abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73012238
Ik heb vandaag een 9 gehaald! Ok, voor een samenvatting, maar toch.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:49:04 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73012510
Een 9 Goedhoed! *clappity clappity*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73013238

Over een uurtje Pilates! Hopelijk kan ik dan even mijn gedachten verzetten, want ik ben vandaag flink chagrijnig geworden toen ik er achter kwam dat al mijn (uitzendkracht-)collega's meer verdienen dan ik terwijl ik er het langst zit en qua takenpakket het meest kan. Het is niet misgunnen, maar ik gun het mezelf eigenlijk ook gewoon
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:08:06 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73013432
Hoi .

Zo, dat was Zwolle weer voor deze week. En mijn ieniemienielesje van 2 minuten ging voor mijn gevoel ruk, maar de klas vond hem wel goed. Dus . En volgende week dinsdag ben ik vrij en dat komt heel goed uit, want anders zou ik m'n hele weekend kwijt zijn aan Hausaufgaben .

Verder niks te zeggen. Moe, dus weer op tijd naar bed vanavond .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:16:19 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73013763
Logisch, Goedbij! Misschien even in gesprek gaan?
pi_73013768
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:04 schreef Goodbye het volgende:

Over een uurtje Pilates! Hopelijk kan ik dan even mijn gedachten verzetten, want ik ben vandaag flink chagrijnig geworden toen ik er achter kwam dat al mijn (uitzendkracht-)collega's meer verdienen dan ik terwijl ik er het langst zit en qua takenpakket het meest kan. Het is niet misgunnen, maar ik gun het mezelf eigenlijk ook gewoon
Daar zou ik ook boos om worden! Het is niet meer dan terecht dat als je het meest kan, dat je dan het meest verdient...

Kun je dit niet bespreken met je baas?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73014378
Ja, ga ik ook zeker doen, maar ik was gewoon echt even zó oprecht pissig. Schuld ligt voor een heel groot deel ook bij het uitzendbureau, zij hadden beter moeten onderhandelen. Dus daar ben ik ook nog eens pissed over

Nouja, over een half uurtje maar even lekker naar de sportschool

Mijn lijstje:

O: boterham appelstroop
T: kwart bakje magere yoghurt (was niet lekker meer)
T: chocolate chip cookie (zo'n grote van de ah2go )
L: 2 boterhammen salami
T: banaan
D: 2 kommen soep, stokbrood met tapenade, portie carpaccio
S: Pilates
T: ik denk nog een schaaltje perzik yoghurt
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:32:37 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73014484
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muiski!

Ik had geen inspiratie wat ik voor mijn (geslaagde) zus zou kopen, dus ik heb bij de Hema een wijnfles-cadeau-zak gehaald, met een fles met snoephartjes erin en een stuk chocola waarop 'Hoera" staat (wat uiteindelijk in Hoer-a veranderde omdat ik vlak voor de kassa het ding uit mn jatten liet kletteren en het toen niet meer durfde om te wisselen ).

.

Jij bent zo grappig!

Pfft, ik ben echt moe sinds ik een leven heb . En al dat gereis vind ik nog het meest vermoeiende van alles. Als je een lange dag achter de rug hebt is het niet leuk om nog 1 tot 1,5 uur te moeten reizen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:32:55 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73014498
Zo dat is lekker onrechtvaardig Goodbye, wat raar joh?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73014879
Ja, ik snap het ook niet echt. Sowieso zijn er onderling allemaal verschillen, maar dat komt natuurlijk ook een beetje door de leeftijd. De rest ligt max. zo'n 50 cent uit elkaar terwijl ik twee euro onder de daaropvolgende laagste zit. Klinkt misschien weinig, maar als je dat omrekent naar wat het per maand scheelt
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:42:54 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73014968
2 euro per uur minder?
pi_73015018
Ja, nogal schandalig. Collega's waren het ook wel met me eens, die wisten niet dat ik zo weinig verdiende en omgekeerd.
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:55:09 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73015551
Tijd voor dialoog methinks, milady!
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:10:20 #289
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73016386
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even hoi zeggen tegen Moblo, en ook tegen Kaas!
Hey Muis!
pi_73016494
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Biologische slagers...
Er zijn natuurlijk ook 'keurslagers' maar ook slagers die zelf slachten.
Die koeien komen van een normale melkveebedrijf, hebben jaren in de wei gestaan, beste bestaan van de wereld maar gaan toch zonder 'keurmerk biologisch' in de winkel.
Ik eet koe dan ook niet biologisch. Varken & kio eet ik eigenlijk nooit meer uit de gewone handel, maar rund wel. Ik heb laatst weer een boer in de buurt gespot die z'n eigen rundvlees verkoopt (melkvee), en dat heeft dan wel mijn voorkeur.
Het gaat me ook meer om mensenwelzijn dan om beestenknuffelarij - om die reden koop ik liever vlees waar de boer meer marge op maakt.

En mijn eigen schapen natuurlijk .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73017096
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Totziens het volgende:

Aaah wat vervelend toch om een persoonlijk ontwikkelingsplan te moeten schrijven als je niet goed weet wat je wilt.
Van wie moet je waarom een POP schrijven?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:26:52 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73017163
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Totziens het volgende:

Aaah wat vervelend toch om een persoonlijk ontwikkelingsplan te moeten schrijven als je niet goed weet wat je wilt.
Join the club Dat moet ik nu ook voor het eerst doen!
Op de uni nooit gehad. Nu moet ik een POP maken, een PAP, een SWOT-analyse, een streefprofiel... pffff .
Niet meer actief op Fok!
pi_73017855
Succes iedereen met de POPverslagen, de PAP, de SWOT, SMART en STARR etc

Ik is trots, want ik heeft net thuisgewerkt (ook al hoefde ik nog maar een half uurtje, wat ik wellicht morgen ook had kunnen inhalen)

Bij het avondeten veel te veel nasi met veel te veel tomatensaus (zelfgemaakt, op zich niet vet ofzo!) gegeten en een bakje vla toe Nu zit ik vol

Ik ga zo maar even in de fatboy m'n boek lezen ofzo. Morgen eerst even thuiswerken ivm afsluiting Coentunnel, weinig trek om eerst een uur in de file te staan

Lijst:
O: cruesli met vanilleyoghurt
T: appel
L: 2 bruine boterhammen met osseworst, ong 200 ml optimel bosvruchtenyoghurt en een banaan
T: 4 salmiakriksen en het restant chocolade (het is nu op!)
T: spa en fruit
D: anderhalf bord nasi met flink wat pittige saus en een drumstick (zonder vel). Toe bakje vla

Voor morgen:
O: cruesli met vanilleyoghurt en een beker optimel
T: appel
L: 2 bruine boterhammen met kipfilet/ham, ca 200 ml optimel bosvruchtenyoghurt
T: 2 kiwi's
T: evt. appel
D: wat de pot schaft (eet bij vriendje)

Zo. Morgen kan ik niet snoepen, want er is gewoonweg geen chocola/drop/whatever in huis bij vriendje. Even afkicken.
pi_73018392
Hooi aan Muis en ook aan de anderen!

Hoer A voor de geslaagde zus van Maria,

Succes met alle POPs (zo heet mijn opleiding!) en PAPS (das mn vader!) en de SWAT (ik ken wel de squat, die doe ik wel eens)

Ik heb vandaag mn sollicitatiedinges nog 2x nagebeld en uiteindelijk zelf een mobiel nummer op internet gevonden en dat gebeld. Morgen hoor ik meer, want meneer kon nu niet vrijuit praten (ehh, ik heb toch niet voor de CIA gesolliciteerd?) maarrr ze 'willen wel iets met me" maar hoe en wat is nog onduidelijk, dus hopelijk morgen meer nieuws. Maar dit is dan toch wel een kleine waard, denk ik? in ieder geval meer dan waar ik nog op hoopte (nergens meer op, hehe, had het wel afgeschreven)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73018876
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Join the club Dat moet ik nu ook voor het eerst doen!
Op de uni nooit gehad. Nu moet ik een POP maken, een PAP, een SWOT-analyse, een streefprofiel... pffff .
gecondoleerd. Wat is een PAP trouwens?

@sig, het richt zich op mijn laatste jaar van de opleiding. Wat moet ik nog verbeteren, waar wil ik stage lopen en hoe wil ik dat invullen etc. En in welke branche ik stage wil gaan lopen weet ik nog niet, behalve dat ik een voorkeur voor non-profit heb.

En GB wat stom, werk van maken hoor! Dit is wel erg scheef. Het soesje vroeg trouwens nog hoe je spinazie klaar moest maken en hoe een ei koken ook alweer zat.

En wat assertief van je CC, ben benieuwd wat er uit komt.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:08:15 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73019038
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Totziens het volgende:

[..]

gecondoleerd. Wat is een PAP trouwens?
Persoonlijk activiteiten plan, dus: hoe ga je je POP realiseren?
Ik vind het wel nuttig in mijn geval: ik moet mezelf tussen nu en februari ontwikkelen tot een startbekwame docent en er moet nog wel eea gebeuren voor ik zover ben.

En een kleine voor CC en voor GB. Echt belachelijk dat de verschillen zo groot zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_73019193
Arrr het vervolg van POP dus, logisch. Ik moet het morgen mailen en donderdag gesprek met docent om alles door te spreken. Daar komt vast ook wel een PAP uit
Het is zeker wel handig, je bent een stuk bewuster bezig. En het dwingt je tot nadenken wat misschien wel goed is in mijn geval.
pi_73019482
Hee, ik hoor er bij, ik moet ook een POP schrijven! Sowieso ben ik al heel erg bezig met alle bovengenoemde afkortingen omdat het nou eenmaal heel erg bij mijn opleiding past (en ik het eigenlijk ook allemaal heel leuk vind om te doen! ). Alleen als je niet wéét wat je wil is het wel heel erg lastig, ja.

Pilates was echt heel erg fijn, ben helemaal zen nu
pi_73019815
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Totziens het volgende:

[..]

soesje vroeg trouwens nog hoe je spinazie klaar moest maken en hoe een ei koken ook alweer zat.

Hihihihihi Wel gezond!
pi_73020568
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihihihihi Wel gezond!
Jeps, verse spinazie zelfs met aardappels en een vegaburger.

Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen kipfilet
L: 2 boterhammen pindakaas en gekookt ei
T: Kiwi
D: Kip siam
T: Sinasappel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')