Ah thnx! Ik was van plan gewoon een soort Intersport in te lopen ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lijkt me idd verstandig om in te grijpen! Merken zijn bijvoorbeeld Asics, Nike, Saucony. Prijzen: minimaal 80 euro, tot, zeg, 150.
Belangrijk is om je te laten adviseren door deskundigen. Dus niet in (het Deense equivalent van) de Intersport zelf wat passen, maar naar een echte hardloopwinkel
Ikzelf heb prima Saucony's uit de opruiming, gekocht bij Runnersworld, van 120 voor 75
DaD, wat een lief, genoeglijk huisjeJe bent vast helemaal hotel de botel! En een echte keuken voor jou alleen
Mogen we je nu al feliciteren?
Ik heb vandaag heel hard gewerkt! Zonder fok! aan krijg ik meer gedaan
Oké, n00b vraag.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
[CUL-SC] Tijd voor kardemomcake met zure room!
En het topic draagt de naam van mijn baksel van zaterdag
Ik dacht eerst dat je al op was, in plaats van nog!quote:Op woensdag 16 september 2009 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
ben 20 uur op nu... ben moe
Maar tis zo gezellig met mijn schat!
Ik ben inderdaad verliefd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, wat een lief, genoeglijk huisjeJe bent vast helemaal hotel de botel! En een echte keuken voor jou alleen
Mogen we je nu al feliciteren?
Wanneer wil je je scriptie af hebben? Misschien schop ik Mark er ook wel naartoe, want ik weet niet of ik dat wel goed zie komenquote:Op woensdag 16 september 2009 07:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag eerste keer scriptieversnellingsgroep. Het is een spannende week..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik dacht: Wat?quote:
Nah, ik vond dat spul dat je met dit recept maakt, weinig lijken op puddingbroodjes-spul; het is meer heel erg dikke mokka-vla. In die broodjes heb je vaak van die veel te stijve, melige zooiquote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Bob. het volgende:
Ah, ik heb het al gegoogled.Volgens google wel dus, maar puddingbroodjes smurrie en tompoucen binnenkant proeft heel erg anders vind ik!
Nouja, als het zoals puddingsbroodjes is ben ik veilig, het spul wat daar in zit lust ik niet.![]()
Al klinkt dat deeg voor soezen wel makkelijk, misschien ga ik wel gewoon zelf groot uitgevllen soesjes bouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |