abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72992238
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Ook maar even mijn twee centen.
Wat betreft teveel gedoe: ik vind het juist hartstikke leuk om met vriendmanlief zaterdags de hele stad door te lopen voor alle boodschappen.Je zit zo aan 10-15km lopen op die manier, dus het is nog gezond ook.
Op de fiets is dat in een uurtje gepiept lijkt me.

Wat betreft de prijzen: van mij mogen per direct de subsidies op de vleessector worden afgeschaft.
Ik betaal via belastingen voor bio-industrievlees en dat vind ik moeilijk te accepteren.
Ik doe moeite om zo milieuvriendelijk te leven als mogelijk, maar betaal dan via BTW aan dier- en milieuonvriendelijk gemaksvlees mee.
Ik vind dat ik het volste recht heb om dat vervelend te vinden.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: paprika's met turkse geitenkaas en gemalen chili
T: gratis flesje Activia (gekregen op station)
D: onbekend spruitjes, vegaschijf, aerpels

Planning voor vandaag:
O: halve vegaschijf, kliekje spruitjes
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: halve vegaschijf, kliekje spruitjes
D: gegrilde bloemkool met latkes
RESPECT. Ik vind het sowieso een hel om zaterdag in de stad te lopen, krijg altijd moordneigingen van de mensen voor/naast/achter me die niet doorlopen en tegen me aan duwen en dat ik dan net zo langzaam moet slenteren als zij ik kan ook gewoon niet slenteren.
En omdat ik een grote treuzelkont ben wat betreft keuzes maken, ben ik alleen in de ah vaak al bijna een uur bezig het is meerdere malen voorgekomen dat ik zonder eten, met enkel een pak melk naar buiten liep omdat ik gewoon niet kon kiezen wat ik zou gaan koken.. how sad
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:47:05 #202
236335 neen
schone schijn
pi_72992357
Ik was gisteren met m'n huisgenoten naar de kroeg dus ik dronk er bier, om nou in m'n eentje spa rood te gaan drinken vond ik niet zo sociaal verder gister een prima dag.

Vandaag:
O: 2 broodjes met een gekookt eitje
L: 2 broodjes met pindakaas dan is het brood op
D: weetikniet, ik denk aan de superlekkere groente spinazie met logisch vlees

T: fokking veel koffie en op het eind nog wat spa rood en ik ga straks even appels kopen
het lijkt niet wat het is
pi_72992395
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef cyclechick het volgende:
RESPECT. Ik vind het sowieso een hel om zaterdag in de stad te lopen, krijg altijd moordneigingen van de mensen voor/naast/achter me die niet doorlopen en tegen me aan duwen en dat ik dan net zo langzaam moet slenteren als zij ik kan ook gewoon niet slenteren.
En omdat ik een grote treuzelkont ben wat betreft keuzes maken, ben ik alleen in de ah vaak al bijna een uur bezig het is meerdere malen voorgekomen dat ik zonder eten, met enkel een pak melk naar buiten liep omdat ik gewoon niet kon kiezen wat ik zou gaan koken.. how sad
Je moet ook lekker vroeg gaan, 's middags is ook Arnhem een hel.

Niet kunnen kiezen in de AH en zonder boodschappen weer thuiskomen is inderdaad wel sneu.
Ga je dan later alsnog wat halen of wordt het dan droog brood?
pi_72992408
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef neen het volgende:
Ik was gisteren met m'n huisgenoten naar de kroeg dus ik dronk er bier, om nou in m'n eentje spa rood te gaan drinken vond ik niet zo sociaal verder gister een prima dag.
Hé stadsgenoot.
Naar welke kroeg ben je geweest?
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:50:03 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72992417
Ik kan ook niet tegen slenterende mensen. Ik bots soms ook expres tegen mensen aan om mijn ongenoegen te uiten .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:50:45 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72992430
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hé stadsgenoot.
Woont neen tegenwoordig in Arnhem? of jij in Leeuwarden?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:51:33 #207
236335 neen
schone schijn
pi_72992449
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hé stadsgenoot.
Naar 1 Down, onze stamkroeg in Presikhaaf
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Woont neen tegenwoordig in Arnhem? of jij in Leeuwarden?
Arnhem
pi_72992615
quote:
Ik kan ook niet tegen slenterende mensen. Ik bots soms ook expres tegen mensen aan om mijn ongenoegen te uiten .
Kk daar hou ik nou van mensen die iets doen aan die slome rukkers!
pi_72992697
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:51 schreef neen het volgende:
Naar 1 Down, onze stamkroeg in Presikhaaf
Even op de site gekeken en dat ziet er gezellig uit.
Hoezo is het ondergronds, is het een bunker of atoomschuilkelder ofzo?
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:05:20 #210
236335 neen
schone schijn
pi_72992774
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Even op de site gekeken en dat ziet er gezellig uit.
Hoezo is het ondergronds, is het een bunker of atoomschuilkelder ofzo?
Gewoon een kelder onder het winkelcentrum geloof ik, maarja het is de enige in de buurt geloof ik en anders moeten we helemaal naar het centrum fietsen
Zijn er nog leuke dingen in Arnhem? Binnenkort ga ik met deze mensen hier naar een of andere alternatieve tent waar de meningen over zijn verdeeld

En dan zal ik nu eens op de fiets stappen om te gaan studeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door neen op 22-09-2009 10:12:39 ]
pi_72992926
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:05 schreef neen het volgende:
Gewoon een kelder onder het winkelcentrum geloof ik, maarja het is de enige in de buurt geloof ik en anders moeten we helemaal naar het centrum fietsen
Zijn er nog leuke dingen in Arnhem? Binnenkort ga ik met deze mensen hier naar een of andere alternatieve tent waar de meningen over zijn verdeeld
Alternatieve tenten zijn juist leuk.
Naar welke ga je?

Moordgat is okay, Move ook wel.
Dollars heeft levende muziek die leuk kan zijn.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:13:45 #212
236335 neen
schone schijn
pi_72992960
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Alternatieve tenten zijn juist leuk.
Naar welke ga je?

Moordgat is okay, Move ook wel.
Dollars heeft levende muziek die leuk kan zijn.
De Move hadden ze het over en Dollars had wel eens Live muziek geloof ik... maar niet op donderdag. Dus daar moet ik ook nog zeker een keer kijken Moordgat zal ik een checken dan, top bedankt
pi_72992982
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef Syrena het volgende:
Wat een hoerendag is het vandaag geworden Ik hoefde maar VIJF minuutjes te rijden naar die stomme garage. Hebben ze net dat stukje weg afgezet

Voor degenen die dat nog niet wisten: Ik ben geen held op de weg en al helemaal niet qua richting en zulks. Ik zat dus binnen vijf minuten op een snelweg richting f*kking DUITSLAND. Alwéér! Omdat dat moest van dat bord. Ik ben doorgereden tot ik een bekende plaatsnaam zag ('t durrep waar ik naar de Duitse Aldi ga) ben daarheen gereden en vanuit daar weer naar m'n werk

En toen mijn vader bellen, want die zou me opwachten bij de garage. Maar z'n mobiel stond uit
Ik heb nog nooit zo gevloekt Nou ja, net toen ik er echt zat van was belde ie mij en kreeg ik een alternatieve route van de meneer van de garage, waarbij ik onder andere LANGS de bezoekersparkeerplaats van Nedcar moest.

Die ben ik dus opgereden en werd bij het erafrijden tegengehouden door een beveiligingsmeneer Die suggereerde dat ik er vast langs moest rijden (maar dat had ik inmiddels zelf ook al bedacht). Maak die wegen dan ook wat duidelijker

Ik ga na het eten een TomTom kopen. Mijn vader:"OH, ze hebben bij de Blokker een systeem voor 63 euro!"
Ik:"NEE! Ik wil gewoon een TomTom en geen rippoff, zit ik zometeen in Polen rond te kratsen op weg naar Geleen"

Dus. En nu heb ik geen honger meer en voel ik me echt heel heel heel stom en ook zielig. Maar vooral
Ik heb van 19:30 tot 21:30 rondjes gereden om/naar/bij de Ikea en ben tussendoor nog even binnen geweest Toen naar de Boelelaan via oudekerk a/d amstel. Ik weet hoe je je voelt
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:17:07 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72993028
Goeiesmorreges.

Hoofdpijn.

Thuis blijven

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72993130
quote:
Ik begrijp dat zo goed.

Ik bots altijd expres tegen mensen op als ze bij de metro willen instappen, zonder degenen die er uit moeten voor te laten. Dat vind ik zo asociaal.

Dus dan bots ik per-ongeluk-expres tegen ze aan.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:29:25 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72993308
En toen kwamen er Jehova's aan de deur, dus dat was snotterige Maria met verwilderd haar, pyjama aan en ochtendjas die de deur open deed

PPP: jaaaa dat is stom! Vooral als er nog van die ouwe mensjes uit moeten, die het uberhaupt al eng vinden die grote stap richting het perron te maken, en dan duwen die mensen er gewoon langs naar binnen Erge is ook, als er 1 naar binnen gaat, volgt een groot deel van het perron als kuddedieren Ik blijf altijd lekker staan dan, al zit men me in de nek te hijgen. Doei he!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72993472
Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd naar de AH ga... Nu heb ik een nieuwe collega die overal in Amsterdam heeft gewoond en beweerd dat er een Dirk vlak bij mijn huis is

Dus misschien moet ik daar maar eens kijken..

Ik ga vanavond een recept met groente maken, waar kan ik die het goedkoopst krijgen? Ik ben denk ik te laat voor de markt, want ik ga nog trainen..
pi_72993510
Kijk mijn sportiviteit:

Maandag: 1 uur roeien

In de planning:
Vandaag: 1 uur roeien
Woensdag: mee roeien in een acht
Donderdag: hardlopen/outdoor
Vrijdag: roeien

Zaterdag: eerste wedstrijd!
pi_72993663
Roeien in een acht P.F.? Dat lijkt me tof, kun je echt neorm hard gaan! Maar volgens mij gaat dat zo scheef als je het allemaal nog niet zo goed kunt.

Lijstje:
O: 2 knäckebröd met kaas, 1 met eiersalade.
L: Maanzaadbroodje met gezouten boter.
T: Komkommen & eitje
D: soep
T: popcorn?
pi_72993690
Met 4 afroeiers en 4 goede roeiers ! Dus komt wel goed denk ik
pi_72993704
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb van 19:30 tot 21:30 rondjes gereden om/naar/bij de Ikea en ben tussendoor nog even binnen geweest Toen naar de Boelelaan via oudekerk a/d amstel. Ik weet hoe je je voelt
Ikea in Amsterdam? Daar ben ik ook geweest, met mijn zus. Maar zij reed en dan let ik op de weg. We hebben ons alleen bij het naar huis gaan een pietsie verreden we zaten op de verkeerde autoweg, we moesten de andere kant op
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:44:57 #222
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72993731
goeiemorgen!

DAt ziet eruit als flink veel sport, PF! Ik ga m'n hardloop schoenen bij m'n ouders ophalen volgende week, en dan ga ik ook weer aan sport beginnen. Ik heb er bijna zin in!

Vandaag voor de eerste keer uitgeslapen sinds dat ik terug ben, en dat voelt erg fijn.

Oh, en vandaag zijn vriendje en ik een jaar samen, maar we vieren het niet echt. Misschien ga ik wat lekkers koken ofzo...tips?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_72993744
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef P.F het volgende:
Kijk mijn sportiviteit:

Maandag: 1 uur roeien

In de planning:
Vandaag: 1 uur roeien
Woensdag: mee roeien in een acht
Donderdag: hardlopen/outdoor
Vrijdag: roeien

Zaterdag: eerste wedstrijd!
Sportief hoor!
pi_72993750
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ikea in Amsterdam? Daar ben ik ook geweest, met mijn zus. Maar zij reed en dan let ik op de weg. We hebben ons alleen bij het naar huis gaan een pietsie verreden we zaten op de verkeerde autoweg, we moesten de andere kant op
Ja Van de ene kant is het heel makkelijk, dan rij je er bijna in, maar als je vanaf de verkeerde kant komt (Amstel) dan is het echt een doolhof
pi_72993764
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Sportief hoor!
Ja Want ik wil winnen !!!!! Hahahaha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')