abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72969185
Ja idd, humor op de maandag bij nu.nl.
  maandag 21 september 2009 @ 16:09:05 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72969780
Thuis!
Ik post geen lijstjes hoor, alleen het ontbijt al
4 x boterham met van alles
2 x wit bolletje met ham
1 x cracker
Melk met chococrisp
ei

STraks eet ik een stukje kipfilet van 50 gram, 200 gram sperziebonen, 200 gram roergebakken witte kool met kerrie. Groente

XM je hebt PM
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 september 2009 @ 16:12:01 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72969856
Heb m gezien uniekje! Jammer dat we elkaar misgelopen hebben! Naja, volgende keer beter!

Duveltje en ik gaan vanavond zelf pizza knutselen! Lekker .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72970365
Ik had vorige week witlof gestoofd. Met een beetje suiker en daarna een lepel balsamico erop. OMFG dat was lekker Ik heb de halve kilo witlof dus in mijn eentje weggekaand Volgende keer doe ik wel zoetstof denk ik.

En straks ga ik worteltjes stoven, want volgens Heston Blumenthal worden ze dan veel lekkerder.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72970873
Ik moet iemand bellen van m'n scriptiegroepje en ik vind het een beetje eng. .

Klein kind. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72971008
Klaar. Stelde ook weer niets voor natuurlijk. .

Ik vind het best leuk, Ewelina. .
pi_72971441
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet iemand bellen van m'n scriptiegroepje en ik vind het een beetje eng. .

Klein kind. .
Voor de scriptie versnellingsgroep? Ik moest het ook elke week voor de studie versnellingsgroep en ik vond het elke week weer vervelend. Ik hou niet van bellen, en al vooral niet als je moet praten over of die persoon al wel braaf z'n huiswerk voor die week heeft gedaan.

Verder vond ik het wel heel leuk, ik zat echt in een super gezellige groep! En het werkte erg goed.
pi_72971613
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef Bob. het volgende:

[..]

Voor de scriptie versnellingsgroep? Ik moest het ook elke week voor de studie versnellingsgroep en ik vond het elke week weer vervelend. Ik hou niet van bellen, en al vooral niet als je moet praten over of die persoon al wel braaf z'n huiswerk voor die week heeft gedaan.

Verder vond ik het wel heel leuk, ik zat echt in een super gezellige groep! En het werkte erg goed.
Ja, de scriptieversnellingsgroep. Was afgelopen woensdag pas voor het eerst, maar het werkt nu al! Ik heb alleen idd ook een beetje een hekel aan mensen bellen, maar het is ook in een minuutje weer gepiept. Volgens mij zit ik ook wel in een leuke groep. .
pi_72971712
Moet eindelijk weer echt eens bijlezen na een dag niet online te zijn geweest.

Vandaag hele dag in Leiden geweest (9-11 bacheloroverleg, 11-13 werkgroep, 13-15 college, plak daar nog 1,5 uur reistijd voor en na en je hebt 1 gare PPP), dus nu moe en even aan het bijkomen.

Vanavond lekker op de bank hangen en rtl5 (benelux' next topmodel / project catwalk) kijken.

Welkom terug Nynke! Echt gaaf dat je zo'n reis hebt gemaakt. Mijn vriend en ik willen heel graag een keer door de VS rijden (van Oost naar West of andersom) met de auto, het lijkt me echt heerlijk om gewoon een paar maanden helemaal ergens anders en uit je normale leven te zijn.

Ik vind spekreepjes ook altijd lekker (die provençaalse van de ah ), maar biologisch vlees is zo duur. Ik vind dat echt een nadeel, zou het graag kopen, maarja, de prijs is zomaar 2x zo hoog als de prijs voor de niet-biologische variant. Maar goed, we zijn jong + wonen net samen - als we wat meer te besteden hebben, gaan we daar wel op over.

Ewelina: diezelfde stickers hadden wij hier ook een tijdje! (We hadden een verloren hoekje in de huiskamer, inmiddels staat er een stoel, maar t stond eerst erg leuk met die stickers! Alleen heeft de kat ze er toen afgekrabd ).

DaD: ik begrijp wel dat je dat eng vond hoor - ik hou ook niet zo van bellen, vooral niet naar instanties. Ik zoek altijd eerst uit of ik niet kan mailen.

Verder even ontopic:
Lijstje is aangevuld met een zakje snoepwortel van de AH, was lekker in de trein. Verder vooral een lading water gedronken.

Zo D maken: noedels met paddenstoelen en nasi/bamivlees + groentepakketje.
pi_72971894
Wij eten gewoon 1 of 2 keer per week biologisch vlees en de rest van de tijd geen vlees, dat werkt ook. Maar goed, ik heb het ook behoorlijk ruim voor een student, ik kan natuurlijk niet inschatten wat andere mensen te besteden hebben.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 21 september 2009 @ 17:26:33 #113
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72972466
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:
Ik had vorige week witlof gestoofd. Met een beetje suiker en daarna een lepel balsamico erop. OMFG dat was lekker Ik heb de halve kilo witlof dus in mijn eentje weggekaand Volgende keer doe ik wel zoetstof denk ik.
Dat klinkt lekker Heb je daar een recept (of iets uitgebreidere uitleg, ik heb nog nooit iets gestoofd geloof ik ) voor?

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x volkoren (1x tosti kaas, lightsalami, mosterd, 1x vegapate)
T: peer
D: cajun aardappeltjes uit de oven, gestoomde groenten (spruitjes , broccoli en sperziebonen) en gebakken ei
T: yoghurt met muesli

nu nog eventjes immunology boek lezen en dan eten maken, zal later even teruglezen..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 21 september 2009 @ 17:31:52 #114
236335 neen
schone schijn
pi_72972702
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:42 schreef Totziens het volgende:
je zou ze toch spontaan een kratje bier aanbieden dan.
Bied mij anders maar spontaan een aan

Ik eet vandaag soto, dat heb ik nog een beetje alleen geen emping maar daar ben ik te lui voor

En hoi Nynke
het lijkt niet wat het is
pi_72972792

Zware dag gehad vandaag, vannacht niet goed geslapen en de hele dag niet meer echt wakker geworden Achja, vanavond maar lekker slapen dan.

En vanavond ga ik even niet mager eten, maar gewoon waar ik zin in heb. Ik twijfel tussen wraps en pannenkoeken Of misschien sajoer boontjes en kip met een andere boemboe en rijst en kroepoek Achja, ik ga er wel uitkomen denk ik
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72972839
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij eten gewoon 1 of 2 keer per week biologisch vlees en de rest van de tijd geen vlees, dat werkt ook. Maar goed, ik heb het ook behoorlijk ruim voor een student, ik kan natuurlijk niet inschatten wat andere mensen te besteden hebben.
We hebben het niet krap hoor. Maar gewoon niet ruim genoeg om per week 10,- meer uit te geven (want daar komt het zomaar op neer als je dagelijks een stukje vlees/vis wilt) aan boodschappen. Ik ben wel echt voor, biologisch vlees, maar het is nu nog even iets voor later.
pi_72973369
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

We hebben het niet krap hoor. Maar gewoon niet ruim genoeg om per week 10,- meer uit te geven (want daar komt het zomaar op neer als je dagelijks een stukje vlees/vis wilt) aan boodschappen. Ik ben wel echt voor, biologisch vlees, maar het is nu nog even iets voor later.
Daarom zeg ik dus dat dat niet dagelijks hoeft. Maar goed, ieder zijn eigen keuze. Wij eten ook weleens niet-biologisch vlees hoor.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72973415
Aah zussie

Ik heb nog wel een kratje bier in het hok staan, half leeg en half over datum. Belangstelling Neen?
pi_72973441
Wat een hoerendag is het vandaag geworden Ik hoefde maar VIJF minuutjes te rijden naar die stomme garage. Hebben ze net dat stukje weg afgezet

Voor degenen die dat nog niet wisten: Ik ben geen held op de weg en al helemaal niet qua richting en zulks. Ik zat dus binnen vijf minuten op een snelweg richting f*kking DUITSLAND. Alwéér! Omdat dat moest van dat bord. Ik ben doorgereden tot ik een bekende plaatsnaam zag ('t durrep waar ik naar de Duitse Aldi ga) ben daarheen gereden en vanuit daar weer naar m'n werk

En toen mijn vader bellen, want die zou me opwachten bij de garage. Maar z'n mobiel stond uit
Ik heb nog nooit zo gevloekt Nou ja, net toen ik er echt zat van was belde ie mij en kreeg ik een alternatieve route van de meneer van de garage, waarbij ik onder andere LANGS de bezoekersparkeerplaats van Nedcar moest.

Die ben ik dus opgereden en werd bij het erafrijden tegengehouden door een beveiligingsmeneer Die suggereerde dat ik er vast langs moest rijden (maar dat had ik inmiddels zelf ook al bedacht). Maak die wegen dan ook wat duidelijker

Ik ga na het eten een TomTom kopen. Mijn vader:"OH, ze hebben bij de Blokker een systeem voor 63 euro!"
Ik:"NEE! Ik wil gewoon een TomTom en geen rippoff, zit ik zometeen in Polen rond te kratsen op weg naar Geleen"

Dus. En nu heb ik geen honger meer en voel ik me echt heel heel heel stom en ook zielig. Maar vooral
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72973458
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:51 schreef Totziens het volgende:
Aah zussie

Ik heb nog wel een kratje bier in het hok staan, half leeg en half over datum. Belangstelling Neen?
Hihihihi, dat komt neen vast wel halen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72973583
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:26 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Dat klinkt lekker Heb je daar een recept (of iets uitgebreidere uitleg, ik heb nog nooit iets gestoofd geloof ik ) voor?

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x volkoren (1x tosti kaas, lightsalami, mosterd, 1x vegapate)
T: peer
D: cajun aardappeltjes uit de oven, gestoomde groenten (spruitjes , broccoli en sperziebonen) en gebakken ei
T: yoghurt met muesli

nu nog eventjes immunology boek lezen en dan eten maken, zal later even teruglezen..
Ik heb de witlof eerst schoongemaakt (door de helft en dan weer door de helft en dan het bitter eruitsnijden). Klontje boter gesmolten in een keteltje, de witlof erbij, even omscheppen met een klein beetje suiker en dan het gas heel laag en de deksel erop. Af en toe eens gekeken of het gaar was (en omscheppen). Toen het gaar was (heb de tijd niet bijgehouden) de boel afgegoten in een vergiet, in het keteltje weer een beetje suiker gestrooid, terug op het vuur, witlof er weer bij en een scheutje witte balasamico erbij, nog eens omscheppen en dan op je bord
pi_72973609
Oh en dat was ook mijn eerste keer stoven dus ik ga nu eens zoeken of het met wortels hetzelfde gaat. Denk het wel, op de suiker en de azijn na dan.
  maandag 21 september 2009 @ 17:59:04 #123
236335 neen
schone schijn
pi_72973650
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:51 schreef Totziens het volgende:
Aah zussie

lekker
het lijkt niet wat het is
  maandag 21 september 2009 @ 18:03:50 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72973790
Hooihooi! Ik sluit me aan bij de garen, gaarderen en halve-garen

Lijstje van vandaag rides the special bus to school.

O: beetje special k met melk (was in de bonus en ineens miste ik het )
T: halve noten-vruchten-bol
L: bruine bol met chorizo
T: halve hartige nep-liga
T: snee brood met geitenkaas met koriander
D: andijviestamppot met een gehaktballetje
S: Zumba
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72973798
Biologisch vlees hoeft niet duur te zijn! Zoek een Groene Weg slager in de buurt : http://www.degroeneweg.nl/index.php?id=30
Zoek de lokale turk voor lamsvlees.
Zoek de lokale proviciale beheerder van natuurterreinen voor lam.
Zoek een boer in de buurt met eigen rundvlees.

De AH is duur, en biologisch nog duurder.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72973895
Goodbye, wat jij zegt .
Ik zag het zelf net; na posten in het verkeerde topic moest ik eerst zonodig in een pan roeren. Bedankt voor je attentheid .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72973933
Maar goed, wat ik dus in het verkeerde topic postte was o.a. dat ik vandaag eindelijk de moed verzameld had de hanenboer te bellen en dat ik nu weer een haan heb. En ook een nieuw hennetje. En dat ik hoop volgend jaar dan weer kuikentjes te krijgen.
pi_72974353
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Daarom zeg ik dus dat dat niet dagelijks hoeft. Maar goed, ieder zijn eigen keuze. Wij eten ook weleens niet-biologisch vlees hoor.
Wij eten gewoon graag dagelijks vlees/vis . En heb er zoveel moeite (zoals de dingen die sigme beschrijft) dan ook weer niet voor over, daar vind ik het dan weer niet belangrijk genoeg voor . Inmiddels is de bio-industrie toch al vrijwel afgeschaft (t moet volgend jaar geloof ik 100% afgeschaft zijn), dus heel slecht hebben die dieren het al niet meer.
pi_72974579
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wij eten gewoon graag dagelijks vlees/vis . En heb er zoveel moeite (zoals de dingen die sigme beschrijft) dan ook weer niet voor over, daar vind ik het dan weer niet belangrijk genoeg voor . Inmiddels is de bio-industrie toch al vrijwel afgeschaft (t moet volgend jaar geloof ik 100% afgeschaft zijn), dus heel slecht hebben die dieren het al niet meer.
Wat een onzin zeg.
Hoe kóm je erbij?
Misschien moet je het Groen-Links even vertellen, wat die proberen het in 2020 afgeschaft te krijgen...
pi_72974869
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Que?

Maar goed, als jij het niet belangrijk vindt, is het niet belangrijk.
Jij liever eng hormonenvlees met restjes antibiotica dan ik.
pi_72975071
Oh en Syrena: wat een gedoe allemaal! TomTom rules, daarmee kom je in de kleinste gehuchten zonder problemen .
pi_72975131
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef neen het volgende:

[..]

lekker

Nou kom maar halen dan.

GB: de zoon van de slager was er zaterdagavond ook en haalde ons weer eens door de war volgens mij. Hij probeerde me volgens mij ook ietwat te versieren dus ik was snel weer weg.

Ik heb net erwtensoep uit blik gegeten
  maandag 21 september 2009 @ 18:48:57 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72975159
Je hebt het toch wel eerst opgewarmd TZ?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72975186
dat moest er nog eens bij komen XM!
pi_72975194
Vanavond shoarma met knoflooksaus , lots of sla en patatjes
  maandag 21 september 2009 @ 18:51:14 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72975220
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Totziens het volgende:
dat moest er nog eens bij komen XM!
Ik vind je avatar wel heel toepasselijk nu .
  maandag 21 september 2009 @ 18:53:08 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72975288
bedankt syrena! ik ga het binnenkort proberen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72975358
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef Totziens het volgende:

[..]

Ik heb net erwtensoep uit blik gegeten
Eet ik ook wel eens hoor, is best lekker
pi_72975384
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef sigme het volgende:
Maar goed, als jij het niet belangrijk vindt, is het niet belangrijk.
Da's dan natuurlijk weer helemaal waar; ieder zijn eigen keus.
pi_72975479
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eet ik ook wel eens hoor, is best lekker
Ja, en vooral erg simpel! Ik ging er vanuit dat mn huisgenootje ging koken maar die ging bij dr ex eten.
pi_72975483
Oh, ik ga trouwens pizza eten! Zo'n kleine verse van de Appie
pi_72975498
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:53 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt syrena! ik ga het binnenkort proberen
Hopelijk bevalt het je ook goed De wortels waren niet bijzonder, die kook ik de volgende keer weer gewoon. Kon niet echt zeggen dat de smaak beter was.
pi_72975535
iemand drukte op gas ipv rem? Jeetje, daar zullen wel wat gewonden/doden zijn gevallen?
  maandag 21 september 2009 @ 19:03:45 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72975652
pi_72975988
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Hoe kóm je erbij?
Misschien moet je het Groen-Links even vertellen, wat die proberen het in 2020 afgeschaft te krijgen...
Ik meende dat laatst gelezen te hebben. Ik zoek het even op zo.
pi_72976088
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef sigme het volgende:
Goodbye, wat jij zegt .
Ik zag het zelf net; na posten in het verkeerde topic moest ik eerst zonodig in een pan roeren. Bedankt voor je attentheid .
Graag gedaan!

Ik heb mijn pizzaatje op *burp*
pi_72976180
Ok, t zal wel iets van klok-klepel zijn, t wordt dus idd niet afgeschaft voorlopig.

En ik heb er gewoon niet zoveel moeite mee - dat geeft toch niet? Alle respect voor mensen die er voor op de barricades gaan staan (bij wijze van spreken), maar ik lig er gewoon niet wakker van.. hoewel ik het er wel mee eens ben dat biologisch vlees beter is, maar zolang ik dat niet kan betalen en wel gewoon dagelijks vlees wil eten, is dat geen optie. Ze zouden dat goedkoper moeten proberen te krijgen, d.m.v. subsidies ofzo.
pi_72976390
Vlees is geen eerste levensbehoefte, ik heb liever niet dat mijn belastinggeld gaat naar mensen die goedkoop vlees willen.

Het is inderdaad een kwestie van wat je belangrijk vindt, je goed recht.
De keuze dat je er zelf geen geld voor over hebt en dat anderen het maar voor je moeten financieren vind ik dan wel tamelijk verwerpelijk.
pi_72976541
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef sigme het volgende:
Vlees is geen eerste levensbehoefte, ik heb liever niet dat mijn belastinggeld gaat naar mensen die goedkoop vlees willen.

Het is inderdaad een kwestie van wat je belangrijk vindt, je goed recht.
De keuze dat je er zelf geen geld voor over hebt en dat anderen het maar voor je moeten financieren vind ik dan wel tamelijk verwerpelijk.
Ik heb er wel geld voor over, ik heb er het geld alleen niet voor. Ik vind het prima er meer voor te betalen, maar dat kan nu gewoon niet - dus totdat we het financieel zo ruim hebben dat dat wel kan, eten we geen biologisch vlees.

En hiermee zijn we natuurlijk lang niet de enigen, als je het niet kunt betalen, is het geen kwestie meer van een keuze. Wanneer het betaalbaarder wordt, zouden veel meer mensen voor biologisch vlees gaan, gewoon omdat iedereen ook wel inziet dat het een betere keuze is. Dáárom vind ik dat het goedkoper zou moeten kunnen worden.

Hetzelfde is zoiets als max-havelaarbananen of -koffie, dat is ook 3 keer zo duur als de gewone variant. Dat wordt gewoon te duur, hoewel ik zeker voor het initatief ben. Ik kan het alleen gewoon niet betalen.
pi_72976622
Je kán het wel betalen, je wíl het niet betalen. Je wil de prijs niet betalen: minder andere uitgaven / minder vlees / meer moeite doen voor je vlees.

Je goed recht, maar kom daarna niet aan met kul.
pi_72976786
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef sigme het volgende:
Je kán het wel betalen, je wíl het niet betalen. Je wil de prijs niet betalen: minder andere uitgaven / minder vlees / meer moeite doen voor je vlees.

Je goed recht, maar kom daarna niet aan met kul.
Nou vooruit, dan wil ik het niet betalen.

Ik heb geen tijd/zin om heel Rotterdam door te rennen op zoek naar biologisch vlees, ga niet op andere uitgaven korten omdat ik per se biologisch wil eten, en zowel mijn vriend als ik houden van een dagelijks stukje vlees/vis.

We zijn niet allemaal wereldverbeteraars.

Maar dat neemt niet weg dat ik biologisch vlees een goede zaak vind, maar dat ik het dus niet kan betalen zonder er mijn leefgewoonten op aan te passen - en dat laatste vind ik te ver gaan.
pi_72977942
Ik eet zoveel mogelijk biologisch vlees. (en dan bedoel ik niet zoveel mogelijk kilo ) Ik kan het betalen, dus dan doe ik dat. Helemaal rechtlijnig ben ik ook niet, want ik eet ook weleens een stoommaaltijd of zo en daar zit gewoon vlees in. Maar als ik de keus heb, dan kies ik biologisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')