o crap hahaha,quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog steeds van die schade ? of iets anders ?
pfft, lach nietquote:
1quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, lach niet
vandaag al meer van die domme opmerkingen gehad
shut itquote:
Nieuwe pakking?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hondje heeft een lekkende hartklep.. net als je denkt "het zal wel meevallen" krijg je zoiets op je dak.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hondje heeft een lekkende hartklep.. net als je denkt "het zal wel meevallen" krijg je zoiets op je dak.
link link !quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh auto: looooove your hair! Echt heel leuk meis! ^^ Heb net even gespiekt haha.
Fansquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh auto: looooove your hair! Echt heel leuk meis! ^^ Heb net even gespiekt haha.
Hè bah! Dat zal je altijd zien... Naja, wel "fijn" dat er medicijnen voor zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Vroegâh was ik makkelijk te vindenquote:
zucht.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
*gekletter van water*
* theKiD wast zijn handen in onschuld
Nu nogquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vroegâh was ik makkelijk te vinden
Ja, maar iets moeilijker hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu nogAls je de wegen maar weet te bewandelen
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o crap hahaha,
dacht fotos, mooi auto, die auto van jou
vroegah toen je poep met een lange oe schreef zeker ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
nouhouw !!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar iets moeilijker hoor
[..]
Vroegah toen de houten klompen nog veters hadden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vroegah toen je poep met een lange oe schreef zeker ?
ik zal haar zus wel is aanroepen als ik die weer zie hahaquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef theKiD het volgende:
Trouwens.. Wrom hebben we al tijden niks meer van vampje () gehoord?
juist jahquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vroegah toen de houten klompen nog veters hadden?
Vroeger, toen de guldens nog van hout waren.. toen dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |