abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72772315
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen. Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?

Ik had via internet heel makkelijk een afspraak met een dame om een keertje gezellig langs te komen. Kom ik daar aan om 23.00 s'nachts en ik begroet haar begon ze ineens heel wild te worden en ze wou meteen seks. Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op. We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap. Opeens haalde ik mijn arm weg en zei ze tegen me " ga maar naar huis". Ik ben toen midden in de nacht vertrokken, maar ik vond het een beetje lullig, want we kenden elkaar voor de rest niet. Dus ik pakte terwijl ze sliep haar telefoon en zette mijn nummer erin en belde mezelf ermee. De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks. Ik dacht misschien is het wel zo'n zakenvrouw met een druk leven. Maar ze gaf al wel te kennen dat ze veel mannen had gehad misschien had ik toen moeten stoppen. Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt. Zegt ze dat ze niet kan werken omdat ze een stoornis heeft en daarbij kwam ze ook nooit het huis uit. Ik geloofde er eigenlijk weinig van aan de ene kant want hoe kan je nou 3 werkloos zijn en je niet enorm vervelen? Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis. En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens. Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.

Ik snap er helemaal niks van hoe kan een slet je nou dumpen?

Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 17:39:56 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72772433
die slet wilde helemaal geen gast die in haar mind ging liggen wroeten. Je had in dr mossel moeten wroeten en het daarbij moeten laten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_72772477
een fuckbuddy is bewust geen relatiemateriaal, en zo te zien heb jij je aardig opgedrongen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72772495
kweenie, kvind maar een raar verhaal
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72772533
3 stelt niet zo veel voor.

Minstens 7 keer als je echt wat voor haar hebt betekent
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_72772556
Ik heb echt geen woorden voor dit topic. Dit is echt zo geniaal op zoveel verschillende manieren
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:45:08 #7
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_72772615
voor haar was sex genoeg... zodra jij meer wou.. kapt ze af en gaat ze naar de volgende

typisch geval..
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
pi_72772624
Ik dacht, waar ken ik die TS nou van?

Relatieplanet, .
pi_72772752
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef DuTank het volgende:
kweenie, kvind maar een raar verhaal
2nd. Ik twijfel nog tussen waar of onwaar.
Smikkelen en smullen!
pi_72772766
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef zarGon het volgende:

Relatieplanet, .
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72772821
jezus als dit serieus is en je niet door hebt wat er aan de hand was dan ben je echt naïef,
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_72773018
quote:
een fuckbuddy is bewust geen relatiemateriaal, en zo te zien heb jij je aardig opgedrongen

Nou ok, ik deed het ook alleen voor de seks als ik eerlijk ben. Maar ik wil wel altijd dat vrouwen het naar hun zin hebben dus ik bood mezelf aan voor vriendschap. En seks voor zolang het duurde. Maar mijn laatste zin met chatten eindigde met " maar hou je niet van winkelen dan?" Ik wist niet dat vrouwen van zo'n vraag boos konden worden.
UITGESCHREVEN
pi_72773028
Ik kan uit het hele verhaal toch echt niet lezen dat ze ook maar iets meer wilde dan sex. Ze heeft nota bene 2 keer gezegd dat ze dit vaker deed en veel mannen heeft. Hint, hint..

Waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat ze met jou over haar leven wil keuvelen
pi_72773081
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef picardmike het volgende:

[..]

Maar mijn laatste zin met chatten eindigde met " maar hou je niet van winkelen dan?" Ik wist niet dat vrouwen van zo'n vraag boos konden worden.

Nee, dan denken ze djeeeez, wat een sukkel, hoe saai kan dit gesprek worden, wat wil die nerd? *block*
pi_72773341
quote:
Ik kan uit het hele verhaal toch echt niet lezen dat ze ook maar iets meer wilde dan sex. Ze heeft nota bene 2 keer gezegd dat ze dit vaker deed en veel mannen heeft. Hint, hint..

Waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat ze met jou over haar leven wil keuvelen
Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende. En het is nu eenmaal zo hoe vaker je elkaar tegenkomt. hoe beter je elkaar op een bepaalde manier gaat kennen. Ik heb nu het idee dat ik seks heb gehad met haar maar er eigenlijk helemaal geen reet voor moest doen en ook niet had moeten doen.

Nu zoekt ze allemaal mannen die ze zomaar ergens vandaan haalt is ze dan niet bang dat ze de verkeerde tegenkomt. Ik heb trouwens een vriend van mij ook al kontakt met haar laten zoeken en daar reageerd ze ook al positief op. Hoewel ze niet weet dat het een vriend van mij is.

Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:04:05 #16
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72773342
ach joh, je hebt lekker geneukt toch..
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_72773414
Wat een gedoe, zij wilde gewoon neuken, jij gaat je helemaal in haar leven wurmen, en dat wilde ze dus niet.

Kortom; je hebt je eigen glazen ingegooid. je had het gewoon bij af en toe een wipje moeten laten en je verder niet in haar moeten verdiepen
pi_72773543
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende.
assumption is the mother of all fuckups
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:14:21 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72773674
quote:
Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
Een rode bavianenkont bedoel je?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:14:57 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72773701
ik gooi een topic dicht en er staat alweer een ander topic klaar

indien echt: wat voor een persoon ben je om je naam in haar telefoon te zetten en dan op te bellen naar jezelf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72773749
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:36 schreef picardmike het volgende:
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen. Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?

Ik had via internet heel makkelijk een afspraak met een dame om een keertje gezellig langs te komen. Kom ik daar aan om 23.00 s'nachts en ik begroet haar begon ze ineens heel wild te worden en ze wou meteen seks. Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op. We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap. Opeens haalde ik mijn arm weg en zei ze tegen me " ga maar naar huis". Ik ben toen midden in de nacht vertrokken, maar ik vond het een beetje lullig, want we kenden elkaar voor de rest niet. Dus ik pakte terwijl ze sliep haar telefoon en zette mijn nummer erin en belde mezelf ermee. De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks. Ik dacht misschien is het wel zo'n zakenvrouw met een druk leven. Maar ze gaf al wel te kennen dat ze veel mannen had gehad misschien had ik toen moeten stoppen. Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt. Zegt ze dat ze niet kan werken omdat ze een stoornis heeft en daarbij kwam ze ook nooit het huis uit. Ik geloofde er eigenlijk weinig van aan de ene kant want hoe kan je nou 3 werkloos zijn en je niet enorm vervelen? Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis. En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens. Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.

quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef picardmike het volgende:
" maar hou je niet van winkelen dan?" Ik wist niet dat vrouwen van zo'n vraag boos konden worden.
Winkelen doe je alleen of met vriendinnen, maar niet met 1 van de vele mannen die zij kennelijk afwerkt. Je was wel erg opdringerig
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:19:41 #22
158452 IQM
I am the one
pi_72773840
quote:

Relatieplanet, .
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_72773916
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:14 schreef Re het volgende:

indien echt: wat voor een persoon ben je om je naam in haar telefoon te zetten en dan op te bellen naar jezelf
TS is een eerstejaars student stalker met te weinig studiepunten?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:22:18 #24
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_72773948
quote:

[..]

Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende. En het is nu eenmaal zo hoe vaker je elkaar tegenkomt. hoe beter je elkaar op een bepaalde manier gaat kennen. Ik heb nu het idee dat ik seks heb gehad met haar maar er eigenlijk helemaal geen reet voor moest doen en ook niet had moeten doen.

Nu zoekt ze allemaal mannen die ze zomaar ergens vandaan haalt is ze dan niet bang dat ze de verkeerde tegenkomt. Ik heb trouwens een vriend van mij ook al kontakt met haar laten zoeken en daar reageerd ze ook al positief op. Hoewel ze niet weet dat het een vriend van mij is.

Mag ik jou vriendelijk doch dringend adviseren niet voor een ander te denken, laat te staan te vinden wat zij (of hij) wel of niet moet?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_72773973
quote:

Wat voor een persoon ben je als je het niet doet. Je heb net geneukt, je weet niks van haar(was uiteraard met condoom maar dat is nooit 100%) en je weet ook niet met wie je te maken heb wat diegene wil. Had ik dan gewoon het pand uit moeten lopen?
UITGESCHREVEN
pi_72774062
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:14 schreef Re het volgende:

Volgens mij is dit helaas echt, Re. Ik kwam TS en zijn contactstoornis al vaker tegen. Of het is een bijzonder consequente kloon.
pi_72774098
ja ze vroeg of je weg ging (zou een normaal persoon al genoeg weten) en dan ga je ook nog ongevraagd jezelf in haar telefoon zetten. Als zij je telefoon nummer wou had ze het wel gevraagd. Als ze je moest bereiken kon dit via dezelfde weg als gebruikt bij de eerste afspraak.
pi_72774107
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wat voor een persoon ben je als je het niet doet. Je heb net geneukt, je weet niks van haar(was uiteraard met condoom maar dat is nooit 100%) en je weet ook niet met wie je te maken heb wat diegene wil. Had ik dan gewoon het pand uit moeten lopen?
Ja sukkel, dat was het hele idee in the first place
Even aan wederzijdse verlangens voldoen en daarna
pi_72774144
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef TeenWolf het volgende:
ach joh, je hebt lekker geneukt toch..
en dat telt!

TS snapt niet dat er vrouwen zijn die alleen willen neuken en verder niks met je te maken willen hebben
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:29:03 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72774153
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Volgens mij is dit helaas echt, Re. Ik kwam TS en zijn contactstoornis al vaker tegen. Of het is een bijzonder consequente kloon.
ja ik was er ook al bang voor
pi_72774160
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dit maakt het allemaal direct stukken interessanter natuurlijk!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72774240
quote:
ja ze vroeg of je weg ging (zou een normaal persoon al genoeg weten) en dan ga je ook nog ongevraagd jezelf in haar telefoon zetten. Als zij je telefoon nummer wou had ze het wel gevraagd. Als ze je moest bereiken kon dit via dezelfde weg als gebruikt bij de eerste afspraak
Ja misschien wel maar ik kon ook mijn onderbroek nergens meer vinden. Waarom niet telefonisch dan, dan had ze dat toch ook kunnen zeggen. Praat toch veel makkelijker. En ze vroeg of weg wou gaan in een vermoeide toestand dus je weet het niet.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:31:49 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72774250
mja,

TS het is dus niet echt normaal hoe je je opstelt naar haar toe, zij wil gewoon een neukdate zonder dat gehannes, je gaat er van uit dat als je met een neukdate neukt je je neukdate date en laat je neukdate nou een duidelijkhebben gemaakt dat je ook gewoon een neukdate bent, niets meer niets minder, dus je neukdate kan je niet dumpen, jullie hebben immers geen relatie.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:32:48 #34
158452 IQM
I am the one
pi_72774276
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef Re het volgende:
mja,

TS het is dus niet echt normaal hoe je je opstelt naar haar toe, zij wil gewoon een neukdate zonder dat gehannes, je gaat er van uit dat als je met een neukdate neukt je je neukdate date en laat je neukdate nou een duidelijkhebben gemaakt dat je ook gewoon een neukdate bent, niets meer niets minder, dus je neukdate kan je niet dumpen, jullie hebben immers geen relatie.
Hoe veel krijg jij betaald voor het woordje 'neukdate' posten?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_72774285
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef Re het volgende:
mja,

Altijd weer die mannen die lust en liefde niet kunnen scheiden
pi_72774292
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef picardmike het volgende:
Ja misschien wel maar ik kon ook mijn onderbroek nergens meer vinden. Waarom niet telefonisch dan, dan had ze dat toch ook kunnen zeggen. Praat toch veel makkelijker. En ze vroeg of weg wou gaan in een vermoeide toestand dus je weet het niet.
Ik zie in dit hele stuk geen enkele reden waarom je haar telefoon moet pakken, jouw nummer erin zetten, en dan jezelf er dan mee bellen.

Als je haar nog had willen zien had je ook gewoon ff op een kladje je nummer kunnen schrijven. Vind in iemands telefoon rommelen wel ver gaan voor een neukdate
pi_72774371
Het is natuurlijk bijzonder kut dat je zo met je laat spelen, en dat dat zoveel onzekerheid mee brengt.

Zit zelf in een vergelijkbare situatie en als er iets is wat ik geleerd heb aan het verleden is het wel dat wanneer zo'n meisje wil dat je naar huis gaat en soms rare dingen gaat bleren moet je het initiatief maar aan haar overlaten en er niet achteraan gaan hobbelen. Dat doe ik dus ook niet, en nu gaat het wel goed.

Vind ze je leuk: neemt ze contact op anders vergeten en de volgende zoeken.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:37:45 #38
94676 Garisson72
pi_72774443
quote:
Ja misschien wel maar ik kon ook mijn onderbroek nergens meer vinden.
Dat was haar trofee! Om aan te ruiken!
pi_72774497
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat was haar trofee! Om aan te ruiken!
Ik ben aan het eten joh.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:40:36 #40
94676 Garisson72
pi_72774537
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
Als je haar nog had willen zien had je ook gewoon ff op een kladje je nummer kunnen schrijven. Vind in iemands telefoon rommelen wel ver gaan voor een neukdate
Ongevraagd je nummer opschrijven is toch net zo goed opdringerig. Je kunt vrágen of jullie telnrs zullen uitwisselen. Da's al heel wat anders.
pi_72774539
quote:

Dat zegt alleen dat er niets mis is met haar korte termijn geheugen
pi_72774547
quote:
Schrijf je nummer op een blaadje, ongevraagd in iemands telefoon kloten is niet handig. Maar dat laatste is in lijn met je hele aanpak lees ik al. Sommigen verdienen gewoon deze behandeling, ik hoop dat je er niks van leert.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_72774550
Heb je haar beurs wel genaaid?
pi_72774567
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ongevraagd je nummer opschrijven is toch net zo goed opdringerig. Je kunt vrágen of jullie telnrs zullen uitwisselen. Da's al heel wat anders.
Ja maar altijd nog vele malen minder opdringerig dan het direct in haar telefoon zetten en haar nummer jatten
pi_72774576
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Aestivate het volgende:
Heb je haar beurs wel genaaid?
Beurs genaaid, slet weg
pi_72774584
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef Garisson72 het volgende:
Ongevraagd je nummer opschrijven is toch net zo goed opdringerig.
Je nummer achterlaten opdringerig ? Jezus kan dan niks meer tegenwoordig ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_72774729
quote:

Relatieplanet, .
OMFG!
pi_72774822
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef elcastel het volgende:

[..]

Wat gaan jullie er serieus op in zeg. TS heeft lopen rotzooien met de telefoon van een neukdate. Tevens heeft hij zoveel vertrouwen in zijn sexskills dat hij ervan uitging dat, zodra hij belde, zij hem helemaal "Oh captain, my captain!" zou smeken haar nog een keer te doen. Daarbij is hij van mening dat daarvoor vriendschap vereist is voor haar, waar zij overduidelijk niet op zit te wachten. Ik zie het probleem niet zo. TS had heftige sex, nu moet hij maar iemand anders zien te vinden. Of haar nog intensiever gaan stalken natuurlijk. Een bewezen succesvolle formule.
pi_72774879
4 keer sex gehad, en maar 3 keer je naam uit geroepen. ik denk dat ze met haar gedachte toen al bij een ander zat.

p.s in welke regio woont ze.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_72774931
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef badboynova het volgende:

ook interesse in dat wijffie dan? dan hoop ik dat je het beter aanpakt als TS
pi_72774988
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef babipangang het volgende:

[..]

ook interesse in dat wijffie dan? dan hoop ik dat je het beter aanpakt als TS
nope wil me alleen niet schuldig voel voor deze breuk, want ze horen bij elkaar want het is ware liefde.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:55:41 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72775031
Sorry TS.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:58:09 #53
94676 Garisson72
pi_72775115
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar altijd nog vele malen minder opdringerig dan het direct in haar telefoon zetten en haar nummer jatten
true, true.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef elcastel het volgende:
Dat je nou net dat woordje 'ongevraagd' niet meeneemt, want daar ging het nou net zo'n beetje om.
pi_72775179
Dus als ik het goed snap:

TS heeft sexdate met mevrouw X, vertrekt nadat hij klaar is, zet kansloos zijn nummer in haar telefoon, spreekt opnieuw af, neukt haar weer en wil weer afspreken, TS word afgepist, TS nu boehoe.

1. Je hebt je redelijk bij haar opgedrongen door in haar telefoon gegaan, terwijl je haar helemaal niet kent. Daarna het afspreken is wel redelijk over the top als het puur om de sex bij jullie ging. Daar moet je het ook bijhouden.

2. Ik moest lachen dat TS trots op zn sexprestaties is doordat ze zijn naam 3x riep. Weet je zeker dat ze niet iets riep van: Oh TS, wat doe je nou? (verwijzing naar de flodders...)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72775229
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Wat gaan jullie er serieus op in zeg.
Jij niet gelukkig zie ik.
pi_72775230
Via internet mensen leren kennen !
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_72775321
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Garisson72 het volgende:
Dat je nou net dat woordje 'ongevraagd' niet meeneemt, want daar ging het nou net zo'n beetje om.
Ja ik zie de hele nuance niet kennelijk, ik zou zeker niet vragen of ik mijn nummer zal opschrijven als mevrouw loopt te zaniken dat ik naar huis moet, onderbroek of geen onderborek. Then again, ik word nooit weggestuurd natuurlijk.
.
pi_72775345
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef elcastel het volgende:

[..]

Jij niet gelukkig zie ik.
Het leven bestaat gelukkig uit pieken en dalen. Mijn pieken en dalen zijn van een wat andere orde dan die van TS, maar toch kan ik zijn opdringerige reactie maar met moeite serieus nemen...en ik ben niet de enige geloof ik.
pi_72775362
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Airlocker het volgende:
Via internet mensen leren kennen !
is the bomB, he vrind.
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:09:27 #60
94676 Garisson72
pi_72775512
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef elcastel het volgende:
Ja ik zie de hele nuance niet kennelijk, ik zou zeker niet vragen of ik mijn nummer zal opschrijven als mevrouw loopt te zaniken dat ik naar huis moet, onderbroek of geen onderborek.
O, ik zag het eigenlijk helemaal los van TS' kwestie, dus meer in het algemeen. My bad.
On topic heb je helemaal gelijk.
quote:
Then again, ik word nooit weggestuurd natuurlijk.
.
Nee zeg, stel je voor.
pi_72775698
quote:
4 keer sex gehad, en maar 3 keer je naam uit geroepen. ik denk dat ze met haar gedachte toen al bij een ander zat.

In de bollenstreek, maar ik hou haar tussen mijn vrienden een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.

En voor diegene die vindt dat ik het op papier had moeten schrijven: Waar vindt ik zo snel een stukje papier in een vreemd huis???!!
UITGESCHREVEN
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:16:06 #62
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72775749
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef picardmike het volgende:

[..]

In de bollenstreek, maar ik hou haar tussen mijn vrienden een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.
in de bollenstreek wonen wel meer psychische dames.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:17:53 #63
94676 Garisson72
pi_72775812
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef picardmike het volgende:
maar ik hou haar tussen mijn vrienden
Zal ze fijn vinden ja.
quote:
een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.
En daarna kan dit topic wel als doorgeefluik dienen.
pi_72776009
quote:
En daarna kan dit topic wel als doorgeefluik dienen.
Dan mag schenkstroop eerst van mij.
UITGESCHREVEN
pi_72776335
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Het leven bestaat gelukkig uit pieken en dalen. Mijn pieken en dalen zijn van een wat andere orde dan die van TS, maar toch kan ik zijn opdringerige reactie maar met moeite serieus nemen...en ik ben niet de enige geloof ik.
Als ik je samenvatting van net lees dan ga jij er serieuzer op in dan ik en daar doelde ik net al op, maar gezellig dat je er nogmaals op ingaat.
pi_72776519
vraag: Ts ben je verliefd op haar, voel je wat voor haar???
pi_72776624
http://www.nu.nl/achterkl(...)ks-met-model-25.html
quote:
Leeftijdsloos

Volgens Paay was de seks eenmalig. "De volgende dag kreeg ik nog sms'jes van die jongen, maar die heb ik niet beantwoord. Het was leeftijdsloos, naamloos. Het heeft verder helemaal niets betekend, maar wow!"
pi_72776718
en er is weer een haox ontmaskerd
pi_72777061
quote:
vraag: Ts ben je verliefd op haar, voel je wat voor haar???
Ik ben verliefd op alle vrouwen, maar ze is niet specialer ofzo. Dus eigenlijk nee.

Als je seks heb denk je meteen weer weg dit is de laatste keer maar na een week ga je twijfelen en neig je toch weer naar de simpelste oplossing te zoeken.

[ Bericht 26% gewijzigd door picardmike op 15-09-2009 19:51:30 ]
UITGESCHREVEN
pi_72777469
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik ben verliefd op alle vrouwen, maar ze is niet specialer ofzo. Dus eigenlijk nee.

Als je seks heb denk je meteen weer weg dit is de laatste keer maar na een week ga je twijfelen en neig je toch weer naar de simpelste oplossing te zoeken.
dus met andere woorden (ondanks ze een slet is, in jouw woorden) neukt ze lekker. en omdat je een goed hart heb deel je het met je fok buddy's.

ik zie al een nieuwe meet aankomen, Ts
pi_72779318
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dan mag schenkstroop eerst van mij.
Dat vind ik dan wel weer klasse van je.
pi_72779345
Mijn eerste reactie was: HUH!?
Als jij iemand die zomaar met een ander naar bed gaat een slet noemt, ben je er zelf ook eentje, denk ik zo. Verder moet je haar vooral niet beter leren kennen als je vrienden eroverheen gaan, anders wordt je nog jaloers. Aangezien je nu al stalkgedrag vertoont, lijkt het me niet zo'n goed idee...uhm..dus...
pi_72780843
quote:
Mijn eerste reactie was: HUH!?
Als jij iemand die zomaar met een ander naar bed gaat een slet noemt, ben je er zelf ook eentje, denk ik zo. Verder moet je haar vooral niet beter leren kennen als je vrienden eroverheen gaan, anders wordt je nog jaloers. Aangezien je nu al stalkgedrag vertoont, lijkt het me niet zo'n goed idee...uhm..dus...

Ik snap eigelijk niet waarom iedereen mij beschuldigd van stalkergedrag. Ik denk dat menig man niet midden in de nacht vertrokken was als een vrouw zei dat je beter weg kon gaan.

Ik zeg niet dat iemand die zomaar met een andere naar bed gaat een slet is. Maar als je elke week express naar een andere vent verlangt dan ben je dat wel. Ik wil dan tenminste nog wat opbouwen.

[ Bericht 14% gewijzigd door picardmike op 15-09-2009 21:09:20 ]
UITGESCHREVEN
pi_72780868
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef elcastel het volgende:

[..]

Als ik je samenvatting van net lees dan ga jij er serieuzer op in dan ik en daar doelde ik net al op, maar gezellig dat je er nogmaals op ingaat.
LOL! Maar je hebt gelijk. Waarom ik dat deed, tja...
pi_72781477
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik snap eigelijk niet waarom iedereen mij beschuldigd van stalkergedrag. Ik denk dat menig man niet midden in de nacht vertrokken was als een vrouw zei dat je beter weg kon gaan.
Dat denk ik wel. Wilde je je vastketenen aan haar bed dan?
quote:
Ik zeg niet dat iemand die zomaar met een andere naar bed gaat een slet is. Maar als je elke week express naar een andere vent verlangt dan ben je dat wel. Ik wil dan tenminste nog wat opbouwen.
Iets opbouwen? Nadat je er zo bovenop bent gedoken?
pi_72783022
quote:
Dat denk ik wel. Wilde je je vastketenen aan haar bed dan?

Nee, maar ik ging meteen weg hoor toen ze het zei de meeste die zullen proberen eronderuit te komen. Ik moest ook nog 40km naar huis rijden met 2 roseetjes achter de kiezen.
quote:
Iets opbouwen? Nadat je er zo bovenop bent gedoken?
Ik erop gedoken?
UITGESCHREVEN
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:00:03 #77
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72783760
Kwam je haar toevallig tegen op msn
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_72784337
Wel netjes joh om 11 uur aankomen 2 rosetjes 4 keer sexen slapen en midden in de nacht alweer kunnen vertrekken!
pi_72784862
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef picardmike het volgende:
Nee, maar ik ging meteen weg hoor toen ze het zei de meeste die zullen proberen eronderuit te komen. Ik moest ook nog 40km naar huis rijden met 2 roseetjes achter de kiezen.
Ik denk het niet. Als een vrouw je vraagt te gaan dan blijf je niet ongewild in haar woning achter.
quote:
Ik erop gedoken?
Je lag toch niet onderop he, lui varken
pi_72788725
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Zit je jezelf nou op de borst te kloppen omdat je iemands huis hebt verlaten nadat je dat verzocht is?

wat een wereldvreemd type ben jij zeg
pi_72788975
Ik hoop dat je ook wel beseft dat ze haar leven zo kansloos schetst juist omdat ze niks met je wil en vooral geen interesse wil wekken voor iets anders dan sex.
pi_72792768
quote:

TS geloofde dat het iets serieus zou worden
The more you know about the unknown, the more you actually realise how little you know.
pi_72792818
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:43 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb echt geen woorden voor dit topic. Dit is echt zo geniaal op zoveel verschillende manieren
Dit dus.

Goed begin van de dag ook.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 16 september 2009 @ 09:12:00 #84
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72793019
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 16 september 2009 @ 09:19:29 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72793171
quote:

Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende.
En dat bepaal jij en dan bepaal je ook nog even dat jij die aangewezen vriend bent.
En dat andere topic .

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 16-09-2009 09:27:21 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72794165
Wat een topic joh .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72795150
quote:
Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis.

Stalker.
  woensdag 16 september 2009 @ 13:23:11 #88
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72800448
quote:
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen.

Picardmike: Ik ben een beetje na aan het denken over vrouwen.
Vriend: Ah joh gewoon doen!
quote:
Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?
Lees: Eindelijk, na al die jaren, kwam ik eens iemand tegen die met me wilde neuken. Ik heb er inmiddels 415 topics aan gewijd op het Fokforum en 3200 gefrustreerde posts maar ik wist niet hoe snel ik naar haar toe moest gaan. Ah joh gewoon doen!
quote:
Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op.
Waarom vraag je dat nou? Wat voor antwoord verwacht je? "Nee Picardmike, ik geef m'n lichaam alleen aan de ware maar zoals je al kunt raden heb ik met jou zó'n ongelofelijke band, we zijn gewoon ying en yang, ik dacht: Dit is 'm! Verder doe ik dit nooit!"
quote:
We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap.
Iets zegt me dat jij wat overdrijft met je 4 keer, maargoed.
quote:
De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks.
Dit is inderdaad een behoorlijke bult info zeg, voor de tweede keer.
quote:
Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt.
Gast, hoe communiceer jij? Op date 3 vertelt ze dat ze werkloos is en op date 4 ga jij vragen waarom. Hoeveel woorden wisselen jullie eigenlijk uit per date?
quote:
Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn.
Wat trek jij deze conclusie verbazingwekkend snel, na date 4.
quote:
Dus wou ik wat afstand nemen van haar,
Sure
quote:
En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens.
quote:
Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.
Wel goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden Picardmike. Je bent dan wel gedumpt door een slet maar je hebt in ieder geval je waardigheid en je zelfrespect nog. *kuch*
quote:
Jawel, wereldvreemde mafk beste Picardmike. Als ze dat roepen betekent het dat ze van je houden, dat ze voelen dat jullie soulmates zijn.
quote:
Dit is nou typisch weer een eigenschap van je waarom je door iedereen een onbetrouwbare engerd wordt gevonden.
quote:
'De planeet mars'.
quote:
Ja misschien wel maar ik kon ook mijn onderbroek nergens meer vinden

Ik stop met quoten.

Picardmike, ondanks alles hoop ik dat je nog tot in lengte der jaren je levensverhalen hier blijft posten. Geweldig.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72801157
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72801226
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Picardmike: Ik ben een beetje na aan het denken over vrouwen.
Vriend: Ah joh gewoon doen!
[..]

Lees: Eindelijk, na al die jaren, kwam ik eens iemand tegen die met me wilde neuken. Ik heb er inmiddels 415 topics aan gewijd op het Fokforum en 3200 gefrustreerde posts maar ik wist niet hoe snel ik naar haar toe moest gaan. Ah joh gewoon doen!
[..]

Waarom vraag je dat nou? Wat voor antwoord verwacht je? "Nee Picardmike, ik geef m'n lichaam alleen aan de ware maar zoals je al kunt raden heb ik met jou zó'n ongelofelijke band, we zijn gewoon ying en yang, ik dacht: Dit is 'm! Verder doe ik dit nooit!"
[..]

Iets zegt me dat jij wat overdrijft met je 4 keer, maargoed.
[..]

Dit is inderdaad een behoorlijke bult info zeg, voor de tweede keer.
[..]

Gast, hoe communiceer jij? Op date 3 vertelt ze dat ze werkloos is en op date 4 ga jij vragen waarom. Hoeveel woorden wisselen jullie eigenlijk uit per date?
[..]

Wat trek jij deze conclusie verbazingwekkend snel, na date 4.
[..]

Sure
[..]

[..]

Wel goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden Picardmike. Je bent dan wel gedumpt door een slet maar je hebt in ieder geval je waardigheid en je zelfrespect nog. *kuch*
[..]

Jawel, wereldvreemde mafk beste Picardmike. Als ze dat roepen betekent het dat ze van je houden, dat ze voelen dat jullie soulmates zijn.
[..]

Dit is nou typisch weer een eigenschap van je waarom je door iedereen een onbetrouwbare engerd wordt gevonden.
[..]

'De planeet mars'.
[..]

Ik stop met quoten.

Picardmike, ondanks alles hoop ik dat je nog tot in lengte der jaren je levensverhalen hier blijft posten. Geweldig.
Geweldige post dit
pi_72801401
Ok, de reakties tot nu toe worden wel heel erg negatief uitgelegd. Namelijk wordt ik beticht van stalking. Terwijl er toch 1 een beetje iniatief moet nemen, ik heb nu het idee dat als de gast een beetje iniatief neemt uit zichzelf dat hij meteen een stalker is. En een vrouw mag alles maar maken. Of ook niet en alles moet maar gevraagd worden. Ik weet niet hoe mensen op zon manier denken een leuk onderonsje te hebben. Als iemand op zijn nest ligt te slapen ga ik niet vragen of ik iemands telefoonnummer mag ik ga ervan uit dat de dame ook volwassen is en later altijd nog kan zeggen dat ze het niet wil. Ik heb daarna nog 3 keer afgesproken en ze heeft het er nooit over gehad. Trouwens nu ik er weer over nadenk de tweede keer heb ik haar helemaal niet telefonisch gesproken maar nodigde zij mij weer uit via internet. Maar ik snap niet wat een detail als dit uitmaakt. Laten we het niet formeler maken dan het is.

Silenus jij legt alles wel heel erg negatief uit. 4 keer vind je overdreven maar het 4x4 dus eigenlijk 16 als je het niet erg vindt. En voor mij was het ook helemaal niet serieus maar ik voel altijd met een bepaalde fysieke aktiviteit wel een bepaalde emotionele gebondenheid en ga ervan uit dat andere dat ook hebben. En nee ik kwam ook niet iemand tegen die eindelijk met mij wilde neuken, ik dacht er alleen wat minder over deze keer dus het was direkter en spannender. En zoals ik al eerder zei zijn mijn eerdere posts niet het resultaat van frustratie maar van het feit dat ik vrouwen altijd zo raar vind reageren tegenwoordig, terwijl ze (zie ook dit geval) alles van je eisen.
UITGESCHREVEN
pi_72801505
-edit- verkeerde topic

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 16-09-2009 14:05:32 ]
  woensdag 16 september 2009 @ 14:06:11 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72801876
quote:
Groot, rond, rood en vol kraters?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 16 september 2009 @ 14:08:50 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72801956
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef picardmike het volgende:
Namelijk wordt ik beticht van stalking. Terwijl er toch 1 een beetje iniatief moet nemen, ik heb nu het idee dat als de gast een beetje iniatief neemt uit zichzelf dat hij meteen een stalker is.
Initiatief (met een t in het midden, ja) is heel wat anders dan jij hebt gedaan. Initiatief is vragen 'hé, ik vond het gezellig vorige keer, heb je misschien nog een keer zin om wat af te spreken?'.

Stalken is stiekem je eigen nummer in haar telefoon zetten, vragen of ze dan misschien zin heeft om te winkelen / jezelf opdringen / vriendschap aanbieden ( 'alsjeblieft, een vriendschap'), nadat je bent geblokkeerd haar boos opbellen, daarna NOG EEN PAAR KEER BELLEN. Dát is stalken, picardmike. En dat deed jij. Of dringt het pas tot je door als zij een brandend kruis in je tuin zet en in je brievenbus poept?
Bij sommige (lees: alle) vrouwen is nee gewoon nee. Dus niet 'je zegt nee maar je zal wel ja bedoelen want zo'n onwijze hippe bink als ik kan niemand weerstaan!' (Dat denken stalkers namelijk)
quote:
Als iemand op zijn nest ligt te slapen ga ik niet vragen of ik iemands telefoonnummer mag

Ze vroeg toch of je weg wilde gaan? Of viel ze na dat zinnetje weer direct in een diepe rem-slaap? Na zo'n vraag zou ik persoonlijk zelf al m'n conclusie trekken, maargoed. Je had het best kunnen vragen ipv haar telefoon te pakken.
quote:
Silenus jij legt alles wel heel erg negatief uit. 4 keer vind je overdreven maar het 4x4 dus eigenlijk 16 als je het niet erg vindt.

Nee vind ik helemaal niet erg, ouwe geilneef! 16 keer, ik moet zeggen dat ik je nu wel +100 kudo's geef voor je seksgodachtige libido en ik respecteer je daarom eens te meer. Bovendien heb je middels deze 'tussen neus en lippen door'-opmerking ook voor de rest aangetoond dat jij heus wel een geyle sexkoning bent.
quote:
En nee ik kwam ook niet iemand tegen die eindelijk met mij wilde neuken, ik dacht er alleen wat minder over deze keer dus het was direkter en spannender.

Ik weet dat je de laatste tijd wat meer over vrouwen denkt enzo. Goed dat je 'erover nadenkt', goed dat je uberhaupt nadenkt, misschien moet je die vrienden die 'ah joh gewoon doen!' roepen wat links laten liggen. Want als jij een emotionele band voelt met iemand waarop je op de 2e date pas haar naam vraagt ben jij blijkbaar niet geschapen voor dit soort vrijblijvende seks.
quote:
En zoals ik al eerder zei zijn mijn eerdere posts niet het resultaat van frustratie maar van het feit dat ik vrouwen altijd zo raar vind reageren tegenwoordig, terwijl ze (zie ook dit geval) alles van je eisen.
Nogmaals, en dat heb ik ook in andere topics van je gezegd. Vrouwen 'reageren niet altijd zo raar tegenwoordig', vrouwen reageren juist raar op jou. Misschien even naar je eigen (stalk)gedrag kijken. Het is niet de vrouw die constant maar raar doet.
Verder zie ik trouwens nergens wat ze allemaal van je eist, het enige wat ze in deze hele affaire heeft geëist is dat je wegging na het neuken. Lijkt me een prima deal na zo'n date.
pi_72802325
Silenus gozer, je weet niet eens waar het over gaat, je kent mij niet eens. En dingen waar ik niet naar kijk daar kijk jij weer wel naar. Nogmaals we lagen te slapen( kan je zon situatie voor je halen, half slapend) dus dan spring je niet meteen je nest uit. Ik zei tegen haar ik ga over 5 min weg. Toen ik dat nest uitkwam sliep ze dus alweer. Over dat bellen ja misschien heb je daar nog een punt, maar ik belde aanvankelijk op om te kijken of ze boos was door een opmerking van mij. Ik heb daarna nog 2 keer gebelt om te kijken of het bedaart was. Ik snap niet wat jij bedoelt met dringt het pas tot je door. Volgens mij ben je gewoon jaloers omdat jezelf geen bink bent ofzo nou ik ook niet hoor!

Maar jij bent zo'n commandoboy met zelfrespekt als een vrouw zegt spring dan ga jij springen, ik hoor het alweer!

En elke man met een beetje zelfrespekt weet dat dat weer het andere uiterste is daarvan!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 14:22:11 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72802401
En toch snapt Silenus het stukken beter dan jij.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:22:16 #97
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72802406
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef picardmike het volgende:
Silenus gozer, je weet niet eens waar het over gaat, je kent mij niet eens.
Wij gaan af op de dingen die jij hier schrijft. Als jij haar niet stalkt moet je niet opschrijven dat je dat wel doet. Want zo komt het hier wel over ja. Gezien dat RP verhaal dat je iemand gaat vragen waarom ze je blokkeert, past het kennelijk ook wel bij je.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72802501
quote:
Wij gaan af op de dingen die jij hier schrijft. Als jij haar niet stalkt moet je niet opschrijven dat je dat wel doet. Want zo komt het hier wel over ja. Gezien dat RP verhaal dat je iemand gaat vragen waarom ze je blokkeert, past het kennelijk ook wel bij je.
Nou gozer lekker boeiend dan denk je dat toch! Ik durf verhaal te halen bij vrouwen en als jij dat als stalken ziet ben je gewoon laf. Als een man bij mij zo reageerd als die als op rp zou ik hetzelfde gedaan hebben.

Maar waarschijnlijk zie jij dat zo omdat je gebruik maakt van dezelfde fatsoennormen als die chick en het zelfs aanmoedigd, ik ben er gewoon tegen en reageer er ook op.
quote:
En toch snapt Silenus het stukken beter dan jij.
Is geen kwestie van snappen maar wat je normaal vind.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 14:27:40 #99
94676 Garisson72
pi_72802561
Stalken, niet stalken... who cares, waar het om gaat is natuurlijk: Is die maat van je er nou al eens overheen geweest?
  woensdag 16 september 2009 @ 14:30:19 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72802647
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef picardmike het volgende:
Zolang jij jouw gedrag dan maar niet stalkerig, maar normaal vindt ... Dat is er in ieder geval eentje dan.
pi_72802659
Verhaal halen is 1 keer bellen. En bovendien: als t alleen om de sex gaat zou t hele verhaal je niet echt veel kunnen schelen. Blijven slapen is véél intiemer dan sex hebben vind ik, dan word je ook samen wakker enzo. Ik snap wel dat ze daar geen zin in had en jij had er niet vanuit moeten gaan dat je kan blijven slapen na vrijblijvende sex. Maar dat is iets wat je in je achterhoofd kunt houden bij een volgende gelegenheid.

Dat zij die verhalen over zichzelf vertelt (nooit buiten komen, geen vrienden, ze doet niks) dat is duidelijk een hint dat ze gewoon vindt dat haar privé leven jou niets aangaat. En dát is weer een hint dat ze verder geen commitment wil.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:30:53 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72802662
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Stalken, niet stalken... who cares, waar het om gaat is natuurlijk: Is die maat van je er nou al eens overheen geweest?
Oh ja, ook dat nog .

Eng ben je! Heel ENG TS!
pi_72802748
quote:
Zolang jij jouw gedrag dan maar niet stalkerig, maar normaal vindt ... Dat is er in ieder geval eentje dan
Jezus christus man, op vrouwen niks aantemerken natuurlijk tegenwoordig is alles stalking. Nou in mijn wijde omgeving sta ik ook niet bekent als stalker hoor. Zoals iemand al zei mag je tegenwoordig niet eens meer je telefoonnummer op een blaadje zetten? En hij hield wijselijk zijn mond.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 14:35:05 #104
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72802792
Over telefoonnummers gesproken...

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:36:11 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72802830
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef picardmike het volgende:
Silenus gozer, je weet niet eens waar het over gaat, je kent mij niet eens.
Sorry dat ik je een beetje op je plaats zet, maar denk even logisch na. Zou je na al die mislukte dates (als het al tot een date komt) niet even bij jezelf te rade gaan waarom het steeds op een farce uitloopt? Het is niet eens dat jullie uit elkaar gaan van 'sorry, dit wordt niks' maar het is altijd van 'gast, laat me nou eens met rust, val me niet lastig'. (Ook in je andere internetdatingtopics) Als iemand dat tegen je zegt, vaker dan één keer, doe je toch echt zelf iets fout.
quote:
Nogmaals we lagen te slapen( kan je zon situatie voor je halen, half slapend) dus dan spring je niet meteen je nest uit. Ik zei tegen haar ik ga over 5 min weg. Toen ik dat nest uitkwam sliep ze dus alweer.
Nee, ik vind het maar een rare situatie die jij hier schetst. Jij moest je onderbroekje nog even zoeken, en ik geloof best dat ze moe is als jij haar net vier keer even flink van jetje hebt gegeven, maar je maakt mij niet wijs dat zij direct gaat tukken als er een vreemde gozer door haar huis loopt. Kan best, maar zou raar zijn. Of heb je haar ook geen gedag gezegd? Gewoon 'jaja ik ga over 5 minuten, want het is een half-slapende situatie dus ik ga niet meteen dit nest uitspringen'. (Want dat is een regel he, in die situaties mag dat allemaal vooral niet te snel gaan)
En daarna dus met 'stille trom' vertrokken...Jaja, prima.
quote:
Over dat bellen ja misschien heb je daar nog een punt, maar ik belde aanvankelijk op om te kijken of ze boos was door een opmerking van mij.
Waarom moet je dat nog telefonisch na gaan vragen als ze zegt dat ze je irritant vindt en je vervolgens blokkeert? Dat is nu het verschil tussen 'stalken' en 'je verlies nemen en verder gaan'. Ok, je weet: Niks meer over winkelen vragen en verder gaan met je leven. Dus niet haar om uitleg vragen en als zij niks meer laat horen wéér 3 keer gaan bellen. Als zij bedaard is en stiekem toch met je wil gaan shoppen belt ze je heus wel terug. Of niet. Waarschijnlijk niet.
quote:
Volgens mij ben je gewoon jaloers omdat jezelf geen bink bent ofzo nou ik ook niet hoor!

Maar jij bent zo'n commandoboy met zelfrespekt als een vrouw zegt spring dan ga jij springen, ik hoor het alweer!

En elke man met een beetje zelfrespekt weet dat dat weer het andere uiterste is daarvan!
Ik ga hier verder niet op in, maar ik kan je wel feliciteren met het feit dat jij de eerste ooit bent die mij 'commandoboy' noemt.
pi_72802831
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Interessant, Garrison72.
The more you know about the unknown, the more you actually realise how little you know.
pi_72802904
quote:
Oh ja, ook dat nog .

Eng ben je! Heel ENG TS!
Vindt ik niet als vrouwen geen verandwoordelijk voor zichzelf willen nemen wie ben ik dan om mij verandwoordelijk te gedragen tegen die vrouw. Ze stemt er zelf mee in dat ze die vriend van mij wil zien. Ik zeg alleen wat ie moet vertellen.
UITGESCHREVEN
pi_72803034
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:33
schreef picardmike het volgende:

[..]

Jezus christus man, op vrouwen niks aantemerken natuurlijk tegenwoordig is alles stalking. Nou in mijn wijde omgeving sta ik ook niet bekent als stalker hoor. Zoals iemand al zei mag je tegenwoordig niet eens meer je telefoonnummer op een blaadje zetten? En hij hield wijselijk zijn mond.
Nee je hebt ongevraagd aan dr mobiel gezeten terwijl dit niet nodig was. Jullie hadden elkaar emailadres dus je had sowieso contact kunnen houden. Indien gewenst
pi_72803039
@silenus:

Wat lul je nou met al die mislukte dates, ik heb een maanden geleden een stukje gezet over iemand van relatieplanet. En voor de rest heb ik er de laatste tijd moeite mee dat vrouwen er opstaan het initiatief te nemen. Voor de rest heb er niks over vertelt dus waar je die onzin vandaan haalt. Misschien van dat verhaal met dipkip wat nergens op sloeg maar dat is wel precies waar het omgaat. Dat ik eerlijk ben maar in zo'n situatie als man wel weer onterecht aan het verkeerde end trek.
UITGESCHREVEN
pi_72803100
quote:
Nee je hebt ongevraagd aan dr mobiel gezeten terwijl dit niet nodig was. Jullie hadden elkaar emailadres dus je had sowieso contact kunnen houden. Indien gewenst
Mobiel was voor onverwachte oorzaken, je heb seks en je kan altijd ziektes krijgen of iets anders. Dan wil ik wel direkt kontakt op kunnen nemen. Ook vind ik het sowieso geen steil zomaar te vertrekken als iemand ligt te slapen. En nee ik had nog geen emailadres. Kap is effe met dat formele gedoe man, maak anders effe een lijsje van to-do stuff enzo!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 14:46:29 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72803104
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef picardmike het volgende:
"Ik ben niet gek, alle andere mensen zijn het!"
  woensdag 16 september 2009 @ 14:47:20 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72803137
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:46 schreef picardmike het volgende:

Mobiel was voor onverwachte oorzaken, je heb seks en je kan altijd ziektes krijgen of iets anders. Dan wil ik wel direkt kontakt op kunnen nemen. Ook vind ik het sowieso geen steil zomaar te vertrekken als iemand ligt te slapen.
Maar je vindt het wel 'steil' ( ) om in iemands telefoon te snuffelen als die persoon ligt te pitten.
pi_72803175
quote:
"Ik ben niet gek, alle andere mensen zijn het!"
Nee ruk het nu helemaal uit zijn verband!
UITGESCHREVEN
pi_72803245
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar je vindt het wel 'steil' ( ) om in iemands telefoon te snuffelen als die persoon ligt te pitten.
Mss woont ze op een helling
Maar ik bedoel: je hebt contact met haar gehad dus er was al een communicatiemiddel tussen jullie toch?
pi_72803248
quote:
Maar je vindt het wel 'steil' ( ) om in iemands telefoon te snuffelen als die persoon ligt te pitten
Snuffelen ik heb helemaal niet lopen snuffelen, heb nergens gekeken. Alleen mijn nummer erin gezet en mezelf gebelt. Wel lag ze naakt te slapen zonder dekens en dacht erover na om een foto te maken. Toch maar niet gedaan.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 14:51:13 #116
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_72803277
Mensen die door een vreemde speling van de natuur gezegend zijn met een niet te blussen seksueel verlangen; mensen met een onstuitbaar libido
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  woensdag 16 september 2009 @ 14:52:01 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72803306
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef picardmike het volgende:

Snuffelen ik heb helemaal niet lopen snuffelen, heb nergens gekeken. Alleen mijn nummer erin gezet en mezelf gebelt.
Om je nummer erin te zetten moet je toch aan/in haar telefoon zitten? Of doe je dat telepathisch?
  woensdag 16 september 2009 @ 14:53:11 #118
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72803347
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef picardmike het volgende:
@silenus:

Wat lul je nou met al die mislukte dates, ik heb een maanden geleden een stukje gezet over iemand van relatieplanet. En voor de rest heb ik er de laatste tijd moeite mee dat vrouwen er opstaan het initiatief te nemen. Voor de rest heb er niks over vertelt dus waar je die onzin vandaan haalt. Misschien van dat verhaal met dipkip wat nergens op sloeg maar dat is wel precies waar het omgaat. Dat ik eerlijk ben maar in zo'n situatie als man wel weer onterecht aan het verkeerde end trek.
Ik ga nu niet een uur als je posts uitpluizen maar dit is geen op zichzelf staand geval, mike.

Je trekt niet onterecht aan het verkeerde eind, je hebt het gewoon verkeerd aangepakt.

Situatie was zo: 'Slet' wilde alleen seks. Daar gaf ze ook alle aanleiding toe, want het ging snel, makkelijk, ze vertelde haar naam niet, ze wilde dat je daarna weer weg ging...Dat zijn toch genoeg redenen om aan te nemen dat ze geen 'vriendschap of een relatie wil'? Accepteer dat dan ook eens. Prima, als jij blijkbaar zo'n onwijs soepele gast op internet bent dat je dit allemaal kunt regelen EN 4x4=16 keer kunt neuken lijkt het me dat je wat dat betreft een redelijk aantrekkelijke commandoboy moet zijn voor de vrouwtjes.
quote:
Wel lag ze naakt te slapen zonder dekens en dacht erover na om een foto te maken. Toch maar niet gedaan.

Dit soort opmerkingen dragen er dus aan bij dat de niet geheel positieve beeldvorming over jou alleen maar slechter en slechter wordt. Waarom, in godshemelsjezusmarievredesnaam, maak je die opmerking? Echt....
  woensdag 16 september 2009 @ 14:53:34 #119
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72803363
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef picardmike het volgende:
Snuffelen ik heb helemaal niet lopen snuffelen, heb nergens gekeken. Alleen mijn nummer erin gezet en mezelf gebelt. Wel lag ze naakt te slapen zonder dekens en dacht erover na om een foto te maken. Toch maar niet gedaan.
Toch maar niet?
pi_72803372
quote:
Om je nummer erin te zetten moet je toch aan/in haar telefoon zitten? Of doe je dat telepathisch?
Nou is toch niet zo moeilijk je zet hem van blokkade zit aan de nummertjes toetsen en belt jezelf ermee.

Wat een perfecte mensen hier allemaal trouwens!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 14:55:08 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72803425
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef picardmike het volgende:
Nou is toch niet zo moeilijk je zet hem van blokkade zit aan de nummertjes toetsen en belt jezelf ermee.
Ja, je zit dus met je klauwen aan haar privebezit. Ze wou alleen seks met je. Jij wou meer. Daar had ze geen behoefte aan, en dus kapt ze het af. Klaar. Nu moet je niet als een enorme frust gaan roepen dat 't een slet is.
quote:
een perfecte mensen hier allemaal trouwens!
Stel je niet zo aan zeg.
pi_72803426
quote:
Mobiel was voor onverwachte oorzaken, je heb seks en je kan altijd ziektes krijgen of iets anders.
Als je condooms gebruikt is die kans redelijk klein

[qutote] Ook vind ik het sowieso geen steil zomaar te vertrekken als iemand ligt te slapen.
[/quote]

Volgende keer matigen met de GHB dus
  woensdag 16 september 2009 @ 14:55:28 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72803432
quote:

Nee, moeilijk is dat niet. Het is echter wel een inbreuk op haar privacy.
Ze wilde je gewoon neuken. Een keer, twee keer, 4wheel drive keer en verder niks. Accepteer dat.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:56:01 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72803456
quote:

Wat een perfecte mensen hier allemaal trouwens!
Dank je! We kunnen trouwens ook allemaal perfect quoten.
pi_72803610
quote:
Ja, je zit dus met je klauwen aan haar privebezit. Ze wou alleen seks met je. Jij wou meer. Daar had ze geen behoefte aan, en dus kapt ze het af. Klaar. Nu moet je niet als een enorme frust gaan roepen dat 't een slet is.
Nee het is een slet daar was ik al achter, alleen wat drijft een slet om elk aanbod van hulp afteslaan.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 14:59:51 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72803620
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
Dank je! We kunnen trouwens ook allemaal perfect quoten.
En we schrijven een stuk minder belabberd...
  woensdag 16 september 2009 @ 15:00:40 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72803639
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:59 schreef picardmike het volgende:

Nee het is een slet daar was ik al achter, alleen wat drijft een slet om elk aanbod van hulp afteslaan.
Het simpele feit dat ze helemaal niet op jouw hulp zit te wachten.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:01:01 #128
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72803652
quote:
Ze heeft geen hulp nodig en zit daar, helemaal van jou, gewoon een neukertje, niet op te wachten. Snap dat dan.

Een beetje kerel zou denken "lekker geneukt, prima" en weglopen. Alleen kneuzen die zich in hun eer aangetast voelen hebben de behoefte iemand waarmee ze 't bed gedeeld hebben een slet te noemen.
pi_72803686
quote:

[..]

Wie zegt dat ze hulp nodig had?
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 15:05:27 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72803782
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_72803892
quote:
Ze heeft geen hulp nodig en zit daar, helemaal van jou, gewoon een neukertje, niet op te wachten. Snap dat dan.

Een beetje kerel zou denken "lekker geneukt, prima" en weglopen. Alleen kneuzen die zich in hun eer aangetast voelen hebben de behoefte iemand waarmee ze 't bed gedeeld hebben een slet te noemen.

Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes, nou ik doe daar niet meer aan mee en loop niet zomaar weg bij iemand met wie ik seks heb. Als jij zo bent dan ben je gewoon onverandwoordelijk. Vraag de volgende keer maar aan een vrouw hoeveel vriendjes ze heeft gehad, je ziet altijd aan ze dat ze er bewust een paar vergeten. Maar jij bent ook commandoboy, gewoon weglopen vind je normaal.
UITGESCHREVEN
pi_72803926
quote:
Wie zegt dat ze hulp nodig had?
Ik vind dat gewoon.

Trouwens ik heb het idee dat de vrouwtjes die hier reageren er ook wel pap van lusten ,vertel wat zijn jullie ervaringen!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 15:16:10 #133
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72804120
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he!
Hahaha! Nou wordt 'ie mooi
quote:
Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes, nou ik doe daar niet meer aan mee en loop niet zomaar weg bij iemand met wie ik seks heb.
Als jouw ervaring is dat ze seks zo kort mogelijk proberen te houden moet je dat misschien eens bij jezelf zoeken
quote:
Als jij zo bent dan ben je gewoon onverandwoordelijk. Vraag de volgende keer maar aan een vrouw hoeveel vriendjes ze heeft gehad, je ziet altijd aan ze dat ze er bewust een paar vergeten. Maar jij bent ook commandoboy, gewoon weglopen vind je normaal.
Sowieso, WTF is een "commandoboy"? Ik heb het wel door als een meid inderdaad alleen maar seks wil ja. Als ik niks van haar hoor, dan ga ik niet tot 3 keer toe vragen of ze 'boos' is of whatever. Sommige vrouwen willen ook wel eens seks zonder dat er verder veel bij komt kijken. Deal with it.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:16:36 #134
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72804133
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef picardmike het volgende:
Ik vind dat gewoon.
Zij kennelijk niet.
quote:
Trouwens ik heb het idee dat de vrouwtjes die hier reageren er ook wel pap van lusten ,vertel wat zijn jullie ervaringen!
  woensdag 16 september 2009 @ 15:18:43 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72804209
quote:

Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes?
Want als ik lang neuk, dan merkt een volgend vriendje dat?
Gelukkig kun jij ons vrouwen volledig doorgronden.
pi_72804214
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

woensdag 16 september 2009 @ 15:19:16 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72804231
Een commandoboy draagt toch geen ondergoed?
  woensdag 16 september 2009 @ 15:19:47 #138
94676 Garisson72
pi_72804249
quote:
Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes,
Gotta write this down. Vrouwen willen seks zo kort mogelijk houden. Ik wist dat niet.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:20:24 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72804267
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
Een commandoboy draagt toch geen ondergoed?

Dan ben ik geen commandoboy
pi_72804278
quote:

[..]

Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes,
Hoe oud was jij ook alweer?
pi_72804358
Catbert perfecte minnaar, na schenkstroop mag jij ok. Je legt alles verkeerd uit en negatief, ik hoef helemaal niks bij mezelf te zoeken want ik ben instaat om kritiek te leveren en dat heb ik jouw nog geen enkele keer zien doen hier op het forum. Je bent het zelfs nog nooit eens geweest met iemand die kritiek leverde. Je zit onder de plak en daarom ben je commandoboy. Ik kan pas weer met je praten als je losgeweekt bent.
UITGESCHREVEN
pi_72804374
Dit is briljant!!
Sarcasme. Herken het.
pi_72804464
quote:
Hoe oud was jij ook alweer?
29jr en veel mijn leeftijd genoten die veel dames hebben gehad zijn het met mij eens.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 15:27:17 #144
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_72804539
quote:

[..]

Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes, nou ik doe daar niet meer aan mee en loop niet zomaar weg bij iemand met wie ik seks heb. Als jij zo bent dan ben je gewoon onverandwoordelijk. Vraag de volgende keer maar aan een vrouw hoeveel vriendjes ze heeft gehad, je ziet altijd aan ze dat ze er bewust een paar vergeten. Maar jij bent ook commandoboy, gewoon weglopen vind je normaal.
Gozer, of je bent niet goed bij je hoofd (mijn excuses voor deze harde omschrijving), of je loopt gewoon iedereen voor de grap te fokken op het fok! forum.

Wat iedereen hier al minsten 100x heeft duidelijk gemaakt dat deze vrouw alleen maar zin had om te neuken, en geen verder contact zocht. Dat maakte zij zeer duidelijk, enkele malen zelfs.

Als jij dan meer wil gaat dat niet, want er is niets, dan ook niets waarin zij toenadering wil hebben buiten de sex. Je moet dan ook niet denken dat zij een probleem heeft, want binnen haar manier van kijken en beleven van sex vind zij dit doodnormaal.

Als jij dan vind dat zij een probleem heeft zijn er enkele problemen:
- Heb jij gelijk, en op basis waarvan dan? (lijkt mij niet, want zonder morele onderbouwing die jij nooit rond krijgt op basis van feiten zal je geen gelijk hebben)
- Als je al gelijk hebt, zou je haar moeten helpen als ze geen hulp wil hebben/ in dat geval niet inzien dat ze een probleem heeft?
- Als blijkt dat zij een groot probleem heeft in haar morele code, hoe zou je haar dat dan willen duidelijk maken, en is dit jouw verantwoordelijkheid dan wel?

Ben benieuwd naar het verloop van deze leuke discussie Volgens mij kunnen we wel eeuwen zo doorgaan.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:28:30 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72804584
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:22 schreef picardmike het volgende:
Catbert perfecte minnaar, na schenkstroop mag jij ok.Je legt alles verkeerd uit en negatief, ik hoef helemaal niks bij mezelf te zoeken want ik ben instaat om kritiek te leveren en dat heb ik jouw nog geen enkele keer zien doen hier op het forum.
Euh? Je hebt mij geen kritiek zien leveren?
quote:
Je bent het zelfs nog nooit eens geweest met iemand die kritiek leverde. Je zit onder de plak en daarom ben je commandoboy. Ik kan pas weer met je praten als je losgeweekt bent.
Jij bent echt redelijk bizar
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef picardmike het volgende:
29jr en veel mijn leeftijd genoten die veel dames hebben gehad zijn het met mij eens.
Deze leeftijdsgenoot die 'veel' dames heeft gehad vindt je een rukker
  woensdag 16 september 2009 @ 15:30:30 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72804654
Waarin zijn die leeftijd genoten (...) het eigenlijk met je eens? Dat ze een slet is? Dat jij geen creepy stalker bent of dat je haar moet helpen, ook al weet ze niet dat ze hulp behoeft?
pi_72804657
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen. Zoals ik aan het begin zei, omdat ik kritiek had heeft ze het kontakt verbroken. Ik verbaas me erover dat iedereen hier dat gedrag maar normaal vind en mij niet eens aanmoedigd mij overtehalen om haar te helpen. Inplaatst daarvan word er een beetje leven en laten leven mentaliteit op nagehouden.

Als ik een vrouw was zou ik me schamen voor dit soort vrouwen, maar het tegendeel komt hier naar voren,strange!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 15:33:02 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72804725
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef picardmike het volgende:
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen. Zoals ik aan het begin zei, omdat ik kritiek had heeft ze het kontakt verbroken. Ik verbaas me erover dat iedereen hier dat gedrag maar normaal vind en mij niet eens aanmoedigd mij overtehalen om haar te helpen. Inplaatst daarvan word er een beetje leven en laten leven mentaliteit op nagehouden.
Waarmee helpen???
Als zij gewoon wil neuken om het neuken is dat toch haar goed recht?
Who died and made you Mother Theresa?
  woensdag 16 september 2009 @ 15:33:45 #149
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_72804749
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:28 schreef Catbert het volgende:
Ach gozer, raak je ze zo snel weer kwijt?
pi_72804799
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Who died and made you Mother Theresa?
nee hiermee breek je potten
  woensdag 16 september 2009 @ 15:34:59 #151
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72804803
Mensen helpen die niet geholpen willen worden is gewoon dom!
Mensen willen veranderen omdat ze anders zijn dan jij graag zou willen is, zo mogelijk, nog dommer!

Maar wel nobel. Misschien kom je nog eens ergens met shiny armor, dit keer niet though. Dus neem je verlief s en ga verder!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:36:03 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72804851
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef solaire het volgende:

nee hiermee breek je potten
En ik kan gelukkig nog wel een potje breken.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:36:33 #153
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72804873
quote:
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen.
Zeg, rukker. Als een vrouw alleen seks wil is dat haar goed recht. Het is niet aan jou te bepalen dat dat "ongewenst" of wat dan ook is. Nogal hypochriet om te stellen dat kerels dat wel zouden mogen, maar vrouwen niet. In welk jaar leef jij zeg
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Goldfoxx het volgende:
Ach gozer, raak je ze zo snel weer kwijt?
Minder snel dan de TS kennelijk
pi_72804920
quote:

Catbert gozert die iedere dag inlogt zou je inplaats van elke dag hier kijken en doen alsof je perfect bent ook niet eens wat leuks doen!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 15:39:17 #155
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72804986
Dit kàn niet echt zijn
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 16 september 2009 @ 15:39:30 #156
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_72804998
quote:

Als ik een vrouw was zou ik me schamen voor dit soort vrouwen, maar het tegendeel komt hier naar voren,strange!
Wie ben jij om te vinden dat haar gedrag goed is? En waarom heb jij gelijk?

Iemand die alleen voor de sex gaat wil verder geen contact, omdat dat niet werkt. Je kan niet met vrienden/kennissen op een normale manier omgaan als je vaak met ze sext. Dat komt omdat wat jij al zei de sex verder gaat dan alleen het gebeuren, maar mensen ook op een andere manier bind. Om dit te voorkomen kan het niet anders dan het afkappen.

Als jij weet dat ze het alleen voor de sex doet, moet je gewoon weten dat ze om het onpersoonlijk te houden het moet afkappen.

(en schrijf voortaan wat duidelijker, met wat meer leestekens )
  woensdag 16 september 2009 @ 15:39:54 #157
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72805019
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef picardmike het volgende:
Catbert gozert die iedere dag inlogt zou je inplaats van elke dag hier kijken en doen alsof je perfect bent ook niet eens wat leuks doen!
Tja, als je uitgeluld bent ga je maar op de man spelen he
pi_72805079
quote:

[..]

Jij bent hier diegene die overkomt alsof hij totaal niet begrijpen wat vrouwen willen. Jij denkt dat je dat weet ja. Dat is te merken aan je posts dat je gewoon aannames doet voor andere. "Ze komt nooit buiten, dus moet ze zich wel vervelen dus moet ik haar helpen"

Je moet het al erg bont maken voordat een vrouw je blokkeert, irritant noemt, negeert etc etc en al die dingen zijn jou al vaker gebeurd trek daar eens een conclusie uit.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:42:35 #159
94676 Garisson72
pi_72805121
quote:
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen.
Wáár de fuk haal jij de overtuiging nou vandaan dat je iemand die je nauwelijks kent van jouw kritiek moet gaan voorzien?
  woensdag 16 september 2009 @ 15:44:05 #160
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_72805191
quote:

Dit is waarschijnlijk het meest geniale van dit oh zo geniale verhaal
I never workout
  woensdag 16 september 2009 @ 15:44:46 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72805211
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:44 schreef reetveter het volgende:
Dit is waarschijnlijk het meest geniale van dit oh zo geniale verhaal
Ben nog steeds erg benieuwd inderdaad hoe je iemand toevalling op MSN tegenkomt. "Goh buurman, ik hier?"
pi_72805224
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef tonja het volgende:
Dit kàn niet echt zijn
ssssttt
ignorance aan het werk hier!
pi_72805294
quote:
Zeg, rukker. Als een vrouw alleen seks wil is dat haar goed recht. Het is niet aan jou te bepalen dat dat "ongewenst" of wat dan ook is. Nogal hypochriet om te stellen dat kerels dat wel zouden mogen, maar vrouwen niet. In welk jaar leef jij zeg
Heb je een punt in maar je brengt geen nuance aan. vrouwen kunnen namelijk kinderen krijgen en dienen dus voorzichtiger met hun lichaam om te gaan. En vrouwen moeten dan ook niet doen alsof ze mannen alles kunnen maken als ze gelijk zijn. Kortom als ik haar telefoonnummer heb en ze is er niet van gediend kan ze dat op een normale mannelijke manier oplossen en niet op een protectieve manier. Jij geeft wel heel erg veel voordeel aan 1 kant. En ik ben niet uitgelult, ik vind je gewoon een meeloper en kritiekloos (alleen op mensen die kritiek hebben dan)
UITGESCHREVEN
pi_72805337
quote:

Ik vind dit trouwens het meest brijante!
  woensdag 16 september 2009 @ 15:48:30 #165
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_72805394
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heb je een punt in maar je brengt geen nuance aan. vrouwen kunnen namelijk kinderen krijgen en dienen dus voorzichtiger met hun lichaam om te gaan. En vrouwen moeten dan ook niet doen alsof ze mannen alles kunnen maken als ze gelijk zijn. Kortom als ik haar telefoonnummer heb en ze is er niet van gediend kan ze dat op een normale mannelijke manier oplossen en niet op een protectieve manier. Jij geeft wel heel erg veel voordeel aan 1 kant. En ik ben niet uitgelult, ik vind je gewoon een meeloper en kritiekloos (alleen op mensen die kritiek hebben dan)
Eens met deze flapdrol. Vooral meiden die je zo ineens kan tegenkomen op msn moeten hun eigen lichaam meer respecteren .
I never workout
  woensdag 16 september 2009 @ 15:48:31 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72805396
quote:
vrouwen kunnen namelijk kinderen krijgen en dienen dus voorzichtiger met hun lichaam om te gaan.
Wat heeft het een met het ander te maken?
  woensdag 16 september 2009 @ 15:52:25 #167
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72805536
quote:
Heb je een punt in maar je brengt geen nuance aan. vrouwen kunnen namelijk kinderen krijgen en dienen dus voorzichtiger met hun lichaam om te gaan. En vrouwen moeten dan ook niet doen alsof ze mannen alles kunnen maken als ze gelijk zijn.
Er bestaat zo iets als anticonceptie kerel
quote:
Kortom als ik haar telefoonnummer heb en ze is er niet van gediend kan ze dat op een normale mannelijke manier oplossen en niet op een protectieve manier.
WTF? Je was een neukertje. Jij gaat bij haar om uitleg vragen op een manier die gewoon irritant is. Je gedraagt je naar haar toe (3 keer bellen) net zo irritant als naar die meid die je nog even ging vragen waarom ze je gebelokkeerd had. Een normale kerel was het al lang duidelijk geweest dat 't gewoon om de seks ging.
quote:
Jij geeft wel heel erg veel voordeel aan 1 kant. En ik ben niet uitgelult, ik vind je gewoon een meeloper en kritiekloos (alleen op mensen die kritiek hebben dan)
Als jij de "je post op Fok" kaart gaat spelen: dat is gewoon kansloos en een zwaktebod. Je post hier zelf net zo goed.

Verder: ben je gewoon een Nederlander of niet? Je verhaal over 'kritiek' is gewoon niet te volgen, en je vervoegt werkwoorden echt bizar slecht. Normaal doe ik daar niet moeilijk over (iedereen maakt fouten) maar je verhaal is gewoon enorm onsamenhangend.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:52:44 #168
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72805554
TS heeft zich op 1 april geregistreerd. Verdacht...
  woensdag 16 september 2009 @ 15:53:24 #169
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72805585
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef solaire het volgende:
ssssttt
ignorance aan het werk hier!
Ach, het is of een troll of een enorme nutcase. Je weet het hier nooit dus ik ga, voor m'n eigen plezier, maar uit van optie B
pi_72805595
quote:
Eens met deze flapdrol. Vooral meiden die je zo ineens kan tegenkomen op msn moeten hun eigen lichaam meer respecteren .
Sjongejonge

Is het nu weer niet goed dat ik haar toevallig tegenkwam op msn? Ik heb bewust om haar msn-adres gevraagd omdat ik wat afstand wou nemen en eerst normaal wat dingen wou bespreken. Ja en dan log je in en dan zie je bekende staan en daar ga je dan mee praten. capisch?
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 15:54:19 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72805610
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef Catbert het volgende:

Ach, het is of een troll of een enorme nutcase. Je weet het hier nooit dus ik ga, voor m'n eigen plezier, maar uit van optie B
Juist. Iedereen is tenslotte een kloon van Danny. Of yvonne.
pi_72805657
Maar nou weten we nog steeds niet of je maat die slet geneukt heeft?
  woensdag 16 september 2009 @ 15:55:53 #173
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_72805671
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef picardmike het volgende:

[..]

Sjongejonge

Is het nu weer niet goed dat ik haar toevallig tegenkwam op msn? Ik heb bewust om haar msn-adres gevraagd omdat ik wat afstand wou nemen en eerst normaal wat dingen wou bespreken. Ja en dan log je in en dan zie je bekende staan en daar ga je dan mee praten. capisch?
Ik sta nu ook online maar ik heb echt geen behoefte om nu tegen iemand te praten hoor . En als je afstand van iemand wil nemen en je ziet haar staan in je lijst, dan hoef je er niet op te klikken. En je hoeft er dan zeker niet mee af te spreken . Dus ligt het nou aan mij of ben je echt van het dak op je bakkes gepleurd .
I never workout
  woensdag 16 september 2009 @ 15:56:23 #174
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_72805698
quote:

[..]

Zo is dat, het is gigantisch vermakelijk.

Als het een nutcase is, gaat de nutcase toch niet begrijpen wat zo ongeveer iedereen duidelijk probeert te maken.

Droevig, voor mensen die het gewoon niet snappen
  woensdag 16 september 2009 @ 15:56:51 #175
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72805714
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef picardmike het volgende:
Niks toevalligs aan dus. En het is "Capiche?"
  woensdag 16 september 2009 @ 15:58:05 #176
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72805772
quote:

[..]

Het is inderdaad zeer vermakelijk leesvoer.

Hier nog zo'n pareltje:
Wat doet een versierpoging slagen?
  woensdag 16 september 2009 @ 15:59:23 #177
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72805826
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef tonja het volgende:
Het is inderdaad zeer vermakelijk leesvoer.

Hier nog zo'n pareltje:
Wat doet een versierpoging slagen?
Ja, hij regelt vrouwen door ze in de file aan te staren. Misschien dat ik daarom zo misluk, dat doe ik nooit
  woensdag 16 september 2009 @ 16:00:20 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72805869
File flirten is dan ook een vak apart .
pi_72805896
quote:

[..]

Maar die standvastige mening weerhield je niet om erop te duiken toch?
Wat maakt dat dan van jou, stel je hebt gelijk, ze is zielig omdat ze zo omgaat met zichzelf, jij bent degene die er willens en wetend opduikt, haar arme kuize ziel schade berokkend...

Newsflash, vrouwen kunnen zich beschermen tegen zwangerschappen en zijn heel vaak net zo dol op seks als mannen dat zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_72806047
Nou people ik weet genoeg de boodschap is leven en laten leven, alleen heb ik daar geen boodschap aan

De eerste opmerkingen waren het nog het nuttigst en voor de rest ging het bergafwaarts met assumpties waarover in het begin vertelt werd dat de moeder was van alle fuckups. Dus hou ik er maar over op. Hoewel het vreemde is dat jullie op dezelfde manier kritiek geven op mij als ik op haar. Alleen zijn er een paar nu in de meerderheid. En nee het is echt en geen grapje. Ik schrijf snel en wil op veel mensen reageren en ik heb weinig ruimte op mijn toetsenbord waardoor er een lettertje, vervoeging of zinsdeel verkeerd valt. Dus forgive me. En voor de rest toch wel leuk dat nog perfecte mensen rondlopen op de wereld die ik helaas nooit tegenkom wat waarschijnlijk komt omdat ze altijd op dit forum rondhangen.

caio!
UITGESCHREVEN
pi_72806074
Dit is zo geweldig he om gewoon lekker te lezen!
'T is net de prive, maar dan anders
  woensdag 16 september 2009 @ 16:06:53 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72806145
Caio!

En ciao!
  woensdag 16 september 2009 @ 16:07:54 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72806191
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:04 schreef picardmike het volgende:
Nou people ik weet genoeg de boodschap is leven en laten leven, alleen heb ik daar geen boodschap aan
Dat was wel duidelijk.
quote:
De eerste opmerkingen waren het nog het nuttigst en voor de rest ging het bergafwaarts met assumpties waarover in het begin vertelt werd dat de moeder was van alle fuckups. Dus hou ik er maar over op. Hoewel het vreemde is dat jullie op dezelfde manier kritiek geven op mij als ik op haar. Alleen zijn er een paar nu in de meerderheid.
Ja, en dat een meerderheid je zegt dat je over komt als een sta(l/k)ker doet je geen belletje rinkelen?
quote:
En nee het is echt en geen grapje. Ik schrijf snel en wil op veel mensen reageren en ik heb weinig ruimte op mijn toetsenbord waardoor er een lettertje, vervoeging of zinsdeel verkeerd valt. Dus forgive me. En voor de rest toch wel leuk dat nog perfecte mensen rondlopen op de wereld die ik helaas nooit tegenkom wat waarschijnlijk komt omdat ze altijd op dit forum rondhangen.
Weinig ruimte op een toetsenbord is geen excuus voor de belabberde vervoegingen van werkwoorden.

Toedels
  woensdag 16 september 2009 @ 16:16:49 #184
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_72806574
Ciao! Hoop dat je het ooit nog zal begrijpen.
pi_72806609
quote:

[..]

Ik vind het knap als je zo'n act echt zo lang kan volhouden. Constant dezelfde schrijfstijl, stijlfouten en rare gedachtespinsels. Als het een faker is dan doet hij het wel erg goed. Blijft ook constant in dezelfde rol.
pi_72806632
quote:
Ja, en dat een meerderheid je zegt dat je over komt als een sta(l/k)ker doet je geen belletje rinkelen?
Ja waarom eigelijk ik heb al uitgelegd hoe het zat en ik dus voor de 2e keer niet eens zelf kontakt heb gezocht. Dus ik me aardig gehouden aan jullie to-do lijstje. Voor de rest met msn slaat natuurlijk nergens op. En voor de rest met dat bellen was voor uitleg. En als je het niet wil geloven of assumpties heb verwijt je mij iets wat jezelf ook doet.

Oh en die schrijffouten zijn allerminst boeiend omdat ik hoger dan gemiddelt scoor voor Nederlands, maarja als je snel typt kan je welleens wat omdraaien natuurlijk! Maarja iedereen scoort hier tienen natuurlijk!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 16:26:14 #187
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_72806989
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja waarom eigelijk ik heb al uitgelegd hoe het zat en ik dus voor de 2e keer niet eens zelf kontakt heb gezocht. Dus ik me aardig gehouden aan jullie to-do lijstje. Voor de rest met msn slaat natuurlijk nergens op. En voor de rest met dat bellen was voor uitleg. En als je het niet wil geloven of assumpties heb verwijt je mij iets wat jezelf ook doet.

Oh en die schrijffouten zijn allerminst boeiend omdat ik hoger dan gemiddelt scoor voor Nederlands, maarja als je snel typt kan je welleens wat omdraaien natuurlijk! Maarja iedereen scoort hier tienen natuurlijk!
Dat met msn slaat wel degelijk ergens op
I never workout
  woensdag 16 september 2009 @ 16:28:17 #188
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72807074
quote:

[..]

Eerst zeggen dat je weggaat en dat dan vervolgens niet doen. Typisch stalker gedrag
  woensdag 16 september 2009 @ 16:28:45 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72807099
quote:

Als je hoger dan gemiddeld scoort voor Nederlands, dan schrijf je niet 'gemiddelt' en 'welleens'. Om er een paar te noemen. Dat soort fouten maak je niet als je ook maar een beetje taalgevoel zou bezitten.
  woensdag 16 september 2009 @ 17:19:23 #190
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72809537
quote:
Uberhaupt "uitleg" vragen is al vrij kansloos. Vrijwel iedereen die hier gereageerd heeft vindt het, gezien de reacties, vrij kansloos. Als jij vindt dat er niks aan de hand is prima, maar als je het niet kunt hebben dat mensen daar een andere mening over hebben moet je gewoon hier geen topic over openen. Net zoals die meid die je ging stalken omdat ze je op MSN geblokkeerd had; dat "uitleg" vragen is iets wat normaal kleine onzekere jochies doen.
quote:
Komop

Ik maak ook wel eens fouten maar geen 8 (ongebeer) in zo'n kort stukje tekst.
  woensdag 16 september 2009 @ 17:20:00 #191
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72809564
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:17 schreef mirved het volgende:
Ik vind het knap als je zo'n act echt zo lang kan volhouden. Constant dezelfde schrijfstijl, stijlfouten en rare gedachtespinsels. Als het een faker is dan doet hij het wel erg goed. Blijft ook constant in dezelfde rol.
Als het een troll is: respect
pi_72809856
Dear Goooood die OP
pi_72809943
is dit serieus?
Ja doei.
  woensdag 16 september 2009 @ 17:29:41 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72810005
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als het een troll is: respect
Absoluut. Alleen bestaan zulke mensen echt, wij komen ze alleen niet in onze sociale kennissenkring tegen omdat wij perfect zijn en een tien voor taal hebben.
pi_72811584
Ok dit is mijn topic en ik verzoek silenus en catbert om deze zaak te verlaten elke andere daad zie ik als een poging tot stalking.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:07:11 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72811680

Veeg me op, echt!
  woensdag 16 september 2009 @ 18:07:14 #197
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72811685
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:
Ok dit is mijn topic en ik verzoek silenus en catbert om deze zaak te verlaten elke andere daad zie ik als een poging tot stalking.
Ik dacht dat jij deze "zaak" ging verlaten.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:07:39 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72811694
mja, we hoeven elkaar idd niet echt te gaan bashen enzo he
  woensdag 16 september 2009 @ 18:08:19 #199
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72811729
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef Silenus het volgende:

Veeg me op, echt!
Hee een stalker
pi_72812550
quote:
Ik dacht dat jij deze "zaak" ging verlaten.
Nee ik zou erover ophouden, maar ik heb nooit mijn zaak verlaten.
quote:

Veeg me op, echt!
Silenus ik vroeg of je mijn draad met rust wil laten, ik vind het irritant worden nu, respekteer mijn gevoelens want je valt me nu lastig.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:32:43 #201
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72812734
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:28 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee ik zou erover ophouden, maar ik heb nooit mijn zaak verlaten.
[..]

Silenus ik vroeg of je mijn draad met rust wil laten, ik vind het irritant worden nu, respekteer mijn gevoelens want je valt me nu lastig.
Het leuke van zo'n openbaar forum is dat iedereen mag reageren. Of de reaktie jou nu welgevallig is of niet.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:34:16 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72812800
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:28 schreef picardmike het volgende:
Mijn welgemeende excuses voor mijn stalkerige gedrag. Misschien besef je nu ook eens hoe Mevrouw De Slet zich voelde toen jij haar maar bleef bellen.

Maar waarom stalk ik je dan? Ik mag toch wel een uitleg? Hallo?

*belt nu Picardmike op*
pi_72812834
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef picardmike het volgende:
@silenus:

Tip van de dag; al jouw fiasco's hebben niets te maken met het onderscheid tussen mannen en vrouwen. Jouw problemen komen voort uit het niet begrijpen van menselijke interacties, het niet kunnen afstemmen op de ander, het niet kunnen lezen of benoemen van emoties en intenties. Misschien zoek je beter hulp bij het leren omgaan met een (vermoedelijke?) stoornis in het autistisch spectrum.
quote:

[..]

Ga jij nou eerst maar jezelf helpen..
pi_72812842
Goede troll, dat wel
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72812877
quote:
Mijn welgemeende excuses voor mijn stalkerige gedrag. Misschien besef je nu ook eens hoe Mevrouw De Slet zich voelde toen jij haar maar bleef bellen.

Maar waarom stalk ik je dan? Ik mag toch wel een uitleg? Hallo?

*belt nu Picardmike op*

Laat me met rust, je hoeft niks uitteleggen, hou de eer aan jezelf.
UITGESCHREVEN
pi_72812945
quote:
Het leuke van zo'n openbaar forum is dat iedereen mag reageren. Of de reaktie jou nu welgevallig is of niet.
Ja dat mag je in het echt ook maar als iemand niet wil dat je reageert is het gewoon stalken. Dat ik dit jouw nog uit moet gaan leggen.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:39:11 #207
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72813028
Ik moet hier gepost hebben
WOS'ser for life.
pi_72813148
quote:
Tip van de dag; al jouw fiasco's hebben niets te maken met het onderscheid tussen mannen en vrouwen. Jouw problemen komen voort uit het niet begrijpen van menselijke interacties, het niet kunnen afstemmen op de ander, het niet kunnen lezen of benoemen van emoties en intenties. Misschien zoek je beter hulp bij het leren omgaan met een (vermoedelijke?) stoornis in het autistisch spectrum.

Ohja joh ik heb helemaal geen fiasco's want ik weet wat ik meemaak elke man kan overkomen. Ik wil alleen weten wat iemand drijft om dit gedrag te vertonen. En menselijke interacties geen problemen mee hoor alleen vind ik als je iets zegt moet jij er ook aanhouden.

En ik vind jouw ook irritant en wil ook niet meer dat je op mijn draadje reageerd Xennia!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:42:19 #209
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72813164
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat mag je in het echt ook maar als iemand niet wil dat je reageert is het gewoon stalken. Dat ik dit jouw nog uit moet gaan leggen.
Neehoor dat is geen stalken. Hij gehoorzaamd je gewoon niet en dat is zijn goed recht.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:42:28 #210
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72813169
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Laat me met rust, je hoeft niks uitteleggen, hou de eer aan jezelf.
Heel goed, heel goed. 'De eer aan jezelf houden'. Neem die les ter harte en doe dat in het vervolg ook bij je vrouwen.

Kus,

commandoboy
  woensdag 16 september 2009 @ 18:44:21 #211
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72813236
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:41 schreef picardmike het volgende:

[..]

En ik vind jouw ook irritant en wil ook niet meer dat je op mijn draadje reageerd Xennia!
Het wordt hier straks erg stil in je topic als je iedereen die het niet met je eens is 'verbiedt' hier te posten.
pi_72813256
quote:
Heel goed, heel goed. 'De eer aan jezelf houden'. Neem die les ter harte en doe dat in het vervolg ook bij je vrouwen.

Kus,

commandoboy
Ik heb geen interesse in je gebrabbel,laat me met rust engerd. We passen niet bij elkaar.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:47:07 #213
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72813349
Ok, nu geloof ik niet meer dat je echt bent. Jammer.
pi_72813353
quote:
Neehoor dat is geen stalken. Hij gehoorzaamd je gewoon niet en dat is zijn goed recht.
Hij laat mij en mijn draadje niet met rust. Terwijl ik tegen hem gezegt heb dat te doen en toch gaat ie door.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:48:24 #215
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72813406
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hij laat mij en mijn draadje niet met rust. Terwijl ik tegen hem gezegt heb dat te doen en toch gaat ie door.
Klopt, hij luistert niet naar je. Zou ik ook niet doen.
pi_72813436
quote:
Ok, nu geloof ik niet meer dat je echt bent. Jammer.

En toch nog doorgaan he wanneer dringt het nou eens tot je door dat ik geen interesse in je heb!
UITGESCHREVEN
pi_72813496
quote:
Klopt, hij luistert niet naar je. Zou ik ook niet doen.

Oh dus man en vrouw zijn toch niet gelijk. Wat voor een vrouw telt, telt niet voor een man!!!!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:50:33 #218
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72813510
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:49 schreef picardmike het volgende:

[..]

En toch nog doorgaan he wanneer dringt het nou eens tot je door dat ik geen interesse in je heb!
Sorry, maar als je een troll bent ga je nu je geloofwaardigheid verliezen. Zou me verbazen omdat je eerst zo goed bezig was.

Als je echt bent ga ik natuurlijk lekker door om je te stangen. Dat hele 'interesse'-verhaal zal ik maar opvatten als een of ander kansloos 'haha nu heb ik 'm vast wel tuk'-grapje.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:51:55 #219
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72813556
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:50 schreef picardmike het volgende:

[..]

Oh dus man en vrouw zijn toch niet gelijk. Wat voor een vrouw telt, telt niet voor een man!!!!
Whut?
pi_72813593
Ik maak geen grapje silenus, je stalkt me nu al de hele tijd op mijn draadje. Lekker boeiend dat ik niet geloofwaardig overkom. Jij stalkt mij, ik zeg stop, en je blijft gewoon doorgaan. Je respekteerd mijn gevoelens niet.

Misschien kan de moderator een slotje op het topic gooien, want hij laat me niet met rust!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:54:08 #221
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72813642
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:52 schreef picardmike het volgende:

Misschien kan de moderator een slotje op het topic gooien, want hij laat me niet met rust!
Jankhoofd
pi_72813652
quote:
Whut?
Tonja wil jij mijn draadje ook met rust laten!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:54:44 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72813667
De trollpot verwijt de ketel ... op een openbaar forum.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:55:16 #224
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72813686
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:54 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tonja wil jij mijn draadje ook met rust laten!
No fucking way Ik vermaak me wezenloos.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:55:30 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72813695
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:52 schreef picardmike het volgende:

Ik denk dat je beter tegen jezelf in bescherming kan worden genomen en een slotje geen overbodige luxe is.

Je bent een wonderlijk figuur, picardmike.
pi_72813715
quote:
De trollpot verwijt de ketel ... op een openbaar forum.

Ja en maakt het wat uit, mag ik dan niet met rust gelaten worden?
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:56:49 #227
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72813756
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:55 schreef picardmike het volgende:

[..]

Je kan altijd nog je computer uitzetten. Heb je eindelijk rust.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:57:01 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72813762
quote:

[..]

Je kiest er zelf toch voor om dit topic steeds te lezen? Ik prop mijn reacties echt niet door je brievenbus hoor.
pi_72813778
quote:
Ik denk dat je beter tegen jezelf in bescherming kan worden genomen en een slotje geen overbodige luxe is.

Je bent een wonderlijk figuur, picardmike.

Oh dus je kan andere toch wel in bescherming nemen, bedankt voor het bindende advies. Voor de rest vroeg ik je mij met rust te laten.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 18:57:37 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72813790
quote:

Nog zo'n zeventig posts met de billen bloot.
pi_72813864
quote:
Je kiest er zelf toch voor om dit topic steeds te lezen? Ik prop mijn reacties echt niet door je brievenbus hoor.
Ik wil deze topic die ik zelf gestart heb graag doorzetten maar dat lukt niet met jouw dus je stalkt me en nu moet ik door jouw deze topic sluiten omdat je mij lastigvalt. En niet meer wil en kan stoppen. Ik wil je uitleg niet ik wil je gewoon van mijn draadje af. Want je valt mij lastig.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 19:01:30 #232
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72813943
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:59 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik wil deze topic die ik zelf gestart heb graag doorzetten maar dat lukt niet met jouw dus je stalkt me en nu moet ik door jouw deze topic sluiten omdat je mij lastigvalt. En niet meer wil en kan stoppen. Ik wil je uitleg niet ik wil je gewoon van mijn draadje af. Want je valt mij lastig.
Jij wil dat mensen het met je eens zijn. Dat gaat niet gebeuren. Wellicht een puntje om eens over na te denken?
  woensdag 16 september 2009 @ 19:01:54 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72813961
quote:

[..]

Omdat je het nu al zo'n 10 keer lief hebt gevraagd....trek ik me nog steeds geen reet aan van je vraag. Sorry. En niet omdat ik een hekel aan je heb, maar omdat jij nu eenmaal in je leven eens moet gaan leren dat er mensen zijn die anders tegen bepaalde zaken aankijken dan jij.

Je wil nu iedereen in dit topic die niet jouw mening deelt (= iedereen behalve jij) gaan verzoeken om niet meer te reageren? Reageer nou eens niet als een klein kind, je bent 29. Alhoewel ik wel denk dat je psychische hulp nodig hebt of iig niet helemaal 100% bent en het derhalve gemeen van mij is om jou steeds te stalken.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:02:09 #234
94676 Garisson72
pi_72813968
quote:
Ik wil deze topic die ik zelf gestart heb graag doorzetten
Wat wil je nog horen dan? Alle houtsnijdende posts diskwalificeer je en vervolgens vraag je de poster te vertrekken. Waar wilde je nog naartoe met dit topic?
pi_72813990
quote:
Je kan altijd nog je computer uitzetten. Heb je eindelijk rust.
Omdat jij me niet met rust wil laten moet ik weggaan dacht het niet het is mijn draadje tonja. Ik vroeg je trouwens om mijn draadje met rust te laten, je irriteerd me.
UITGESCHREVEN
pi_72814029
quote:
Wat wil je nog horen dan? Alle houtsnijdende posts diskwalificeer je en vervolgens vraag je de poster te vertrekken. Waar wilde je nog naartoe met dit topic?
Ik wil uiteraard alleen horen wat ik nog wil horen, daarom wil ook met rust gelaten worden door sommige die mij stalken.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 19:03:44 #237
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72814037
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Omdat jij me niet met rust wil laten moet ik weggaan dacht het niet het is mijn draadje tonja. Ik vroeg je trouwens om mijn draadje met rust te laten, je irriteerd me.
Vragen staat vrij, maar het antwoord kan weleens 'nee' zijn. Zoals nu, ik ga hier niet weg.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:05:16 #238
94676 Garisson72
pi_72814087
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:03 schreef picardmike het volgende:
Ik wil uiteraard alleen horen wat ik nog wil horen
Je wil horen wat je nog wil horen.
Jaaaa jajajajaja.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:05:47 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72814109
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:03 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik wil uiteraard alleen horen wat ik nog wil horen, daarom wil ook met rust gelaten worden door sommige die mij stalken.
Om het even soort-van-ontopic te houden, en reageer hier nou gewoon eens op:

Jij hoort alleen wat je wil horen. Als een vrouw nee zegt, dus NIET verder wil afspreken, dan wil je dat niet horen en reageer je zo kinderachtig. Besef dan eens dat die vrouw ook met rust gelaten wil worden. Weet je nu hoe irritant het is als mensen maar blijven 'stalken'? ( )
pi_72814182
quote:
Vragen staat vrij, maar het antwoord kan weleens 'nee' zijn. Zoals nu, ik ga hier niet weg.
Waarom niet Tanja, je bent mijn gast op dit draadje als ik jouw gast was had je het ook niet leuk gevonden als ik elke keer op je reageerde en gewoon schijt aan je had. Dus ik vraag het je nog eens vriendelijk!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 19:08:33 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72814227
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:07 schreef picardmike het volgende:

[..]

Waarom niet Tanja, je bent mijn gast op dit draadje als ik jouw gast was had je het ook niet leuk gevonden als ik elke keer op je reageerde en gewoon schijt aan je had. Dus ik vraag het je nog eens vriendelijk!
Weet je wel hoe een forum werkt?
pi_72814240
Ik vind dat TS gelijk heeft, als die slet zich 4 keer door hem laat palen, en hij niet eens mag blijven slapen dan heeft hij groot gelijk dat hij effe haar nummer pakt!
  woensdag 16 september 2009 @ 19:10:06 #243
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72814292
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:07 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wij zijn allemaal te gast op een openbaar forum. Ik reageer op een topic op een openbaar forum. Als je een topic plaatst op een openbaar forum loop je nou eenmaal de kans reakties te krijgen die je niet bevallen. Deal with it.
Je kan het vriendelijk vragen je kan het onvriendelijk vragen maar ik ga hier niet weg.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:10:38 #244
94676 Garisson72
pi_72814314
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:08 schreef Silenus het volgende:
Weet je wel hoe een forum werkt?
Nee nee wacht, denk er eens over na - we zijn te gást in zijn topic. Er gaat toch een wereld voor je open!

On a totally unrelated matter: TS is overigens wel een waardeloze gastheer. Ik heb tenminste geen koffie gezien.
pi_72814373
quote:
Om het even soort-van-ontopic te houden, en reageer hier nou gewoon eens op:

Jij hoort alleen wat je wil horen. Als een vrouw nee zegt, dus NIET verder wil afspreken, dan wil je dat niet horen en reageer je zo kinderachtig. Besef dan eens dat die vrouw ook met rust gelaten wil worden. Weet je nu hoe irritant het is als mensen maar blijven 'stalken'? ( )
Als een vrouw nee zegt is het ook nee met afspreken, mee eens. Maar ik heb nooit doorgevraagd, wil alleen maar praten. En op mijn draadje zeg ik ook nee tegen jouw ik wil niet met je praten. Dus als je een man met zelfrespekt ben doe je dat, als je een stalker bent niet.
UITGESCHREVEN
pi_72814449
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:41 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ohja joh ik heb helemaal geen fiasco's want ik weet wat ik meemaak elke man kan overkomen. Ik wil alleen weten wat iemand drijft om dit gedrag te vertonen. En menselijke interacties geen problemen mee hoor alleen vind ik als je iets zegt moet jij er ook aanhouden.

Oke, ik ben mijn belangstelling eigenlijk toch al weer verloren.

Nog 1 ding: die scharrel van jou heeft zichzelf uitermate goed geholpen door jou tijdig te lozen.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:14:02 #247
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72814468
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:11 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als een vrouw nee zegt is het ook nee met afspreken, mee eens. Maar ik heb nooit doorgevraagd, wil alleen maar praten.
Nee vrind, ze vond je irritant en blokkeerde je (volgens mij betekent dat zoiets als 'ik wil niet meer met je praten') en vervolgens ging je haar nog 2 keer bellen. Of 3 keer. Stalker!
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:10 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee nee wacht, denk er eens over na - we zijn te gást in zijn topic. Er gaat toch een wereld voor je open!

On a totally unrelated matter: TS is overigens wel een waardeloze gastheer. Ik heb tenminste geen koffie gezien.

Ik heb genoeg lol gehad, dit was m'n laatste post.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:14:39 #248
94676 Garisson72
pi_72814494
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:13 schreef Xennia het volgende:
Oke, ik ben mijn belangstelling eigenlijk toch al weer verloren.
Wel even netjes bedanken voor de gastvrijheid, Xennia. Da's wel zo beschoft.
pi_72814549
KIEK'S, dit is mijn 7000'ste post op Fok!

weer een archievement behaald in mijn leven yeah!!

woensdag 16 september 2009 @ 19:17:01 #250
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72814596
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:15 schreef alsem het volgende:
KIEK'S, dit is mijn 7000'ste post op Fok!

weer een archievement behaald in mijn leven yeah!!

Zeg! Je bent hier te gast hoor!
pi_72814606
quote:
Wij zijn allemaal te gast op een openbaar forum. Ik reageer op een topic op een openbaar forum. Als je een topic plaatst op een openbaar forum loop je nou eenmaal de kans reakties te krijgen die je niet bevallen. Deal with it.
Je kan het vriendelijk vragen je kan het onvriendelijk vragen maar ik ga hier niet weg.

Ja kan je in het echt die reakties ook niet krijgen dan? Ik wil gewoon dat je mijn topic met rust laat. Het was niet de bedoeling dat jij erop zou reageren.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 19:17:58 #252
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72814644
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja kan je in het echt die reakties ook niet krijgen dan? Ik wil gewoon dat je mijn topic met rust laat. Het was niet de bedoeling dat jij erop zou reageren.
Misschien is het handig als je even aangeeft van wie het wel de bedoeling is dat ze hier reageren.
pi_72814679
quote:
Misschien is het handig als je even aangeeft van wie het wel de bedoeling is dat ze hier reageren.
Gaat je niks an, jij in elk geval niet.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 19:19:55 #254
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72814711
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Gaat je niks an, jij in elk geval niet.
Maar hoe weet je dan of je hier wel mag reageren?
pi_72814766
quote:
Nou als jij niet wegwil van mijn topic dan ga ik wel weg. Ik hoop dat je tevreden bent stalker.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 19:21:45 #256
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72814806
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou als jij niet wegwil van mijn topic dan ga ik wel weg. Ik hoop dat je tevreden bent stalker.
Ach het topic is toch al bijna vol.
Ik blijf nog even hangen
  woensdag 16 september 2009 @ 19:23:55 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72814900
Lief dagboek.
pi_72814992
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef tonja het volgende:

[..]

Zeg! Je bent hier te gast hoor!
sorrie
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

mooi! dan is het vanaf nu mijn topic! Ik heb zojuist de eigendomspapieren gepaint
pi_72814994
quote:
Ik blijf nog even hangen
En toch effe doorgaan met stalken...tsss.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 19:26:41 #260
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72815010
Dus als ik het even in mijn eigen woorden mag samenvatten...

Jij neukt een aantal keer met een lekker wijf. Jij weet van dat lekkere wijf dat ze geen affectie voor je heeft. Vervolgens besluit jij dat ze dat van jou wel even moet slikken, ga je de metroman uithangen en dan vind je het gek dat ze dat niet leuk vindt.

Je bent niet gedumpt.. je hebt 4 keer seks gehad, beunhaas.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:27:02 #261
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72815022
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

En toch effe doorgaan met stalken...tsss.
Ah. Ben je er weer?
pi_72815105
quote:
Ah. Ben je er weer?
Nee, ik ga alweer weg want jij bent er nog.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 19:31:08 #263
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72815146
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee, ik ga alweer weg want jij bent er nog.
Tot straks
  woensdag 16 september 2009 @ 19:43:58 #264
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72815667
Je hapt niet
pi_72818268
Beetje jammer nu is al je geloofwaardigheid weg.
pi_72821967
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:21 schreef tonja het volgende:

[..]

Ik blijf nog even hangen
Ik hoopte eigenlijk wel op een deel 2 hoor
pi_72822018
quote:

[..]

Is dit echt bovengemiddeld goed Nederlands ? Droevig
pi_72823850
ik moet hier toch ook even gereageerd hebben
Liefde en infectie
  woensdag 16 september 2009 @ 22:46:48 #269
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72823857
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef picardmike het volgende:
Ah komop, zo kansloos en dom kan je echt niet zijn! Ik dacht dat je echt was, maar dit is over the top
pi_72824005
Ik hoop wel dat Picardmike voor pag 13 nog even vertelt hoe het nu was afgelopen met die vriend van hem en De Slet
  woensdag 16 september 2009 @ 22:51:01 #271
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72824085
Ik vrees dat het echt een kloon is, ik kan me niet voorstellen dat hij zo dom is mensen te vragen niet in "zijn" topic te reageren.
pi_72824180
Je moet juist vrezen voor het feit dat het géén kloon is
pi_72845277
En, Picardmike, nog interessante vorderingen gemaakt in je ' relatie '
  donderdag 17 september 2009 @ 17:22:02 #274
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72845318
Oh, ja, was dit hele topic weer vergeten!
  donderdag 17 september 2009 @ 17:23:09 #275
94676 Garisson72
pi_72845364
En is die maat van je er nou al overheen geweest?
pi_72860658
Joehoe!
  vrijdag 18 september 2009 @ 01:07:33 #277
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72863805
Hij's wel online geweest maar negeert ons een beetje
pi_72864019
Stalk
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 18 september 2009 @ 01:28:18 #279
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72864056
TS heeft zich weg laten jagen door mij. Ik ben ook best wel eng eigenlijk.
pi_72868063
Is dit nu het centrale stalkers-topic? Ik zoek nog tips namelijk, misschien dat TS me kan helpen?
pi_72885792

Ik ga helemaal stuk op dit topic. Serieus of niet maar dit topic is tot toe het beste topic wat ik heb gelezen. Toch even in de gaten houden deze gast. Want hij blinkt echt uit in meesterlijke post op dit forum.

Oja

Ben wel benieuwd hoe deze wanhopige dame eruit ziet. Je moet wel erg wanhopig zijn als je meerdere malen met TS afspreekt lijkt me.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:55:47 #282
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72890097
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72891812
quote:

Ik ga helemaal stuk op dit topic. Serieus of niet maar dit topic is tot toe het beste topic wat ik heb gelezen. Toch even in de gaten houden deze gast. Want hij blinkt echt uit in meesterlijke post op dit forum.

Oja

Ben wel benieuwd hoe deze wanhopige dame eruit ziet. Je moet wel erg wanhopig zijn als je meerdere malen met TS afspreekt lijkt me.

Nou zo dus, is wel een masker trouwens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:43:57 #284
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72891980
He hallo picardmike! Hoe is 't nou jongen?
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:47:35 #285
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72892102
Hee! Je kon de verleiding om hier weer te reageren toch niet weerstaan?
Gezellig! Ik ben er ook weer bij!
pi_72892188
quote:
Hee! Je kon de verleiding om hier weer te reageren toch niet weerstaan?
Gezellig! Ik ben er ook weer bij!

ja ik heb besloten jullie 2 maar te negeren. Jullie laten mij toch niet met rust, stelletje stalkers. Dus vraag maar raak ik antwoord toch niet op jullie, tenzij jullie me met rust laten.

Dus helemaal niet gezellig dat je erbij bent, eerder een minpunt, heb je niks anders te doen dan mij lastigvallen?
UITGESCHREVEN
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:52:18 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72892235
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:50 schreef picardmike het volgende:

[..]

ja ik heb besloten jullie 2 maar te negeren. Jullie laten mij toch niet met rust, stelletje stalkers. Dus vraag maar raak ik antwoord toch niet op jullie, tenzij jullie me met rust laten.
Dus als we niks vragen en je met rust laten, ga je wel op ons antwoorden?

Er schuilt een groot denker in je, Picardmike.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:52:34 #288
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72892249
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:50 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dus als ik niets vraag beantwoord je mijn vragen wel?
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:53:19 #289
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72892274
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dus als we niks vragen en je met rust laten, ga je wel op ons antwoorden?

Er schuilt een groot denker in je, Picardmike.
Stereo
pi_72892372
Nogmaals voor diegene die het niet begrepen hebben en nog steeds vragen stellen, ik antwoord alleen op jullie als jullie me helemaal met rust laten.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:56:49 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72892398
Jij speelt deze domheid he?
pi_72892418
Ik ben toch duidelijk silenus waarom ga je dan door? Dat is nog geen excuus om mij te stalken!
UITGESCHREVEN
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:59:07 #293
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72892482
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:57 schreef picardmike het volgende:
Ik ben toch duidelijk silenus waarom ga je dan door? Dat is nog geen excuus om mij te stalken!
Jij houdt je ook niet echt aan datgene wat je 1,5 minuut geleden zei. Blijf nou eens bij je principes man!

Reageer alleen op me als ik je met rust laat! Lekker logisch!
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:02:24 #294
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72892613
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:56 schreef picardmike het volgende:
Nogmaals voor diegene die het niet begrepen hebben en nog steeds vragen stellen, ik antwoord alleen op jullie als jullie me helemaal met rust laten.
Maar als we jou helemaal met rust laten, hoe moeten wij jou dan vragen stellen?
pi_72892615
Ik ben duidelijk en jij begrijpt het niet dat je mij met rust moet laten, dat moet gewoon tot je doordringen!
UITGESCHREVEN
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:03:42 #296
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72892655
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:02 schreef picardmike het volgende:
Ik ben duidelijk en jij begrijpt het niet dat je mij met rust moet laten, dat moet gewoon tot je doordringen!
Ja, maar als ik je met rust laat kan ik je geen vragen stellen en dan kan jij ze niet beantwoorden. Hoe moet dat nou dan?
pi_72892737
Ok, nu ben ik het zat! Ik heb jullie prive geblokt en ik antwoord helemaal geen vragen meer van jullie. Als jullie jezelf toch zo graag aan mij opdringen op deze topic doe dat dan maar hoor.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:06:39 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72892769
picardmike dwingt mij om hier heel diep en filosofisch over na te denken.

Met rust laten = reactie.

Reageren = ook reactie.

Ook al stelt picardmike: reageren = geen reactie.

Cogito ergo sum, jongens.
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:07:18 #299
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72892788
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef picardmike het volgende:
Ok, nu ben ik het zat! Ik heb jullie prive geblokt en ik antwoord helemaal geen vragen meer van jullie.
Ohh nee!! Geen prive blok please!! Wat moet ik nou verder?
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:08:13 #300
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72892835
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef picardmike het volgende:
Ok, nu ben ik het zat! Ik heb jullie prive geblokt en ik antwoord helemaal geen vragen meer van jullie. Als jullie jezelf toch zo graag aan mij opdringen op deze topic doe dat dan maar hoor.
Je openbare lijdensweg is bijna ten einde, mike.
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:16:53 #301
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_72893138
lapo
I never workout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')