weg... dus de kroeg in?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef theKiD het volgende:
Vanavond maar eens ff uurtje "weg" denk...
Dat dusquote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja prima oplossing: voor als je binnen 3 meter van het station moet zijn!
Ik vind het knap... zou zelf waarschijnlijk tot sluit zijn gebleven (dat is namelijk normaliter wat er gebeurd als ik me voorneem om maar "even" te gaan)quote:Op donderdag 17 september 2009 23:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
JaEn ben alweer terug, ben 1,5 uur daar geweest.. Me eens een x aan me woord gehouden..
Ik bleef altijd voor de naborrel! Dat is nog veel beter! Of gewoon om 5 voor 4 de stad in en alleen maar naborrel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 06:57 schreef Crazy-M het volgende:
wij gaan meestal maar paar uur, dagen dat we tot sluit gaan zijn ver verleden
De afterpartys ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik bleef altijd voor de naborrel! Dat is nog veel beter! Of gewoon om 5 voor 4 de stad in en alleen maar naborrel!
kan ook haha.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, die waren bij iemand thuis of in de zinogewoon na het poetsen snoeihard zuipen
niks mis met 19" mits je er twee hebtquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ook haha.
Godver hier in hele gebouw geen 20 inch scherm te vinden die niks staat te doen
alleen maar 19
ja maar deze schermen kunnen maar 1280 bij 1024 aan....quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:06 schreef Guard het volgende:
[..]
niks mis met 19" mits je er twee hebt
22" is beterquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:06 schreef Guard het volgende:
[..]
niks mis met 19" mits je er twee hebt
Bij afrit Oirschot naar links (dus niet Oirschot in, maar richting Middelbeers) eerste rechts na de brug over het kanaal rechts dan eerste links (dus net voor Oirschot weer neer links), is sneller.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:24 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tip: bij Oirschot eraf, Oirschot inrijden, bij alle rotondes rechtdoor en Spoordonk aanhouden. Daarna keuze tussen Moergestel en Oisterwijk. Moergestel aanhouden want is het kortst en dan via Trappistenklooster weer terug naar Tilburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |