Echt he! ik was een drama vanmiddag,baal er dan zelf ook enorm van en weet dat ik dan zo ben en er toch niets aan kan doen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heerlijk Hobs, het stráált ervan af
zelfgemaakte ???quote:Op zondag 13 september 2009 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Mokka-eclairs met witte-chocoladeglazuur.
Mijn lijn, wat doe je
Nopequote:
Iemand hier die weet hoe of wat?quote:De toepassing of DLL-bestand C:\WINDOWS]system32\MSIMG32.dll is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw installatiediskette.
system32.quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh, op internet staat deze oplossing: installeer files msgimg32.dll & oleacc.dll in c:\windows\system3
Kan iemand die files opsturen naar mij?
Heb je een trojan ofzo ?quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh, op internet staat deze oplossing: installeer files msgimg32.dll & oleacc.dll in c:\windows\system3
Kan iemand die files opsturen naar mij?
Er schijnt nog wat te missen (maar dat kan ik plots niet meer oproepen oid) en ik heb al een systeemherstel geprobeerd en toen liep de pc vast tijdens het opstarten (normaal gedrag) en denk ik niet dat dat is uitgevoerd.quote:
Volgens mij is er wel wat mis jaquote:
Oe crap, hoop dat het lukt met de link van Antrhaxxquote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel wat mis jaWant ik kan google ook niet als standaard zoekmachine in explorer krijgen en hij gaat automatisch naar dat achterlijke bing.com en heeft dat ook al standaard + ik kan het niet verwijderen.
Kan OLEACDLL niet aanmaken. Toegang geweigerdquote:Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Hier staan ze voor je: http://crondor.net/~robin/files/missingDLLs.zip
Zal ik een keer langskomen met youknowwho?quote:Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef Isabeau het volgende:
PC heeft het opgegeven en ik ook
Ik ga een computerkerkhof beginnen
Zo, laat ik dat eens gaan maken deze weekquote:Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Receptje eclairs:
Oven voorverwarmen op 200. Eerst soezendeeg maken. 1,5 dl water, snufje zout, 75 g boter in pan met dikke bodem aan de kook brengen. 75 g bloem in een keer toevoegen en roeren tot het deeg een bal vormt die van de bodem loslaat. Pan van het vuur, een voor een drie eieren door het deeg roeren met een garde. Blijven roeren tot het deeg gaat glanzen en er bellen in ontstaan (5 minuten ofzo). Op bakplaat repen van 8x2 cm maken met een spuitmond, flink wat tussenruimte (je kunt er ongeveer 10 maken). 20 minuten in de oven tot ze lichtbruin en gaar zijn, oven onderwijl NIET open doen. Laten afkoelen met de ovendeur op een kiertje.
Terwijl ze afkoelen, maak je banketbakkersroom. Halve liter melk aan de kook brengen (of half melk, half room). Evt oploskoffie door de melk roeren, of er chocolade in smelten. 4 eidooiers met 100 g suiker en twee zakjes vanillesuiker romig kloppen. 65 g gezeefde bloem erdoor, glad roeren. Warme melk al roerend door het eiermengsel kloppen. Hele zaakje terug in de pan, op laag vuur aan de kook brengen, ongeveer 5 minuten koken. Goed blijven roeren! Als het helemaal dik is en begint aan te koeken, terug in de kom, kom in een bak ijswater, blijven roeren tot het redelijk is afgekoeld.
Room in een slagroomspuit met smal opzetstuk, ding in soezen prikken, injecteren met roomtot ze vol zitten.
Dan maak je chocoladeglazuur: 125 g witte chocolade smelten, 100 g gezeefde poedersuiker er beetje bij beetje doorroeren. 60 gram zachtgeroerde boter beetje bij beetje door de chocoprut mengen. een voor een 4 eetlepels koud water erbij (hier ging het bij mij wat schiften, maar met de mixer op hoog vermogen was dat zo verholpen). Smeer de eclairs in met het glazuur, klaaaar!
Echt een klusje voor een koude zondagmiddag
Bij familie heb ik altijd het gevoel dat veel mensen het maar 'lastig' vinden (de verjaardagen, feestjes, verplichte feestdagen), maar ik denk dat je pas echt goed doorkrijgt wat familie betekent als je ze niet meer hebt. Zo tof dat je Arty's familie kan lenenquote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef Duderella het volgende:
Wij zijn net terug van een dagje schoonmoe en door mij geadopteerde schoonvader (niet de echte vader van Arty)Lieve schatten zijn het en het is altijd weer zo fijn om zoiets als 'familie' te ervaren, aangezien ik dat zelf niet meer heb. Erg bijzonder (terwijl het voor veel mensen vanzelfsprekend is, denk ik).
Jullie zoete recept laat ik aan me voorbij gaan, dat is niet echt mijn smaak.
Wij hebben echt nog maar zó weinig familie, dat het meer luxe dan ballast is.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij familie heb ik altijd het gevoel dat veel mensen het maar 'lastig' vinden (de verjaardagen, feestjes, verplichte feestdagen), maar ik denk dat je pas echt goed doorkrijgt wat familie betekent als je ze niet meer hebt. Zo tof dat je Arty's familie kan lenen![]()
Ik moet alleen nog slachtoffers vinden om het baksel mee te delen, na 1 (nee...2) heb ik wel weer genoeg op
O lastig is dat!quote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, da's dus mooi shit hier: mijn ene collega is sort-of aan de lijn, en de andere vast momenteel
Oh jongens, ik moest net een foto 'uit de oude doos' uitzoeken en een begeleidend briefje schrijven voor vrienden die gaan trouwen, ik ben er helemaal sentimenteel en mooshy van
Leuk is dat hè, foto's doorkijkenquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, da's dus mooi shit hier: mijn ene collega is sort-of aan de lijn, en de andere vast momenteel
Oh jongens, ik moest net een foto 'uit de oude doos' uitzoeken en een begeleidend briefje schrijven voor vrienden die gaan trouwen, ik ben er helemaal sentimenteel en mooshy van
quote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zal ik een keer langskomen met youknowwho?
moslims zijn toch juist gek op zoetigheid?quote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
die zat binnen (is trouwens een enorme held op sokken) en de kipjes zitten in een ren waar hun hok staat, daar kan de hond helemaal niet bij.quote:Op maandag 14 september 2009 08:30 schreef freecell het volgende:
Whehe
Wel link trouwens met een hond!
chaotisch is niet t goeie woord, ik vind t wat druk denk ik, een opgewonden hond, 2 kipjes en 2 kattenquote:Op maandag 14 september 2009 08:45 schreef freecell het volgende:
chaotisch?
Onze kat zou er ook op af stuiven en dan een meter voor de kip vol in de ankers gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |