Gaaf, heel veel inspiratie!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:31 schreef Flurry het volgende:
Hier staan ook veel tips
"foute" hapjes
Retro dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:49 schreef trovey het volgende:
Goed...zit ik dus al jaren "foute"hapjes te serveren bij een verjaardag. Ach wat maakt het uit...nooit klachten gehad, de hapjes zijn altijd op
. Ik ben gewoon hip
Hip is ook een retro-woordquote:
En dan met allerlei soorten toastjes (dat doet mij igg meteen aan vroeger denken)quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:12 schreef Tezz het volgende:
Oh! En zelf salades maken en die serveren in van die saladecups. Mijn moeder maakte vroeger steevast op elk feestje eiersalade, zalmsalade en kipkerrie/fruitsalade.
Heb je misschien toevallig het recept van die kipkerrie/fruitsalade?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:12 schreef Tezz het volgende:
Oh! En zelf salades maken en die serveren in van die saladecups. Mijn moeder maakte vroeger steevast op elk feestje eiersalade, zalmsalade en kipkerrie/fruitsalade.
Haha, toevallig heb ik hem afgelopen zomer nog een keetje gemaakt (vandaar dat ik er nu ook aan denk).quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb je misschien toevallig het recept van die kipkerrie/fruitsalade?
Lekker thanks! ga ik zeker een keer proberenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, toevallig heb ik hem afgelopen zomer nog een keetje gemaakt (vandaar dat ik er nu ook aan denk).
Kook een kipfilet gaar in bouillon. (bewaar de bouillon voor soep!)
Snijd de kipfilet heeeel fijn (of trek uit elkaar).
Laat een blik coctailvruchtjes uitlekken.
Snijd en blancheer een bleekselderij.
Voeg een handje gehakte walnoten toe.
Dressing op basis van mayonaise, yoghurt en kerriepoeder.
Alles door elkaar en voila: salade!
en dan zon leuke laag schillen op de grond de dag laterquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Ole het volgende:
Een bak (wal) noten met een notenkraker ernaast!
En doppinda's
Sangria meets bowl, tienliteremmer. Gegarandeerd een leuk feestquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:02 schreef Hik het volgende:
Verder dacht ik aan het maken van bowl, daar dan ik ook wel een lekkere variant van maken!
aan deze dingen moest ik ook meteen denken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Ole het volgende:
Een bak (wal) noten met een notenkraker ernaast!
En doppinda's
blokjes kaas met een stukje ananas of manderijn
bitterballen
een bowl is toch meer Amerikaans en niet echt Nederlands 70's/80'squote:Op vrijdag 11 september 2009 18:02 schreef Hik het volgende:
Leuke ideeën! Keep 'm coming!![]()
Ik ben erg gecharmeerd van het idee van een kaasfondue met soepstengels, aangezien ik ook een onwijs retro-fondue stel heb!
Verder dacht ik aan het maken van bowl, daar dan ik ook wel een lekkere variant van maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |