quote:Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Trouwens ik heb het idee dat de vrouwtjes die hier reageren er ook wel pap van lusten ,vertel wat zijn jullie ervaringen!
Gotta write this down. Vrouwen willen seks zo kort mogelijk houden. Ik wist dat niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes,
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
Een commandoboy draagt toch geen ondergoed?
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes,
29jr en veel mijn leeftijd genoten die veel dames hebben gehad zijn het met mij eens.quote:Hoe oud was jij ook alweer?
Gozer, of je bent niet goed bij je hoofd (mijn excuses voor deze harde omschrijving), of je loopt gewoon iedereen voor de grap te fokken op het fok! forum.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes, nou ik doe daar niet meer aan mee en loop niet zomaar weg bij iemand met wie ik seks heb. Als jij zo bent dan ben je gewoon onverandwoordelijk. Vraag de volgende keer maar aan een vrouw hoeveel vriendjes ze heeft gehad, je ziet altijd aan ze dat ze er bewust een paar vergeten. Maar jij bent ook commandoboy, gewoon weglopen vind je normaal.
Euh? Je hebt mij geen kritiek zien leveren?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:22 schreef picardmike het volgende:
Catbert perfecte minnaar, na schenkstroop mag jij ok.Je legt alles verkeerd uit en negatief, ik hoef helemaal niks bij mezelf te zoeken want ik ben instaat om kritiek te leveren en dat heb ik jouw nog geen enkele keer zien doen hier op het forum.
Jij bent echt redelijk bizarquote:Je bent het zelfs nog nooit eens geweest met iemand die kritiek leverde. Je zit onder de plak en daarom ben je commandoboy. Ik kan pas weer met je praten als je losgeweekt bent.
Deze leeftijdsgenoot die 'veel' dames heeft gehad vindt je een rukkerquote:Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef picardmike het volgende:
29jr en veel mijn leeftijd genoten die veel dames hebben gehad zijn het met mij eens.
Waarmee helpen???quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef picardmike het volgende:
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen. Zoals ik aan het begin zei, omdat ik kritiek had heeft ze het kontakt verbroken. Ik verbaas me erover dat iedereen hier dat gedrag maar normaal vind en mij niet eens aanmoedigd mij overtehalen om haar te helpen. Inplaatst daarvan word er een beetje leven en laten leven mentaliteit op nagehouden.
Ach gozer, raak je ze zo snel weer kwijt?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:28 schreef Catbert het volgende:
Deze leeftijdsgenoot die 'veel' dames heeft gehad vindt je een rukker
nee hiermee breek je pottenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Who died and made you Mother Theresa?
En ik kan gelukkig nog wel een potje breken.quote:
Zeg, rukker. Als een vrouw alleen seks wil is dat haar goed recht. Het is niet aan jou te bepalen dat dat "ongewenst" of wat dan ook is. Nogal hypochriet om te stellen dat kerels dat wel zouden mogen, maar vrouwen niet. In welk jaar leef jij zegquote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef picardmike het volgende:
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen.
Minder snel dan de TS kennelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Goldfoxx het volgende:
Ach gozer, raak je ze zo snel weer kwijt?
quote:Deze leeftijdsgenoot die 'veel' dames heeft gehad vindt je een rukker
Wie ben jij om te vinden dat haar gedrag goed is? En waarom heb jij gelijk?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef picardmike het volgende:
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen. Zoals ik aan het begin zei, omdat ik kritiek had heeft ze het kontakt verbroken. Ik verbaas me erover dat iedereen hier dat gedrag maar normaal vind en mij niet eens aanmoedigd mij overtehalen om haar te helpen. Inplaatst daarvan word er een beetje leven en laten leven mentaliteit op nagehouden.
Als ik een vrouw was zou ik me schamen voor dit soort vrouwen, maar het tegendeel komt hier naar voren,strange!
Tja, als je uitgeluld bent ga je maar op de man spelen hequote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef picardmike het volgende:
Catbert gozert die iedere dag inlogt zou je inplaats van elke dag hier kijken en doen alsof je perfect bent ook niet eens wat leuks doen!
Jij bent hier diegene die overkomt alsof hij totaal niet begrijpen wat vrouwen willen. Jij denkt dat je dat weet ja. Dat is te merken aan je posts dat je gewoon aannames doet voor andere. "Ze komt nooit buiten, dus moet ze zich wel vervelen dus moet ik haar helpen"quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij snapt echt helemaal niks van vrouwen he! Ze proberen seks altijd zo kort mogelijk te houden omdat ze het willen verbergen voor toekomstige vriendjes, nou ik doe daar niet meer aan mee en loop niet zomaar weg bij iemand met wie ik seks heb. Als jij zo bent dan ben je gewoon onverandwoordelijk. Vraag de volgende keer maar aan een vrouw hoeveel vriendjes ze heeft gehad, je ziet altijd aan ze dat ze er bewust een paar vergeten. Maar jij bent ook commandoboy, gewoon weglopen vind je normaal.
Wáár de fuk haal jij de overtuiging nou vandaan dat je iemand die je nauwelijks kent van jouw kritiek moet gaan voorzien?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef picardmike het volgende:
Goldfoxx natuurlijk weet ik wel dat ze alleen zin had om te neuken alleen mag ik haar niet overhalen om zulk gedrag niet meer te vertonen.
Dit is waarschijnlijk het meest geniale van dit oh zo geniale verhaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:36 schreef picardmike het volgende:
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen. Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?
Ik had via internet heel makkelijk een afspraak met een dame om een keertje gezellig langs te komen. Kom ik daar aan om 23.00 s'nachts en ik begroet haar begon ze ineens heel wild te worden en ze wou meteen seks. Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op. We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap. Opeens haalde ik mijn arm weg en zei ze tegen me " ga maar naar huis". Ik ben toen midden in de nacht vertrokken, maar ik vond het een beetje lullig, want we kenden elkaar voor de rest niet. Dus ik pakte terwijl ze sliep haar telefoon en zette mijn nummer erin en belde mezelf ermee. De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks. Ik dacht misschien is het wel zo'n zakenvrouw met een druk leven. Maar ze gaf al wel te kennen dat ze veel mannen had gehad misschien had ik toen moeten stoppen. Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt. Zegt ze dat ze niet kan werken omdat ze een stoornis heeft en daarbij kwam ze ook nooit het huis uit. Ik geloofde er eigenlijk weinig van aan de ene kant want hoe kan je nou 3 werkloos zijn en je niet enorm vervelen? Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis. En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens. Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.
Ik snap er helemaal niks van hoe kan een slet je nou dumpen?
Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
Ben nog steeds erg benieuwd inderdaad hoe je iemand toevalling op MSN tegenkomt. "Goh buurman, ik hier?"quote:Op woensdag 16 september 2009 15:44 schreef reetveter het volgende:
Dit is waarschijnlijk het meest geniale van dit oh zo geniale verhaal
Heb je een punt in maar je brengt geen nuance aan. vrouwen kunnen namelijk kinderen krijgen en dienen dus voorzichtiger met hun lichaam om te gaan. En vrouwen moeten dan ook niet doen alsof ze mannen alles kunnen maken als ze gelijk zijn. Kortom als ik haar telefoonnummer heb en ze is er niet van gediend kan ze dat op een normale mannelijke manier oplossen en niet op een protectieve manier. Jij geeft wel heel erg veel voordeel aan 1 kant. En ik ben niet uitgelult, ik vind je gewoon een meeloper en kritiekloos (alleen op mensen die kritiek hebben dan)quote:Zeg, rukker. Als een vrouw alleen seks wil is dat haar goed recht. Het is niet aan jou te bepalen dat dat "ongewenst" of wat dan ook is. Nogal hypochriet om te stellen dat kerels dat wel zouden mogen, maar vrouwen niet. In welk jaar leef jij zeg
Ik vind dit trouwens het meest brijante!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:36 schreef picardmike het volgende:
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen. Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?
Ik had via internet heel makkelijk een afspraak met een dame om een keertje gezellig langs te komen. Kom ik daar aan om 23.00 s'nachts en ik begroet haar begon ze ineens heel wild te worden en ze wou meteen seks. Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op. We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap. Opeens haalde ik mijn arm weg en zei ze tegen me " ga maar naar huis". Ik ben toen midden in de nacht vertrokken, maar ik vond het een beetje lullig, want we kenden elkaar voor de rest niet. Dus ik pakte terwijl ze sliep haar telefoon en zette mijn nummer erin en belde mezelf ermee. De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks. Ik dacht misschien is het wel zo'n zakenvrouw met een druk leven. Maar ze gaf al wel te kennen dat ze veel mannen had gehad misschien had ik toen moeten stoppen. Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt. Zegt ze dat ze niet kan werken omdat ze een stoornis heeft en daarbij kwam ze ook nooit het huis uit. Ik geloofde er eigenlijk weinig van aan de ene kant want hoe kan je nou 3 werkloos zijn en je niet enorm vervelen? Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis. En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens. Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.
Ik snap er helemaal niks van hoe kan een slet je nou dumpen?
Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
Eens met deze flapdrol. Vooral meiden die je zo ineens kan tegenkomen op msn moeten hun eigen lichaam meer respecterenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb je een punt in maar je brengt geen nuance aan. vrouwen kunnen namelijk kinderen krijgen en dienen dus voorzichtiger met hun lichaam om te gaan. En vrouwen moeten dan ook niet doen alsof ze mannen alles kunnen maken als ze gelijk zijn. Kortom als ik haar telefoonnummer heb en ze is er niet van gediend kan ze dat op een normale mannelijke manier oplossen en niet op een protectieve manier. Jij geeft wel heel erg veel voordeel aan 1 kant. En ik ben niet uitgelult, ik vind je gewoon een meeloper en kritiekloos (alleen op mensen die kritiek hebben dan)
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef picardmike het volgende:
vrouwen kunnen namelijk kinderen krijgen en dienen dus voorzichtiger met hun lichaam om te gaan.
Er bestaat zo iets als anticonceptie kerelquote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef picardmike het volgende:
Heb je een punt in maar je brengt geen nuance aan. vrouwen kunnen namelijk kinderen krijgen en dienen dus voorzichtiger met hun lichaam om te gaan. En vrouwen moeten dan ook niet doen alsof ze mannen alles kunnen maken als ze gelijk zijn.
WTF? Je was een neukertje. Jij gaat bij haar om uitleg vragen op een manier die gewoon irritant is. Je gedraagt je naar haar toe (3 keer bellen) net zo irritant als naar die meid die je nog even ging vragen waarom ze je gebelokkeerd had. Een normale kerel was het al lang duidelijk geweest dat 't gewoon om de seks ging.quote:Kortom als ik haar telefoonnummer heb en ze is er niet van gediend kan ze dat op een normale mannelijke manier oplossen en niet op een protectieve manier.
Als jij de "je post op Fok" kaart gaat spelen: dat is gewoon kansloos en een zwaktebod. Je post hier zelf net zo goed.quote:Jij geeft wel heel erg veel voordeel aan 1 kant. En ik ben niet uitgelult, ik vind je gewoon een meeloper en kritiekloos (alleen op mensen die kritiek hebben dan)
Ach, het is of een troll of een enorme nutcase. Je weet het hier nooit dus ik ga, voor m'n eigen plezier, maar uit van optie Bquote:Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef solaire het volgende:
ssssttt
ignorance aan het werk hier!
Sjongejongequote:Eens met deze flapdrol. Vooral meiden die je zo ineens kan tegenkomen op msn moeten hun eigen lichaam meer respecteren .
Juist. Iedereen is tenslotte een kloon van Danny. Of yvonne.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef Catbert het volgende:
Ach, het is of een troll of een enorme nutcase. Je weet het hier nooit dus ik ga, voor m'n eigen plezier, maar uit van optie B
Ik sta nu ook online maar ik heb echt geen behoefte om nu tegen iemand te praten hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Sjongejonge![]()
Is het nu weer niet goed dat ik haar toevallig tegenkwam op msn? Ik heb bewust om haar msn-adres gevraagd omdat ik wat afstand wou nemen en eerst normaal wat dingen wou bespreken. Ja en dan log je in en dan zie je bekende staan en daar ga je dan mee praten. capisch?
Zo is dat, het is gigantisch vermakelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ach, het is of een troll of een enorme nutcase. Je weet het hier nooit dus ik ga, voor m'n eigen plezier, maar uit van optie B
Niks toevalligs aan dus. En het is "Capiche?"quote:Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef picardmike het volgende:
Is het nu weer niet goed dat ik haar toevallig tegenkwam op msn? Ik heb bewust om haar msn-adres gevraagd omdat ik wat afstand wou nemen en eerst normaal wat dingen wou bespreken. Ja en dan log je in en dan zie je bekende staan en daar ga je dan mee praten. capisch?
Het is inderdaad zeer vermakelijk leesvoer.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, hij regelt vrouwen door ze in de file aan te staren. Misschien dat ik daarom zo misluk, dat doe ik nooitquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef tonja het volgende:
Het is inderdaad zeer vermakelijk leesvoer.
Hier nog zo'n pareltje:
Wat doet een versierpoging slagen?
Maar die standvastige mening weerhield je niet om erop te duiken toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb je een punt in maar je brengt geen nuance aan. vrouwen kunnen namelijk kinderen krijgen en dienen dus voorzichtiger met hun lichaam om te gaan. En vrouwen moeten dan ook niet doen alsof ze mannen alles kunnen maken als ze gelijk zijn. Kortom als ik haar telefoonnummer heb en ze is er niet van gediend kan ze dat op een normale mannelijke manier oplossen en niet op een protectieve manier. Jij geeft wel heel erg veel voordeel aan 1 kant. En ik ben niet uitgelult, ik vind je gewoon een meeloper en kritiekloos (alleen op mensen die kritiek hebben dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |