*MK reageert direct op de slipcursus van mr.Dudequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Ik geloof niet dat de onderwerpen die ik aandraag erg landen hier, dus ik hou er even mee op hier.Tot morgen wellicht allemaal.
Weet niet waarom jij gek zou zijn maar als dat zo is dan is het zoquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
En Borisz: ik zal wel gek zijn.
Ik zou 'm wel willen, denk ik. Wat kost 'ie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:
Heeft iemand die nieuwe Beatles-box?
Guess not.
sorry Duderella. Soms ben ik erg gericht op mezelf.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Ik geloof niet dat de onderwerpen die ik aandraag erg landen hier, dus ik hou er even mee op hier.Tot morgen wellicht allemaal.
oh nou ja, reageer ik toch nog even.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
*MK reageert direct op de slipcursus van mr.Dude![]()
Waarom heb jij 'm niet gedaan samen met je man? Of hedde gij geen raibewais
geen idee wat 'ie kost eigenlijk. Nog niet eens opgezocht.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel willen, denk ik. Wat kost 'ie?
En wat is nou DE schoenenwinkel in NY?
Oh wat zonde zeg! Jouw raibewijs ruilen tegen mijn verzameling voetbalplaatjes?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
oh nou ja, reageer ik toch nog even.![]()
Ik heb een raibewais maar durf al jaren niet meer te raiden. De mister daarentegen, is een enorm goede coureur.
[..]
Eén woord: Strand bookstore.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh. Is het zo fab om boeken te kopen, dan? Goeie winkels?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Eén woord: Strand bookstore.
Dat zijn er twee.
De mister verveelde zich er kapot, maar ik was er uren en uren zoet. De beroemdste tweedehands bookstore van Amerika. Prachtig mooi en stoffig en met laddertjes. Veeg me op.
Ik heb een voorliefde voor True Crime en ik kon daar helemaal los. Ontmoette er zelfs mede-true-crime-lovers en we hebben tips en mailadresen uitgewisseld en zo. Vanaf ons trapje.
Van heel NY vond ik Strand mijn allermooiste ervaring.
fanatiekelingquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, en ik heb al gekeken: een rondje Central Park is 10 km. Ik neem de loopschoentjes mee
We zijn niet naar theater geweest. Ik haat musicals hardgrondig en had verder niet goed zicht op wat er qua toneel speelde. Sowieso haal ik mijn gram wat dat betreft al wel in Nederland, want we zitten bijna tweewekelijks bij het toneel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm. Tweedehands boeken zijn wel erg leuk! Maar met true crime heb ik dan weer he-le-maal niets
Ben je nog naar het theater geweest daar? Wil ik mss ook nog wel doen. Maar niet per se de grote musicals op Broadway.
Oh, en ik heb al gekeken: een rondje Central Park is 10 km. Ik neem de loopschoentjes mee
Goed systeem!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik koop vaak boeken bij de kringloop/ whatever voor de vakantie. Na de vakantie lever ik de boeken daar weer in
Heeft hij nog tips voor mij?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef Duderella het volgende:
De mister heeft vandaag een slipcursus gedaan. Gaaf joh!Hij hield zich natuurlijk níet aan de aanbevelingen, want dan ging je natuurlijk een paar keer om je as.
Doen. Is hartstikke leuk en is in een hele veilige omgeving. Er kan niks misgaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft hij nog tips voor mij?Ik heb nog steeds een bon liggen, maar ik durf niet zo goed. Heb nog 2 maanden oid om het te regelen.
Waar kijk je dat? Ikwil OMD zienquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:38 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar de last night of the proms het is weer briljant.
BBC1. Een volle Royal Albert Hall en en een vol Hyde Parkquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar kijk je dat? Ikwil OMD zien
Waarom denkje dat je onderwerpen.......quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
[quote]quote:
Slapenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen vet drukke dag!
- uiensoep maken
- eclairs maken, als dat lukt
- naar m'n werk fietsen om zakrekenmachine te halen
- uitwerkingen maken van twee toetsen (veel werk)
- 10 km rennen
- kaarten schrijven en versturen
En volgens mij vergeet ik nu nog een stuk of drie actiepunten
Wat zijn jullie plannen voor morgen?
- Wat zinnigs doen voor financial accounting & microeconomie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga lief en vrolijk zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen vet drukke dag!
Wat DOET jou mr? En waar?quote:Op zondag 13 september 2009 08:43 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen
Drukke zondagen zijn niet leuk, had juist zin in een luie zondag (de mr ook) maar die is net zijn bed uit gebeld wegens problemen in t heilige land
Dus ik ga zo maar scrambled eggs voor hem maken
Verdere plannen: strijken (stel ik al een week uit), misschien vandaag al kippenbouillon maken (paar uur gedoe) Oh nee dat wordt morgen... en vanmiddag naar de buren (zij maakt Vlaams stoofvlees voor ons en ik zou helpen) En dat is het wel voor de zondag..
De mr is project manager. en hij runt (oa) een project wat loopt in Israel. En zij hebben weekend op vrijdag en zaterdag dus vandaag is gewoon een werkdag. De klant daar zou vandaag beginnen met het trainen van hun personeel liep tegen problemen aan en dan moet de mr dat oplossen. (Nou ja, hij moet zorgen dat t opgelost wordt dus heeft nu mensen in Duitsland aan t werk gezet om dat ook echt te doen) .quote:Op zondag 13 september 2009 08:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat DOET jou mr? En waar?
TARA en ik doen hier nu allemaal woeste gokken
Het past wel bij de zondag natuurlijk
Als Hik alle tips van het topic op gaat volgen en de laatste 25 posts niet vergeet, dan heeft ze de basis voor een geweldig retro kinderpartijtjequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic Retro hapjes! is best maf eigenlijk. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat eten ouderwets kan worden. Maar goed, ik serveer gasten ook geen blokjes kaas en rolletjes ham oid maar eerder tapas of zo. Of is dat inmiddels ook alweer ouderwets?
Ah, bedankt voor de tip, ik had daar nog niet bij stilgestaan.quote:Op zondag 13 september 2009 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend heeft een paar cd's van die Beatlesbox los gekocht. Hij had ze toch nog niet en ze waren niet eens zo duur.
terechte diskwalificatie.quote:Op zondag 13 september 2009 09:35 schreef borisz het volgende:
Mogge
Maar eens aan de studie. Bizarste moment van de nacht
En in Belgie gaat nu natuurlijk niks anders dan over Kimmeke.
Wow! Dat is behoorlijk knullig.quote:Op zondag 13 september 2009 09:35 schreef borisz het volgende:
Mogge
Maar eens aan de studie. Bizarste moment van de nacht
En in Belgie gaat nu natuurlijk niks anders dan over Kimmeke.
Ja vind ik ook. Na alle standen bekeken te hebben schijnt het een goede call geweest te zijn. Dus Kim is terecht op MP gekomen. Zo'n opmerking hoort gewoon niet. Vooral als je na de eerste set al een waarschuwing hebt gehad wegens het slopen van je racket is het helemaal domquote:
huh?quote:Op zondag 13 september 2009 13:50 schreef MissHobje het volgende:
Mogge
leuk dat artis johNOT!
Nouja misschien zaterdag en anders jammer van de kaarten.
Ja gingen we heen net ( zo dom met de auto enzo) parkeren was dus drama dus maar weer terug gegaan, poging 2 gaat dan met de trein worden alleen niet meer vandaag. Baal dus flink.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 13:57 schreef MissHobje het volgende:
Ja gingen we heen net ( zo dom met de auto enzo) parkeren was dus drama dus maar weer terug gegaan, poging 2 gaat dan met de trein worden alleen niet meer vandaag. Baal dus flink.
Vaak dat dingen zo niet werken maargoed komt uiteindelijk wel weer goed!
Oe en pms big time.. bah ben echt spuug sacho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |