abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72774988
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef babipangang het volgende:

[..]

ook interesse in dat wijffie dan? dan hoop ik dat je het beter aanpakt als TS
nope wil me alleen niet schuldig voel voor deze breuk, want ze horen bij elkaar want het is ware liefde.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:55:41 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72775031
Sorry TS.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:58:09 #53
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72775115
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar altijd nog vele malen minder opdringerig dan het direct in haar telefoon zetten en haar nummer jatten
true, true.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef elcastel het volgende:
Je nummer achterlaten opdringerig ? Jezus kan dan niks meer tegenwoordig ?
Dat je nou net dat woordje 'ongevraagd' niet meeneemt, want daar ging het nou net zo'n beetje om.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_72775179
Dus als ik het goed snap:

TS heeft sexdate met mevrouw X, vertrekt nadat hij klaar is, zet kansloos zijn nummer in haar telefoon, spreekt opnieuw af, neukt haar weer en wil weer afspreken, TS word afgepist, TS nu boehoe.

1. Je hebt je redelijk bij haar opgedrongen door in haar telefoon gegaan, terwijl je haar helemaal niet kent. Daarna het afspreken is wel redelijk over the top als het puur om de sex bij jullie ging. Daar moet je het ook bijhouden.

2. Ik moest lachen dat TS trots op zn sexprestaties is doordat ze zijn naam 3x riep. Weet je zeker dat ze niet iets riep van: Oh TS, wat doe je nou? (verwijzing naar de flodders...)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72775229
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Wat gaan jullie er serieus op in zeg.
Jij niet gelukkig zie ik.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_72775230
Via internet mensen leren kennen !
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')ĦĦĦ
kansloos om een kat te "nemen"
pi_72775321
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Garisson72 het volgende:
Dat je nou net dat woordje 'ongevraagd' niet meeneemt, want daar ging het nou net zo'n beetje om.
Ja ik zie de hele nuance niet kennelijk, ik zou zeker niet vragen of ik mijn nummer zal opschrijven als mevrouw loopt te zaniken dat ik naar huis moet, onderbroek of geen onderborek. Then again, ik word nooit weggestuurd natuurlijk.
.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_72775345
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef elcastel het volgende:

[..]

Jij niet gelukkig zie ik.
Het leven bestaat gelukkig uit pieken en dalen. Mijn pieken en dalen zijn van een wat andere orde dan die van TS, maar toch kan ik zijn opdringerige reactie maar met moeite serieus nemen...en ik ben niet de enige geloof ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72775362
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Airlocker het volgende:
Via internet mensen leren kennen !
is the bomB, he vrind.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:09:27 #60
94676 Garisson72
pi_72775512
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef elcastel het volgende:
Ja ik zie de hele nuance niet kennelijk, ik zou zeker niet vragen of ik mijn nummer zal opschrijven als mevrouw loopt te zaniken dat ik naar huis moet, onderbroek of geen onderborek.
O, ik zag het eigenlijk helemaal los van TS' kwestie, dus meer in het algemeen. My bad.
On topic heb je helemaal gelijk.
quote:
Then again, ik word nooit weggestuurd natuurlijk.
.
Nee zeg, stel je voor.
pi_72775698
quote:
4 keer sex gehad, en maar 3 keer je naam uit geroepen. ik denk dat ze met haar gedachte toen al bij een ander zat.

p.s in welke regio woont ze.
In de bollenstreek, maar ik hou haar tussen mijn vrienden een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.

En voor diegene die vindt dat ik het op papier had moeten schrijven: Waar vindt ik zo snel een stukje papier in een vreemd huis???!!
UITGESCHREVEN
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:16:06 #62
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72775749
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef picardmike het volgende:

[..]

In de bollenstreek, maar ik hou haar tussen mijn vrienden een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.
in de bollenstreek wonen wel meer psychische dames.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:17:53 #63
94676 Garisson72
pi_72775812
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef picardmike het volgende:
maar ik hou haar tussen mijn vrienden
Zal ze fijn vinden ja.
quote:
een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.
En daarna kan dit topic wel als doorgeefluik dienen.
pi_72776009
quote:
En daarna kan dit topic wel als doorgeefluik dienen.
Dan mag schenkstroop eerst van mij.
UITGESCHREVEN
pi_72776335
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Het leven bestaat gelukkig uit pieken en dalen. Mijn pieken en dalen zijn van een wat andere orde dan die van TS, maar toch kan ik zijn opdringerige reactie maar met moeite serieus nemen...en ik ben niet de enige geloof ik.
Als ik je samenvatting van net lees dan ga jij er serieuzer op in dan ik en daar doelde ik net al op, maar gezellig dat je er nogmaals op ingaat.
pi_72776519
vraag: Ts ben je verliefd op haar, voel je wat voor haar???
pi_72776624
http://www.nu.nl/achterkl(...)ks-met-model-25.html
quote:
Leeftijdsloos

Volgens Paay was de seks eenmalig. "De volgende dag kreeg ik nog sms'jes van die jongen, maar die heb ik niet beantwoord. Het was leeftijdsloos, naamloos. Het heeft verder helemaal niets betekend, maar wow!"
pi_72776718
en er is weer een haox ontmaskerd
pi_72777061
quote:
vraag: Ts ben je verliefd op haar, voel je wat voor haar???
Ik ben verliefd op alle vrouwen, maar ze is niet specialer ofzo. Dus eigenlijk nee.

Als je seks heb denk je meteen weer weg dit is de laatste keer maar na een week ga je twijfelen en neig je toch weer naar de simpelste oplossing te zoeken.

[ Bericht 26% gewijzigd door picardmike op 15-09-2009 19:51:30 ]
UITGESCHREVEN
pi_72777469
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik ben verliefd op alle vrouwen, maar ze is niet specialer ofzo. Dus eigenlijk nee.

Als je seks heb denk je meteen weer weg dit is de laatste keer maar na een week ga je twijfelen en neig je toch weer naar de simpelste oplossing te zoeken.
dus met andere woorden (ondanks ze een slet is, in jouw woorden) neukt ze lekker. en omdat je een goed hart heb deel je het met je fok buddy's.

ik zie al een nieuwe meet aankomen, Ts
pi_72779318
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dan mag schenkstroop eerst van mij.
Dat vind ik dan wel weer klasse van je.
pi_72779345
Mijn eerste reactie was: HUH!?
Als jij iemand die zomaar met een ander naar bed gaat een slet noemt, ben je er zelf ook eentje, denk ik zo. Verder moet je haar vooral niet beter leren kennen als je vrienden eroverheen gaan, anders wordt je nog jaloers. Aangezien je nu al stalkgedrag vertoont, lijkt het me niet zo'n goed idee...uhm..dus...
pi_72780843
quote:
Mijn eerste reactie was: HUH!?
Als jij iemand die zomaar met een ander naar bed gaat een slet noemt, ben je er zelf ook eentje, denk ik zo. Verder moet je haar vooral niet beter leren kennen als je vrienden eroverheen gaan, anders wordt je nog jaloers. Aangezien je nu al stalkgedrag vertoont, lijkt het me niet zo'n goed idee...uhm..dus...

Ik snap eigelijk niet waarom iedereen mij beschuldigd van stalkergedrag. Ik denk dat menig man niet midden in de nacht vertrokken was als een vrouw zei dat je beter weg kon gaan.

Ik zeg niet dat iemand die zomaar met een andere naar bed gaat een slet is. Maar als je elke week express naar een andere vent verlangt dan ben je dat wel. Ik wil dan tenminste nog wat opbouwen.

[ Bericht 14% gewijzigd door picardmike op 15-09-2009 21:09:20 ]
UITGESCHREVEN
pi_72780868
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef elcastel het volgende:

[..]

Als ik je samenvatting van net lees dan ga jij er serieuzer op in dan ik en daar doelde ik net al op, maar gezellig dat je er nogmaals op ingaat.
LOL! Maar je hebt gelijk. Waarom ik dat deed, tja...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72781477
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik snap eigelijk niet waarom iedereen mij beschuldigd van stalkergedrag. Ik denk dat menig man niet midden in de nacht vertrokken was als een vrouw zei dat je beter weg kon gaan.
Dat denk ik wel. Wilde je je vastketenen aan haar bed dan?
quote:
Ik zeg niet dat iemand die zomaar met een andere naar bed gaat een slet is. Maar als je elke week express naar een andere vent verlangt dan ben je dat wel. Ik wil dan tenminste nog wat opbouwen.
Iets opbouwen? Nadat je er zo bovenop bent gedoken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')