abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:34:50 #151
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66470038
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef Moszkophicz het volgende:

Wat staat er in die persoonlijke berichten?

Toch niet:
"Iek Roessich maisje. Jeij meij ¤ 4000,- stuuren nar meij en iek kom nar jow en van jow fasthaouden en knufelen en verwenen en haarde gijle sekx miet jow doen en weij trauwen.
Koesje en knufel, Ludmila

Oh ja, een fotootje - al dan niet met een balkje voor haar ogen - wil ik ook wel zien!
Tot op heden alleen maar echte meiden hoor, gelukkig. En nog mooie dames ook, alleen ermee in contact komen is wat lastiger aangezien je dan moet dokken. Die persoonlijke berichten zijn in de meeste gevallen een standaard bericht, waar je op kunt geen reageren, of geen interesse terug tonen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:07:31 #152
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_66502467
quote:
Maar kan ook lekker lui hangen in de bank met een goed boek of kijkend naar een film.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_66538455
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 08:34 schreef Zapper het volgende:

[..]

Tot op heden alleen maar echte meiden hoor, gelukkig. En nog mooie dames ook, alleen ermee in contact komen is wat lastiger aangezien je dan moet dokken. Die persoonlijke berichten zijn in de meeste gevallen een standaard bericht, waar je op kunt geen reageren, of geen interesse terug tonen.
¤ 25,- / maand is wel veel geld, maar als je een jaarabo. neemt dan kost het ¤ 80,- (zag ik op de website).
O, ja vindt je vriendin het wel oké?

Hoe kan het nou dat je mooie meiden krijgt via Relatieplanet? Ik dacht dat daar alleen anderhalve paardenkoppen op stonden. Of heb je stiekem een foto van een mannelijk fotomodel gebruikt?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:48:55 #154
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66538702
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:42 schreef Moszkophicz het volgende:

Hoe kan het nou dat je mooie meiden krijgt via Relatieplanet? Ik dacht dat daar alleen anderhalve paardenkoppen op stonden. Of heb je stiekem een foto van een mannelijk fotomodel gebruikt?
Het is niet allemaal lekker wat er rondhangt inderdaad, maar er zitten zeker wel mooie dames tussen hoor En nee, gewoon m'n eigen foto gebruikt.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_67608165
Bij sommige gesprekken weet ik het gewoon niet meer.
Ik heb een gesprek met iemand gehad en dat ging ongeveer zo:

Het begon allemaal toen ik een berichtje van iemand in mijn mailbox kreeg, "verdomt! het was een interesseberichtje"

Ik dus mijn msn-adres opsturen daar kwam het volgende gesprek uit:

Ik:

hoi

zij:

hey hey

ik:

alles goed?

zij:

jah wel oke

ik:

ok dan, waar kom je vandaan?

zij:

Leiden

ik:

nog wat leuks gedaan vandaag?

zij:

eehm effe de stad in

waar is je foto?

Ik:

hier is ie ik had effe een andere!

zij:

ok, heb je cam?

ik:

nee

zij:

Ok jammefr

en toen had ze mij geblokkeerd, daarbij heb ik zelden zon kutgesprek gevoerd in mijn leven.

Toen heb ik haar via email om uitleg gevraagd:

ik:

Jij heb ook geen manieren geleerd he!

Eerst jezelf toevoegen dan mensen om een webcam vragen en dan gewoon ineens afkappen!

zij:

Waar maak je je druk om..sjeej

ik:

Mijn probleem is dat je interesse toont en dan zonder enige reden ineens afkapt en blokkeerd.
Maar ik begrijp het wel je heb waarschijnlijk keuze zat, als je niet weet hoe je iemand moet behandelen toon dan ook geen interesse meer!

zij:

Toon ik interesse dan?! Tis maar cyber..waar maak je je druk om?! Come on..mensen komen en gaan, helemaal als het om cyberchatten gaat..

ik:

hahaha cyberchatten?! What the fuck??! Je zit op een datingsite waarvan de bedoeling is dat mensen in kontakt komen en jij heb het over cyberchatten? Het is ook niks meer dan een spelletje voor je he, misschien beter wat meer echt kontakt te hebben met mensen want normaal gesproken kan je dit ook niet zo flikken!

zij:

Ik had nieteens 3 woorden met je gewisseld!!! Maak er niet zo een drama van..dramaking..sjeej

ik:

Waarom eigenlijk niet? jij toont eerst interesse, ik geef je mijn msn, praat 3 woorden met je en je blokkeerd mij. Je loopt gewoon de rollen omtedraaien tijdens het spelen. Ik maak er geen drama van ik wil gewoon weten waarom iemand zich zo apatisch opsteld.

zij:

Apatisch hahaha..mijn god zeg..dat staat een persoon heel lelijk hoor..je komt erg wanhopig over!!!

ik:

Wat is er een wanhopig aan een dame op haar gedrag aantespreken? Als iemand interesse in mijn toont heb ik bepaalde verwachtingen bij zo'n persoon anders reageer ik er ook niet op. Bij jou ligt het duidelijk anders. Maar weet wel dat er professionellere types als jij rondlopen die precies weten hoe ze op jouw moeten reageren want waarschijnlijk wil jij geen mensen leren kennen maar alleen maar een paar woorden horen.

zij:

whatever you think..have a nice weekend..byebye

ik:

ja loop maar weer weg als ik je wat vraag!

Daag!

Wat vind men op fok hier nou van? Hoe had ik dit anders aankunnen pakken, wat is de gedachte hierachter, ik snap er niks van!

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 01-04-2009 15:12:43 ]
UITGESCHREVEN
  woensdag 1 april 2009 @ 12:28:43 #156
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67608345
Ik, jei, hei, zei, wei?
pi_67608875
FAIL!!!!!!!!!!
  woensdag 1 april 2009 @ 12:46:48 #158
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67608946
quote:
Op woensdag 1 april 2009 12:23 schreef picardmike het volgende:
Bij sommige gesprekken weet ik het gewoon niet meer.
Ik heb een gesprek met iemand gehad en dat ging ongeveer zo:

Het begon allemaal toen ik een berichtje van iemand in mijn mailbox kreeg, "verdomt! het was een interesseberichtje"

Ik dus mijn msn-adres opsturen daar kwam het volgende gesprek uit:

Ik:

hoi

zei:

hey hey

ik:

alles goed?

zei:

jah wel oke

ik:

ok dan, waar kom je vandaan?

zei:

Leiden

ik:

nog wat leuks gedaan vandaag?

zei:

eehm effe de stad in

waar is je foto?

Ik:

hier is ie ik had effe een andere!

zei:

ok, heb je cam?

ik:

nee

zei:

Ok jammefr

en toen had ze mij geblokkeerd, daarbij heb ik zelden zon kutgesprek gevoerd in mijn leven.

Toen heb ik haar via email om uitleg gevraagd:

ik:

Jij heb ook geen manieren geleerd he!

Eerst jezelf toevoegen dan mensen om een webcam vragen en dan gewoon ineens afkappen!

zei:

Waar maak je je druk om..sjeej

ik:

Mijn probleem is dat je interesse toont en dan zonder enige reden ineens afkapt en blokkeerd.
Maar ik begrijp het wel je heb waarschijnlijk keuze zat, als je niet weet hoe je iemand moet behandelen toon dan ook geen interesse meer!

zei:

Toon ik interesse dan?! Tis maar cyber..waar maak je je druk om?! Come on..mensen komen en gaan, helemaal als het om cyberchatten gaat..

ik:

hahaha cyberchatten?! What the fuck??! Je zit op een datingsite waarvan de bedoeling is dat mensen in kontakt komen en jij heb het over cyberchatten? Het is ook niks meer dan een spelletje voor je he, misschien beter wat meer echt kontakt te hebben met mensen want normaal gesproken kan je dit ook niet zo flikken!

zei:

Ik had nieteens 3 woorden met je gewisseld!!! Maak er niet zo een drama van..dramaking..sjeej

ik:

Waarom eigenlijk niet? jij toont eerst interesse, ik geef je mijn msn, praat 3 woorden met je en je blokkeerd mij. Je loopt gewoon de rollen omtedraaien tijdens het spelen. Ik maak er geen drama van ik wil gewoon weten waarom iemand zich zo apatisch opsteld.

zei:

Apatisch hahaha..mijn god zeg..dat staat een persoon heel lelijk hoor..je komt erg wanhopig over!!!

ik:

Wat is er een wanhopig aan een dame op haar gedrag aantespreken? Als iemand interesse in mijn toont heb ik bepaalde verwachtingen bij zo'n persoon anders reageer ik er ook niet op. Bij jou ligt het duidelijk anders. Maar weet wel dat er professionellere types als jij rondlopen die precies weten hoe ze op jouw moeten reageren want waarschijnlijk wil jij geen mensen leren kennen maar alleen maar een paar woorden horen.

zei:

whatever you think..have a nice weekend..byebye

ik:

ja loop maar weer weg als ik je wat vraag!

Daag!

Wat vind men op fok hier nou van? Hoe had ik dit anders aankunnen pakken, wat is de gedachte hierachter, ik snap er niks van!
Mag hopen dat je dit verzint
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_67609223
Het leuke is nog ik ging toen verder als ik effe in mijn mail rommelde dacht ik LATER, misschien gewoon effe wat opsturen:

ik dus weer:

Toch maar weggegaan van de relplaneet?

zij:

Jah..

ik:

Heb je al een vent gevonden?

zij:

Nope..gewoon geen zin meer..

ik:

Heb je geen zin meer in een vent?

zij:

rp..daten via het net

Ik:

Dat komt toch niet door mij? Ik heb je toch niet uitgescholden ik vind alleen dat je dubieus je mannen uitkiest.

zij:

Nee..ben er gewoon klaar mee..heeft nix met jou te maken

Ik een week later:

Ik zag dat je toch weer op de relplaneet zit?

zij:

yep,verveling..

Ik:

Als jij je verveelt kan je natuurlijk ook samen met mij naar de bios gaan, ik ben niet zo moeilijk hoor. Ik wil graag die nieuwe film van Jim carrey zien.

zij:

Yes man? ben ik al geweest..en ik ken je niet, dus ga niet zomaar met je naar de bios

ik:

das waar ja....

Dat was zon beetje het hele gesprek, kan het eigenlijk nog wel kanslozer?

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 01-04-2009 15:11:31 ]
UITGESCHREVEN
  woensdag 1 april 2009 @ 13:01:08 #160
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67609360
Mensen die op relatie planet zitten zijn sowieso kansloos
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:02:00 #161
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  woensdag 1 april 2009 @ 13:04:23 #162
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67609451
Wat een fail.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:07:58 #163
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67609550
quote:
Op woensdag 1 april 2009 12:56 schreef picardmike het volgende:

Nee, je moet gewoon zo doorgaan.

[ Bericht 54% gewijzigd door Prik0 op 01-04-2009 13:22:10 ]
pi_67609647
quote:

verras ons
  woensdag 1 april 2009 @ 13:12:24 #165
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67609714
quote:
Hoe kansloos ben je als je op rp een meid zoekt?
Hoe kansloos ben je als je "verhaal" gaat halen via mail als zo'n breezertje je blokt op msn?
Hoe kansloos ben je als je dit alles op fok zet?
pi_67609873
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:12 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Hoe kansloos ben je als je op rp een meid zoekt?
Hoe kansloos ben je als je "verhaal" gaat halen via mail als zo'n breezertje je blokt op msn?
Hoe kansloos ben je als je dit alles op fok zet?
kansloos 3²
  woensdag 1 april 2009 @ 13:19:39 #167
131603 Afwazig
Serious business
pi_67609933
Kansloos is een understatement in dit geval.
pi_67610474
Ik hoop echt dat dit een 1 april grap is.
pi_67613796
Geen grap ze staat er nu nog steeds op en is fullmember geworden.
UITGESCHREVEN
  woensdag 1 april 2009 @ 15:18:49 #170
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67613907
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:15 schreef picardmike het volgende:
Geen grap ze staat er nu nog steeds op en is fullmember geworden.
Link.
pi_67614219
Zoek maar naar ctje als je inlogt.

succes
UITGESCHREVEN
  woensdag 1 april 2009 @ 16:39:29 #172
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_67617067
Wat ik mij afvraag is waarom je haar uiteindelijk ook nog mee uitvraagt. Gebrek aan zelfrespect?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 1 april 2009 @ 16:47:20 #173
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67617344
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:28 schreef picardmike het volgende:
Zoek maar naar ctje als je inlogt.

succes
Staan er 4 op met die naam
pi_67618248
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef Zapper het volgende:

[..]

Staan er 4 op met die naam

Die uit zh en 24 jr, kijk ook meteen is naar Hanna 25 jr oerlelijk maar die waant zich beatrix ofzo

Zelfrespekt tja je moet er ook wel een beetje om kunnen lachen natuurlijk.
UITGESCHREVEN
  woensdag 1 april 2009 @ 17:14:22 #175
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67618261
nerd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:42:07 #176
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67619135
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef picardmike het volgende:

Die uit zh en 24 jr, kijk ook meteen is naar Hanna 25 jr oerlelijk maar die waant zich beatrix ofzo

Zelfrespekt tja je moet er ook wel een beetje om kunnen lachen natuurlijk.
Ja die ziet er ook wel erg arrogant uit he... Of val je daar op?
pi_67619427
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:39 schreef kingmob het volgende:
Wat ik mij afvraag is waarom je haar uiteindelijk ook nog mee uitvraagt. Gebrek aan zelfrespect?
Dat viel mij ook al op. Zo iemand wil je toch niet kennen?
pi_67619499
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:42 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ja die ziet er ook wel erg arrogant uit he... Of val je daar op?
Nou ze is niet lelijk maar ze toonde voor de 3e keer interesse in mij. En ze heeft het nergens over zichzelf dat zegt toch meer over haar dan over mij lijkt me. Dit is niet arrogant dit is gewoon idioot.
UITGESCHREVEN
  woensdag 1 april 2009 @ 19:22:31 #179
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_67622328
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:55 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou ze is niet lelijk maar ze toonde voor de 3e keer interesse in mij. En ze heeft het nergens over zichzelf dat zegt toch meer over haar dan over mij lijkt me. Dit is niet arrogant dit is gewoon idioot.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 1 april 2009 @ 21:15:13 #180
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_67626413
Ik had me daar eens (gratis) ingeschreven voor de lol natuurlijk ( ), maar d'r nooit meer wat mee gedaan. Volgens mij zit daar nog best aardig hosselvee tussen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_67682849
Ja er zitten aardig wat leuke dames op relatieplanet maar 99% heeft bloosangst, je weet wel van die dames die bang worden als ze langs een groep bouwvakkers lopen. Tja eigenlijk heb je ook niks aan dat soort vrouwen want geen man wil daar lang moeite voor doen, die gaan na een tijdje alleen maar klagen.
UITGESCHREVEN
pi_67683128
Van die prinsesjes met veel te hoge eisen eindigen vroeg of laat allemaal op die kansloze site
Ga weg
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:58:43 #183
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67684270
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 17:59 schreef picardmike het volgende:
Ja er zitten aardig wat leuke dames op relatieplanet maar 99% heeft bloosangst, je weet wel van die dames die bang worden als ze langs een groep bouwvakkers lopen. Tja eigenlijk heb je ook niks aan dat soort vrouwen want geen man wil daar lang moeite voor doen, die gaan na een tijdje alleen maar klagen.
Kun je niet nog wat meer succesverhalen van je posten over deze site?
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:43:14 #184
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67687793
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_67688374
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alsof ik bij allemaal voor gaas ga;)

Nee de positieve ervaringen ga ik niet met jullie delen, maar als man die al veel gescoord heb moet je toch weten dat je bij vrouwen altijd wel een beetje voor gaas gaat niemand scoort in 1 keer zeg je van wel dan scoor je juist het minst.
UITGESCHREVEN
  zondag 5 april 2009 @ 12:19:00 #186
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67724160
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

Alsof ik bij allemaal voor gaas ga;)
voor gaas?
quote:
Nee de positieve ervaringen ga ik niet met jullie delen, maar als man die al veel gescoord heb moet je toch weten dat je bij vrouwen altijd wel een beetje voor gaas gaat niemand scoort in 1 keer zeg je van wel dan scoor je juist het minst.
Kom op 1 succes story kan toch wel
pi_67748018
Gaas?

Bedoel je ijzervlechtwerk? Wat heeft dat met vrouwen te maken?
Het enige wat ik kan bedenken: Vrouwen > Chicks > Kippen > Kippengaas > Gaas !
  maandag 6 april 2009 @ 02:03:45 #188
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_67748136
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef Oldbie het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat ik mijn profiel er maar weer af gooi. Ik wordt overspeold met emails
Dat eerste heb ik weleens ergens gelezen volgens mij is dat een standaard mailtje dat eenzame mannen aan elkaar door passen
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  maandag 6 april 2009 @ 16:26:06 #189
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_67763570
Ik blijf nog liever m'n hele leven alleen dan dat ik een relatie op Internet moet gaan zoeken.
pi_72773698
Ik weet dat het oud is, maar ik móét hier gewoon gepost hebben!
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:21:27 #191
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_72773909
Komt dit weer in myAT bovendrijven.
Misschien moet ik Chantal weer eens afstoffen
pi_72775077
Goed topic!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72775434
mensen die relatie sites nodig hebben
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72830956
quote:
Komt dit weer in myAT bovendrijven.
Misschien moet ik Chantal weer eens afstoffen

????
UITGESCHREVEN
pi_72831531
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:36 schreef picardmike het volgende:

[..]

????
Is het inmiddels al gelukt?
pi_72831874
quote:
Is het inmiddels al gelukt?

Wat?
UITGESCHREVEN
pi_72832634
quote:
VOOR JE ZOMAAR EEN HARTJE / REACTIE STUURT DOE EERST EVEN DE MOEITE DIT TE LEZEN!!

Wat ik te bieden heb:
- Ben extreem trouw
- Ik kan mijn liefde naar iemand goed uiten
- Ben erg romantisch (WINTER: kaarsjes aan, verwarming hoog, lekker samen op de bank / bed met een dekentje om). (ZOMER: lekker hapje en drankje op mijn mooie balkon, kaarsen en fakkels aan, lekker kletsen, of enkel genieten van elkaars aanwezigheid. Naakt zwemmen in een prachtig stukje natuur.)
- Ik heb geen bindingsangst
- Ga er graag op uit: Sauna, de natuur in, stukje autorijden, terrasje pakken.
- Ik verzorg een man graag: lekker koken, het gezellig maken.

Slechte eigenschappen van mezelf:
- Ongeduldig
- Soms drijf ik mijn zin teveel door
- Kijk de kat bij mensen die ik niet ken te lang uit de boom
- (Als je hier van een slechte eigenschap kan spreken) Niet extreem sociaal, geen 20 vrienden en 80 kennissen die op mijn verjaardag komen. Ik vier dit liever met mijn vriend en familie maar een paar goede vrienden zijn altijd welkom.

Wat ik van een man verwacht:
- Dat hij tijd voor me maakt.
- Geen half werk, het is nu tijd een echte relatie te starten en te investeren.
- Dat hij van dieren houdt ( heb zelf een grote hond, 2 katten en een konijn)
- Dat hij geen bindingsangst heeft en er snel aan toe is een stap verder te gaan. (uiteindelijke doel: Samenwonen, kindjes krijgen en alles wat daarbij hoort) Een kinderwens is dus ook belangrijk
- Je mag best wat pit hebben daar ik zelf ook een pittige tante ben.
- Je zult toch echt een beetje in de buurt moeten wonen, omdat ik niet in het bezit ben van een auto / rijbewijs.
- Ik ben zelf erg romantisch ingesteld en verwacht dit dus wel een beetje van een man terug.
- Leeftijden en uiterlijk zeggen mij niets, klikt het dan klikt het.

Waar ik absoluut niet naar opzoek ben:
- Een kroeg typ die hele weekenden gaat stappen met een grote groep vrienden
- Iemand die er nog niet aan toe is zich echt te binden
- Een extreem dominante man die zijn zin doordrijft, mijn motto is water bij de wijn doen.
- Iemand die bang is om vies te worden, en te nette kleding aan heeft. (haren van de dieren, samen de natuur in)

Spreekt mijn advertentie je nu nog steeds aan reageer met een leuke mail. Misschien tot snel .
Hahaha, hoe kun je jezelf tegenspreken ..

Wel grappig om te zien hoe mensen kunnen reageren op een profiel .. Kanschloosch
  donderdag 17 september 2009 @ 12:39:27 #198
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72836121
Die domme grapjes ook in die mailtjes

Priceless
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_72838670
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:55 schreef picardmike het volgende:

[..]

gast
  donderdag 17 september 2009 @ 14:11:22 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72838798
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef DrowningMan het volgende:

[..]

gast
Pas op met wat je zegt tegen deze casanova, want als je reactie hem niet aanstaat ben je een stalker.

Gedumpt door een slet!
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')