Hoe oud ben je geworden?quote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef existenz het volgende:
Niemand die om bier heeft gevraagdMaar er werd wel mooi het tietenlied voor me gedraaid
Ouwe lulquote:Op zondag 20 september 2009 14:41 schreef existenz het volgende:
Volgens diegene die het aanvroegen 24, maar het was toch echt 26
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoorquote:
chkdsk fix proberen?quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
g*dvrdmme *&^@# ik kom thuis, start pc op.. wil ik inloggen op mijn account, zegt ie dat er een fout zit in winlogon.exe ofzo. Gaat ie rebooten, start ie niet meer op![]()
Mooi, heb jij een sjoelbak?quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoor
Oeh gefeliciteerd jij!quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoor
Zoek eens op een chkdsk fixquote:Op zondag 20 september 2009 14:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Que?
Hij blijft hangen op het windows XP scherm dat je krijgt, met dat balkje.
[ afbeelding ]
strijkplankquote:Op zondag 20 september 2009 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oeh gefeliciteerd jij!Nog leuke dingen gekregen voor je verjaardag?
Dat is al bijna een sjoelbakquote:
Nog gefeliciteerd!quote:
My thoughts exactlyquote:Op zondag 20 september 2009 15:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Maar als je de strijkplank als eerste opnoemt van leuke kado's... Willen wij dan weten wat je nog meer hebt gehad?
ik vind het ook wel apart hahaquote:
Heb ik niet gehad. De alcohol was liefquote:
Gewoon koopzondag toch?quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand toevallig wat er op de Besterd te doen was vandaag?? Net mijn zusje afzetten bij haar kamer, en ik heb de halve Besterd rondgescheurd omdat je nergens gewoon door kon rijden... alles afgezet met hekken. En rare feesttentjes op het Besterdplein..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |