Anders ik welquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zat je te wachten tot het topic vol zou zijn Borisz, jij vieze stinkerd?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zat je te wachten tot het topic vol zou zijn Borisz, jij vieze stinkerd?
Oe lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
kardemom![]()
Zo! Het huis voor me alleen, vriendlief is uit met een vriend en zijn dochter is ook de hort op
Strak plan...zo even mijn huispak aantrekken en slippertjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe lekker
Maskertje op, kloffie an, cocktail erbij en hangen op de bank jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(vorig weekend had vriendje als verrassing weekendje Limburg geboekt in een chalet wat bij aankomst een stacaravan bleek te zijn op een mega-vakantiepark vooral gericht op kinderen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een geslaagd weekend
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Wat bedoel je Krakkie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
En ik vraag me af....
Waarom kan ik liedjes van sommige artiesten niet meer luisteren? Ik wil ze niet eens dl'den.
Jij ook een vieze stinkerd, danquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Anders ik wel
Mare die cake?? dat klinkt goed zeg!
En Kardemom is een heerlijke smaak.
Oh, aha.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan geen liedjes horen van bv Van Morrison op you-tube.
Ik kan van sommige songs niet eens de lyrics vinden op internet. Vanwege de rechten.
Dan zal de platenmaatschappij wel weer lastig zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan geen liedjes horen van bv Van Morrison op you-tube.
Ik kan van sommige songs niet eens de lyrics vinden op internet. Vanwege de rechten.
Dat was het ook iddquote:
De 'oude garde' in de muziek, vooral de platenmaatschappijen, doet/doen lastig. Terwijl yousoep voor de nieuwe garde juist de kans is in de muziek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
Omdat sommige artiesten tegen you-tube zijn dus.
Tegenwoordig is optreden de manier voor artiesten om geld te verdienen ja. De CDopbrengst is flink gedaald, en de betaalde mp3tjes kan niet alle opbrengsten van de CD opvangen. Vandaar dat men het van de optredens moet hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, voorzover ik het begrijp wordt er vooral verdiend aan optredens?
In Delft is de FRS btw weg en vervangen door een game-shop. Weet even de naam niet meer maar zou me niets verbazen als Hansje zijn formule drastisch heeft veranderd en dat de game-shop gewoon van hem is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegenwoordig is optreden de manier voor artiesten om geld te verdienen ja. De CDopbrengst is flink gedaald, en de betaalde mp3tjes kan niet alle opbrengsten van de CD opvangen. Vandaar dat men het van de optredens moet hebben.
Maar daar hebben m.i. de platenmaatschappijen het zelf naar gemaakt.
Nee joh, die leeft al lang van zijn oude rechten. En terecht. Briljante man.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Dan heeft Van Morisson imho een groot probleem. Zijn optredens zijn haske saai.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegenwoordig is optreden de manier voor artiesten om geld te verdienen ja. De CDopbrengst is flink gedaald, en de betaalde mp3tjes kan niet alle opbrengsten van de CD opvangen. Vandaar dat men het van de optredens moet hebben.
Maar daar hebben m.i. de platenmaatschappijen het zelf naar gemaakt.
Dimension Plus ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In Delft is de FRS btw weg en vervangen door een game-shop. Weet even de naam niet meer maar zou me niets verbazen als Hansje zijn formule drastisch heeft veranderd en dat de game-shop gewoon van hem is.
Ik zou het echt niet weten, inrichting is eik btje zoals van FRS maar dan met geel als hoodkleur en in logo geloof ikquote:
- Prijzen CD's bleven hoog, inmiddels zijn nieuwe CD's wel goedkoper dan vroeger maar nog steeds veels te duur.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, waarom hebben de platenmaatschapijen het ernaar gemaakt?
ff gegoogled, en yepz dat is het. Is dat een onderdeel/nieuw concept van FRS dus?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, inrichting is eik btje zoals van FRS maar dan met geel als hoodkleur en in logo geloof ik
Enige gamewinkel die ik kon vinden via google.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, inrichting is eik btje zoals van FRS maar dan met geel als hoodkleur en in logo geloof ik
Oké dan...zo leer je nog wat op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Enige gamewinkel die ik kon vinden via google.. Die zaak is iig niet van Breukhoven.
Andere grote gamezaakmerk is
[ afbeelding ][ afbeelding ]
E-plaza en dat is weer van Bart Smit en dus van Blokker.
Nope, alleen de echte freaks schijnen het geluidsverschil te horenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:
Heeft iemand die nieuwe Beatles-box?
Guess not.
Ik zag vanmiddag allemaal tassen met verschillende afbeeldingen van The Beatles er opquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:
Heeft iemand die nieuwe Beatles-box?
Guess not.
Denk het ook hoor, M. is wat dat betreft heel makkelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ja ,ik denk dat je prinsesje zich daar haske thuisvoelt.
'Men'(Als in de koper) is kritischer geworden. Koopt niet meer standaard alles maar echt wat die echt wilt hebben. Ik ben er ook zo één, als ik een CD echt wil hebben koop ik hemquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
HMMM Borizs
Het zijn niet de dingen waar ik voor wilbetalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |