Dat vind ik ook idd.quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar dan moet je wel heel R'dam door. Ik heb daar ook geen zin in. Met alle respect, maar ik heb wel wat beters te doen dan per boodschap-object een aparte winkel af te gaan
.
Ja dát heeft er dus niets mee te maken.quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En ik wil niemand tegen de borst stuiten hier hoor!![]()
Ik denk dat ik gewoon vooral een echt stadsmeisje ben.
Yeeees?quote:
Ja hee, doe eens gewoon!!quote:Op maandag 21 september 2009 23:34 schreef loveli het volgende:
Co, ik moet je eigenlijk nodig PM'en, maar het komt er steeds niet van.
Uhuh,quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En ik wil niemand tegen de borst stuiten hier hoor!![]()
Ik denk dat ik gewoon vooral een echt stadsmeisje ben.
Hehe herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Uhuh,goed excuus dunkt me.
Maarre knap dat jullie 1x in de week boodschappen doen, ik zou dat echt niet kunnenik weet niet eens wat ik vanavond ga eten, laat staan over een week. Ik doe eigenlijk bijna iedere dag boodschappen.
Er is altijd wel iets dat op is of wat ik de vorige keer vergeten was..
Dat laatste doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dát heeft er dus niets mee te maken.
Als het geld een issue is: je kan ook wachten tot er een 35% kortingssticker opkomt en dan de boel opkopen en in de vriezer gooien.
Ik vind het knap dat je iedere dag gaat, daar zou ik echt geen zin in hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Uhuh,goed excuus dunkt me.
Maarre knap dat jullie 1x in de week boodschappen doen, ik zou dat echt niet kunnenik weet niet eens wat ik vanavond ga eten, laat staan over een week. Ik doe eigenlijk bijna iedere dag boodschappen.
Er is altijd wel iets dat op is of wat ik de vorige keer vergeten was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |