Ik heb echt een zeef als geheugenquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee joh dat heb je ooit verteld...
Kolere hé, hoe groot was die verstandsverbijstering?quote:ik heb hier (uiteraard t.e.a.b.) Beijing 2008, Lost en The Club liggen
Groot, was 3 voor de prijs van een en dit waren de enige spellen die er lagenquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb echt een zeef als geheugen![]()
[..]
Kolere hé, hoe groot was die verstandsverbijstering?
Ik koop alleen maar kwaliteit, dus dan zou ik er op achteruit gaan...quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Groot, was 3 voor de prijs van een en dit waren de enige spellen die er lagenMaar ja, kan je niet laten liggen he! Ruilen?
Hoe kom jij ineens aan mijn hyvesquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar kwaliteit, dus dan zou ik er op achteruit gaan...
via de polis hyvequote:Op zaterdag 19 september 2009 02:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens aan mijn hyves
Ah vandaar... no shit sherlockquote:
ik denk dat ik met die drie top spellen nooit meer aan studeren en werk toe kom! En ik ben nog wakker omdat m'n hele ritme verneukt is en ik nog niet kan slapenquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah vandaar... no shit sherlockMaar jij hebt dus geen interesse in deze drie topgames?
Hoezo ben jij nog zo laat op trouwens?
Eh, hetzelfde eigenlijk, het is ook niet dat is heel erg moe ben ofzo...quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik denk dat ik met die drie top spellen nooit meer aan studeren en werk toe kom! En ik ben nog wakker omdat m'n hele ritme verneukt is en ik nog niet kan slapen.... Wat doe jij nog op?
same here, maar ja dan kan ik vandaag lekker veel doen.....quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:20 schreef theKiD het volgende:Wat een tijd om op Zaterdag weer wakker te zijn
Gefeliciteerd.... helaas ben ik niet in de stad vanavond....quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:50 schreef existenz het volgende:
Dank je wel, diegene die mij vanavond in de kroeg herkent krijgt een biertje
Welke kroeg!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:50 schreef existenz het volgende:
Dank je wel, diegene die mij vanavond in de kroeg herkent krijgt een biertje
Die waar jij werktquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet werken helaas.. anders had ik graag een biertje gedronken!
Hoe oud ben je geworden?quote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef existenz het volgende:
Niemand die om bier heeft gevraagdMaar er werd wel mooi het tietenlied voor me gedraaid
Ouwe lulquote:Op zondag 20 september 2009 14:41 schreef existenz het volgende:
Volgens diegene die het aanvroegen 24, maar het was toch echt 26
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoorquote:
chkdsk fix proberen?quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
g*dvrdmme *&^@# ik kom thuis, start pc op.. wil ik inloggen op mijn account, zegt ie dat er een fout zit in winlogon.exe ofzo. Gaat ie rebooten, start ie niet meer op![]()
Mooi, heb jij een sjoelbak?quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoor
Oeh gefeliciteerd jij!quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoor
Zoek eens op een chkdsk fixquote:Op zondag 20 september 2009 14:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Que?
Hij blijft hangen op het windows XP scherm dat je krijgt, met dat balkje.
[ afbeelding ]
strijkplankquote:Op zondag 20 september 2009 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oeh gefeliciteerd jij!Nog leuke dingen gekregen voor je verjaardag?
Dat is al bijna een sjoelbakquote:
Nog gefeliciteerd!quote:
My thoughts exactlyquote:Op zondag 20 september 2009 15:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Maar als je de strijkplank als eerste opnoemt van leuke kado's... Willen wij dan weten wat je nog meer hebt gehad?
ik vind het ook wel apart hahaquote:
Heb ik niet gehad. De alcohol was liefquote:
Gewoon koopzondag toch?quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand toevallig wat er op de Besterd te doen was vandaag?? Net mijn zusje afzetten bij haar kamer, en ik heb de halve Besterd rondgescheurd omdat je nergens gewoon door kon rijden... alles afgezet met hekken. En rare feesttentjes op het Besterdplein..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |