Oeps, foutjequote:Op maandag 21 september 2009 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
zo dat wordt niet meer tanken op de a27 voor de a15.
2 autos benzine pomp in gereden
even apeldoorn bellenquote:
Oh, nu snap ik het grapje in een ander topicquote:Op maandag 21 september 2009 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
zo dat wordt niet meer tanken op de a27 voor de a15.
2 autos benzine pomp in gereden
welke dan ?quote:Op maandag 21 september 2009 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik het grapje in een ander topic.
aah okquote:
esso, vanuit utrecht net voor de a15quote:
die ligt in de kreukels hahaquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
Jemie... Ik ben benieuwd wat daar de oorzaak van is etc.
Ik kwam daar wel een aantal keertjes
Delifrance
Uhuh, ik zie hetquote:Op maandag 21 september 2009 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die ligt in de kreukels haha
zijn waarschijnlijk daar ingereden
Die zit aardig in de prak ja. Ach, tanken aan de snelweg is toch al snel aardig wat centen duurder, dan binnen de bebouwde kom. Iemand een idee waar je goedkoop kan tanken in Tilburg? Ik kan wel een tip gebruiken namelijk.quote:
onbemande tankstationsquote:Op maandag 21 september 2009 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Die zit aardig in de prak ja. Ach, tanken aan de snelweg is toch al snel aardig wat centen duurder, dan binnen de bebouwde kom. Iemand een idee waar je goedkoop kan tanken in Tilburg? Ik kan wel een tip gebruiken namelijk.
Ik ga meestal bij Texaco bij 't Laar (die is ook 24 uur per dag bemand open) en redelijk betaalbaar. Paletplein is wat te ver bij me vandaan.quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onbemande tankstations
Paletplein is ook wel redelijk goedkoop
Ik tank wanneer het nodig is... Ga echt niet km's omrijden voor een paar cent minder!quote:Op maandag 21 september 2009 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Die zit aardig in de prak ja. Ach, tanken aan de snelweg is toch al snel aardig wat centen duurder, dan binnen de bebouwde kom. Iemand een idee waar je goedkoop kan tanken in Tilburg? Ik kan wel een tip gebruiken namelijk.
ik ook nietquote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik tank wanneer het nodig is... Ga echt niet km's omrijden voor een paar cent minder!
Toen mijn baas niet betaalde doe ik dat ik ookquote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook niet
maar jah, baas betaald
Weer een broodjeszaak minderquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
Jemie... Ik ben benieuwd wat daar de oorzaak van is etc.
Ik kwam daar wel een aantal keertjes
Delifrance
whehe, terug weg is doorrijden om thuis te etenquote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Weer een broodjeszaak minderGelukkig was die op de terugweg, daar at ik niet zo vaak
weet niet.quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Was het opzet of echt een ongeluk (kan me niet zo goed voorstellen hoe je 'per ongeluk' een broodjeszaak binnenrijdt namelijk..?)
Ook werd geopperd dat het iemand was die langs de file wilde rijden, maar bij dat tankstation is het weggetje links ernaast afgesloten met paaltjes en dat dat te laat is gezien en daardoor een crash... Hoe dan ook flink drama!quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Was het opzet of echt een ongeluk (kan me niet zo goed voorstellen hoe je 'per ongeluk' een broodjeszaak binnenrijdt namelijk..?)
Namen en rugnummers graag!quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Awhh ik heb zo'n zielige film gezien in de bioscoop vanavond.. vriendinnetje zat halverwege al te janken, en tegen het eind hoorde ik overal mensen hun neus ophalen haha, ongekend. (Uiteraard zaten er praktisch alleen maar vrouwen in de zaal en was het een jankfilm waarin iemand doodging dus ja. Maar het was gewoon grappig dat iedereen zat te huilen
).
+ cupmaatquote:
quote:Anna is niet ziek, maar dat zou maar zo kunnen. Als ze dertien jaar is, heeft ze ontelbaar veel operaties, transfusies, en injecties ondergaan om haar oudere zus Kate te helpen om tegen leukemie te vechten. Anna was geboren als donor voor haar zus. Haar ouders zeggen dat ze daardoor juist nog meer van haar houden.
Maar nu ze ouder begint te worden, kan ze niet stoppen te verzinnen hoe haar leven als een normaal mens zou zijn, zonder altijd vast te zitten aan haar zus. Dat is waarom ze een beslissing neemt die, op welke leeftijd dan ook, een veel te zware last is: ze klaagt haar ouders aan over de rechten van haar eigen lichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler op verzoek van hetzusjevan
[ Bericht 3% gewijzigd door PierreTT op 22-09-2009 01:16:06 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Hoe kan je dat zeggen zonder de film gezien te hebben? Volgens mij zou jij ook keihard zitten te jankenquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:00 schreef VoreG het volgende:
Ah zo'n soort film.... Waarom willen mensen dat zien? Geen klap aan.
Ik moet altijd al huilen als ik zie dat het genre Drama is...quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zeggen zonder de film gezien te hebben? Volgens mij zou jij ook keihard zitten te janken
quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet altijd al huilen als ik zie dat het genre Drama is...
Ohh!!!!! Vreselijk!! Ik heb hem ook gezien, paar weken terug... Ik zat voor de helft al:quote:
Bizar... Niet hopen dat ze het water is in gereden ofzo...quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
SMS Alert:
Reeshof, vermist Oma met kleinkind van 2
rood witte fiets met stoeltje, oma kort rood/bruin haar, rode regenjack,
Kind/jongen gestr. vest
mijne ook niet, ben meer van het genre: "schieten, tieten en helicopters"quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
Drama's zijn niet echt mijn type films waar ik heen zal gaan
ik meer de adventuren films enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:07 schreef Guard het volgende:
[..]
mijne ook niet, ben meer van het genre: "schieten, tieten en helicopters"
Fantasy films vindt ik ook fantastisch: LOTR, Pirates of the Carribean, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik meer de adventuren films enzo
zoals onder andere de mummy enzo
dan moet je zeker is naar narnia kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Fantasy films vindt ik ook fantastisch: LOTR, Pirates of the Carribean, dat soort dingen.
doet vast doos tissues versturenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet vast doos tissues versturen
welkom terug bij de levende zielenquote:
een automatisch brandalarm afgegaan volgens de Brandweer scanner sitequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef styliste het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is bij tuincentrum zuid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |