Ja, iddquote:Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef Syrena het volgende:
[..]Jij ook?
Die worden met het jaar leuker
Vriendje kwam net binnen met de mededeling dat ie toch nog leeft!quote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef Totziens het volgende:
Dat beest van jullie pakt die muis maar hoor GBAnders slaap ik tussen jullie in vrijdag
edit: gelukkig *kuch* en uuhrm RIP enzo
Hmmm volgens mij eet ik alleen niet mee, zal even navragen voor de zekerheid. Maareh anders op zich ook wel mooi want dan heb je tijd voor schule!quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vriendje kwam net binnen met de mededeling dat ie toch nog leeft!Maar wel in de bosjes buiten
![]()
Ik ben vrijdagavond nog wel even bezig met school waarschijnlijk hoor, hou daar rekening mee! Maar ik maak wel spinazie uit de oven
Oh, ook prima! Kom je dan ook nog met de bus hier heen? Ben je lang onderweg!quote:Op zondag 20 september 2009 21:11 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hmmm volgens mij eet ik alleen niet mee, zal even navragen voor de zekerheid. Maareh anders op zich ook wel mooi want dan heb je tijd voor schule!
quote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Totziens het volgende:
Ik moet vanuit rotterdam komen, zal me vast minimaal een uur kosten. Eens even opzoeken
edit: ik bel je wel even voordat het een persoonlijk wissewasjestopic van ons wordt![]()
My god, ik heb ook gekeken, die grijnsboer is echt té ergquote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo Boer zoekt Vrouw weer gezien. Zo'n heerlijk programma. En dadelijk ga ik naar bed. Morgen weer vroeg op
.
Jaarlijks terugkerend fenomeen helaas. Ik heb een huisstofmijtallergie en die krijgt een piek in september. Dan is de luchtvochtigheid hoog en blijft alle stof hangen. Het slijmvlies in mijn holtes zet dan op, waardoor het net is alsof ik voorhoofdholte-ontsteking/kaakholte-ontsteking heb, maar dan zonder snot. Mijn neusspray kan het niet meer bijbenen en de allergietabletten doen ook niet veel (ik heb speciale neusspray trouwens, moet ik sowieso elke dag gebruiken).quote:Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef Daph_ het volgende:
*knuf* voor Syrena
Wat naar, waardoor heb je hoofdpijn dan, of weet je dat niet?
Ga anders even een curry eten bij de Thaiquote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Syrena het volgende:
Vorig jaar ging het over nadat ik een keer echt ontzettend pittig gegeten hadals ik volgende week nog last heb ga ik het pittigste gerecht dat ik kan vinden maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |