Oh ja, ook dat nogquote:Op woensdag 16 september 2009 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Stalken, niet stalken... who cares, waar het om gaat is natuurlijk: Is die maat van je er nou al eens overheen geweest?
Jezus christus man, op vrouwen niks aantemerken natuurlijk tegenwoordig is alles stalking. Nou in mijn wijde omgeving sta ik ook niet bekent als stalker hoor. Zoals iemand al zei mag je tegenwoordig niet eens meer je telefoonnummer op een blaadje zetten? En hij hield wijselijk zijn mond.quote:Zolang jij jouw gedrag dan maar niet stalkerig, maar normaal vindt ... Dat is er in ieder geval eentje dan
Sorry dat ik je een beetje op je plaats zet, maar denk even logisch na. Zou je na al die mislukte dates (als het al tot een date komt) niet even bij jezelf te rade gaan waarom het steeds op een farce uitloopt? Het is niet eens dat jullie uit elkaar gaan van 'sorry, dit wordt niks' maar het is altijd van 'gast, laat me nou eens met rust, val me niet lastig'. (Ook in je andere internetdatingtopics) Als iemand dat tegen je zegt, vaker dan één keer, doe je toch echt zelf iets fout.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef picardmike het volgende:
Silenus gozer, je weet niet eens waar het over gaat, je kent mij niet eens.
Nee, ik vind het maar een rare situatie die jij hier schetst. Jij moest je onderbroekje nog even zoeken, en ik geloof best dat ze moe is als jij haar net vier keer even flink van jetje hebt gegeven, maar je maakt mij niet wijs dat zij direct gaat tukken als er een vreemde gozer door haar huis loopt. Kan best, maar zou raar zijn. Of heb je haar ook geen gedag gezegd? Gewoon 'jaja ik ga over 5 minuten, want het is een half-slapende situatie dus ik ga niet meteen dit nest uitspringen'. (Want dat is een regel he, in die situaties mag dat allemaal vooral niet te snel gaan)quote:Nogmaals we lagen te slapen( kan je zon situatie voor je halen, half slapend) dus dan spring je niet meteen je nest uit. Ik zei tegen haar ik ga over 5 min weg. Toen ik dat nest uitkwam sliep ze dus alweer.
Waarom moet je dat nog telefonisch na gaan vragen als ze zegt dat ze je irritant vindt en je vervolgens blokkeert? Dat is nu het verschil tussen 'stalken' en 'je verlies nemen en verder gaan'. Ok, je weet: Niks meer over winkelen vragen en verder gaan met je leven. Dus niet haar om uitleg vragen en als zij niks meer laat horen wéér 3 keer gaan bellen. Als zij bedaard is en stiekem toch met je wil gaan shoppen belt ze je heus wel terug. Of niet. Waarschijnlijk niet.quote:Over dat bellen ja misschien heb je daar nog een punt, maar ik belde aanvankelijk op om te kijken of ze boos was door een opmerking van mij.
quote:Volgens mij ben je gewoon jaloers omdat jezelf geen bink bent ofzo nou ik ook niet hoor!
Maar jij bent zo'n commandoboy met zelfrespekt als een vrouw zegt spring dan ga jij springen, ik hoor het alweer!
En elke man met een beetje zelfrespekt weet dat dat weer het andere uiterste is daarvan!
Interessant, Garrison72.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Stalken, niet stalken... who cares, waar het om gaat is natuurlijk: Is die maat van je er nou al eens overheen geweest?
Vindt ik niet als vrouwen geen verandwoordelijk voor zichzelf willen nemen wie ben ik dan om mij verandwoordelijk te gedragen tegen die vrouw. Ze stemt er zelf mee in dat ze die vriend van mij wil zien. Ik zeg alleen wat ie moet vertellen.quote:Oh ja, ook dat nog .
Eng ben je! Heel ENG TS!
Nee je hebt ongevraagd aan dr mobiel gezeten terwijl dit niet nodig was. Jullie hadden elkaar emailadres dus je had sowieso contact kunnen houden. Indien gewenstquote:Op woensdag 16 september 2009 14:33
schreef picardmike het volgende:
[..]
Jezus christus man, op vrouwen niks aantemerken natuurlijk tegenwoordig is alles stalking. Nou in mijn wijde omgeving sta ik ook niet bekent als stalker hoor. Zoals iemand al zei mag je tegenwoordig niet eens meer je telefoonnummer op een blaadje zetten? En hij hield wijselijk zijn mond.
Mobiel was voor onverwachte oorzaken, je heb seks en je kan altijd ziektes krijgen of iets anders. Dan wil ik wel direkt kontakt op kunnen nemen. Ook vind ik het sowieso geen steil zomaar te vertrekken als iemand ligt te slapen. En nee ik had nog geen emailadres. Kap is effe met dat formele gedoe man, maak anders effe een lijsje van to-do stuff enzo!quote:Nee je hebt ongevraagd aan dr mobiel gezeten terwijl dit niet nodig was. Jullie hadden elkaar emailadres dus je had sowieso contact kunnen houden. Indien gewenst
"Ik ben niet gek, alle andere mensen zijn het!"quote:Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef picardmike het volgende:
Is geen kwestie van snappen maar wat je normaal vind.
Maar je vindt het wel 'steil' (quote:Op woensdag 16 september 2009 14:46 schreef picardmike het volgende:
Mobiel was voor onverwachte oorzaken, je heb seks en je kan altijd ziektes krijgen of iets anders. Dan wil ik wel direkt kontakt op kunnen nemen. Ook vind ik het sowieso geen steil zomaar te vertrekken als iemand ligt te slapen.
Nee ruk het nu helemaal uit zijn verband!quote:"Ik ben niet gek, alle andere mensen zijn het!"
Mss woont ze op een hellingquote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel 'steil' () om in iemands telefoon te snuffelen als die persoon ligt te pitten.
Snuffelen ik heb helemaal niet lopen snuffelen, heb nergens gekeken. Alleen mijn nummer erin gezet en mezelf gebelt. Wel lag ze naakt te slapen zonder dekens en dacht erover na om een foto te maken. Toch maar niet gedaan.quote:Maar je vindt het wel 'steil' ( ) om in iemands telefoon te snuffelen als die persoon ligt te pitten
Om je nummer erin te zetten moet je toch aan/in haar telefoon zitten? Of doe je dat telepathisch?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef picardmike het volgende:
Snuffelen ik heb helemaal niet lopen snuffelen, heb nergens gekeken. Alleen mijn nummer erin gezet en mezelf gebelt.
Ik ga nu niet een uur als je posts uitpluizen maar dit is geen op zichzelf staand geval, mike.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef picardmike het volgende:
@silenus:
Wat lul je nou met al die mislukte dates, ik heb een maanden geleden een stukje gezet over iemand van relatieplanet. En voor de rest heb ik er de laatste tijd moeite mee dat vrouwen er opstaan het initiatief te nemen. Voor de rest heb er niks over vertelt dus waar je die onzin vandaan haalt. Misschien van dat verhaal met dipkip wat nergens op sloeg maar dat is wel precies waar het omgaat. Dat ik eerlijk ben maar in zo'n situatie als man wel weer onterecht aan het verkeerde end trek.
quote:Wel lag ze naakt te slapen zonder dekens en dacht erover na om een foto te maken. Toch maar niet gedaan.
Toch maar niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef picardmike het volgende:
Snuffelen ik heb helemaal niet lopen snuffelen, heb nergens gekeken. Alleen mijn nummer erin gezet en mezelf gebelt. Wel lag ze naakt te slapen zonder dekens en dacht erover na om een foto te maken. Toch maar niet gedaan.
Nou is toch niet zo moeilijk je zet hem van blokkade zit aan de nummertjes toetsen en belt jezelf ermee.quote:Om je nummer erin te zetten moet je toch aan/in haar telefoon zitten? Of doe je dat telepathisch?
Ja, je zit dus met je klauwen aan haar privebezit. Ze wou alleen seks met je. Jij wou meer. Daar had ze geen behoefte aan, en dus kapt ze het af. Klaar. Nu moet je niet als een enorme frust gaan roepen dat 't een slet is.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef picardmike het volgende:
Nou is toch niet zo moeilijk je zet hem van blokkade zit aan de nummertjes toetsen en belt jezelf ermee.
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef picardmike het volgende:
een perfecte mensen hier allemaal trouwens!
Als je condooms gebruikt is die kans redelijk kleinquote:Mobiel was voor onverwachte oorzaken, je heb seks en je kan altijd ziektes krijgen of iets anders.
Nee, moeilijk is dat niet. Het is echter wel een inbreuk op haar privacy.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef picardmike het volgende:
Nou is toch niet zo moeilijk je zet hem van blokkade zit aan de nummertjes toetsen en belt jezelf ermee.
Dank je! We kunnen trouwens ook allemaal perfect quoten.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef picardmike het volgende:
Wat een perfecte mensen hier allemaal trouwens!
Nee het is een slet daar was ik al achter, alleen wat drijft een slet om elk aanbod van hulp afteslaan.quote:Ja, je zit dus met je klauwen aan haar privebezit. Ze wou alleen seks met je. Jij wou meer. Daar had ze geen behoefte aan, en dus kapt ze het af. Klaar. Nu moet je niet als een enorme frust gaan roepen dat 't een slet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |