Ik ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vond de discussie van gisteren vrij to the point op een volwassen toon, heb er geen venijn in geproefd of bedoeld, eerlijk gezegd.
Ja ik zal het proberen, maar zwarte broekjes fotograferen niet zo makkelijk. Dat heeft de neiging om een zwart gat te worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes, Blurred!
DaD; mweheAch moet zo af en toe kunnen
![]()
Co: foto dus he!
Ehm, gaat wel. Hoe is het met jullie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoi Muis!![]()
Hoe gaat het met de gezondheid?
*huil ende kras.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even hoi zeggen tegen Moblo, en ook tegen Kaas!
Hoi Cootjequote:
Koekies!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi Cootje. Als ik me beter voel moeten we nog een keer in A'dam afspreken! Je krijgt nog koekies.
O, is het weer die tijdquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef Totziens het volgende:
Ik heb ook enorm last van haaruitvalBen ik de enige? Ik meen me vaag te herinneren dat ik dat wel vaker rond de herfst heb maar weet het niet meer zeker.
Aangezien ik net een stuk droge kipfilet zit weg te slikken omdat ik over 17 minuten moet werken, krijg je die zeker niet voor 23.30.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En ik wil melden dat ik nog geen PM van je heb mogen ontvangen.![]()
En dat ik net voor 19.95 het perfecte zwarte broekje bij de WE heb gescoord. Zit echt hartstikke mooi, al zeg ik het zelf.
Daar zou ik ook boos om worden! Het is niet meer dan terecht dat als je het meest kan, dat je dan het meest verdient...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:04 schreef Goodbye het volgende:![]()
Over een uurtje Pilates! Hopelijk kan ik dan even mijn gedachten verzetten, want ik ben vandaag flink chagrijnig geworden toen ik er achter kwam dat al mijn (uitzendkracht-)collega's meer verdienen dan ik terwijl ik er het langst zit en qua takenpakket het meest kan. Het is niet misgunnen, maar ik gun het mezelf eigenlijk ook gewoon
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muiski!![]()
Ik had geen inspiratie wat ik voor mijn (geslaagde) zus zou kopen, dus ik heb bij de Hema een wijnfles-cadeau-zak gehaald, met een fles met snoephartjes erin en een stuk chocola waarop 'Hoera" staat (wat uiteindelijk in Hoer-a veranderde omdat ik vlak voor de kassa het ding uit mn jatten liet kletteren en het toen niet meer durfde om te wisselen).
Hey Muis!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even hoi zeggen tegen Moblo, en ook tegen Kaas!
Ik eet koe dan ook niet biologisch. Varken & kio eet ik eigenlijk nooit meer uit de gewone handel, maar rund wel. Ik heb laatst weer een boer in de buurt gespot die z'n eigen rundvlees verkoopt (melkvee), en dat heeft dan wel mijn voorkeur.quote:Op maandag 21 september 2009 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Biologische slagers...
Er zijn natuurlijk ook 'keurslagers' maar ook slagers die zelf slachten.
Die koeien komen van een normale melkveebedrijf, hebben jaren in de wei gestaan, beste bestaan van de wereld maar gaan toch zonder 'keurmerk biologisch' in de winkel.
Van wie moet je waarom een POP schrijven?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Totziens het volgende:
Aaah wat vervelend toch om een persoonlijk ontwikkelingsplan te moeten schrijven als je niet goed weet wat je wilt.
Join the clubquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Totziens het volgende:
Aaah wat vervelend toch om een persoonlijk ontwikkelingsplan te moeten schrijven als je niet goed weet wat je wilt.
gecondoleerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Join the clubDat moet ik nu ook voor het eerst doen!
Op de uni nooit gehad. Nu moet ik een POP maken, een PAP, een SWOT-analyse, een streefprofiel... pffff.
Persoonlijk activiteiten plan, dus: hoe ga je je POP realiseren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
gecondoleerd.Wat is een PAP trouwens?
Hihihihihiquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
soesje vroeg trouwens nog hoe je spinazie klaar moest maken en hoe een ei koken ook alweer zat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |