Dank je wel!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Dude.
Biermeisje: succes. Je kan het! Mijn ma is heel plotseling gestopt, was haar sigaretten vergeten op het tankstation en zondags was toen nog alles dicht, dus zat ze zonder. Toen kreeg ze enorme stress op d'r werk en daar is ze doorheen gekomen zonder te roken. En toen was ze er helemaal overheen.
Vind het altijd zo jammer dat alles zo stinkt van het roken, bah.
Oeh vet!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nokia N900
Waar was je nou op de toiletten?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oeh vet!
Ik heb nu de n95 8gb en daar ben ik erg tevreden over, dus Nokia zou een goede keuze zijn.
Het duurde me allemaal te lang, dus ik heb gewoon voor het 'podium' staan meebléren met allerlei hits!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar was je nou op de toiletten?
Ah vandaar. Nou de Philip was tegen verwachting in wel een erg leuke partyquote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het duurde me allemaal te lang, dus ik heb gewoon voor het 'podium' staan meebléren met allerlei hits!
Ik ben ook nog heel even in Philip geweest, maar ik was en doodop en al te ver heen dus toen ben ik maar naar huis gegaanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah vandaar. Nou de Philip was tegen verwachting in wel een erg leuke partyWas alleen even een uurtje op en neer geweest naar Polly... van tevoren bij .. in de Boeka nog wel bierestafette gedaan
binnendoor...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
Neeeeeeeeeeeee
welke ********** kon er nu weer niet rijden op de a58
ongeluk tussen oirschot en moergestel, nu al 10km file en 43 min vertraging
was het maar kortquote:
Bij Best eraf, richting de kazerne rijden en dan bij het stoplicht rechts af en de weg gewoon volgen (oppassen voor overstekende tanks) en dan kom je uit op de weg van Oirschot naar Diessen!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
o en tussen goirle en hilvarenbeek is een defecte vrachtwagen
dus verkeer richting tilburg: Succes
Hmm binnendoor .... loopt ook compleet vast om 17:00 en vanuit eindhoven kan ik vanwege wegwerkzaamheden enzo in eindhoven niet fatsoenlijk naar een binnendoorweg, moet ik toch eerst naar oirschot
Tip: bij Oirschot eraf, Oirschot inrijden, bij alle rotondes rechtdoor en Spoordonk aanhouden. Daarna keuze tussen Moergestel en Oisterwijk. Moergestel aanhouden want is het kortst en dan via Trappistenklooster weer terug naar Tilburg.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
A58 Eindhoven - Tilburg
ter hoogte van knp. Batadorp
omleiding ingesteld in verband met een ongeval
Verkeer richting Tilburg/Breda volg Den Bosch (A2 en A65)
tussen Best en Moergestel
8 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer (vertraging: meer dan 20 min) door een eerder ongeval
Zo moet het jah
is de weg ook weer vrij
Zeker ook jou sluiproute?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef existenz het volgende:
Stuurloos, vertel die route nou niet aan iedereen. Dan wordt het daar zo druk
Alsof niemand die route kentquote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef existenz het volgende:
Stuurloos, vertel die route nou niet aan iedereen. Dan wordt het daar zo druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |