En we schrijven een stuk minder belabberd...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
Dank je! We kunnen trouwens ook allemaal perfect quoten.
Het simpele feit dat ze helemaal niet op jouw hulp zit te wachten.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:59 schreef picardmike het volgende:
Nee het is een slet daar was ik al achter, alleen wat drijft een slet om elk aanbod van hulp afteslaan.
Ze heeft geen hulp nodig en zit daar, helemaal van jou, gewoon een neukertje, niet op te wachten. Snap dat dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:59 schreef picardmike het volgende:
Nee het is een slet daar was ik al achter, alleen wat drijft een slet om elk aanbod van hulp afteslaan.
Wie zegt dat ze hulp nodig had?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
quote:Ze heeft geen hulp nodig en zit daar, helemaal van jou, gewoon een neukertje, niet op te wachten. Snap dat dan.
Een beetje kerel zou denken "lekker geneukt, prima" en weglopen. Alleen kneuzen die zich in hun eer aangetast voelen hebben de behoefte iemand waarmee ze 't bed gedeeld hebben een slet te noemen.
Ik vind dat gewoon.quote:Wie zegt dat ze hulp nodig had?
Hahaha! Nou wordt 'ie mooiquote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he!
Als jouw ervaring is dat ze seks zo kort mogelijk proberen te houden moet je dat misschien eens bij jezelf zoekenquote:Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes, nou ik doe daar niet meer aan mee en loop niet zomaar weg bij iemand met wie ik seks heb.
Sowieso, WTF is een "commandoboy"? Ik heb het wel door als een meid inderdaad alleen maar seks wil ja. Als ik niks van haar hoor, dan ga ik niet tot 3 keer toe vragen of ze 'boos' is of whatever. Sommige vrouwen willen ook wel eens seks zonder dat er verder veel bij komt kijken. Deal with it.quote:Als jij zo bent dan ben je gewoon onverandwoordelijk. Vraag de volgende keer maar aan een vrouw hoeveel vriendjes ze heeft gehad, je ziet altijd aan ze dat ze er bewust een paar vergeten. Maar jij bent ook commandoboy, gewoon weglopen vind je normaal.
Zij kennelijk niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef picardmike het volgende:
Ik vind dat gewoon.
quote:Trouwens ik heb het idee dat de vrouwtjes die hier reageren er ook wel pap van lusten ,vertel wat zijn jullie ervaringen!
Want als ik lang neuk, dan merkt een volgend vriendje dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes?
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Trouwens ik heb het idee dat de vrouwtjes die hier reageren er ook wel pap van lusten ,vertel wat zijn jullie ervaringen!
Gotta write this down. Vrouwen willen seks zo kort mogelijk houden. Ik wist dat niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes,
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
Een commandoboy draagt toch geen ondergoed?
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes,
29jr en veel mijn leeftijd genoten die veel dames hebben gehad zijn het met mij eens.quote:Hoe oud was jij ook alweer?
Gozer, of je bent niet goed bij je hoofd (mijn excuses voor deze harde omschrijving), of je loopt gewoon iedereen voor de grap te fokken op het fok! forum.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes, nou ik doe daar niet meer aan mee en loop niet zomaar weg bij iemand met wie ik seks heb. Als jij zo bent dan ben je gewoon onverandwoordelijk. Vraag de volgende keer maar aan een vrouw hoeveel vriendjes ze heeft gehad, je ziet altijd aan ze dat ze er bewust een paar vergeten. Maar jij bent ook commandoboy, gewoon weglopen vind je normaal.
Euh? Je hebt mij geen kritiek zien leveren?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:22 schreef picardmike het volgende:
Catbert perfecte minnaar, na schenkstroop mag jij ok.Je legt alles verkeerd uit en negatief, ik hoef helemaal niks bij mezelf te zoeken want ik ben instaat om kritiek te leveren en dat heb ik jouw nog geen enkele keer zien doen hier op het forum.
Jij bent echt redelijk bizarquote:Je bent het zelfs nog nooit eens geweest met iemand die kritiek leverde. Je zit onder de plak en daarom ben je commandoboy. Ik kan pas weer met je praten als je losgeweekt bent.
Deze leeftijdsgenoot die 'veel' dames heeft gehad vindt je een rukkerquote:Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef picardmike het volgende:
29jr en veel mijn leeftijd genoten die veel dames hebben gehad zijn het met mij eens.
Waarmee helpen???quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef picardmike het volgende:
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen. Zoals ik aan het begin zei, omdat ik kritiek had heeft ze het kontakt verbroken. Ik verbaas me erover dat iedereen hier dat gedrag maar normaal vind en mij niet eens aanmoedigd mij overtehalen om haar te helpen. Inplaatst daarvan word er een beetje leven en laten leven mentaliteit op nagehouden.
Ach gozer, raak je ze zo snel weer kwijt?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:28 schreef Catbert het volgende:
Deze leeftijdsgenoot die 'veel' dames heeft gehad vindt je een rukker
nee hiermee breek je pottenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Who died and made you Mother Theresa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |