abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72788025
Dolgezellige boel hier!

Gooi ik er nog even een lijst tegenaan, een vrij magere, vandaag.

O: 2 eiers
T: eclair met mokkaroom en witte choco (de laatste)
L: restje pompoenpuree met kikkererwten en spinazie
T: 2 appels
D: salade met appel, walnoot, parmezaan, uitgebakken pancetta en frambozendressing, erbij paar volkoren stokbroodjes met Normandische boter.
S: pilates, uur
T: wodka, twee winterwortels

Morgen een restje salade mee als lunch en een pecan & toffee brownie. Oh, en ik heb vast buckwheat pancakes gebakken als ontbijt. Wat is het toch fijn om mij te zijn

Hoe gaat het trouwens met Belana?
pi_72788028
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Lijkt me idd verstandig om in te grijpen! Merken zijn bijvoorbeeld Asics, Nike, Saucony. Prijzen: minimaal 80 euro, tot, zeg, 150.

Belangrijk is om je te laten adviseren door deskundigen. Dus niet in (het Deense equivalent van) de Intersport zelf wat passen, maar naar een echte hardloopwinkel

Ikzelf heb prima Saucony's uit de opruiming, gekocht bij Runnersworld, van 120 voor 75

DaD, wat een lief, genoeglijk huisje Je bent vast helemaal hotel de botel! En een echte keuken voor jou alleen Mogen we je nu al feliciteren?

Ik heb vandaag heel hard gewerkt! Zonder fok! aan krijg ik meer gedaan
Ah thnx! Ik was van plan gewoon een soort Intersport in te lopen ja. Maar nu heb ik het adres gegoogled van een waar zelfs een fysiotherapeut en sportarts zouden moeten rond lopen en ze verkopen er al de merken die jij noemde

En schokkend dat je zonder fok! meer gedaan krijgt.
pi_72788061
Oeh, en heb je nog foto's van de eclairs?
pi_72788116
Straal vergeten! Maar ik heb wel het recept uitgetikt, dat ook goed?
pi_72788309
Nee, dat is gevaarlijk.

Maar doe toch maar.
pi_72788630
[CUL-SC] Tijd voor kardemomcake met zure room!

En het topic draagt de naam van mijn baksel van zaterdag
pi_72789025
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
[CUL-SC] Tijd voor kardemomcake met zure room!

En het topic draagt de naam van mijn baksel van zaterdag
Oké, n00b vraag. Is banketbakkersroom dat spul wat in puddingbroodjes zit? En zit in tompoucen hetzelfde?
pi_72789435
Ah, ik heb het al gegoogled. Volgens google wel dus, maar puddingbroodjes smurrie en tompoucen binnenkant proeft heel erg anders vind ik!

Nouja, als het zoals puddingsbroodjes is ben ik veilig, het spul wat daar in zit lust ik niet.
Al klinkt dat deeg voor soezen wel makkelijk, misschien ga ik wel gewoon zelf groot uitgevllen soesjes bouwen!
  woensdag 16 september 2009 @ 01:56:59 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72791425
ben 20 uur op nu... ben moe
Maar tis zo gezellig met mijn schat!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72791793
quote:
Op woensdag 16 september 2009 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
ben 20 uur op nu... ben moe
Maar tis zo gezellig met mijn schat!
Ik dacht eerst dat je al op was, in plaats van nog!
Ben weer eens klaarwakker, handig is dat midden in de nacht
pi_72792047
Zo mijn zelfgebakken brood is iets té compact geworden. Kan nu met moeite een sneetje op . En eerlijk is eerlijk, ik vind het ook niet zo lekker als het zo droog is . Maarja, de melk was halverwege opeens op .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72792133
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, wat een lief, genoeglijk huisje Je bent vast helemaal hotel de botel! En een echte keuken voor jou alleen Mogen we je nu al feliciteren?
Ik ben inderdaad verliefd. . Een keuken, inderdaad! Maar ook een schilderruimte voor m'n vriend! Dat is vooral zo fijn, hij heeft er zoveel zin in. En je mag bijna echt feliciteren - als die vrienden vandaag hun nieuwe huurcontract hebben getekend, staat eigenlijk niets ons nog in de weg!

Vandaag eerste keer scriptieversnellingsgroep. Het is een spannende week. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72792181
dan ga ik je vanmiddag pas feliciteren

goedemorgen

weer niets eraf nog steeds 70,5, maaaaaaaaaaaaar, ik heb de broek aan die niet meer pastte 3 weken geleden dus er is wel iets gebeurd

Nu naar LIteratuur College en daarna werken

Gisteren Beleidsplan afgekregen net voor 12 uur en ben zeer trots

@kwak: moeilijk hé, nee zeggen.... of op zijn minst nadenken of je wel écht kunt/wilt
Ja doei.
  woensdag 16 september 2009 @ 08:33:59 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72792449
Goedemorgen .

Ik weet niet wat het is, maar ik word steeds tyfusvroeg wakker. Steeds om half 6 al en vanochtend om 4 uur al . En mijn i-toets heeft kuren.

Ik krijg net een mailtje van een medestudent met dyslexie en een motorische beperking. Hij wil graag een afschrift van wat de schrijftolk voor mij typt. Ik vind dat prima, maar misschien vindt zij wel dat hij zelf maar een voorziening moet regelen. Nu ben ik bang dat zij het niet wil, want dan moet ik 'nee' zeggen tegen hem en dat vind ik zielig Ik ga zo na het ontbijt even stadwaarts om wat dingen te regelen en dan vanmiddag een lesje van 2 minuten ontwerpen die volgende week gefilmd wordt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 september 2009 @ 08:44:56 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72792593
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag eerste keer scriptieversnellingsgroep. Het is een spannende week. .
Wanneer wil je je scriptie af hebben? Misschien schop ik Mark er ook wel naartoe, want ik weet niet of ik dat wel goed zie komen .
Die roept de hele week: "O ik heb zo'n leuk onderwerp en ik ga dit en dat en dat doen" en vervolgens gaat 'ie pas op dodag (vrijdag heeft 'ie overleg) een keer bezig .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 september 2009 @ 08:45:42 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72792606
Eten en werken / studeren is een lastige combi. Ik eet veel meer ineens . Gisteren 5 boterhammen op!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 september 2009 @ 09:00:34 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72792824
Ola!

Wat een poezelig huisje DaD! Wel klein! Ik ga even gemeen zijn en je op je hart drukken dat je niet alleen door je roze-huizen-bril naar het huisje moet kijken, maar ook even met je verstand . En dat is heel erg moeilijk.

Ik ben gister om 21:00 gaan slapen en compleet comateus geweest tot er om 04:00 een eend een kwartier lang helemaal uit z'n dak ging in het slootje achter ons huis. Mên! Als ik een geweer had gehad, was ie eraan gegaan . Maar goed, dat is (gelukkig voor de eend) niet het geval .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72792914
Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
D: iets winters denk ik broccoli en rosevalaerpels

Planning voor vandaag: Bentocredits voor manlief
O: twee gekookt ei
L: gegrilde paprika, courgette en champs
T: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
D: onbekend

Hoe kom je zo gelukkig ineens Uniekhoorn?
pi_72793415
Ik wil een taser Xcuzme Dan had ik die nu net al losgelaten op dat brutaal stuk vreten van een student wat hier net stond Wilde lekker met drie verplichte boeken naar buiten "want dat doe ik al de hele week". Nou niet als de hele bieb compleet LEEG is, dan kom je mooi hier zitten.

Dus die stampte pissig weg (en dan mag je er ook nog niks er van zeggen, want dan ben je niet klantvriendelijk ) en laat z'n meuk op de balie liggen. Echt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72793628
Murgh, as. dinsdag moet ik naar de garage met de auto. Hij wordt wel gratis gefixt maar ik moet daar wachten omdat ik geen vervoer heb anders En ook geen bushalte in de buurt natuurlijk en ik hoop dat ze me niet meer kennen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 16 september 2009 @ 10:06:20 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72794211
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:

rosevalaerpels

Ik dacht: Wat? .

Pff ik heb de halve ochtend verkletst op MSN, dus nu maar eens opschieten.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 september 2009 @ 10:12:42 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72794393
Haai
Uitgeslapen

O ik zag net DaD's huisje wat tof! Bijna gefelie

Er komt een verstandskies door geloof ik!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72794509
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Bob. het volgende:
Ah, ik heb het al gegoogled. Volgens google wel dus, maar puddingbroodjes smurrie en tompoucen binnenkant proeft heel erg anders vind ik!

Nouja, als het zoals puddingsbroodjes is ben ik veilig, het spul wat daar in zit lust ik niet.
Al klinkt dat deeg voor soezen wel makkelijk, misschien ga ik wel gewoon zelf groot uitgevllen soesjes bouwen!
Nah, ik vond dat spul dat je met dit recept maakt, weinig lijken op puddingbroodjes-spul; het is meer heel erg dikke mokka-vla. In die broodjes heb je vaak van die veel te stijve, melige zooi
Niet om je aan te moedigen verder

Soezendeeg is idd een eitje! En het deeg is neutraal, niet zoet, dus je kunt ze met vanalles vullen. Niet de oven doen terwijl je ze bakt.
pi_72794724
Goedemorgen!

Ook even uitgeslapen, ik had gisternacht tot 3 uur de mannenfinale van de US open gekeken, en moest daarna om 8 uur op, dus vond dat ik vanochtend wel even mocht uitslapen.

Ga zo weer aan de studie, en vanmiddag college Geschiedenis v/d Psychologie volgen, en vanavond naar bodybalance. Het begint écht druk te worden nu, en maandag begin ik met mn bachelorproject, dus dan vinden jullie me waarschijnlijk helemaal weinig hier..

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met quaker balans (heb nergens anders zin in 's ochtends deze week?)
L: vier boterhammen met filet A
D: nasi met veel verse groenten
T: iets rauwkosterigs
S: bodybalance
pi_72794981
Eet je zo vroeg, of is je lesje zo laat, PPP?

Ik gooi er ook even een lijst tussendoor.
O: boekweit-pancakes met maple syrup
T: 2 appels
L: salade appel/walnoot/parmezaan/pancetta/frambozendressing
T: kleine brownie
T: knackebrodje ofzo?
S: zwemmen, 60 baantjes
D: nog bedenken, iets met veel groente iig
T: winterwortel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: