Hoe oud ben je geworden?quote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef existenz het volgende:
Niemand die om bier heeft gevraagdMaar er werd wel mooi het tietenlied voor me gedraaid
Ouwe lulquote:Op zondag 20 september 2009 14:41 schreef existenz het volgende:
Volgens diegene die het aanvroegen 24, maar het was toch echt 26
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoorquote:
chkdsk fix proberen?quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
g*dvrdmme *&^@# ik kom thuis, start pc op.. wil ik inloggen op mijn account, zegt ie dat er een fout zit in winlogon.exe ofzo. Gaat ie rebooten, start ie niet meer op![]()
Mooi, heb jij een sjoelbak?quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoor
Oeh gefeliciteerd jij!quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Komt straks familie, maar heb deze week nog wel tijd hoor
Zoek eens op een chkdsk fixquote:Op zondag 20 september 2009 14:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Que?
Hij blijft hangen op het windows XP scherm dat je krijgt, met dat balkje.
[ afbeelding ]
strijkplankquote:Op zondag 20 september 2009 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oeh gefeliciteerd jij!Nog leuke dingen gekregen voor je verjaardag?
Dat is al bijna een sjoelbakquote:
Nog gefeliciteerd!quote:
My thoughts exactlyquote:Op zondag 20 september 2009 15:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Maar als je de strijkplank als eerste opnoemt van leuke kado's... Willen wij dan weten wat je nog meer hebt gehad?
ik vind het ook wel apart hahaquote:
Heb ik niet gehad. De alcohol was liefquote:
Gewoon koopzondag toch?quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand toevallig wat er op de Besterd te doen was vandaag?? Net mijn zusje afzetten bij haar kamer, en ik heb de halve Besterd rondgescheurd omdat je nergens gewoon door kon rijden... alles afgezet met hekken. En rare feesttentjes op het Besterdplein..
Er worden altijd wel uitzonderingen gemaakt hoorquote:Op zondag 20 september 2009 18:30 schreef Lindytje het volgende:
Ahaa!!
Ik lees het net ergens ja... Nou ja, in elk geval beter dan de autovrije zondag waarbij alles binnen de ringbanen was afgezet, dan had ik vanmiddag niet weg gekund!
Bij mij is het ook niet echt de alcohol, maar heel mijn hoofd zit dicht (neus/hoofdpijn/oorpijn/keelpijn)quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb ik niet gehad. De alcohol was lief
Voor de rest vooral geld
Mij hoor je ook neit klagenquote:Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Was het vandaag autovrije zondag, helemaal gemist. Ik krijg echt de helft van het lokale nieuws niet meer mee nu we geen kranten meer krijgen.
@ Existenz: een strijkplank is een prima kado hoor (als je er een nodig hebt)Ik hoop dat Nint een stofzuiger krijgt voor de zijne, onze stofzuiger is stuk net nu we logees krijgen en er een halve kat aan vacht over de trappen dwaalt
![]()
jah was vandaag.quote:Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Was het vandaag autovrije zondag, helemaal gemist. Ik krijg echt de helft van het lokale nieuws niet meer mee nu we geen kranten meer krijgen.
@ Existenz: een strijkplank is een prima kado hoor (als je er een nodig hebt)Ik hoop dat Nint een stofzuiger krijgt voor de zijne, onze stofzuiger is stuk net nu we logees krijgen en er een halve kat aan vacht over de trappen dwaalt
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:35 schreef ghizzer het volgende:
Noo was gister in Tilburg.
@automatic. Still going strong met de peug op en neer naar Tillie?
Hoe ging je eerste jaar? Veel ects gehaald? Hope so! Inmiddels ook al een FOK!er als vriend gescoord?;):p
Bestanden zijn dan te reddenquote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef hetzusjevan het volgende:
ICT-ertjes en andere mensen met verstand van pc's: mijn pc start dus niet meer op, ook in veilige modus gebeurt er niets. Nou zou ik een windows cd moeten hebben en dan de boot? moeten fixen maar ik heb die cd dus niet, dus bel morgen maar even de man die onze pc's onderhoudt.
Mijn vraag: als je boot ofzo kapoet is, zijn je bestanden dan nog te redden? Wel toch?
Ligt er beetje aan hoe je je computer ingedeeld hebt, maar dat moet wel lukken iddquote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef hetzusjevan het volgende:
ICT-ertjes en andere mensen met verstand van pc's: mijn pc start dus niet meer op, ook in veilige modus gebeurt er niets. Nou zou ik een windows cd moeten hebben en dan de boot? moeten fixen maar ik heb die cd dus niet, dus bel morgen maar even de man die onze pc's onderhoudt.
Mijn vraag: als je boot ofzo kapoet is, zijn je bestanden dan nog te redden? Wel toch?
Lijkt mij alleen dat je windows is beschadigd en meer niet. Enkele dingen die je zou kunnen doen:quote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb dit niet gelezen, sorry!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:35 schreef ghizzer het volgende:
Noo was gister in Tilburg.
@automatic. Still going strong met de peug op en neer naar Tillie?
Hoe ging je eerste jaar? Veel ects gehaald? Hope so! Inmiddels ook al een FOK!er als vriend gescoord?;):p
Ik weet dat als ik nerd overkom bij jullie, maar zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zondag 20 september 2009 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen dat je windows is beschadigd en meer niet. Enkele dingen die je zou kunnen doen:
1. Winxp erin, repareren
2. Door middel van herinstallatie alleen de windows bestanden installeren
3. HD uit je pc schroeven, even bij een externe hardeschijf de schijf eruit halen, de schijf van je pc erin doen, en vervolgens aansluiten op een pc. Dan ziet de pc de schijf als een normale opslagschijf en kun je er ook bestanden afhalen
Bij alle 3 de manieren blijven je documenten en dergelijke bewaard
Ja, met hem ben ik getrouwdquote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]Zeg automatic_, over dat je nog geen FOK! vriendje hebt: is die romance met Messenga op niets uitgelopen?Over Messenga gesproken, die zie ik hier ook nooit meer?
bedoelde zo ook niet hoorquote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik weet dat als ik nerd overkom bij jullie, maar zo erg is het nou ook weer niet.
Als in: ik heb geen idee hoe ik zulke dingen moet doen. Maar ik heb ook geen winxp cd, dus morgen even onze computerman bellen
. Maar bedankt voor de geruststelling, fijn om te weten dat er waarschijnlijk niets met m'n bestandjes aan de hand is.
Wel bagger, ik begrijp nooit zo goed waarom zulke dingen ineens crashen. Voor mij komt het uit de lucht vallen. Als ie al een week raar pruttelt, oke, maar dat was niet. Achja.
Zeg automatic_, over dat je nog geen FOK! vriendje hebt: is die romance met Messenga op niets uitgelopen?Over Messenga gesproken, die zie ik hier ook nooit meer?
graag gedaanquote:
gister te flink gestapt ?quote:
zag alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |