o crap hahaha,quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog steeds van die schade ? of iets anders ?
pfft, lach nietquote:
1quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, lach niet
vandaag al meer van die domme opmerkingen gehad
shut itquote:
Nieuwe pakking?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hondje heeft een lekkende hartklep.. net als je denkt "het zal wel meevallen" krijg je zoiets op je dak.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hondje heeft een lekkende hartklep.. net als je denkt "het zal wel meevallen" krijg je zoiets op je dak.
link link !quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh auto: looooove your hair! Echt heel leuk meis! ^^ Heb net even gespiekt haha.
Fansquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh auto: looooove your hair! Echt heel leuk meis! ^^ Heb net even gespiekt haha.
Hè bah! Dat zal je altijd zien... Naja, wel "fijn" dat er medicijnen voor zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Vroegâh was ik makkelijk te vindenquote:
zucht.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
*gekletter van water*
* theKiD wast zijn handen in onschuld
Nu nogquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vroegâh was ik makkelijk te vinden
Ja, maar iets moeilijker hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu nogAls je de wegen maar weet te bewandelen
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o crap hahaha,
dacht fotos, mooi auto, die auto van jou
vroegah toen je poep met een lange oe schreef zeker ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
nouhouw !!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar iets moeilijker hoor
[..]
Vroegah toen de houten klompen nog veters hadden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vroegah toen je poep met een lange oe schreef zeker ?
ik zal haar zus wel is aanroepen als ik die weer zie hahaquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef theKiD het volgende:
Trouwens.. Wrom hebben we al tijden niks meer van vampje () gehoord?
juist jahquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vroegah toen de houten klompen nog veters hadden?
Vroeger, toen de guldens nog van hout waren.. toen dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo van: Ik zit achter de computer maar kan nu niet bij de esc. knop omdat toetsenbord aan de voorkant staat oid?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nouhouw !!!!
niet lief,
ja kid, ik maak vandaag de meest gekke dingen, op het werk kregen we ook de meest gekke meldingen haha
knakenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Vroeger, toen de guldens nog van hout waren.. toen dus
Toen was ik nog niet geboren hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Vroeger, toen de guldens nog van hout waren.. toen dus
nee meer van:quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo van: Ik zit achter de computer maar kan nu niet bij de esc. knop omdat toetsenbord aan de voorkant staat oid?
laaaaaaaaaaaaaaaang geleden dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren hoor
Ben net thuis door een chauffeur die te laat wasquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef Stuurloos het volgende:
Bah, het is saai hier op werk.. nog een kleine 3 uurtjes en dan lekker weekend vrij. Morgen bruiloft van een collega en zondag lekker chillen. Wat zijn jullie weekend plannen?
Zuipen dus.. das duidelijke taalquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben net thuis door een chauffeur die te laat was![]()
Morgenvroeg nog 8 uurtjes werken en dan vroeg in de avond lekker BBQ icm een housewarming, en dan gewoon dom en veul zuipen![]()
Alle frustraties eruit zuipen
en tegenwoordig dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Vroegah, toen de loempia's nog uit vietnam kwamen?
Jij hebt een Xbox, of niet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:49 schreef VoreG het volgende:
Vroeger... toen m'n bierflesje nog vol was en de koelkast niet leeg...
Connecties hequote:
Connecties... Pff ben ik lekker mee!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Connecties heHeb jij nog interesse in een aantal bijzonder slechte spellen die ik in een vlaag van verstandsverbijstering gekocht heb?
Nee joh dat heb je ooit verteld... ik heb hier (uiteraard t.e.a.b.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Connecties... Pff ben ik lekker mee!
Maar dat ligt geheel aan de spellen die je hebt gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |