abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 14:59:51 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72803620
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
Dank je! We kunnen trouwens ook allemaal perfect quoten.
En we schrijven een stuk minder belabberd...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 16 september 2009 @ 15:00:40 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72803639
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:59 schreef picardmike het volgende:

Nee het is een slet daar was ik al achter, alleen wat drijft een slet om elk aanbod van hulp afteslaan.
Het simpele feit dat ze helemaal niet op jouw hulp zit te wachten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 september 2009 @ 15:01:01 #128
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72803652
quote:
Nee het is een slet daar was ik al achter, alleen wat drijft een slet om elk aanbod van hulp afteslaan.
Ze heeft geen hulp nodig en zit daar, helemaal van jou, gewoon een neukertje, niet op te wachten. Snap dat dan.

Een beetje kerel zou denken "lekker geneukt, prima" en weglopen. Alleen kneuzen die zich in hun eer aangetast voelen hebben de behoefte iemand waarmee ze 't bed gedeeld hebben een slet te noemen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72803686
quote:

[..]

Wie zegt dat ze hulp nodig had?
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 15:05:27 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72803782
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_72803892
quote:
Ze heeft geen hulp nodig en zit daar, helemaal van jou, gewoon een neukertje, niet op te wachten. Snap dat dan.

Een beetje kerel zou denken "lekker geneukt, prima" en weglopen. Alleen kneuzen die zich in hun eer aangetast voelen hebben de behoefte iemand waarmee ze 't bed gedeeld hebben een slet te noemen.

Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes, nou ik doe daar niet meer aan mee en loop niet zomaar weg bij iemand met wie ik seks heb. Als jij zo bent dan ben je gewoon onverandwoordelijk. Vraag de volgende keer maar aan een vrouw hoeveel vriendjes ze heeft gehad, je ziet altijd aan ze dat ze er bewust een paar vergeten. Maar jij bent ook commandoboy, gewoon weglopen vind je normaal.
UITGESCHREVEN
pi_72803926
quote:
Wie zegt dat ze hulp nodig had?
Ik vind dat gewoon.

Trouwens ik heb het idee dat de vrouwtjes die hier reageren er ook wel pap van lusten ,vertel wat zijn jullie ervaringen!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 15:16:10 #133
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72804120
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he!
Hahaha! Nou wordt 'ie mooi
quote:
Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes, nou ik doe daar niet meer aan mee en loop niet zomaar weg bij iemand met wie ik seks heb.
Als jouw ervaring is dat ze seks zo kort mogelijk proberen te houden moet je dat misschien eens bij jezelf zoeken
quote:
Als jij zo bent dan ben je gewoon onverandwoordelijk. Vraag de volgende keer maar aan een vrouw hoeveel vriendjes ze heeft gehad, je ziet altijd aan ze dat ze er bewust een paar vergeten. Maar jij bent ook commandoboy, gewoon weglopen vind je normaal.
Sowieso, WTF is een "commandoboy"? Ik heb het wel door als een meid inderdaad alleen maar seks wil ja. Als ik niks van haar hoor, dan ga ik niet tot 3 keer toe vragen of ze 'boos' is of whatever. Sommige vrouwen willen ook wel eens seks zonder dat er verder veel bij komt kijken. Deal with it.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:16:36 #134
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72804133
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef picardmike het volgende:
Ik vind dat gewoon.
Zij kennelijk niet.
quote:
Trouwens ik heb het idee dat de vrouwtjes die hier reageren er ook wel pap van lusten ,vertel wat zijn jullie ervaringen!
  woensdag 16 september 2009 @ 15:18:43 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72804209
quote:

Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes?
Want als ik lang neuk, dan merkt een volgend vriendje dat?
Gelukkig kun jij ons vrouwen volledig doorgronden.
pi_72804214
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

woensdag 16 september 2009 @ 15:19:16 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72804231
Een commandoboy draagt toch geen ondergoed?
  woensdag 16 september 2009 @ 15:19:47 #138
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72804249
quote:
Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes,
Gotta write this down. Vrouwen willen seks zo kort mogelijk houden. Ik wist dat niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:20:24 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72804267
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
Een commandoboy draagt toch geen ondergoed?

Dan ben ik geen commandoboy
pi_72804278
quote:

[..]

Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes,
Hoe oud was jij ook alweer?
pi_72804358
Catbert perfecte minnaar, na schenkstroop mag jij ok. Je legt alles verkeerd uit en negatief, ik hoef helemaal niks bij mezelf te zoeken want ik ben instaat om kritiek te leveren en dat heb ik jouw nog geen enkele keer zien doen hier op het forum. Je bent het zelfs nog nooit eens geweest met iemand die kritiek leverde. Je zit onder de plak en daarom ben je commandoboy. Ik kan pas weer met je praten als je losgeweekt bent.
UITGESCHREVEN
pi_72804374
Dit is briljant!!
Sarcasme. Herken het.
pi_72804464
quote:
Hoe oud was jij ook alweer?
29jr en veel mijn leeftijd genoten die veel dames hebben gehad zijn het met mij eens.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 15:27:17 #144
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_72804539
quote:

[..]

Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes, nou ik doe daar niet meer aan mee en loop niet zomaar weg bij iemand met wie ik seks heb. Als jij zo bent dan ben je gewoon onverandwoordelijk. Vraag de volgende keer maar aan een vrouw hoeveel vriendjes ze heeft gehad, je ziet altijd aan ze dat ze er bewust een paar vergeten. Maar jij bent ook commandoboy, gewoon weglopen vind je normaal.
Gozer, of je bent niet goed bij je hoofd (mijn excuses voor deze harde omschrijving), of je loopt gewoon iedereen voor de grap te fokken op het fok! forum.

Wat iedereen hier al minsten 100x heeft duidelijk gemaakt dat deze vrouw alleen maar zin had om te neuken, en geen verder contact zocht. Dat maakte zij zeer duidelijk, enkele malen zelfs.

Als jij dan meer wil gaat dat niet, want er is niets, dan ook niets waarin zij toenadering wil hebben buiten de sex. Je moet dan ook niet denken dat zij een probleem heeft, want binnen haar manier van kijken en beleven van sex vind zij dit doodnormaal.

Als jij dan vind dat zij een probleem heeft zijn er enkele problemen:
- Heb jij gelijk, en op basis waarvan dan? (lijkt mij niet, want zonder morele onderbouwing die jij nooit rond krijgt op basis van feiten zal je geen gelijk hebben)
- Als je al gelijk hebt, zou je haar moeten helpen als ze geen hulp wil hebben/ in dat geval niet inzien dat ze een probleem heeft?
- Als blijkt dat zij een groot probleem heeft in haar morele code, hoe zou je haar dat dan willen duidelijk maken, en is dit jouw verantwoordelijkheid dan wel?

Ben benieuwd naar het verloop van deze leuke discussie Volgens mij kunnen we wel eeuwen zo doorgaan.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:28:30 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72804584
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:22 schreef picardmike het volgende:
Catbert perfecte minnaar, na schenkstroop mag jij ok.Je legt alles verkeerd uit en negatief, ik hoef helemaal niks bij mezelf te zoeken want ik ben instaat om kritiek te leveren en dat heb ik jouw nog geen enkele keer zien doen hier op het forum.
Euh? Je hebt mij geen kritiek zien leveren?
quote:
Je bent het zelfs nog nooit eens geweest met iemand die kritiek leverde. Je zit onder de plak en daarom ben je commandoboy. Ik kan pas weer met je praten als je losgeweekt bent.
Jij bent echt redelijk bizar
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef picardmike het volgende:
29jr en veel mijn leeftijd genoten die veel dames hebben gehad zijn het met mij eens.
Deze leeftijdsgenoot die 'veel' dames heeft gehad vindt je een rukker
  woensdag 16 september 2009 @ 15:30:30 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72804654
Waarin zijn die leeftijd genoten (...) het eigenlijk met je eens? Dat ze een slet is? Dat jij geen creepy stalker bent of dat je haar moet helpen, ook al weet ze niet dat ze hulp behoeft?
pi_72804657
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen. Zoals ik aan het begin zei, omdat ik kritiek had heeft ze het kontakt verbroken. Ik verbaas me erover dat iedereen hier dat gedrag maar normaal vind en mij niet eens aanmoedigd mij overtehalen om haar te helpen. Inplaatst daarvan word er een beetje leven en laten leven mentaliteit op nagehouden.

Als ik een vrouw was zou ik me schamen voor dit soort vrouwen, maar het tegendeel komt hier naar voren,strange!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 15:33:02 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72804725
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef picardmike het volgende:
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen. Zoals ik aan het begin zei, omdat ik kritiek had heeft ze het kontakt verbroken. Ik verbaas me erover dat iedereen hier dat gedrag maar normaal vind en mij niet eens aanmoedigd mij overtehalen om haar te helpen. Inplaatst daarvan word er een beetje leven en laten leven mentaliteit op nagehouden.
Waarmee helpen???
Als zij gewoon wil neuken om het neuken is dat toch haar goed recht?
Who died and made you Mother Theresa?
  woensdag 16 september 2009 @ 15:33:45 #149
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_72804749
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:28 schreef Catbert het volgende:
Deze leeftijdsgenoot die 'veel' dames heeft gehad vindt je een rukker
Ach gozer, raak je ze zo snel weer kwijt?
pi_72804799
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Who died and made you Mother Theresa?
nee hiermee breek je potten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')