thanks haha,quote:
Das ook weer zoquote:
Klopt, maar wel leukquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoa het was gister druk in de boekanier, niet normaal :/!
Wat was er te doen? Verenigingsfeest ofzo? Na half 2 werd het wat rustiger gelukkig, konden we tenminste fatsoenlijk staan en wat bewegenquote:
Goed! Net naar de kapper geweestquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das ook weer zo
hoe gaat het met auto ?
Nope, breng hem zelf meestal naar Huijsmans in de Groenstraat, bietje duurder dan bv de kwikfit, maar je rijdt er je auto naar binnen (wel even telefonisch afspraak maken) en een uurtje later (mits geen steekproef natuurlijk) kan ie weer mee. Bovendien is het alleen een keuringsstation en geen garage, en dat vertrouw ik nu eenmaal meer (als de keurmeester aan gebreken kan verdienen worden ze ook eerder vastgesteld) .quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef Stuurloos het volgende:
tvptje
Volgende week APK, iemand ervaring met Autobedrijf Probaat in de Jan Heijnstraat tegenover de Appie XL?
Vertel mij wat.. helemaal als dan vervolgens de kassasystemen uitvallenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoa het was gister druk in de boekanier, niet normaal :/!
Oe, dat is kutquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. helemaal als dan vervolgens de kassasystemen uitvallen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Lindytje het volgende:
Halloo...Dikke vette kater hier....
Pics!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed! Net naar de kapper geweest
Ik vind dat je geen verschil zietquote:
Laat het oordelen maar aan ons overquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je geen verschil ziet
(op foto)
Kijk maar op mijn superrrr hippe hyvesquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Laat het oordelen maar aan ons overEn als het echt geen verschil maakt, dan hoef je ook niet naar de kapper
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk maar op mijn superrrr hippe hyves
& dan de profielfoto.
Hoi!quote:
Het zijn in ieder geval twee kleuren verfquote:
nog steeds van die schade ? of iets anders ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Het zijn in ieder geval twee kleuren verf
Het gaat om mijn haarquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog steeds van die schade ? of iets anders ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |