nope wil me alleen niet schuldig voel voor deze breuk, want ze horen bij elkaar want het is ware liefde.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef babipangang het volgende:
[..]
ook interesse in dat wijffie dan? dan hoop ik dat je het beter aanpakt als TS
true, true.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar altijd nog vele malen minder opdringerig dan het direct in haar telefoon zetten en haar nummer jatten
Dat je nou net dat woordje 'ongevraagd' niet meeneemt, want daar ging het nou net zo'n beetje om.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef elcastel het volgende:
Je nummer achterlaten opdringerig ? Jezus kan dan niks meer tegenwoordig ?
Jij niet gelukkig zie ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Wat gaan jullie er serieus op in zeg.
Ja ik zie de hele nuance niet kennelijk, ik zou zeker niet vragen of ik mijn nummer zal opschrijven als mevrouw loopt te zaniken dat ik naar huis moet, onderbroek of geen onderborek. Then again, ik word nooit weggestuurd natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Garisson72 het volgende:
Dat je nou net dat woordje 'ongevraagd' niet meeneemt, want daar ging het nou net zo'n beetje om.
Het leven bestaat gelukkig uit pieken en dalen.quote:
is the bomB, he vrind.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Airlocker het volgende:
Via internet mensen leren kennen!
O, ik zag het eigenlijk helemaal los van TS' kwestie, dus meer in het algemeen. My bad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef elcastel het volgende:
Ja ik zie de hele nuance niet kennelijk, ik zou zeker niet vragen of ik mijn nummer zal opschrijven als mevrouw loopt te zaniken dat ik naar huis moet, onderbroek of geen onderborek.
Nee zeg, stel je voor.quote:Then again, ik word nooit weggestuurd natuurlijk..
In de bollenstreek, maar ik hou haar tussen mijn vrienden een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.quote:4 keer sex gehad, en maar 3 keer je naam uit geroepen. ik denk dat ze met haar gedachte toen al bij een ander zat.
p.s in welke regio woont ze.
in de bollenstreek wonen wel meer psychische dames.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
In de bollenstreek, maar ik hou haar tussen mijn vrienden een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.
Zal ze fijn vinden ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef picardmike het volgende:
maar ik hou haar tussen mijn vrienden
En daarna kan dit topic wel als doorgeefluik dienen.quote:een andere vriend van mij gaat binnenkort met haar afspreken.
Dan mag schenkstroop eerst van mij.quote:En daarna kan dit topic wel als doorgeefluik dienen.
Als ik je samenvatting van net lees dan ga jij er serieuzer op in dan ik en daar doelde ik net al op, maar gezellig dat je er nogmaals op ingaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Het leven bestaat gelukkig uit pieken en dalen.Mijn pieken en dalen zijn van een wat andere orde dan die van TS, maar toch kan ik zijn opdringerige reactie maar met moeite serieus nemen...en ik ben niet de enige geloof ik.
quote:Leeftijdsloos
Volgens Paay was de seks eenmalig. "De volgende dag kreeg ik nog sms'jes van die jongen, maar die heb ik niet beantwoord. Het was leeftijdsloos, naamloos. Het heeft verder helemaal niets betekend, maar wow!"
Ik ben verliefd op alle vrouwen, maar ze is niet specialer ofzo. Dus eigenlijk nee.quote:vraag: Ts ben je verliefd op haar, voel je wat voor haar???
dus met andere woorden (ondanks ze een slet is, in jouw woorden) neukt ze lekker. en omdat je een goed hart heb deel je het met je fok buddy's.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op alle vrouwen, maar ze is niet specialer ofzo. Dus eigenlijk nee.
Als je seks heb denk je meteen weer weg dit is de laatste keer maar na een week ga je twijfelen en neig je toch weer naar de simpelste oplossing te zoeken.
Dat vind ik dan wel weer klasse van je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dan mag schenkstroop eerst van mij.
quote:Mijn eerste reactie was: HUH!?
Als jij iemand die zomaar met een ander naar bed gaat een slet noemt, ben je er zelf ook eentje, denk ik zo. Verder moet je haar vooral niet beter leren kennen als je vrienden eroverheen gaan, anders wordt je nog jaloers. Aangezien je nu al stalkgedrag vertoont, lijkt het me niet zo'n goed idee...uhm..dus...
LOL!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als ik je samenvatting van net lees dan ga jij er serieuzer op in dan ik en daar doelde ik net al op, maar gezellig dat je er nogmaals op ingaat.
Dat denk ik wel. Wilde je je vastketenen aan haar bed dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik snap eigelijk niet waarom iedereen mij beschuldigd van stalkergedrag. Ik denk dat menig man niet midden in de nacht vertrokken was als een vrouw zei dat je beter weg kon gaan.
Iets opbouwen? Nadat je er zo bovenop bent gedoken?quote:Ik zeg niet dat iemand die zomaar met een andere naar bed gaat een slet is. Maar als je elke week express naar een andere vent verlangt dan ben je dat wel. Ik wil dan tenminste nog wat opbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |