abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72945255
Beetje laat, maar erg leuke jurkjes Ewelina!

Ik vind suikerfeest eigenlijk best leuk. ik kreeg een heel bord baklava van mijn buren en ik moest perse van mijn vader langskomen, had ie echt heerlijk gekookt. Nom!
pi_72945341
De muis heeft het niet overleefd
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72945354
Dat beest van jullie pakt die muis maar hoor GB Anders slaap ik tussen jullie in vrijdag

edit: gelukkig *kuch* en uuhrm RIP enzo
  zondag 20 september 2009 @ 20:30:58 #29
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72945543
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jij ook?
Die worden met het jaar leuker
Ja, idd
pi_72946216
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72946404
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef Totziens het volgende:
Dat beest van jullie pakt die muis maar hoor GB Anders slaap ik tussen jullie in vrijdag

edit: gelukkig *kuch* en uuhrm RIP enzo
Vriendje kwam net binnen met de mededeling dat ie toch nog leeft! Maar wel in de bosjes buiten

Ik ben vrijdagavond nog wel even bezig met school waarschijnlijk hoor, hou daar rekening mee! Maar ik maak wel spinazie uit de oven
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72947069
meeleesvindpost!

ben nog steeds die-hard aan het leren en heb zojuist de uitspraak van woorden geleerd die ik normaal héél anders uitgesproken zou hebben

Vanavond lekker witte rijst met groenten (broccoli, sperziebonen, champignons en rode ui) met een sausje van ketjap, sambal en wat specerijen met een om en om gebakken biefstuk erbij gegeten ( een halve, want Mr.Mo had de andere helft)

Lijstje is niet écht briljant:

O: 2 mini afbakbroodjes: 1 met hagelslag, 1 met brie
L: 1 mini afbakbroodje met brie
D: zie boven
T: 2 vierkante blokjes pure chocolade
T: mandarijn

Morgen beter, hopelijk
Ja doei.
pi_72947324
Hi!

Nogal brak van gisteren dus een beetje een gaar lijstje
O: geprakte banaan met biogarde
L: turkse pizza met bosui en schapenkaas en koffie met melk
T: dropjes (6 ofzo?)
D: meergranen macaroni met tomatengroentesaus en kip
T: koffie met melk
T: handje rozijntjes

ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72947521
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Vriendje kwam net binnen met de mededeling dat ie toch nog leeft! Maar wel in de bosjes buiten

Ik ben vrijdagavond nog wel even bezig met school waarschijnlijk hoor, hou daar rekening mee! Maar ik maak wel spinazie uit de oven
Hmmm volgens mij eet ik alleen niet mee, zal even navragen voor de zekerheid. Maareh anders op zich ook wel mooi want dan heb je tijd voor schule!
pi_72947650
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:11 schreef Totziens het volgende:

[..]

Hmmm volgens mij eet ik alleen niet mee, zal even navragen voor de zekerheid. Maareh anders op zich ook wel mooi want dan heb je tijd voor schule!
Oh, ook prima! Kom je dan ook nog met de bus hier heen? Ben je lang onderweg!
pi_72947725
Ik moet vanuit rotterdam komen, zal me vast minimaal een uur kosten. Eens even opzoeken

edit: ik bel je wel even voordat het een persoonlijk wissewasjestopic van ons wordt
  zondag 20 september 2009 @ 21:17:19 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72947827
Hmmmm ik hoop dat het me lukt volgende week weer normaal te doen qua eten.. het is echt bar en boos sinds de vakantie . De knop moet om, maar hij zit wat stuck.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 20 september 2009 @ 21:27:02 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72948316
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Totziens het volgende:
Ik moet vanuit rotterdam komen, zal me vast minimaal een uur kosten. Eens even opzoeken

edit: ik bel je wel even voordat het een persoonlijk wissewasjestopic van ons wordt
.

Zo Boer zoekt Vrouw weer gezien. Zo'n heerlijk programma . En dadelijk ga ik naar bed. Morgen weer vroeg op .
Niet meer actief op Fok!
pi_72948339
niet 'hopen dat het lukt' maar gewoon doen XM, je kan het!

ik ga lekker nog even lezen in bed (ben the selected works of T.S. Spivet aan het lezen ) en dan lekker vroeg slapen, ben moe

truste allen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 20 september 2009 @ 21:32:24 #40
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72948621
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Zo Boer zoekt Vrouw weer gezien. Zo'n heerlijk programma . En dadelijk ga ik naar bed. Morgen weer vroeg op .
My god, ik heb ook gekeken, die grijnsboer is echt té erg
pi_72948842
Iedere keer als ik het me voorneem om het te gaan kijken (was vorig seizoen namelijk ook zo) vergeet ik het

XM, komt goed! Je kunt het! Ik ga vanaf morgen hetzelfde doen

Planning voor morgen (dan heb ik iets om het morgen mee te vergelijken)
O: cruesli met magere perzikyoghurt en een beker optimel
T: appel
L: 2 bruine boterhammen met ossenworst/achterham, 1 bruine boterham met gekookte worst oid
T: banaan (spa en fruit)
T: indien trek een snelle jelle minder suiker, evt met boter
D: wat de pot schaft

Ik hoop dat ik het op kantoor uithoud, want ik ben helemaal kapot.. Ik ga zo ook maar weer slapen. Gofter, wat voel ik me een oud wijf
pi_72949185
Ik leef al drie dagen op paracetamol Twee keer per dag twee. Anders kan ik niet denken van de koppijn.
Pluspunt is wel dat ik ook geen pijn in mijn knie meer heb nu. Maar het wordt tijd dat m'n holtes opklaren, want ik ben het wel een beetje zat.

En dan kan ik weer aan de ibu voor m'n schouders/bovenrug
Ik ga nu ook lekker naar bed. Veel slapen blijf je jong van
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72949251
*knuf* voor Syrena

Wat naar, waardoor heb je hoofdpijn dan, of weet je dat niet?
pi_72949525
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef Daph_ het volgende:
*knuf* voor Syrena

Wat naar, waardoor heb je hoofdpijn dan, of weet je dat niet?
Jaarlijks terugkerend fenomeen helaas. Ik heb een huisstofmijtallergie en die krijgt een piek in september. Dan is de luchtvochtigheid hoog en blijft alle stof hangen. Het slijmvlies in mijn holtes zet dan op, waardoor het net is alsof ik voorhoofdholte-ontsteking/kaakholte-ontsteking heb, maar dan zonder snot. Mijn neusspray kan het niet meer bijbenen en de allergietabletten doen ook niet veel (ik heb speciale neusspray trouwens, moet ik sowieso elke dag gebruiken).

En mijn longen gaan ook meedoen vorig weekend was ik ook nog benauwd. Dat is nu minder, het komt een beetje los dus. *hoest*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72949618
Vorig jaar ging het over nadat ik een keer echt ontzettend pittig gegeten had als ik volgende week nog last heb ga ik het pittigste gerecht dat ik kan vinden maken
  zondag 20 september 2009 @ 21:56:04 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72949840
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Syrena het volgende:
Vorig jaar ging het over nadat ik een keer echt ontzettend pittig gegeten had als ik volgende week nog last heb ga ik het pittigste gerecht dat ik kan vinden maken
Ga anders even een curry eten bij de Thai
pi_72950464
Oh getver Syrena, wat naar! Hoop voor je dat de piek snel over is!

*mikt pakje advil in tas* Ik moet eigenlijk van de week weer naar de huisarts voor de hoofdpijn (word ik knettergek van onderhand) maar eigenlijk wil ik niet omdat ik het idee heb dat mijn huisarts denkt "daar heb je háár weer

Ik ga slapen trouwens, fijne avond!
  zondag 20 september 2009 @ 22:17:55 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72951017
Ben '76 leeuw, telt dat ook?

Vandaag grieks, gisteren mexicaans
Vandaag de hele middag in den Haag geshopt, behalve 20E aan bier niks gekocht

Ga je morgen werken XM? Moet nog de straat opzoeken maar we moeten hier voor 11 uur weg zijn dus hoop dat het lukt, of kan ik daar parkeren?

Lekker douchen nu en lekker liggen, moe
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72951633
Er staat een appeltaart in de oven .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zondag 20 september 2009 @ 22:37:01 #50
70532 loveli
N
pi_72952143
Goed jaar, '76.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')