauwe broek uit de sale (whoop! goedkoop! Maar wat als ie niet zit? )
- mooie groene sjaal (staat groen me wel? )

Totaal: 165,25
die jas in t rood en die laarsjes heb ik ook besteld! zijn onderweg

ik zeg: bestellen, als de broek niet lekker zit dan stuur je m gewoon terug... das supermakkelijk met H&M. zelfde met de sjaal. je kan zelfs de jas in twee kleuren bestellen en dan de kleur die je niet leuk vindt terugsturen...

ik bestel altijd meerdere maten van dingen als ik t niet zeker weet. stuur meestal bijna mn hele bestelling terug.
Kwak
  Vis een optie? woensdag 16 september 2009 @ 12:03:23 #217
70532 loveli
N
pi_72797847
A clinical study has discovered that a passionate kiss may stir the loins and make the heart melt, but it does not compare to the sensation of chocolate melting on the tongue.
[..]
The study revealed that, at the point chocolate melts in the mouth, all regions of the brain receive a boost far more intense and longer lasting than the excitement produced by kissing. The chocolate also made the heart beat faster. For some of the 12 volunteers, the number of beats per minute more than doubled from a resting rate of 60 to as much as 140.

The study concluded that chocolate beats kissing hands down when it comes to providing a long-lasting body and brain buzz. Don’t you just love science?
crap in = crap out
  woensdag 16 september 2009 @ 12:05:05 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72797906
Bedankt voor het meedenken! Ik ga gewoon bestellen Zo. Ha. En de jas in het rood. Want rood is tof. Zwart leek me idd ook wat saai, maar wel de veilige optie

*held zoekt sokken*
pi_72797935
leuk Maria! Nu nog foto's met jou erin!
Ja doei.
pi_72798210
rood is goed!! ik krijg na een volledig seizoen met mn rode zomerjas nog steeds de vraag "goh, nieuwe jas? leuk!"
Kwak
  Vis een optie? woensdag 16 september 2009 @ 12:16:33 #221
70532 loveli
N
pi_72798324
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
rood is goed!!
crap in = crap out
  woensdag 16 september 2009 @ 12:23:05 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72798552
Foto's zullen komen als H&M opschiet in een paar dagen!

Rood = loveli
  woensdag 16 september 2009 @ 12:26:58 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72798672
Rood

Ook mijn kleur . Heb een KNALrode zomerjas van Steps

En ik geef eerder teveel uit . Als er aan het eind van de maand nog 80 euro op mn rekening staat, heb ik zoiets van 'Oeh! Wat kan ik nog kopen ' .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72799005
Ik ben meer zoals XM, geef ook teveel geld uit

en je kleding is leuk Maria, vooral de jas in het rood doen!!
Ik moet overigens ook nog een nieuwe winterjas geen idee wat voor en geen geld meer voor

Wel een jurkje en vestje bij de h&m gekocht gister
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72799040
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef loveli het volgende:
A clinical study has discovered that a passionate kiss may stir the loins and make the heart melt, but it does not compare to the sensation of chocolate melting on the tongue.
[..]
The study revealed that, at the point chocolate melts in the mouth, all regions of the brain receive a boost far more intense and longer lasting than the excitement produced by kissing. The chocolate also made the heart beat faster. For some of the 12 volunteers, the number of beats per minute more than doubled from a resting rate of 60 to as much as 140.

The study concluded that chocolate beats kissing hands down when it comes to providing a long-lasting body and brain buzz. Don’t you just love science?
Nu heb ik zin in zoenen én in chocola. aangezien het eerste niet voorhanden is momenteel, hoop ik maar dat ik niet in de buurt kom van een supermarkt vandaag
pi_72799152
Hallo!

Ah kleding; ik heb gisteren 2 paar schoenen en een legging gekocht en vandaag 2 vesten, een truitje een jeanslegging en een panty

Lijstje:

O: activia
T: yoghurt met beetje honing
L: 2 boterhammen sandwichspread/tomaat, beker optimel
T: banaan en/of appel
D: andijviestampot met rookworst en appelmoes
T:?
  woensdag 16 september 2009 @ 12:46:13 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72799288
Foto's van de nieuwe kleertjes van Fiets en Ek-Mei! Indien mogelijk

Ik heb ook zin in chocolaaaa. Er zijn chocovlokken. Ik moet nog lunchen. Hmmm.
pi_72799409
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto's van de nieuwe kleertjes van Fiets en Ek-Mei! Indien mogelijk

Ik heb ook zin in chocolaaaa. Er zijn chocovlokken. Ik moet nog lunchen. Hmmm.
geen camera bij de hand, die rode jas trouwens
pi_72799419
ik heb al de hele dag trek in eten. Heb me al vergrepen aan een stel mueslirepen, dus honger heb ik echt niet meer, maar toch blijf ik die drang houden om alles wat ik tegen kom in mijn mond te stoppen. Iemand enig idee wat ik kan doen zodat ik me op mijn studeerwerk kan concentreren en niet steeds aan eten hoef te denken
  woensdag 16 september 2009 @ 12:51:19 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72799434
Kauwgom?
  woensdag 16 september 2009 @ 12:51:31 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72799439
En anders ff je tanden poetsen.
pi_72799456
Leuk, Maria! . Ik heb een rode zomerjas, en stiekem kan ik niet wachten tot ik m'n zwarte winterjas weer aan mag, want ik heb altijd het gevoel dat ik met die rooie zo opval. En daar hou ik niet van. .

En XM, je hebt gelijk hoor, dat je dat zegt over ook met je verstand denken. M'n vriend en ik hadden een paar punten waar een potentieel nieuw huisje aan moest voldoen, en this one ticks all the boxes. Ik denk dat we het er heel goed naar ons zin gaan hebben. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 16 september 2009 @ 12:53:00 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72799483
Dan is het goed DaD
pi_72799488
Leuke kleren Maria! die sjaal wat kost die?

zo.. na een lange ochtend nu eindelijk lunchpauze, straks nog even college en dan vanavond lekker the reader kijken en bankhangen..

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 3x allinson volk (1x tosti kaas, lightsalami, ui met mosterd, 1x geroosterd met gekookt ei en beetje extra light mayo) met 1 koffie met halfv melk
D: meergranen macaroni met tomatengroentesaus en quorn kaasballetjes
T: magnetronappel met yoghurt en muesli en kaneel
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 16 september 2009 @ 12:55:25 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72799567
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kun je niet heel eerlijk tegen hem zeggen dat hij zelf ook recht heeft op hulp en je vindt dat hij dat eerst zelf moet proberen te regelen? in t geval dat je schrijftolk het liever niet wil?
De schrijftolk heeft hem gisteren naar mij verwezen, dus zij vindt het kennelijk wel goed. De vraag is alleen of hij er heel veel aan gaat hebben. Ga maar na: 2 á 3 uren uitgetikt geklets, daar ben je, zeker als dyslecticus, wel even mee bezig. Hij stelt het zich ws voor als 'aantekeningen', maar dat zijn het niet. Zonder de context te weten snap je er niks van. Ik lees de tekst zelf ook niet terug, behalve als ik iets specifieks zoek over hoe iets ook alweer moet. Maar voor de rest ga ik zelf aantekeningen maken. Lijkt mij op zich handiger als hij de aantekeningen van iemand anders (evt die van mij) kopieert. Maar goed, dat moet hij zelf maar bekijken dan, wat hij het prettigst vindt .

Ik heb al mijn dingetjes weer geregeld. Nu even lekker eten en ff pauze en dan ga ik een minilesje maken om volgende week aan mijn medestudenten te geven . Zo maar even mijn boeken van Malmberg openslaan op zoek naar een leuk onderwerp .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 september 2009 @ 12:55:53 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72799584
DaD: dat was ook mijn bezwaar Maar we gaan het zien! Yay voor het huisje En tof dat je vriend daar alle ruimte heeft om 'zn ding' te doen!

Blurred: tenk joe! De sjaal is 12,95 geloof ik! 12 nogwat iig. Is er ook in meerdere kleuren!

Fiets: wat XM zegt! Wat mij soms ook helpt: een sabbelsnoepje. Met iets van een hopje oids kan ik HEEL lang doen (ik kauw er ook nooit op) en dan heb je toch iets lekkers
  woensdag 16 september 2009 @ 12:56:43 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72799608
Oh, met van die sabbelsnoepjes gaat het bij mij hetzelfde als met geld: het is snel op .
  woensdag 16 september 2009 @ 12:58:15 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72799661
Oeh, sjaal en trui zijn leuk, Maria! .

* Viking84 wil ook een leuke nieuwe sjaal voor binnenshuis.
Niet meer actief op Fok!
pi_72799671
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
En anders ff je tanden poetsen.
had ik net gedaan, hielp niet zit nu aan een halve paprika en daarna ga ik aan de kauwgom en zin of geen zin, ik ga er niet aan toegeven vandaag!
  woensdag 16 september 2009 @ 13:00:03 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72799723
El lijstio:

O: yoghurt met frambozen (ik kan m'n O wel weglaten voortaan, wordt zo voorspelbaar )
T: twee kleine boterhammen met paté (dat spul is zó lekker )
L: twee normale boterhammen met paté, 500 ml aardbeienyoghurtsmoothie
T: half bakje citroensorbetijs
D: volkoren penne met tomaten, groene olijven, basilicum en een kaasburger

Ik ga morgenochtend ook weer eens op de weegschaal staan, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_72799793
Ik ga fok weer wegklikken, ik heb nu een taak die ik woensdag af moet hebben, anders krijg ik een minnetje en bij drie minnetjes lig je eruit. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72799813
mijn lijstjes gaan nergens over

Gisteren:

O: 2 gekookte eitjes
T: banaan
L: 2 kleine volkorenbroodjes slankie
T: 2 boterhammen appelstroop
D: kop groentensoep

Vandaag:

T: appel
L: waldkornbol met filet americain (ga ik zo halen)
D: couscoussalade met veel groente en feta

kan rampzaliger, maar is niet wat ik voor ogen had
Ja doei.
  woensdag 16 september 2009 @ 13:02:53 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72799817
*ook lijstje*

O: volkorenbroodtosti
T: beker melk
L: twee sneetjes met chocovlokken denk ik
T: perzik
S: even door de kamer Zumbaën (Body Jam lerares is er niet en gebruikelijke invalmeisje ook niet en de andere die invalt geeft niet zo'n leuke les vinnik )
T: bakje kwark
D: kipspareribs in honingdressing met sperziebonen
  woensdag 16 september 2009 @ 13:03:48 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72799848
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga fok weer wegklikken, ik heb nu een taak die ik woensdag af moet hebben, anders krijg ik een minnetje en bij drie minnetjes lig je eruit. .
Beetje lullig als je nu meteen al één minnetje krijgt .
Mark wil niks weten van die scriptiegroep. "Komt wel goed," zegt 'ie .
Niet meer actief op Fok!
pi_72800394
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
mijn lijstjes gaan nergens over

Gisteren:

L: 2 kleine volkorenbroodjes slankie
T: 2 boterhammen appelstroop
D: kop groentensoep

Vandaag:

L: waldkornbol met filet americain (ga ik zo halen)
D: couscoussalade met veel groente en feta

kan rampzaliger, maar is niet wat ik voor ogen had
Wat vind je er dan niet goed aan?
pi_72801429
Inmiddels wel echt trek vanuit mijn buik ipv hoofd en ik ga 2 crackers filet a. eten

Ik vraag me ook af wat Moblo niet goed aan dr lijstjes vindt?
  woensdag 16 september 2009 @ 14:01:42 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72801715
Ik ben nu een les over volksverhalen aan het voorbereiden. Zo leuk! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72801840
er zat gisteren ook nog een uur intensief tennissen bij en mijn kopje soep was vooral water en spaghetti en pas om 10 uur 's avonds...

vandaag had ik vanmiddag ook wat couscoussalade willen eten (had het dan gisteren al gemaakt), maar door tijdgebrek niet gelukt.. meer groente, minder brood..
Ja doei.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:07:43 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72801923
Lijst:
O: 2 boterhammen kipfilet, 2 beschuit met halvajam en met smeerkaas, gekookt ei
T: paar worteltjes
L: (net gehaald) een gegrild kippetje bij de poelier vandaan
T: peer
T: tomaat
D: weer snert met roggebrood

57.8 vannochtend

Het weekend wordt helemaal rampzalig:
vrijdag, zaterdag en zondag uit eten: 1 x grieks, 1 x mexicaans, 1 x thais
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 16 september 2009 @ 14:15:13 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72802165
Vind het nog wel een beetje weinig Mo, kan je niet wat T's inplannen zodat je stofwisseling doorgaat?

Ik ben een waardeloze shopper, wilde een spijkerbroek kopen maar naar 2 x gepast te hebben ben ik maar weer naar huis gegaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')