abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72992238
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Ook maar even mijn twee centen.
Wat betreft teveel gedoe: ik vind het juist hartstikke leuk om met vriendmanlief zaterdags de hele stad door te lopen voor alle boodschappen.Je zit zo aan 10-15km lopen op die manier, dus het is nog gezond ook.
Op de fiets is dat in een uurtje gepiept lijkt me.

Wat betreft de prijzen: van mij mogen per direct de subsidies op de vleessector worden afgeschaft.
Ik betaal via belastingen voor bio-industrievlees en dat vind ik moeilijk te accepteren.
Ik doe moeite om zo milieuvriendelijk te leven als mogelijk, maar betaal dan via BTW aan dier- en milieuonvriendelijk gemaksvlees mee.
Ik vind dat ik het volste recht heb om dat vervelend te vinden.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: paprika's met turkse geitenkaas en gemalen chili
T: gratis flesje Activia (gekregen op station)
D: onbekend spruitjes, vegaschijf, aerpels

Planning voor vandaag:
O: halve vegaschijf, kliekje spruitjes
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: halve vegaschijf, kliekje spruitjes
D: gegrilde bloemkool met latkes
RESPECT. Ik vind het sowieso een hel om zaterdag in de stad te lopen, krijg altijd moordneigingen van de mensen voor/naast/achter me die niet doorlopen en tegen me aan duwen en dat ik dan net zo langzaam moet slenteren als zij ik kan ook gewoon niet slenteren.
En omdat ik een grote treuzelkont ben wat betreft keuzes maken, ben ik alleen in de ah vaak al bijna een uur bezig het is meerdere malen voorgekomen dat ik zonder eten, met enkel een pak melk naar buiten liep omdat ik gewoon niet kon kiezen wat ik zou gaan koken.. how sad
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:47:05 #202
236335 neen
schone schijn
pi_72992357
Ik was gisteren met m'n huisgenoten naar de kroeg dus ik dronk er bier, om nou in m'n eentje spa rood te gaan drinken vond ik niet zo sociaal verder gister een prima dag.

Vandaag:
O: 2 broodjes met een gekookt eitje
L: 2 broodjes met pindakaas dan is het brood op
D: weetikniet, ik denk aan de superlekkere groente spinazie met logisch vlees

T: fokking veel koffie en op het eind nog wat spa rood en ik ga straks even appels kopen
het lijkt niet wat het is
pi_72992395
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef cyclechick het volgende:
RESPECT. Ik vind het sowieso een hel om zaterdag in de stad te lopen, krijg altijd moordneigingen van de mensen voor/naast/achter me die niet doorlopen en tegen me aan duwen en dat ik dan net zo langzaam moet slenteren als zij ik kan ook gewoon niet slenteren.
En omdat ik een grote treuzelkont ben wat betreft keuzes maken, ben ik alleen in de ah vaak al bijna een uur bezig het is meerdere malen voorgekomen dat ik zonder eten, met enkel een pak melk naar buiten liep omdat ik gewoon niet kon kiezen wat ik zou gaan koken.. how sad
Je moet ook lekker vroeg gaan, 's middags is ook Arnhem een hel.

Niet kunnen kiezen in de AH en zonder boodschappen weer thuiskomen is inderdaad wel sneu.
Ga je dan later alsnog wat halen of wordt het dan droog brood?
pi_72992408
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef neen het volgende:
Ik was gisteren met m'n huisgenoten naar de kroeg dus ik dronk er bier, om nou in m'n eentje spa rood te gaan drinken vond ik niet zo sociaal verder gister een prima dag.
Hé stadsgenoot.
Naar welke kroeg ben je geweest?
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:50:03 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72992417
Ik kan ook niet tegen slenterende mensen. Ik bots soms ook expres tegen mensen aan om mijn ongenoegen te uiten .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:50:45 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72992430
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hé stadsgenoot.
Woont neen tegenwoordig in Arnhem? of jij in Leeuwarden?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:51:33 #207
236335 neen
schone schijn
pi_72992449
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hé stadsgenoot.
Naar 1 Down, onze stamkroeg in Presikhaaf
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Woont neen tegenwoordig in Arnhem? of jij in Leeuwarden?
Arnhem
pi_72992615
quote:
Ik kan ook niet tegen slenterende mensen. Ik bots soms ook expres tegen mensen aan om mijn ongenoegen te uiten .
Kk daar hou ik nou van mensen die iets doen aan die slome rukkers!
pi_72992697
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:51 schreef neen het volgende:
Naar 1 Down, onze stamkroeg in Presikhaaf
Even op de site gekeken en dat ziet er gezellig uit.
Hoezo is het ondergronds, is het een bunker of atoomschuilkelder ofzo?
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:05:20 #210
236335 neen
schone schijn
pi_72992774
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Even op de site gekeken en dat ziet er gezellig uit.
Hoezo is het ondergronds, is het een bunker of atoomschuilkelder ofzo?
Gewoon een kelder onder het winkelcentrum geloof ik, maarja het is de enige in de buurt geloof ik en anders moeten we helemaal naar het centrum fietsen
Zijn er nog leuke dingen in Arnhem? Binnenkort ga ik met deze mensen hier naar een of andere alternatieve tent waar de meningen over zijn verdeeld

En dan zal ik nu eens op de fiets stappen om te gaan studeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door neen op 22-09-2009 10:12:39 ]
pi_72992926
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:05 schreef neen het volgende:
Gewoon een kelder onder het winkelcentrum geloof ik, maarja het is de enige in de buurt geloof ik en anders moeten we helemaal naar het centrum fietsen
Zijn er nog leuke dingen in Arnhem? Binnenkort ga ik met deze mensen hier naar een of andere alternatieve tent waar de meningen over zijn verdeeld
Alternatieve tenten zijn juist leuk.
Naar welke ga je?

Moordgat is okay, Move ook wel.
Dollars heeft levende muziek die leuk kan zijn.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:13:45 #212
236335 neen
schone schijn
pi_72992960
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Alternatieve tenten zijn juist leuk.
Naar welke ga je?

Moordgat is okay, Move ook wel.
Dollars heeft levende muziek die leuk kan zijn.
De Move hadden ze het over en Dollars had wel eens Live muziek geloof ik... maar niet op donderdag. Dus daar moet ik ook nog zeker een keer kijken Moordgat zal ik een checken dan, top bedankt
pi_72992982
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef Syrena het volgende:
Wat een hoerendag is het vandaag geworden Ik hoefde maar VIJF minuutjes te rijden naar die stomme garage. Hebben ze net dat stukje weg afgezet

Voor degenen die dat nog niet wisten: Ik ben geen held op de weg en al helemaal niet qua richting en zulks. Ik zat dus binnen vijf minuten op een snelweg richting f*kking DUITSLAND. Alwéér! Omdat dat moest van dat bord. Ik ben doorgereden tot ik een bekende plaatsnaam zag ('t durrep waar ik naar de Duitse Aldi ga) ben daarheen gereden en vanuit daar weer naar m'n werk

En toen mijn vader bellen, want die zou me opwachten bij de garage. Maar z'n mobiel stond uit
Ik heb nog nooit zo gevloekt Nou ja, net toen ik er echt zat van was belde ie mij en kreeg ik een alternatieve route van de meneer van de garage, waarbij ik onder andere LANGS de bezoekersparkeerplaats van Nedcar moest.

Die ben ik dus opgereden en werd bij het erafrijden tegengehouden door een beveiligingsmeneer Die suggereerde dat ik er vast langs moest rijden (maar dat had ik inmiddels zelf ook al bedacht). Maak die wegen dan ook wat duidelijker

Ik ga na het eten een TomTom kopen. Mijn vader:"OH, ze hebben bij de Blokker een systeem voor 63 euro!"
Ik:"NEE! Ik wil gewoon een TomTom en geen rippoff, zit ik zometeen in Polen rond te kratsen op weg naar Geleen"

Dus. En nu heb ik geen honger meer en voel ik me echt heel heel heel stom en ook zielig. Maar vooral
Ik heb van 19:30 tot 21:30 rondjes gereden om/naar/bij de Ikea en ben tussendoor nog even binnen geweest Toen naar de Boelelaan via oudekerk a/d amstel. Ik weet hoe je je voelt
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:17:07 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72993028
Goeiesmorreges.

Hoofdpijn.

Thuis blijven

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72993130
quote:
Ik begrijp dat zo goed.

Ik bots altijd expres tegen mensen op als ze bij de metro willen instappen, zonder degenen die er uit moeten voor te laten. Dat vind ik zo asociaal.

Dus dan bots ik per-ongeluk-expres tegen ze aan.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:29:25 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72993308
En toen kwamen er Jehova's aan de deur, dus dat was snotterige Maria met verwilderd haar, pyjama aan en ochtendjas die de deur open deed

PPP: jaaaa dat is stom! Vooral als er nog van die ouwe mensjes uit moeten, die het uberhaupt al eng vinden die grote stap richting het perron te maken, en dan duwen die mensen er gewoon langs naar binnen Erge is ook, als er 1 naar binnen gaat, volgt een groot deel van het perron als kuddedieren Ik blijf altijd lekker staan dan, al zit men me in de nek te hijgen. Doei he!
pi_72993472
Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd naar de AH ga... Nu heb ik een nieuwe collega die overal in Amsterdam heeft gewoond en beweerd dat er een Dirk vlak bij mijn huis is

Dus misschien moet ik daar maar eens kijken..

Ik ga vanavond een recept met groente maken, waar kan ik die het goedkoopst krijgen? Ik ben denk ik te laat voor de markt, want ik ga nog trainen..
pi_72993510
Kijk mijn sportiviteit:

Maandag: 1 uur roeien

In de planning:
Vandaag: 1 uur roeien
Woensdag: mee roeien in een acht
Donderdag: hardlopen/outdoor
Vrijdag: roeien

Zaterdag: eerste wedstrijd!
pi_72993663
Roeien in een acht P.F.? Dat lijkt me tof, kun je echt neorm hard gaan! Maar volgens mij gaat dat zo scheef als je het allemaal nog niet zo goed kunt.

Lijstje:
O: 2 knäckebröd met kaas, 1 met eiersalade.
L: Maanzaadbroodje met gezouten boter.
T: Komkommen & eitje
D: soep
T: popcorn?
pi_72993690
Met 4 afroeiers en 4 goede roeiers ! Dus komt wel goed denk ik
pi_72993704
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb van 19:30 tot 21:30 rondjes gereden om/naar/bij de Ikea en ben tussendoor nog even binnen geweest Toen naar de Boelelaan via oudekerk a/d amstel. Ik weet hoe je je voelt
Ikea in Amsterdam? Daar ben ik ook geweest, met mijn zus. Maar zij reed en dan let ik op de weg. We hebben ons alleen bij het naar huis gaan een pietsie verreden we zaten op de verkeerde autoweg, we moesten de andere kant op
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:44:57 #222
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72993731
goeiemorgen!

DAt ziet eruit als flink veel sport, PF! Ik ga m'n hardloop schoenen bij m'n ouders ophalen volgende week, en dan ga ik ook weer aan sport beginnen. Ik heb er bijna zin in!

Vandaag voor de eerste keer uitgeslapen sinds dat ik terug ben, en dat voelt erg fijn.

Oh, en vandaag zijn vriendje en ik een jaar samen, maar we vieren het niet echt. Misschien ga ik wat lekkers koken ofzo...tips?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_72993744
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef P.F het volgende:
Kijk mijn sportiviteit:

Maandag: 1 uur roeien

In de planning:
Vandaag: 1 uur roeien
Woensdag: mee roeien in een acht
Donderdag: hardlopen/outdoor
Vrijdag: roeien

Zaterdag: eerste wedstrijd!
Sportief hoor!
pi_72993750
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ikea in Amsterdam? Daar ben ik ook geweest, met mijn zus. Maar zij reed en dan let ik op de weg. We hebben ons alleen bij het naar huis gaan een pietsie verreden we zaten op de verkeerde autoweg, we moesten de andere kant op
Ja Van de ene kant is het heel makkelijk, dan rij je er bijna in, maar als je vanaf de verkeerde kant komt (Amstel) dan is het echt een doolhof
pi_72993764
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Sportief hoor!
Ja Want ik wil winnen !!!!! Hahahaha.
pi_72993990
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja Van de ene kant is het heel makkelijk, dan rij je er bijna in, maar als je vanaf de verkeerde kant komt (Amstel) dan is het echt een doolhof
Waarom neem je niet gewoon de snelweg? Veel sneller en kan niet misgaan! Ik was gisteren ook in de Ikea overigens!! Wel 's middags. Wat heb jij gekocht?
pi_72994079
Ik wás via de snelweg

Ik heb een kastje gekocht... Maar ik wil zo weer voor een tafeltje
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:06:03 #228
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72994343
Ik moet binnenkort ook even langs Ikea, we hebben echt een chronisch tekort aan opruim-ruimte, bergen aan papieren, boeken, rotzooi (lees: beeldjes vriendin) en andere ongein die nu in de berging staan maar eigenlijk gewoon in huis moeten.
Nu is het grote probleem dat de woning dusdanig is ingedeeld (niet qua inrichting) dat je vrijwel nergens een staande kast ofzo kwijt kunt, dus het wordt eens even creatief met relatief ondiepe en lage kasten werken en ze zien op te hangen vermoed ik, aangezien ik het geen porem vind om overal planken in m'n huis te hebben.

Overigens is de hal eindelijk af, overal foto's .. vrolijke boel én eindelijke een fatsoenlijk geprijsde spiegel kunnen scoren van 1,5 meter breedt voor op de andere muur.
  Vis een optie? dinsdag 22 september 2009 @ 11:09:18 #229
70532 loveli
N
pi_72994446
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
Ik wás via de snelweg

Ik heb een kastje gekocht... Maar ik wil zo weer voor een tafeltje
Ga rond etenstijd. Dan is er geen kip en zat parkeerplek.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 22 september 2009 @ 11:25:54 #230
70532 loveli
N
pi_72994976
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Wat een venijnig sfeertje hing hier gisteravond, zeg. Brrr. Mag iedereen alsjeblieft zelf weten wat hij met zijn haar geld doet en of hij wel of niet vlees eet en zo ja, wat voor vlees? Ik kan slecht tegen zo'n holier than thou-houding.

Straks weer naar Windesheim en morgen is het alweer woensdag!
Tempus fugit!
Ik vond de discussie van gisteren vrij to the point op een volwassen toon, heb er geen venijn in geproefd of bedoeld, eerlijk gezegd.

Dat gezegd hebbende ga ik me vergrijpen aan een biologisch afbakbroodje met niet-biologische roomboter en zeker niet-biologische hagelslag
crap in = crap out
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:58:31 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72996126
ik vind trouwens dat de Duitsers het veel beter doen met biologische zaken, de helft van de spullen in de supermarkt is biologisch, echt heel fijn vind ik. En het is niet duurder dan de 'normale' zaken..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_72996148
Ik vond de sfeer ook niet zo prettig gister, daarom heb ik me er ook niet in gemengd. Maar dat is meer een gevoel dan iets wat met citaten gesteund kan worden, denk ik.

Anyhoo, ik heb m'n taak voor de scriptiegroep voor morgen af! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:11:50 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72996606
Ik vond de sfeer ook niet echt gemutlich nee... Als ik dan ook nog even mijn 2 centjes mag doneren.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72996835
ik vind dit soort meta-gesprekken echt hilarisch vrouwelijk.

ik denk persoonlijk dat het er niet gezelliger op wordt als iedereen nu nog even meldt hoe ongezellig het gisteren eigenlijk wel niet was. om het maar op meta-meta niveau te trekken

ik kwam alleen even zwaaien. ik heb niet zoveel te melden lately: ik werk hard, ik lees nauwelijks bij, ik heb het rete druk, maar wel een geregeld leven weer sinds deze week dus wie weet wat voor goeds me dat gaat doen.

kuzzies allemaal!
Kwak
pi_72996919
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond de sfeer ook niet echt gemutlich nee... Als ik dan ook nog even mijn 2 centjes mag doneren.
besteed die 2 centen maar beter aan bio-vlees
Ja doei.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:23:20 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72996958
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

besteed die 2 centen maar beter aan bio-vlees
Ik koop er wel een tomaatje voor. Eet steeds minder vlees en mis het eigenlijk ook niet echt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72997138
Grappig, dat heb ik ook XM. Terwijl ik vroegah toch echt wel elke dag stukje vlees wilde hebben is het nu minder en ik mis het ook niet.

Aaah wat vervelend toch om een persoonlijk ontwikkelingsplan te moeten schrijven als je niet goed weet wat je wilt.

Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen kipfilet
L: 2 boterhammen pindakaas en gekookt ei
T: kiwi
T: wortels
D: onbekend
pi_72997300
Grappig hoe verschillend mensen een discussie kunnen ervaren. In sommige families discussiëren ze ook zo fel dat een buitenstaander denkt dat ze ruzie hebben, terwijl het alleen maar voor de lol is.

Fijn dat je weer regelmaat hebt Kwak.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:01:08 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72998100
Hoi,

59 kg! Daar ben ik blij mee, valt me niks tegen.

Lijst:
O: sneetje zonnevolkoren met gekookt ei, beschuit smeerkaas
T: appel
L: 2 sneetjes donker brood met osseworst
T: peer
S: uurtje wandelen
T: verjaardag, dus een paar hapjes
D: chili con carne
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 22 september 2009 @ 13:11:10 #240
70532 loveli
N
pi_72998427
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes hoor! Was het de bedoeling om nog meer gewicht te verliezen of gaat het vanzelf door bij jou?
crap in = crap out
pi_72998910
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi hoor!
pi_72999681
Netjes Uniekhoorn!

Lijstje:
O: 2x knackebrod met notenpaté (dun want hij was op)
L: tosti van bruin brood en gorgonzola
T: yoghurt met druiven en cruesli (beetje maar, we moeten vroeg eten)
D: visstoofpotje met ovenfrietjes en sperziebonen
T: misschien nog wat extra's want ik moet vanavond nog werken tot heel laat, even kijken hoe het loopt
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:53:06 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73001768
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Netjes hoor! Was het de bedoeling om nog meer gewicht te verliezen of gaat het vanzelf door bij jou?
Kweet niet
Doel is nu strakker maar heb nog geen plan van aanpak

Wat een weer toch steeds he? Je voelt de herfst.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73002509
Ik heb ook enorm last van haaruitval Ben ik de enige? Ik meen me vaag te herinneren dat ik dat wel vaker rond de herfst heb maar weet het niet meer zeker.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:22:22 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73002868
Heb het ook TZ. In de rui!
pi_73002987
Uniek, wat voor weer is het bij jou dan? . Hier is het echt superlekker.

We gingen de stad in om even wat prijsvergelijkingen te doen voor een koelkast en zo, en komen thuis met een tv en een dvdspeler. . En ik heb lopen afdingen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73003030
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik moest lachen..

Ik zit zelf ook nog steeds iedere keer te twijfelen waar ik er nou in moet bij de IKEA als ik via A10/A2 ben gekomen.. Maar dat is twijfelen tussen twee straten en ik ben gelukkig nog nooit de verkeerde ingereden

Ik wil ook weer naar IKEA
pi_73003334
Ikea hier in Utrecht ligt ook al zo onmogelijk. Erin gaat nog wel, maar als je aan de verkeerde kant de woonboulevard af rijdt kun je er niet goed meer terug op komen. Het lijkt wel of ze het erom doen...
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:37:38 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73003690
Whoop, had je nieuwe dvd + tv nodig, DaD?

Ik heb nog stééds hoofdpijn Vermoeiend. Heb ook geen energie voor huiswerk, maar heb net onderuitgezakt in The Comfy Chair met een kop thee erbij Safran Foer's Extremely Loud and Incredibly Close uitgelezen Yeaaah.

Lijstje?
O: bakje special k met melk
L: volkorenbroodtosti
T: snee brood met geitenkaas met koriander
T: ?
D: denk volkorenpenne met pestoballetjes en veggies.
pi_73004468
Mijn hoofdpijn is weg! Ik hoop het voorlopig ook weer zo te houden.
En de garage belden, ze hedden een stukje auto van me gesloopt toen ze de draagarmen eraf haalden, dus dat onderdeel dat stuk was hebben ze opnieuw besteld. Nou ja, ik was het deze keer eens niet zelf
Maar hij was dus niet vandaag klaar, wat goed uitkomt, want ik kan 'm toch niet ophalen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')