quote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Totziens het volgende:
Ik moet vanuit rotterdam komen, zal me vast minimaal een uur kosten. Eens even opzoeken
edit: ik bel je wel even voordat het een persoonlijk wissewasjestopic van ons wordt![]()
You just pulled a TJquote:Op maandag 21 september 2009 08:37 schreef Lastpost het volgende:
Hoef gelukkig pas rond een uur of 1 te beginnen vandaag, beetje brak en verkouden .. krijg je hé als je in de nacht buiten slaapt.
Ik PM je mn 06 wel ff, dan kan je me ff smsje sturen of ik available ben!quote:Op maandag 21 september 2009 08:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja,maar dat gaat dus niet lukken
Nou ja, ik ga ontbijten
Lang verhaal is leuker, maar ik hou het even kort (flauw he):quote:Op maandag 21 september 2009 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
You just pulled a TJ. Waarom sliep jij buiten?!
.
Inderdaad!quote:Op maandag 21 september 2009 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, dat is niet tof Syrena. Sowieso, collega's die direct naar je leidinggevende hobbelen i.p.v. jouzelf even aan te spreken als ze iets dwars zit.
Vooral omdat ik twee dagen gewoon naast d'r zitquote:Op maandag 21 september 2009 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, dat is niet tof Syrena. Sowieso, collega's die direct naar je leidinggevende hobbelen i.p.v. jouzelf even aan te spreken als ze iets dwars zit.
Nee?quote:Op maandag 21 september 2009 09:34 schreef Syrena het volgende:
Ik ga toch ook niet zitten zeuren dat ze al drie jaar de website niet up-to-date heeft?
Alle vrouwen die hier werken doen dat zo. Ik snap niet dat mijn baas er nog intrapt. We werken allemaal wel 1 dag samen, maar een ander ergens op aanspreken? Hooooo maar.quote:Op maandag 21 september 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad!.
Stomme collega.
Zo eentje had ik ook eens. Op mijn allereerste (!) werkdag in een verpleegtehuis was ik een paar bedden vergeten op te maken. Ja, wist ik veel, ik moest nog wegwijs worden daar. Werd ik ook meteen bij de leidinggevende geroepen, omdat collega's geklaagd hadden dat ik een paar bedden geskipt had.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |