Tegelijk dus, ik had de 300e reactie.....quote:
jah hij was niet gelockt na jou postquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tegelijk dus, ik had de 300e reactie.....(en jouw bericht stond er toen nog niet onder, anders had ik geen topic geopend)
Deze is goed, heb al een berichtje in FB geplaatst.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah hij was niet gelockt na jou post
vond ik ook al raar haha.
Dus denk dan gooi ik hem dicht
want is zelfs niet tegelijk dacht ik.
maar anders parkeren we 1 topic voor deeltje 132 ?
zit zelfs ruim een minuut tussen onze posts hahaquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deze is goed, heb al een berichtje in FB geplaatst.
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit zelfs ruim een minuut tussen onze posts haha
Dit was ook van de eerste keren dat ik me aan me woord heb gehoudenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het knap... zou zelf waarschijnlijk tot sluit zijn gebleven (dat is namelijk normaliter wat er gebeurd als ik me voorneem om maar "even" te gaan)
ik keek zelfs nog of jij al niet geopend hadquote:
De 15 euro van hetzusje van voor haar vriend dat die voor de deur kan parkerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:21 schreef theKiD het volgende:
Ik vind de TT van Ophelia veul beterDeze snap ik -nog- niet.. Die andere wel..
Ik vind die titel een beetje zwak..quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De 15 euro van hetzusje van voor haar vriend dat die voor de deur kan parkeren
en de lengte als laatste onderdeel van het topic
wat jij wilquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik vind die titel een beetje zwak..![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat jij wil
dan snel vol lullen dit topic
LOL dat zou bij miij ook niet werken, met de auto gaan, die zou ik rustig laten staan en loop wel naar huis, of ga met de taxi...quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dit was ook van de eerste keren dat ik me aan me woord heb gehouden
Was uit voorzorg ook al met de auto gegaan
thanks haha,quote:
Das ook weer zoquote:
Klopt, maar wel leukquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoa het was gister druk in de boekanier, niet normaal :/!
Wat was er te doen? Verenigingsfeest ofzo? Na half 2 werd het wat rustiger gelukkig, konden we tenminste fatsoenlijk staan en wat bewegenquote:
Goed! Net naar de kapper geweestquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das ook weer zo
hoe gaat het met auto ?
Nope, breng hem zelf meestal naar Huijsmans in de Groenstraat, bietje duurder dan bv de kwikfit, maar je rijdt er je auto naar binnen (wel even telefonisch afspraak maken) en een uurtje later (mits geen steekproef natuurlijk) kan ie weer mee. Bovendien is het alleen een keuringsstation en geen garage, en dat vertrouw ik nu eenmaal meer (als de keurmeester aan gebreken kan verdienen worden ze ook eerder vastgesteld) .quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef Stuurloos het volgende:
tvptje
Volgende week APK, iemand ervaring met Autobedrijf Probaat in de Jan Heijnstraat tegenover de Appie XL?
Vertel mij wat.. helemaal als dan vervolgens de kassasystemen uitvallenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoa het was gister druk in de boekanier, niet normaal :/!
Oe, dat is kutquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. helemaal als dan vervolgens de kassasystemen uitvallen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Lindytje het volgende:
Halloo...Dikke vette kater hier....
Pics!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed! Net naar de kapper geweest
Ik vind dat je geen verschil zietquote:
Laat het oordelen maar aan ons overquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je geen verschil ziet
(op foto)
Kijk maar op mijn superrrr hippe hyvesquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Laat het oordelen maar aan ons overEn als het echt geen verschil maakt, dan hoef je ook niet naar de kapper
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk maar op mijn superrrr hippe hyves
& dan de profielfoto.
Hoi!quote:
Het zijn in ieder geval twee kleuren verfquote:
nog steeds van die schade ? of iets anders ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Het zijn in ieder geval twee kleuren verf
Het gaat om mijn haarquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog steeds van die schade ? of iets anders ?
o crap hahaha,quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog steeds van die schade ? of iets anders ?
pfft, lach nietquote:
1quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, lach niet
vandaag al meer van die domme opmerkingen gehad
shut itquote:
Nieuwe pakking?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hondje heeft een lekkende hartklep.. net als je denkt "het zal wel meevallen" krijg je zoiets op je dak.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hondje heeft een lekkende hartklep.. net als je denkt "het zal wel meevallen" krijg je zoiets op je dak.
link link !quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh auto: looooove your hair! Echt heel leuk meis! ^^ Heb net even gespiekt haha.
Fansquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh auto: looooove your hair! Echt heel leuk meis! ^^ Heb net even gespiekt haha.
Hè bah! Dat zal je altijd zien... Naja, wel "fijn" dat er medicijnen voor zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Vroegâh was ik makkelijk te vindenquote:
zucht.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
*gekletter van water*
* theKiD wast zijn handen in onschuld
Nu nogquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vroegâh was ik makkelijk te vinden
Ja, maar iets moeilijker hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu nogAls je de wegen maar weet te bewandelen
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o crap hahaha,
dacht fotos, mooi auto, die auto van jou
vroegah toen je poep met een lange oe schreef zeker ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
nouhouw !!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar iets moeilijker hoor
[..]
Vroegah toen de houten klompen nog veters hadden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vroegah toen je poep met een lange oe schreef zeker ?
ik zal haar zus wel is aanroepen als ik die weer zie hahaquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef theKiD het volgende:
Trouwens.. Wrom hebben we al tijden niks meer van vampje () gehoord?
juist jahquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vroegah toen de houten klompen nog veters hadden?
Vroeger, toen de guldens nog van hout waren.. toen dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo van: Ik zit achter de computer maar kan nu niet bij de esc. knop omdat toetsenbord aan de voorkant staat oid?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nouhouw !!!!
niet lief,
ja kid, ik maak vandaag de meest gekke dingen, op het werk kregen we ook de meest gekke meldingen haha
knakenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Vroeger, toen de guldens nog van hout waren.. toen dus
Toen was ik nog niet geboren hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Vroeger, toen de guldens nog van hout waren.. toen dus
nee meer van:quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo van: Ik zit achter de computer maar kan nu niet bij de esc. knop omdat toetsenbord aan de voorkant staat oid?
laaaaaaaaaaaaaaaang geleden dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren hoor
Ben net thuis door een chauffeur die te laat wasquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef Stuurloos het volgende:
Bah, het is saai hier op werk.. nog een kleine 3 uurtjes en dan lekker weekend vrij. Morgen bruiloft van een collega en zondag lekker chillen. Wat zijn jullie weekend plannen?
Zuipen dus.. das duidelijke taalquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben net thuis door een chauffeur die te laat was![]()
Morgenvroeg nog 8 uurtjes werken en dan vroeg in de avond lekker BBQ icm een housewarming, en dan gewoon dom en veul zuipen![]()
Alle frustraties eruit zuipen
en tegenwoordig dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Vroegah, toen de loempia's nog uit vietnam kwamen?
Jij hebt een Xbox, of niet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:49 schreef VoreG het volgende:
Vroeger... toen m'n bierflesje nog vol was en de koelkast niet leeg...
Connecties hequote:
Connecties... Pff ben ik lekker mee!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Connecties heHeb jij nog interesse in een aantal bijzonder slechte spellen die ik in een vlaag van verstandsverbijstering gekocht heb?
Nee joh dat heb je ooit verteld... ik heb hier (uiteraard t.e.a.b.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Connecties... Pff ben ik lekker mee!
Maar dat ligt geheel aan de spellen die je hebt gekocht.
Ik heb echt een zeef als geheugenquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee joh dat heb je ooit verteld...
Kolere hé, hoe groot was die verstandsverbijstering?quote:ik heb hier (uiteraard t.e.a.b.) Beijing 2008, Lost en The Club liggen
Groot, was 3 voor de prijs van een en dit waren de enige spellen die er lagenquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb echt een zeef als geheugen![]()
[..]
Kolere hé, hoe groot was die verstandsverbijstering?
Ik koop alleen maar kwaliteit, dus dan zou ik er op achteruit gaan...quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Groot, was 3 voor de prijs van een en dit waren de enige spellen die er lagenMaar ja, kan je niet laten liggen he! Ruilen?
Hoe kom jij ineens aan mijn hyvesquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar kwaliteit, dus dan zou ik er op achteruit gaan...
via de polis hyvequote:Op zaterdag 19 september 2009 02:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens aan mijn hyves
Ah vandaar... no shit sherlockquote:
ik denk dat ik met die drie top spellen nooit meer aan studeren en werk toe kom! En ik ben nog wakker omdat m'n hele ritme verneukt is en ik nog niet kan slapenquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah vandaar... no shit sherlockMaar jij hebt dus geen interesse in deze drie topgames?
Hoezo ben jij nog zo laat op trouwens?
Eh, hetzelfde eigenlijk, het is ook niet dat is heel erg moe ben ofzo...quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik denk dat ik met die drie top spellen nooit meer aan studeren en werk toe kom! En ik ben nog wakker omdat m'n hele ritme verneukt is en ik nog niet kan slapen.... Wat doe jij nog op?
same here, maar ja dan kan ik vandaag lekker veel doen.....quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:20 schreef theKiD het volgende:Wat een tijd om op Zaterdag weer wakker te zijn
Gefeliciteerd.... helaas ben ik niet in de stad vanavond....quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:50 schreef existenz het volgende:
Dank je wel, diegene die mij vanavond in de kroeg herkent krijgt een biertje
Welke kroeg!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:50 schreef existenz het volgende:
Dank je wel, diegene die mij vanavond in de kroeg herkent krijgt een biertje
Die waar jij werktquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet werken helaas.. anders had ik graag een biertje gedronken!
Hoe oud ben je geworden?quote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef existenz het volgende:
Niemand die om bier heeft gevraagdMaar er werd wel mooi het tietenlied voor me gedraaid
Ouwe lulquote:Op zondag 20 september 2009 14:41 schreef existenz het volgende:
Volgens diegene die het aanvroegen 24, maar het was toch echt 26
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoorquote:
chkdsk fix proberen?quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
g*dvrdmme *&^@# ik kom thuis, start pc op.. wil ik inloggen op mijn account, zegt ie dat er een fout zit in winlogon.exe ofzo. Gaat ie rebooten, start ie niet meer op![]()
Mooi, heb jij een sjoelbak?quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoor
Oeh gefeliciteerd jij!quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoor
Zoek eens op een chkdsk fixquote:Op zondag 20 september 2009 14:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Que?
Hij blijft hangen op het windows XP scherm dat je krijgt, met dat balkje.
[ afbeelding ]
strijkplankquote:Op zondag 20 september 2009 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oeh gefeliciteerd jij!Nog leuke dingen gekregen voor je verjaardag?
Dat is al bijna een sjoelbakquote:
Nog gefeliciteerd!quote:
My thoughts exactlyquote:Op zondag 20 september 2009 15:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Maar als je de strijkplank als eerste opnoemt van leuke kado's... Willen wij dan weten wat je nog meer hebt gehad?
ik vind het ook wel apart hahaquote:
Heb ik niet gehad. De alcohol was liefquote:
Gewoon koopzondag toch?quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand toevallig wat er op de Besterd te doen was vandaag?? Net mijn zusje afzetten bij haar kamer, en ik heb de halve Besterd rondgescheurd omdat je nergens gewoon door kon rijden... alles afgezet met hekken. En rare feesttentjes op het Besterdplein..
Er worden altijd wel uitzonderingen gemaakt hoorquote:Op zondag 20 september 2009 18:30 schreef Lindytje het volgende:
Ahaa!!
Ik lees het net ergens ja... Nou ja, in elk geval beter dan de autovrije zondag waarbij alles binnen de ringbanen was afgezet, dan had ik vanmiddag niet weg gekund!
Bij mij is het ook niet echt de alcohol, maar heel mijn hoofd zit dicht (neus/hoofdpijn/oorpijn/keelpijn)quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb ik niet gehad. De alcohol was lief
Voor de rest vooral geld
Mij hoor je ook neit klagenquote:Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Was het vandaag autovrije zondag, helemaal gemist. Ik krijg echt de helft van het lokale nieuws niet meer mee nu we geen kranten meer krijgen.
@ Existenz: een strijkplank is een prima kado hoor (als je er een nodig hebt)Ik hoop dat Nint een stofzuiger krijgt voor de zijne, onze stofzuiger is stuk net nu we logees krijgen en er een halve kat aan vacht over de trappen dwaalt
![]()
jah was vandaag.quote:Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Was het vandaag autovrije zondag, helemaal gemist. Ik krijg echt de helft van het lokale nieuws niet meer mee nu we geen kranten meer krijgen.
@ Existenz: een strijkplank is een prima kado hoor (als je er een nodig hebt)Ik hoop dat Nint een stofzuiger krijgt voor de zijne, onze stofzuiger is stuk net nu we logees krijgen en er een halve kat aan vacht over de trappen dwaalt
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:35 schreef ghizzer het volgende:
Noo was gister in Tilburg.
@automatic. Still going strong met de peug op en neer naar Tillie?
Hoe ging je eerste jaar? Veel ects gehaald? Hope so! Inmiddels ook al een FOK!er als vriend gescoord?;):p
Bestanden zijn dan te reddenquote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef hetzusjevan het volgende:
ICT-ertjes en andere mensen met verstand van pc's: mijn pc start dus niet meer op, ook in veilige modus gebeurt er niets. Nou zou ik een windows cd moeten hebben en dan de boot? moeten fixen maar ik heb die cd dus niet, dus bel morgen maar even de man die onze pc's onderhoudt.
Mijn vraag: als je boot ofzo kapoet is, zijn je bestanden dan nog te redden? Wel toch?
Ligt er beetje aan hoe je je computer ingedeeld hebt, maar dat moet wel lukken iddquote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef hetzusjevan het volgende:
ICT-ertjes en andere mensen met verstand van pc's: mijn pc start dus niet meer op, ook in veilige modus gebeurt er niets. Nou zou ik een windows cd moeten hebben en dan de boot? moeten fixen maar ik heb die cd dus niet, dus bel morgen maar even de man die onze pc's onderhoudt.
Mijn vraag: als je boot ofzo kapoet is, zijn je bestanden dan nog te redden? Wel toch?
Lijkt mij alleen dat je windows is beschadigd en meer niet. Enkele dingen die je zou kunnen doen:quote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb dit niet gelezen, sorry!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:35 schreef ghizzer het volgende:
Noo was gister in Tilburg.
@automatic. Still going strong met de peug op en neer naar Tillie?
Hoe ging je eerste jaar? Veel ects gehaald? Hope so! Inmiddels ook al een FOK!er als vriend gescoord?;):p
Ik weet dat als ik nerd overkom bij jullie, maar zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zondag 20 september 2009 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen dat je windows is beschadigd en meer niet. Enkele dingen die je zou kunnen doen:
1. Winxp erin, repareren
2. Door middel van herinstallatie alleen de windows bestanden installeren
3. HD uit je pc schroeven, even bij een externe hardeschijf de schijf eruit halen, de schijf van je pc erin doen, en vervolgens aansluiten op een pc. Dan ziet de pc de schijf als een normale opslagschijf en kun je er ook bestanden afhalen
Bij alle 3 de manieren blijven je documenten en dergelijke bewaard
Ja, met hem ben ik getrouwdquote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]Zeg automatic_, over dat je nog geen FOK! vriendje hebt: is die romance met Messenga op niets uitgelopen?Over Messenga gesproken, die zie ik hier ook nooit meer?
bedoelde zo ook niet hoorquote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik weet dat als ik nerd overkom bij jullie, maar zo erg is het nou ook weer niet.
Als in: ik heb geen idee hoe ik zulke dingen moet doen. Maar ik heb ook geen winxp cd, dus morgen even onze computerman bellen
. Maar bedankt voor de geruststelling, fijn om te weten dat er waarschijnlijk niets met m'n bestandjes aan de hand is.
Wel bagger, ik begrijp nooit zo goed waarom zulke dingen ineens crashen. Voor mij komt het uit de lucht vallen. Als ie al een week raar pruttelt, oke, maar dat was niet. Achja.
Zeg automatic_, over dat je nog geen FOK! vriendje hebt: is die romance met Messenga op niets uitgelopen?Over Messenga gesproken, die zie ik hier ook nooit meer?
graag gedaanquote:
gister te flink gestapt ?quote:
zag alquote:
Griepje. Liefst zou ik mijn hoofd even van mijn lijf halenquote:
Oeps, foutjequote:Op maandag 21 september 2009 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
zo dat wordt niet meer tanken op de a27 voor de a15.
2 autos benzine pomp in gereden
even apeldoorn bellenquote:
Oh, nu snap ik het grapje in een ander topicquote:Op maandag 21 september 2009 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
zo dat wordt niet meer tanken op de a27 voor de a15.
2 autos benzine pomp in gereden
welke dan ?quote:Op maandag 21 september 2009 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik het grapje in een ander topic.
aah okquote:
esso, vanuit utrecht net voor de a15quote:
die ligt in de kreukels hahaquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
Jemie... Ik ben benieuwd wat daar de oorzaak van is etc.
Ik kwam daar wel een aantal keertjes
Delifrance
Uhuh, ik zie hetquote:Op maandag 21 september 2009 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die ligt in de kreukels haha
zijn waarschijnlijk daar ingereden
Die zit aardig in de prak ja. Ach, tanken aan de snelweg is toch al snel aardig wat centen duurder, dan binnen de bebouwde kom. Iemand een idee waar je goedkoop kan tanken in Tilburg? Ik kan wel een tip gebruiken namelijk.quote:
onbemande tankstationsquote:Op maandag 21 september 2009 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Die zit aardig in de prak ja. Ach, tanken aan de snelweg is toch al snel aardig wat centen duurder, dan binnen de bebouwde kom. Iemand een idee waar je goedkoop kan tanken in Tilburg? Ik kan wel een tip gebruiken namelijk.
Ik ga meestal bij Texaco bij 't Laar (die is ook 24 uur per dag bemand open) en redelijk betaalbaar. Paletplein is wat te ver bij me vandaan.quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onbemande tankstations
Paletplein is ook wel redelijk goedkoop
Ik tank wanneer het nodig is... Ga echt niet km's omrijden voor een paar cent minder!quote:Op maandag 21 september 2009 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Die zit aardig in de prak ja. Ach, tanken aan de snelweg is toch al snel aardig wat centen duurder, dan binnen de bebouwde kom. Iemand een idee waar je goedkoop kan tanken in Tilburg? Ik kan wel een tip gebruiken namelijk.
ik ook nietquote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik tank wanneer het nodig is... Ga echt niet km's omrijden voor een paar cent minder!
Toen mijn baas niet betaalde doe ik dat ik ookquote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook niet
maar jah, baas betaald
Weer een broodjeszaak minderquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
Jemie... Ik ben benieuwd wat daar de oorzaak van is etc.
Ik kwam daar wel een aantal keertjes
Delifrance
whehe, terug weg is doorrijden om thuis te etenquote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Weer een broodjeszaak minderGelukkig was die op de terugweg, daar at ik niet zo vaak
weet niet.quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Was het opzet of echt een ongeluk (kan me niet zo goed voorstellen hoe je 'per ongeluk' een broodjeszaak binnenrijdt namelijk..?)
Ook werd geopperd dat het iemand was die langs de file wilde rijden, maar bij dat tankstation is het weggetje links ernaast afgesloten met paaltjes en dat dat te laat is gezien en daardoor een crash... Hoe dan ook flink drama!quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Was het opzet of echt een ongeluk (kan me niet zo goed voorstellen hoe je 'per ongeluk' een broodjeszaak binnenrijdt namelijk..?)
Namen en rugnummers graag!quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Awhh ik heb zo'n zielige film gezien in de bioscoop vanavond.. vriendinnetje zat halverwege al te janken, en tegen het eind hoorde ik overal mensen hun neus ophalen haha, ongekend. (Uiteraard zaten er praktisch alleen maar vrouwen in de zaal en was het een jankfilm waarin iemand doodging dus ja. Maar het was gewoon grappig dat iedereen zat te huilen
).
+ cupmaatquote:
quote:Anna is niet ziek, maar dat zou maar zo kunnen. Als ze dertien jaar is, heeft ze ontelbaar veel operaties, transfusies, en injecties ondergaan om haar oudere zus Kate te helpen om tegen leukemie te vechten. Anna was geboren als donor voor haar zus. Haar ouders zeggen dat ze daardoor juist nog meer van haar houden.
Maar nu ze ouder begint te worden, kan ze niet stoppen te verzinnen hoe haar leven als een normaal mens zou zijn, zonder altijd vast te zitten aan haar zus. Dat is waarom ze een beslissing neemt die, op welke leeftijd dan ook, een veel te zware last is: ze klaagt haar ouders aan over de rechten van haar eigen lichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler op verzoek van hetzusjevan
[ Bericht 3% gewijzigd door PierreTT op 22-09-2009 01:16:06 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Hoe kan je dat zeggen zonder de film gezien te hebben? Volgens mij zou jij ook keihard zitten te jankenquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:00 schreef VoreG het volgende:
Ah zo'n soort film.... Waarom willen mensen dat zien? Geen klap aan.
Ik moet altijd al huilen als ik zie dat het genre Drama is...quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zeggen zonder de film gezien te hebben? Volgens mij zou jij ook keihard zitten te janken
quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet altijd al huilen als ik zie dat het genre Drama is...
Ohh!!!!! Vreselijk!! Ik heb hem ook gezien, paar weken terug... Ik zat voor de helft al:quote:
Bizar... Niet hopen dat ze het water is in gereden ofzo...quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
SMS Alert:
Reeshof, vermist Oma met kleinkind van 2
rood witte fiets met stoeltje, oma kort rood/bruin haar, rode regenjack,
Kind/jongen gestr. vest
mijne ook niet, ben meer van het genre: "schieten, tieten en helicopters"quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
Drama's zijn niet echt mijn type films waar ik heen zal gaan
ik meer de adventuren films enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:07 schreef Guard het volgende:
[..]
mijne ook niet, ben meer van het genre: "schieten, tieten en helicopters"
Fantasy films vindt ik ook fantastisch: LOTR, Pirates of the Carribean, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik meer de adventuren films enzo
zoals onder andere de mummy enzo
dan moet je zeker is naar narnia kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Fantasy films vindt ik ook fantastisch: LOTR, Pirates of the Carribean, dat soort dingen.
doet vast doos tissues versturenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet vast doos tissues versturen
welkom terug bij de levende zielenquote:
een automatisch brandalarm afgegaan volgens de Brandweer scanner sitequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef styliste het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is bij tuincentrum zuid?
Ja!quote:
In dr bedquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja!
Zusje vroeg (eer)gisteren waar je was
Vast welquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef existenz het volgende:
Ooh smeuige verhalenMag nu wel nu VBL dicht is
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef existenz het volgende:
Ooh smeuige verhalenMag nu wel nu VBL dicht is
Wat heb je op te biechtenquote:
Zal ik dat van ons maar opbiechten?quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij ben ik vergeten wat VBL is
Of is het gewoon voetbal?
[..]
Zal ik dat van ons maar opbiechten?
Oke, wat was daar gaande dan?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:24 schreef existenz het volgende:
In werkelijkheid ben ik Tom Cruise en auto Prinses Maxima
Geen idee maar dit is vast niet zomaar:quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, wat was daar gaande dan?
existenz mag het zeggen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
Omdat een aantal lui kennelijk menen de boel te kunnen verzieken in VBL tot nader order gesloten.
Oeh, koningshuis goes scientologyquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:24 schreef existenz het volgende:
In werkelijkheid ben ik Tom Cruise en auto Prinses Maxima
Niet vertellen hè!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, koningshuis goes scientology![]()
Aha..quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Laat me dat even rectificeren...
VBL WAS voor mietjes
lol @ bieslookweg melding, niks gehoord hahaha, is bij mij achterquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:11 schreef existenz het volgende:
1200817 19:09:14 22-09-09 PRIO 1 6733 6751 STUDENTENHUIS (4297) GASTHUISRING 20 TILBURG OMS AUT (INC: 01)
Springbemanning Tilburg-Centrum
--------------------------------------------------------------------------------
1201999 18:08:22 22-09-09 PRIO 2 6734 BIESLOOKWEG TILBURG BUITENBR AFVAL/RUIGTE (INC: 07)
Monitorcode Brandweer Midden en West Brabant
Dat is alles
Bieslookweg is een prio2 melding, dus zonder zwaailicht en sirenequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol @ bieslookweg melding, niks gehoord hahaha, is bij mij achter
o ja kutje, prio 2quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:26 schreef lars1980 het volgende:
[..]
Bieslookweg is een prio2 melding, dus zonder zwaailicht en sirene![]()
En een paar takken die in de fik staan die zul je niet hard horen knallen denk ik
heeft te maken met brandweer enzo, heb nog wel ergens een sitequote:
Ik wil iets zonder computers doen :xquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Potje Patience spelen?
dan ga je een rondje fietsen.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik wil iets zonder computers doen :x
Ohquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:41 schreef existenz het volgende:
[..]
ga rond springenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar richt er dan ff een webcammetje op zodat we mee kunnen kijken in jouw pc-loze leven......quote:
Al 21500 posts samen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef theKiD het volgende:
Nieuw topic titel?
Messenga en Auto bijna een jaar getrouwd?
Zeg! Ik probeer die pagina altijd te ontwijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Al 21500 posts samen...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef theKiD het volgende:
Nieuw topic titel?
Messenga en Auto bijna een jaar getrouwd?
Ook zo confronterendquote:
Hehequote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tilburg #132; Automagisch gezellig confronterend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |