abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72783022
quote:
Dat denk ik wel. Wilde je je vastketenen aan haar bed dan?

Nee, maar ik ging meteen weg hoor toen ze het zei de meeste die zullen proberen eronderuit te komen. Ik moest ook nog 40km naar huis rijden met 2 roseetjes achter de kiezen.
quote:
Iets opbouwen? Nadat je er zo bovenop bent gedoken?
Ik erop gedoken?
UITGESCHREVEN
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:00:03 #77
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72783760
Kwam je haar toevallig tegen op msn
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_72784337
Wel netjes joh om 11 uur aankomen 2 rosetjes 4 keer sexen slapen en midden in de nacht alweer kunnen vertrekken!
pi_72784862
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef picardmike het volgende:
Nee, maar ik ging meteen weg hoor toen ze het zei de meeste die zullen proberen eronderuit te komen. Ik moest ook nog 40km naar huis rijden met 2 roseetjes achter de kiezen.
Ik denk het niet. Als een vrouw je vraagt te gaan dan blijf je niet ongewild in haar woning achter.
quote:
Ik erop gedoken?
Je lag toch niet onderop he, lui varken
pi_72788725
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik snap eigelijk niet waarom iedereen mij beschuldigd van stalkergedrag. Ik denk dat menig man niet midden in de nacht vertrokken was als een vrouw zei dat je beter weg kon gaan.

Zit je jezelf nou op de borst te kloppen omdat je iemands huis hebt verlaten nadat je dat verzocht is?

wat een wereldvreemd type ben jij zeg
pi_72788975
Ik hoop dat je ook wel beseft dat ze haar leven zo kansloos schetst juist omdat ze niks met je wil en vooral geen interesse wil wekken voor iets anders dan sex.
pi_72792768
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:36 schreef picardmike het volgende:
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen. Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?

Ik had via internet heel makkelijk een afspraak met een dame om een keertje gezellig langs te komen. Kom ik daar aan om 23.00 s'nachts en ik begroet haar begon ze ineens heel wild te worden en ze wou meteen seks. Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op. We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap. Opeens haalde ik mijn arm weg en zei ze tegen me " ga maar naar huis". Ik ben toen midden in de nacht vertrokken, maar ik vond het een beetje lullig, want we kenden elkaar voor de rest niet. Dus ik pakte terwijl ze sliep haar telefoon en zette mijn nummer erin en belde mezelf ermee. De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks. Ik dacht misschien is het wel zo'n zakenvrouw met een druk leven. Maar ze gaf al wel te kennen dat ze veel mannen had gehad misschien had ik toen moeten stoppen. Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt. Zegt ze dat ze niet kan werken omdat ze een stoornis heeft en daarbij kwam ze ook nooit het huis uit. Ik geloofde er eigenlijk weinig van aan de ene kant want hoe kan je nou 3 werkloos zijn en je niet enorm vervelen? Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis. En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens. Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.

Ik snap er helemaal niks van hoe kan een slet je nou dumpen?

Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
TS geloofde dat het iets serieus zou worden
The more you know about the unknown, the more you actually realise how little you know.
pi_72792818
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:43 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb echt geen woorden voor dit topic. Dit is echt zo geniaal op zoveel verschillende manieren
Dit dus.

Goed begin van de dag ook.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 16 september 2009 @ 09:12:00 #84
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72793019
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 16 september 2009 @ 09:19:29 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72793171
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:

Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende.
En dat bepaal jij en dan bepaal je ook nog even dat jij die aangewezen vriend bent.
En dat andere topic .

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 16-09-2009 09:27:21 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72794165
Wat een topic joh .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72795150
quote:
Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis.

Stalker.
  woensdag 16 september 2009 @ 13:23:11 #88
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72800448
quote:
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen.

Picardmike: Ik ben een beetje na aan het denken over vrouwen.
Vriend: Ah joh gewoon doen!
quote:
Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?
Lees: Eindelijk, na al die jaren, kwam ik eens iemand tegen die met me wilde neuken. Ik heb er inmiddels 415 topics aan gewijd op het Fokforum en 3200 gefrustreerde posts maar ik wist niet hoe snel ik naar haar toe moest gaan. Ah joh gewoon doen!
quote:
Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op.
Waarom vraag je dat nou? Wat voor antwoord verwacht je? "Nee Picardmike, ik geef m'n lichaam alleen aan de ware maar zoals je al kunt raden heb ik met jou zó'n ongelofelijke band, we zijn gewoon ying en yang, ik dacht: Dit is 'm! Verder doe ik dit nooit!"
quote:
We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap.
Iets zegt me dat jij wat overdrijft met je 4 keer, maargoed.
quote:
De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks.
Dit is inderdaad een behoorlijke bult info zeg, voor de tweede keer.
quote:
Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt.
Gast, hoe communiceer jij? Op date 3 vertelt ze dat ze werkloos is en op date 4 ga jij vragen waarom. Hoeveel woorden wisselen jullie eigenlijk uit per date?
quote:
Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn.
Wat trek jij deze conclusie verbazingwekkend snel, na date 4.
quote:
Dus wou ik wat afstand nemen van haar,
Sure
quote:
En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens.
quote:
Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.
Wel goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden Picardmike. Je bent dan wel gedumpt door een slet maar je hebt in ieder geval je waardigheid en je zelfrespect nog. *kuch*
quote:
Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
Jawel, wereldvreemde mafk beste Picardmike. Als ze dat roepen betekent het dat ze van je houden, dat ze voelen dat jullie soulmates zijn.
quote:
Nu zoekt ze allemaal mannen die ze zomaar ergens vandaan haalt is ze dan niet bang dat ze de verkeerde tegenkomt. Ik heb trouwens een vriend van mij ook al kontakt met haar laten zoeken en daar reageerd ze ook al positief op. Hoewel ze niet weet dat het een vriend van mij is.
Dit is nou typisch weer een eigenschap van je waarom je door iedereen een onbetrouwbare engerd wordt gevonden.
quote:
Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
'De planeet mars'.
quote:
Ja misschien wel maar ik kon ook mijn onderbroek nergens meer vinden

Ik stop met quoten.

Picardmike, ondanks alles hoop ik dat je nog tot in lengte der jaren je levensverhalen hier blijft posten. Geweldig.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72801157
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72801226
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Picardmike: Ik ben een beetje na aan het denken over vrouwen.
Vriend: Ah joh gewoon doen!
[..]

Lees: Eindelijk, na al die jaren, kwam ik eens iemand tegen die met me wilde neuken. Ik heb er inmiddels 415 topics aan gewijd op het Fokforum en 3200 gefrustreerde posts maar ik wist niet hoe snel ik naar haar toe moest gaan. Ah joh gewoon doen!
[..]

Waarom vraag je dat nou? Wat voor antwoord verwacht je? "Nee Picardmike, ik geef m'n lichaam alleen aan de ware maar zoals je al kunt raden heb ik met jou zó'n ongelofelijke band, we zijn gewoon ying en yang, ik dacht: Dit is 'm! Verder doe ik dit nooit!"
[..]

Iets zegt me dat jij wat overdrijft met je 4 keer, maargoed.
[..]

Dit is inderdaad een behoorlijke bult info zeg, voor de tweede keer.
[..]

Gast, hoe communiceer jij? Op date 3 vertelt ze dat ze werkloos is en op date 4 ga jij vragen waarom. Hoeveel woorden wisselen jullie eigenlijk uit per date?
[..]

Wat trek jij deze conclusie verbazingwekkend snel, na date 4.
[..]

Sure
[..]

[..]

Wel goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden Picardmike. Je bent dan wel gedumpt door een slet maar je hebt in ieder geval je waardigheid en je zelfrespect nog. *kuch*
[..]

Jawel, wereldvreemde mafk beste Picardmike. Als ze dat roepen betekent het dat ze van je houden, dat ze voelen dat jullie soulmates zijn.
[..]

Dit is nou typisch weer een eigenschap van je waarom je door iedereen een onbetrouwbare engerd wordt gevonden.
[..]

'De planeet mars'.
[..]

Ik stop met quoten.

Picardmike, ondanks alles hoop ik dat je nog tot in lengte der jaren je levensverhalen hier blijft posten. Geweldig.
Geweldige post dit
pi_72801401
Ok, de reakties tot nu toe worden wel heel erg negatief uitgelegd. Namelijk wordt ik beticht van stalking. Terwijl er toch 1 een beetje iniatief moet nemen, ik heb nu het idee dat als de gast een beetje iniatief neemt uit zichzelf dat hij meteen een stalker is. En een vrouw mag alles maar maken. Of ook niet en alles moet maar gevraagd worden. Ik weet niet hoe mensen op zon manier denken een leuk onderonsje te hebben. Als iemand op zijn nest ligt te slapen ga ik niet vragen of ik iemands telefoonnummer mag ik ga ervan uit dat de dame ook volwassen is en later altijd nog kan zeggen dat ze het niet wil. Ik heb daarna nog 3 keer afgesproken en ze heeft het er nooit over gehad. Trouwens nu ik er weer over nadenk de tweede keer heb ik haar helemaal niet telefonisch gesproken maar nodigde zij mij weer uit via internet. Maar ik snap niet wat een detail als dit uitmaakt. Laten we het niet formeler maken dan het is.

Silenus jij legt alles wel heel erg negatief uit. 4 keer vind je overdreven maar het 4x4 dus eigenlijk 16 als je het niet erg vindt. En voor mij was het ook helemaal niet serieus maar ik voel altijd met een bepaalde fysieke aktiviteit wel een bepaalde emotionele gebondenheid en ga ervan uit dat andere dat ook hebben. En nee ik kwam ook niet iemand tegen die eindelijk met mij wilde neuken, ik dacht er alleen wat minder over deze keer dus het was direkter en spannender. En zoals ik al eerder zei zijn mijn eerdere posts niet het resultaat van frustratie maar van het feit dat ik vrouwen altijd zo raar vind reageren tegenwoordig, terwijl ze (zie ook dit geval) alles van je eisen.
UITGESCHREVEN
pi_72801505
-edit- verkeerde topic

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 16-09-2009 14:05:32 ]
  woensdag 16 september 2009 @ 14:06:11 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72801876
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:
Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
Groot, rond, rood en vol kraters?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 16 september 2009 @ 14:08:50 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72801956
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef picardmike het volgende:
Namelijk wordt ik beticht van stalking. Terwijl er toch 1 een beetje iniatief moet nemen, ik heb nu het idee dat als de gast een beetje iniatief neemt uit zichzelf dat hij meteen een stalker is.
Initiatief (met een t in het midden, ja) is heel wat anders dan jij hebt gedaan. Initiatief is vragen 'hé, ik vond het gezellig vorige keer, heb je misschien nog een keer zin om wat af te spreken?'.

Stalken is stiekem je eigen nummer in haar telefoon zetten, vragen of ze dan misschien zin heeft om te winkelen / jezelf opdringen / vriendschap aanbieden ( 'alsjeblieft, een vriendschap'), nadat je bent geblokkeerd haar boos opbellen, daarna NOG EEN PAAR KEER BELLEN. Dát is stalken, picardmike. En dat deed jij. Of dringt het pas tot je door als zij een brandend kruis in je tuin zet en in je brievenbus poept?
Bij sommige (lees: alle) vrouwen is nee gewoon nee. Dus niet 'je zegt nee maar je zal wel ja bedoelen want zo'n onwijze hippe bink als ik kan niemand weerstaan!' (Dat denken stalkers namelijk)
quote:
Als iemand op zijn nest ligt te slapen ga ik niet vragen of ik iemands telefoonnummer mag

Ze vroeg toch of je weg wilde gaan? Of viel ze na dat zinnetje weer direct in een diepe rem-slaap? Na zo'n vraag zou ik persoonlijk zelf al m'n conclusie trekken, maargoed. Je had het best kunnen vragen ipv haar telefoon te pakken.
quote:
Silenus jij legt alles wel heel erg negatief uit. 4 keer vind je overdreven maar het 4x4 dus eigenlijk 16 als je het niet erg vindt.

Nee vind ik helemaal niet erg, ouwe geilneef! 16 keer, ik moet zeggen dat ik je nu wel +100 kudo's geef voor je seksgodachtige libido en ik respecteer je daarom eens te meer. Bovendien heb je middels deze 'tussen neus en lippen door'-opmerking ook voor de rest aangetoond dat jij heus wel een geyle sexkoning bent.
quote:
En nee ik kwam ook niet iemand tegen die eindelijk met mij wilde neuken, ik dacht er alleen wat minder over deze keer dus het was direkter en spannender.

Ik weet dat je de laatste tijd wat meer over vrouwen denkt enzo. Goed dat je 'erover nadenkt', goed dat je uberhaupt nadenkt, misschien moet je die vrienden die 'ah joh gewoon doen!' roepen wat links laten liggen. Want als jij een emotionele band voelt met iemand waarop je op de 2e date pas haar naam vraagt ben jij blijkbaar niet geschapen voor dit soort vrijblijvende seks.
quote:
En zoals ik al eerder zei zijn mijn eerdere posts niet het resultaat van frustratie maar van het feit dat ik vrouwen altijd zo raar vind reageren tegenwoordig, terwijl ze (zie ook dit geval) alles van je eisen.
Nogmaals, en dat heb ik ook in andere topics van je gezegd. Vrouwen 'reageren niet altijd zo raar tegenwoordig', vrouwen reageren juist raar op jou. Misschien even naar je eigen (stalk)gedrag kijken. Het is niet de vrouw die constant maar raar doet.
Verder zie ik trouwens nergens wat ze allemaal van je eist, het enige wat ze in deze hele affaire heeft geëist is dat je wegging na het neuken. Lijkt me een prima deal na zo'n date.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72802325
Silenus gozer, je weet niet eens waar het over gaat, je kent mij niet eens. En dingen waar ik niet naar kijk daar kijk jij weer wel naar. Nogmaals we lagen te slapen( kan je zon situatie voor je halen, half slapend) dus dan spring je niet meteen je nest uit. Ik zei tegen haar ik ga over 5 min weg. Toen ik dat nest uitkwam sliep ze dus alweer. Over dat bellen ja misschien heb je daar nog een punt, maar ik belde aanvankelijk op om te kijken of ze boos was door een opmerking van mij. Ik heb daarna nog 2 keer gebelt om te kijken of het bedaart was. Ik snap niet wat jij bedoelt met dringt het pas tot je door. Volgens mij ben je gewoon jaloers omdat jezelf geen bink bent ofzo nou ik ook niet hoor!

Maar jij bent zo'n commandoboy met zelfrespekt als een vrouw zegt spring dan ga jij springen, ik hoor het alweer!

En elke man met een beetje zelfrespekt weet dat dat weer het andere uiterste is daarvan!
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 14:22:11 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72802401
En toch snapt Silenus het stukken beter dan jij.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:22:16 #97
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72802406
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef picardmike het volgende:
Silenus gozer, je weet niet eens waar het over gaat, je kent mij niet eens.
Wij gaan af op de dingen die jij hier schrijft. Als jij haar niet stalkt moet je niet opschrijven dat je dat wel doet. Want zo komt het hier wel over ja. Gezien dat RP verhaal dat je iemand gaat vragen waarom ze je blokkeert, past het kennelijk ook wel bij je.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72802501
quote:
Wij gaan af op de dingen die jij hier schrijft. Als jij haar niet stalkt moet je niet opschrijven dat je dat wel doet. Want zo komt het hier wel over ja. Gezien dat RP verhaal dat je iemand gaat vragen waarom ze je blokkeert, past het kennelijk ook wel bij je.
Nou gozer lekker boeiend dan denk je dat toch! Ik durf verhaal te halen bij vrouwen en als jij dat als stalken ziet ben je gewoon laf. Als een man bij mij zo reageerd als die als op rp zou ik hetzelfde gedaan hebben.

Maar waarschijnlijk zie jij dat zo omdat je gebruik maakt van dezelfde fatsoennormen als die chick en het zelfs aanmoedigd, ik ben er gewoon tegen en reageer er ook op.
quote:
En toch snapt Silenus het stukken beter dan jij.
Is geen kwestie van snappen maar wat je normaal vind.
UITGESCHREVEN
  woensdag 16 september 2009 @ 14:27:40 #99
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72802561
Stalken, niet stalken... who cares, waar het om gaat is natuurlijk: Is die maat van je er nou al eens overheen geweest?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:30:19 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72802647
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef picardmike het volgende:
Is geen kwestie van snappen maar wat je normaal vind.
Zolang jij jouw gedrag dan maar niet stalkerig, maar normaal vindt ... Dat is er in ieder geval eentje dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')