quote:Wij zijn allemaal te gast op een openbaar forum. Ik reageer op een topic op een openbaar forum. Als je een topic plaatst op een openbaar forum loop je nou eenmaal de kans reakties te krijgen die je niet bevallen. Deal with it.
Je kan het vriendelijk vragen je kan het onvriendelijk vragen maar ik ga hier niet weg.
Misschien is het handig als je even aangeeft van wie het wel de bedoeling is dat ze hier reageren.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja kan je in het echt die reakties ook niet krijgen dan? Ik wil gewoon dat je mijn topic met rust laat. Het was niet de bedoeling dat jij erop zou reageren.
Gaat je niks an, jij in elk geval niet.quote:Misschien is het handig als je even aangeeft van wie het wel de bedoeling is dat ze hier reageren.
Maar hoe weet je dan of je hier wel mag reageren?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Gaat je niks an, jij in elk geval niet.
Nou als jij niet wegwil van mijn topic dan ga ik wel weg. Ik hoop dat je tevreden bent stalker.quote:Misschien is het handig als je even aangeeft van wie het wel de bedoeling is dat ze hier reageren.
Ach het topic is toch al bijna vol.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als jij niet wegwil van mijn topic dan ga ik wel weg. Ik hoop dat je tevreden bent stalker.
sorriequote:
mooi! dan is het vanaf nu mijn topic! Ik heb zojuist de eigendomspapieren gepaintquote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als jij niet wegwil van mijn topic dan ga ik wel weg. Ik hoop dat je tevreden bent stalker.
En toch effe doorgaan met stalken...tsss.quote:Ach het topic is toch al bijna vol.
Ik blijf nog even hangen
Ah. Ben je er weer?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
En toch effe doorgaan met stalken...tsss.
Tot straksquote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, ik ga alweer weg want jij bent er nog.
Ik hoopte eigenlijk wel op een deel 2 hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 19:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach het topic is toch al bijna vol.
Ik blijf nog even hangen
Is dit echt bovengemiddeld goed Nederlandsquote:Op woensdag 16 september 2009 18:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik wil deze topic die ik zelf gestart heb graag doorzetten maar dat lukt niet met jouw dus je stalkt me en nu moet ik door jouw deze topic sluiten omdat je mij lastigvalt. En niet meer wil en kan stoppen. Ik wil je uitleg niet ik wil je gewoon van mijn draadje af. Want je valt mij lastig.
Ah komop, zo kansloos en dom kan je echt niet zijn! Ik dacht dat je echt was, maar dit is over the topquote:Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef picardmike het volgende:
Ja kan je in het echt die reakties ook niet krijgen dan? Ik wil gewoon dat je mijn topic met rust laat. Het was niet de bedoeling dat jij erop zou reageren.
quote:
Ik ga helemaal stuk op dit topic. Serieus of niet maar dit topic is tot toe het beste topic wat ik heb gelezen. Toch even in de gaten houden deze gast. Want hij blinkt echt uit in meesterlijke post op dit forum.
Oja
Ben wel benieuwd hoe deze wanhopige dame eruit ziet. Je moet wel erg wanhopig zijn als je meerdere malen met TS afspreekt lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Hee! Je kon de verleiding om hier weer te reageren toch niet weerstaan?
Gezellig! Ik ben er ook weer bij!
Dus als we niks vragen en je met rust laten, ga je wel op ons antwoorden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
ja ik heb besloten jullie 2 maar te negeren. Jullie laten mij toch niet met rust, stelletje stalkers. Dus vraag maar raak ik antwoord toch niet op jullie, tenzij jullie me met rust laten.
Dus als ik niets vraag beantwoord je mijn vragen wel?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
ja ik heb besloten jullie 2 maar te negeren. Jullie laten mij toch niet met rust, stelletje stalkers. Dus vraag maar raak ik antwoord toch niet op jullie, tenzij jullie me met rust laten.
Stereoquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus als we niks vragen en je met rust laten, ga je wel op ons antwoorden?![]()
Er schuilt een groot denker in je, Picardmike.
Jij houdt je ook niet echt aan datgene wat je 1,5 minuut geleden zei. Blijf nou eens bij je principes man!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:57 schreef picardmike het volgende:
Ik ben toch duidelijk silenus waarom ga je dan door? Dat is nog geen excuus om mij te stalken!
Maar als we jou helemaal met rust laten, hoe moeten wij jou dan vragen stellen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:56 schreef picardmike het volgende:
Nogmaals voor diegene die het niet begrepen hebben en nog steeds vragen stellen, ik antwoord alleen op jullie als jullie me helemaal met rust laten.
Ja, maar als ik je met rust laat kan ik je geen vragen stellen en dan kan jij ze niet beantwoorden. Hoe moet dat nou dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:02 schreef picardmike het volgende:
Ik ben duidelijk en jij begrijpt het niet dat je mij met rust moet laten, dat moet gewoon tot je doordringen!
Ohh nee!! Geen prive blok please!! Wat moet ik nou verder?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef picardmike het volgende:
Ok, nu ben ik het zat! Ik heb jullie prive geblokt en ik antwoord helemaal geen vragen meer van jullie.
Je openbare lijdensweg is bijna ten einde, mike.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef picardmike het volgende:
Ok, nu ben ik het zat! Ik heb jullie prive geblokt en ik antwoord helemaal geen vragen meer van jullie. Als jullie jezelf toch zo graag aan mij opdringen op deze topic doe dat dan maar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |