quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht, waar ken ik die TS nou van?
Relatieplanet,.
quote:een fuckbuddy is bewust geen relatiemateriaal, en zo te zien heb jij je aardig opgedrongen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar mijn laatste zin met chatten eindigde met " maar hou je niet van winkelen dan?" Ik wist niet dat vrouwen van zo'n vraag boos konden worden.
Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende. En het is nu eenmaal zo hoe vaker je elkaar tegenkomt. hoe beter je elkaar op een bepaalde manier gaat kennen. Ik heb nu het idee dat ik seks heb gehad met haar maar er eigenlijk helemaal geen reet voor moest doen en ook niet had moeten doen.quote:Ik kan uit het hele verhaal toch echt niet lezen dat ze ook maar iets meer wilde dan sex. Ze heeft nota bene 2 keer gezegd dat ze dit vaker deed en veel mannen heeft. Hint, hint..
Waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat ze met jou over haar leven wil keuvelen
assumption is the mother of all fuckupsquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende.
Een rode bavianenkont bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:
Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:36 schreef picardmike het volgende:
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen. Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?
Ik had via internet heel makkelijk een afspraak met een dame om een keertje gezellig langs te komen. Kom ik daar aan om 23.00 s'nachts en ik begroet haar begon ze ineens heel wild te worden en ze wou meteen seks. Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op. We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap. Opeens haalde ik mijn arm weg en zei ze tegen me " ga maar naar huis". Ik ben toen midden in de nacht vertrokken, maar ik vond het een beetje lullig, want we kenden elkaar voor de rest niet. Dus ik pakte terwijl ze sliep haar telefoon en zette mijn nummer erin en belde mezelf ermee. De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks. Ik dacht misschien is het wel zo'n zakenvrouw met een druk leven. Maar ze gaf al wel te kennen dat ze veel mannen had gehad misschien had ik toen moeten stoppen. Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt. Zegt ze dat ze niet kan werken omdat ze een stoornis heeft en daarbij kwam ze ook nooit het huis uit. Ik geloofde er eigenlijk weinig van aan de ene kant want hoe kan je nou 3 werkloos zijn en je niet enorm vervelen? Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis. En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens. Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.
Ik snap er helemaal niks van hoe kan een slet je nou dumpen?
Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
Winkelen doe je alleen of met vriendinnen, maar niet met 1 van de vele mannen die zij kennelijk afwerkt. Je was wel erg opdringerigquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef picardmike het volgende:
" maar hou je niet van winkelen dan?" Ik wist niet dat vrouwen van zo'n vraag boos konden worden.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef zarGon het volgende:
Relatieplanet,.
TS is een eerstejaars student stalker met te weinig studiepunten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:14 schreef Re het volgende:
ik gooi een topic dicht en er staat alweer een ander topic klaar
indien echt: wat voor een persoon ben je om je naam in haar telefoon te zetten en dan op te bellen naar jezelf
Mag ik jou vriendelijk doch dringend adviseren niet voor een ander te denken, laat te staan te vinden wat zij (of hij) wel of niet moet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende. En het is nu eenmaal zo hoe vaker je elkaar tegenkomt. hoe beter je elkaar op een bepaalde manier gaat kennen. Ik heb nu het idee dat ik seks heb gehad met haar maar er eigenlijk helemaal geen reet voor moest doen en ook niet had moeten doen.
Nu zoekt ze allemaal mannen die ze zomaar ergens vandaan haalt is ze dan niet bang dat ze de verkeerde tegenkomt. Ik heb trouwens een vriend van mij ook al kontakt met haar laten zoeken en daar reageerd ze ook al positief op. Hoewel ze niet weet dat het een vriend van mij is.
Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
Wat voor een persoon ben je als je het niet doet. Je heb net geneukt, je weet niks van haar(was uiteraard met condoom maar dat is nooit 100%) en je weet ook niet met wie je te maken heb wat diegene wil. Had ik dan gewoon het pand uit moeten lopen?quote:ik gooi een topic dicht en er staat alweer een ander topic klaar
indien echt: wat voor een persoon ben je om je naam in haar telefoon te zetten en dan op te bellen naar jezelf
Volgens mij is dit helaas echt, Re. Ik kwam TS en zijn contactstoornis al vaker tegen. Of het is een bijzonder consequente kloon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:14 schreef Re het volgende:
ik gooi een topic dicht en er staat alweer een ander topic klaar
Ja sukkel, dat was het hele idee in the first placequote:Op dinsdag 15 september 2009 18:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat voor een persoon ben je als je het niet doet. Je heb net geneukt, je weet niks van haar(was uiteraard met condoom maar dat is nooit 100%) en je weet ook niet met wie je te maken heb wat diegene wil. Had ik dan gewoon het pand uit moeten lopen?
en dat telt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef TeenWolf het volgende:
ach joh, je hebt lekker geneukt toch..
ja ik was er ook al bang voorquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij is dit helaas echt, Re. Ik kwam TS en zijn contactstoornis al vaker tegen. Of het is een bijzonder consequente kloon.
Dit maakt het allemaal direct stukken interessanter natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij is dit helaas echt, Re. Ik kwam TS en zijn contactstoornis al vaker tegen. Of het is een bijzonder consequente kloon.
Ja misschien wel maar ik kon ook mijn onderbroek nergens meer vinden. Waarom niet telefonisch dan, dan had ze dat toch ook kunnen zeggen. Praat toch veel makkelijker. En ze vroeg of weg wou gaan in een vermoeide toestand dus je weet het niet.quote:ja ze vroeg of je weg ging (zou een normaal persoon al genoeg weten) en dan ga je ook nog ongevraagd jezelf in haar telefoon zetten. Als zij je telefoon nummer wou had ze het wel gevraagd. Als ze je moest bereiken kon dit via dezelfde weg als gebruikt bij de eerste afspraak
Hoe veel krijg jij betaald voor het woordje 'neukdate' posten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef Re het volgende:
mja,
TS het is dus niet echt normaal hoe je je opstelt naar haar toe, zij wil gewoon een neukdate zonder dat gehannes, je gaat er van uit dat als je met een neukdate neukt je je neukdate date en laat je neukdate nou een duidelijkhebben gemaakt dat je ook gewoon een neukdate bent, niets meer niets minder, dus je neukdate kan je niet dumpen, jullie hebben immers geen relatie.
Altijd weer die mannen die lust en liefde niet kunnen scheidenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef Re het volgende:
mja,
TS het is dus niet echt normaal hoe je je opstelt naar haar toe, zij wil gewoon een neukdate zonder dat gehannes, je gaat er van uit dat als je met een neukdate neukt je je neukdate date en laat je neukdate nou een duidelijkhebben gemaakt dat je ook gewoon een neukdate bent, niets meer niets minder, dus je neukdate kan je niet dumpen, jullie hebben immers geen relatie.
Ik zie in dit hele stuk geen enkele reden waarom je haar telefoon moet pakken, jouw nummer erin zetten, en dan jezelf er dan mee bellen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef picardmike het volgende:
Ja misschien wel maar ik kon ook mijn onderbroek nergens meer vinden. Waarom niet telefonisch dan, dan had ze dat toch ook kunnen zeggen. Praat toch veel makkelijker. En ze vroeg of weg wou gaan in een vermoeide toestand dus je weet het niet.
Dat was haar trofee! Om aan te ruiken!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef picardmike het volgende:
Ja misschien wel maar ik kon ook mijn onderbroek nergens meer vinden.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat was haar trofee! Om aan te ruiken!
Ongevraagd je nummer opschrijven is toch net zo goed opdringerig. Je kunt vrágen of jullie telnrs zullen uitwisselen. Da's al heel wat anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
Als je haar nog had willen zien had je ook gewoon ff op een kladje je nummer kunnen schrijven. Vind in iemands telefoon rommelen wel ver gaan voor een neukdate
Dat zegt alleen dat er niets mis is met haar korte termijn geheugenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:36 schreef picardmike het volgende:
Schrijf je nummer op een blaadje, ongevraagd in iemands telefoon kloten is niet handig. Maar dat laatste is in lijn met je hele aanpak lees ik al. Sommigen verdienen gewoon deze behandeling, ik hoop dat je er niks van leert.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef picardmike het volgende:
Ja misschien wel maar ik kon ook mijn onderbroek nergens meer vinden. Waarom niet telefonisch dan, dan had ze dat toch ook kunnen zeggen. Praat toch veel makkelijker. En ze vroeg of weg wou gaan in een vermoeide toestand dus je weet het niet.
Ja maar altijd nog vele malen minder opdringerig dan het direct in haar telefoon zetten en haar nummer jattenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ongevraagd je nummer opschrijven is toch net zo goed opdringerig. Je kunt vrágen of jullie telnrs zullen uitwisselen. Da's al heel wat anders.
Je nummer achterlaten opdringerig ? Jezus kan dan niks meer tegenwoordig ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef Garisson72 het volgende:
Ongevraagd je nummer opschrijven is toch net zo goed opdringerig.
OMFG!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef zarGon het volgende:
Relatieplanet,.
Wat gaan jullie er serieus op in zeg. TS heeft lopen rotzooien met de telefoon van een neukdate. Tevens heeft hij zoveel vertrouwen in zijn sexskills dat hij ervan uitging dat, zodra hij belde, zij hem helemaal "Oh captain, my captain!" zou smeken haar nog een keer te doen. Daarbij is hij van mening dat daarvoor vriendschap vereist is voor haar, waar zij overduidelijk niet op zit te wachten. Ik zie het probleem niet zo. TS had heftige sex, nu moet hij maar iemand anders zien te vinden. Of haar nog intensiever gaan stalken natuurlijk. Een bewezen succesvolle formule.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je nummer achterlaten opdringerig ? Jezus kan dan niks meer tegenwoordig ?
nope wil me alleen niet schuldig voel voor deze breuk, want ze horen bij elkaar want het is ware liefde.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef babipangang het volgende:
[..]
ook interesse in dat wijffie dan? dan hoop ik dat je het beter aanpakt als TS
true, true.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar altijd nog vele malen minder opdringerig dan het direct in haar telefoon zetten en haar nummer jatten
Dat je nou net dat woordje 'ongevraagd' niet meeneemt, want daar ging het nou net zo'n beetje om.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef elcastel het volgende:
Je nummer achterlaten opdringerig ? Jezus kan dan niks meer tegenwoordig ?
Jij niet gelukkig zie ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Wat gaan jullie er serieus op in zeg.
Ja ik zie de hele nuance niet kennelijk, ik zou zeker niet vragen of ik mijn nummer zal opschrijven als mevrouw loopt te zaniken dat ik naar huis moet, onderbroek of geen onderborek. Then again, ik word nooit weggestuurd natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Garisson72 het volgende:
Dat je nou net dat woordje 'ongevraagd' niet meeneemt, want daar ging het nou net zo'n beetje om.
Het leven bestaat gelukkig uit pieken en dalen.quote:
is the bomB, he vrind.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Airlocker het volgende:
Via internet mensen leren kennen!
O, ik zag het eigenlijk helemaal los van TS' kwestie, dus meer in het algemeen. My bad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef elcastel het volgende:
Ja ik zie de hele nuance niet kennelijk, ik zou zeker niet vragen of ik mijn nummer zal opschrijven als mevrouw loopt te zaniken dat ik naar huis moet, onderbroek of geen onderborek.
Nee zeg, stel je voor.quote:Then again, ik word nooit weggestuurd natuurlijk..
In de bollenstreek, maar ik hou haar tussen mijn vrienden een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.quote:4 keer sex gehad, en maar 3 keer je naam uit geroepen. ik denk dat ze met haar gedachte toen al bij een ander zat.
p.s in welke regio woont ze.
in de bollenstreek wonen wel meer psychische dames.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
In de bollenstreek, maar ik hou haar tussen mijn vrienden een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.
Zal ze fijn vinden ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef picardmike het volgende:
maar ik hou haar tussen mijn vrienden
En daarna kan dit topic wel als doorgeefluik dienen.quote:een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.
Dan mag schenkstroop eerst van mij.quote:En daarna kan dit topic wel als doorgeefluik dienen.
Als ik je samenvatting van net lees dan ga jij er serieuzer op in dan ik en daar doelde ik net al op, maar gezellig dat je er nogmaals op ingaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Het leven bestaat gelukkig uit pieken en dalen.Mijn pieken en dalen zijn van een wat andere orde dan die van TS, maar toch kan ik zijn opdringerige reactie maar met moeite serieus nemen...en ik ben niet de enige geloof ik.
quote:Leeftijdsloos
Volgens Paay was de seks eenmalig. "De volgende dag kreeg ik nog sms'jes van die jongen, maar die heb ik niet beantwoord. Het was leeftijdsloos, naamloos. Het heeft verder helemaal niets betekend, maar wow!"
Ik ben verliefd op alle vrouwen, maar ze is niet specialer ofzo. Dus eigenlijk nee.quote:vraag: Ts ben je verliefd op haar, voel je wat voor haar???
dus met andere woorden (ondanks ze een slet is, in jouw woorden) neukt ze lekker. en omdat je een goed hart heb deel je het met je fok buddy's.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op alle vrouwen, maar ze is niet specialer ofzo. Dus eigenlijk nee.
Als je seks heb denk je meteen weer weg dit is de laatste keer maar na een week ga je twijfelen en neig je toch weer naar de simpelste oplossing te zoeken.
Dat vind ik dan wel weer klasse van je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dan mag schenkstroop eerst van mij.
quote:Mijn eerste reactie was: HUH!?
Als jij iemand die zomaar met een ander naar bed gaat een slet noemt, ben je er zelf ook eentje, denk ik zo. Verder moet je haar vooral niet beter leren kennen als je vrienden eroverheen gaan, anders wordt je nog jaloers. Aangezien je nu al stalkgedrag vertoont, lijkt het me niet zo'n goed idee...uhm..dus...
LOL!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als ik je samenvatting van net lees dan ga jij er serieuzer op in dan ik en daar doelde ik net al op, maar gezellig dat je er nogmaals op ingaat.
Dat denk ik wel. Wilde je je vastketenen aan haar bed dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik snap eigelijk niet waarom iedereen mij beschuldigd van stalkergedrag. Ik denk dat menig man niet midden in de nacht vertrokken was als een vrouw zei dat je beter weg kon gaan.
Iets opbouwen? Nadat je er zo bovenop bent gedoken?quote:Ik zeg niet dat iemand die zomaar met een andere naar bed gaat een slet is. Maar als je elke week express naar een andere vent verlangt dan ben je dat wel. Ik wil dan tenminste nog wat opbouwen.
quote:Dat denk ik wel. Wilde je je vastketenen aan haar bed dan?
Ik erop gedoken?quote:Iets opbouwen? Nadat je er zo bovenop bent gedoken?
Ik denk het niet. Als een vrouw je vraagt te gaan dan blijf je niet ongewild in haar woning achter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef picardmike het volgende:
Nee, maar ik ging meteen weg hoor toen ze het zei de meeste die zullen proberen eronderuit te komen. Ik moest ook nog 40km naar huis rijden met 2 roseetjes achter de kiezen.
Je lag toch niet onderop he, lui varkenquote:Ik erop gedoken?
Zit je jezelf nou op de borst te kloppen omdat je iemands huis hebt verlaten nadat je dat verzocht is?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik snap eigelijk niet waarom iedereen mij beschuldigd van stalkergedrag. Ik denk dat menig man niet midden in de nacht vertrokken was als een vrouw zei dat je beter weg kon gaan.
TS geloofde dat het iets serieus zou wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:36 schreef picardmike het volgende:
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen. Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?
Ik had via internet heel makkelijk een afspraak met een dame om een keertje gezellig langs te komen. Kom ik daar aan om 23.00 s'nachts en ik begroet haar begon ze ineens heel wild te worden en ze wou meteen seks. Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op. We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap. Opeens haalde ik mijn arm weg en zei ze tegen me " ga maar naar huis". Ik ben toen midden in de nacht vertrokken, maar ik vond het een beetje lullig, want we kenden elkaar voor de rest niet. Dus ik pakte terwijl ze sliep haar telefoon en zette mijn nummer erin en belde mezelf ermee. De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks. Ik dacht misschien is het wel zo'n zakenvrouw met een druk leven. Maar ze gaf al wel te kennen dat ze veel mannen had gehad misschien had ik toen moeten stoppen. Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt. Zegt ze dat ze niet kan werken omdat ze een stoornis heeft en daarbij kwam ze ook nooit het huis uit. Ik geloofde er eigenlijk weinig van aan de ene kant want hoe kan je nou 3 werkloos zijn en je niet enorm vervelen? Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis. En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens. Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.
Ik snap er helemaal niks van hoe kan een slet je nou dumpen?
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:43 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb echt geen woorden voor dit topic. Dit is echt zo geniaal op zoveel verschillende manieren![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:37 schreef dikkemongul het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ks-met-model-25.html
[..]
En dat bepaal jij en dan bepaal je ook nog even dat jij die aangewezen vriend bent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:
Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende.
Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis.
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen.
Lees: Eindelijk, na al die jaren, kwam ik eens iemand tegen die met me wilde neuken. Ik heb er inmiddels 415 topics aan gewijd op het Fokforum en 3200 gefrustreerde posts maar ik wist niet hoe snel ik naar haar toe moest gaan. Ah joh gewoon doen!quote:Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?
quote:Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op.
Iets zegt me dat jij wat overdrijft met je 4 keer, maargoed.quote:We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap.
Dit is inderdaad een behoorlijke bult info zeg, voor de tweede keer.quote:De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks.
Gast, hoe communiceer jij? Op date 3 vertelt ze dat ze werkloos is en op date 4 ga jij vragen waarom. Hoeveel woorden wisselen jullie eigenlijk uit per date?quote:Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt.
Wat trek jij deze conclusie verbazingwekkend snel, na date 4.quote:Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn.
Surequote:Dus wou ik wat afstand nemen van haar,
quote:En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens.
Wel goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden Picardmike. Je bent dan wel gedumpt door een slet maar je hebt in ieder geval je waardigheid en je zelfrespect nog. *kuch*quote:Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.
Jawel, wereldvreemde mafk beste Picardmike. Als ze dat roepen betekent het dat ze van je houden, dat ze voelen dat jullie soulmates zijn.quote:Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
Dit is nou typisch weer een eigenschap van je waarom je door iedereen een onbetrouwbare engerd wordt gevonden.quote:Nu zoekt ze allemaal mannen die ze zomaar ergens vandaan haalt is ze dan niet bang dat ze de verkeerde tegenkomt. Ik heb trouwens een vriend van mij ook al kontakt met haar laten zoeken en daar reageerd ze ook al positief op. Hoewel ze niet weet dat het een vriend van mij is.
'De planeet mars'.quote:Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
quote:Ja misschien wel maar ik kon ook mijn onderbroek nergens meer vinden
Geweldige post ditquote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Picardmike: Ik ben een beetje na aan het denken over vrouwen.
Vriend: Ah joh gewoon doen!
[..]
Lees: Eindelijk, na al die jaren, kwam ik eens iemand tegen die met me wilde neuken. Ik heb er inmiddels 415 topics aan gewijd op het Fokforum en 3200 gefrustreerde posts maar ik wist niet hoe snel ik naar haar toe moest gaan. Ah joh gewoon doen!
[..]
Waarom vraag je dat nou? Wat voor antwoord verwacht je? "Nee Picardmike, ik geef m'n lichaam alleen aan de ware maar zoals je al kunt raden heb ik met jou zó'n ongelofelijke band, we zijn gewoon ying en yang, ik dacht: Dit is 'm! Verder doe ik dit nooit!"
[..]
Iets zegt me dat jij wat overdrijft met je 4 keer, maargoed.![]()
[..]
Dit is inderdaad een behoorlijke bult info zeg, voor de tweede keer.![]()
[..]
Gast, hoe communiceer jij? Op date 3 vertelt ze dat ze werkloos is en op date 4 ga jij vragen waarom. Hoeveel woorden wisselen jullie eigenlijk uit per date?
[..]
Wat trek jij deze conclusie verbazingwekkend snel, na date 4.![]()
[..]
Sure![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Wel goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden Picardmike. Je bent dan wel gedumpt door een slet maar je hebt in ieder geval je waardigheid en je zelfrespect nog. *kuch*
[..]
Jawel, wereldvreemde mafk beste Picardmike. Als ze dat roepen betekent het dat ze van je houden, dat ze voelen dat jullie soulmates zijn.
[..]
Dit is nou typisch weer een eigenschap van je waarom je door iedereen een onbetrouwbare engerd wordt gevonden.
[..]
'De planeet mars'.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik stop met quoten.
Picardmike, ondanks alles hoop ik dat je nog tot in lengte der jaren je levensverhalen hier blijft posten. Geweldig.
Groot, rond, rood en vol kraters?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:
Initiatief (met een t in het midden, ja) is heel wat anders dan jij hebt gedaan. Initiatief is vragen 'hé, ik vond het gezellig vorige keer, heb je misschien nog een keer zin om wat af te spreken?'.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef picardmike het volgende:
Namelijk wordt ik beticht van stalking. Terwijl er toch 1 een beetje iniatief moet nemen, ik heb nu het idee dat als de gast een beetje iniatief neemt uit zichzelf dat hij meteen een stalker is.
quote:Als iemand op zijn nest ligt te slapen ga ik niet vragen of ik iemands telefoonnummer mag
quote:Silenus jij legt alles wel heel erg negatief uit. 4 keer vind je overdreven maar het 4x4 dus eigenlijk 16 als je het niet erg vindt.
quote:En nee ik kwam ook niet iemand tegen die eindelijk met mij wilde neuken, ik dacht er alleen wat minder over deze keer dus het was direkter en spannender.
Nogmaals, en dat heb ik ook in andere topics van je gezegd. Vrouwen 'reageren niet altijd zo raar tegenwoordig', vrouwen reageren juist raar op jou. Misschien even naar je eigen (stalk)gedrag kijken. Het is niet de vrouw die constant maar raar doet.quote:En zoals ik al eerder zei zijn mijn eerdere posts niet het resultaat van frustratie maar van het feit dat ik vrouwen altijd zo raar vind reageren tegenwoordig, terwijl ze (zie ook dit geval) alles van je eisen.
Wij gaan af op de dingen die jij hier schrijft. Als jij haar niet stalkt moet je niet opschrijven dat je dat wel doet. Want zo komt het hier wel over ja. Gezien dat RP verhaal dat je iemand gaat vragen waarom ze je blokkeert, past het kennelijk ook wel bij je.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef picardmike het volgende:
Silenus gozer, je weet niet eens waar het over gaat, je kent mij niet eens.
Nou gozer lekker boeiend dan denk je dat toch! Ik durf verhaal te halen bij vrouwen en als jij dat als stalken ziet ben je gewoon laf. Als een man bij mij zo reageerd als die als op rp zou ik hetzelfde gedaan hebben.quote:Wij gaan af op de dingen die jij hier schrijft. Als jij haar niet stalkt moet je niet opschrijven dat je dat wel doet. Want zo komt het hier wel over ja. Gezien dat RP verhaal dat je iemand gaat vragen waarom ze je blokkeert, past het kennelijk ook wel bij je.
Is geen kwestie van snappen maar wat je normaal vind.quote:En toch snapt Silenus het stukken beter dan jij.
Zolang jij jouw gedrag dan maar niet stalkerig, maar normaal vindt ... Dat is er in ieder geval eentje dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef picardmike het volgende:
Is geen kwestie van snappen maar wat je normaal vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |