abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72222891
Je moet niet krampachtig gaan 'flirten om het flirten'. Gewoon beginnen met oogcontact dat is niet zo moeilijk.

En als je haar wil aanspreken, doe het dan een beetje vrijblijvend. Zodat ze niet het idee krijgt dat je iets van haar wil.
pi_72224141
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:01 schreef XDo het volgende:
Zelfvertrouwen; wat er ook gebeurt
Dat dus. En sowieso altijd blijven lachen. Bij mij doet een beetje alcohol al wonderen.
pi_72228720
Als je een vrouw versiert moet je er altijd rekening mee houden dat je concurrencie heb, een vrouw voor jezelf winnen dat lukt nooit. Die hoop heb ik onlangs opgegeven, ik dacht onlangs dat ik er 1 met mijn geweldige genotsknots nog op andere gedachte kon brengen, ik dus denken dat ik het goed gedaan heb mag ik 2 seconden later een eitje gaan bakken alsof er niks gebeurt is. Tja vrouwen de gedachte eraan is leuker dan de werkelijkheid. Probeer een vrouw maar is nat te houden tijdens de seks.

Ook al heb je een vriendin dan kan je haar nog niet winnen omdat vrouwen erg ingesteld zijn naar de buitenwereld. Kortom om een vrouw te versieren moet je indruk maken op haar buitenwereld.

En flirten... dat helpt echt niet, ik ben altijd dol op flirten en als ik in file sta is dat het eerst wat ik doe, maar ik heb en ken niemand die er ooit iemand een relatie aan heeft overgehouden. Het gaat altijd om het kontaktpunt die met een positieve instelling moet beginnnen.

En als je last heb van zenuwen bij vrouwen moet je gewoon zo nu en dan kontakt met ze zoeken dan gaat het vanzelf over. 9 van de 10 gesprekken met vrouwen door mannen eindigen toch nergens. Omdat vrouwen al snel dingen afhouden, wat je het beste kan doen is zo rustig mogelijk werken aan een volgende afspraak, dan weet je vanzelf hoe je het de volgende keer sneller kan doen.

[ Bericht 19% gewijzigd door picardmike op 28-08-2009 13:55:30 ]
UITGESCHREVEN
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:39:13 #54
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_72234865
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:34 schreef picardmike het volgende:
Als je een vrouw versiert moet je er altijd rekening mee houden dat je concurrencie heb, een vrouw voor jezelf winnen dat lukt nooit. Die hoop heb ik onlangs opgegeven, ik dacht onlangs dat ik er 1 met mijn geweldige genotsknots nog op andere gedachte kon brengen, ik dus denken dat ik het goed gedaan heb mag ik 2 seconden later een eitje gaan bakken alsof er niks gebeurt is. Tja vrouwen de gedachte eraan is leuker dan de werkelijkheid. Probeer een vrouw maar is nat te houden tijdens de seks.

Ook al heb je een vriendin dan kan je haar nog niet winnen omdat vrouwen erg ingesteld zijn naar de buitenwereld. Kortom om een vrouw te versieren moet je indruk maken op haar buitenwereld.

En flirten... dat helpt echt niet, ik ben altijd dol op flirten en als ik in file sta is dat het eerst wat ik doe, maar ik heb en ken niemand die er ooit iemand een relatie aan heeft overgehouden. Het gaat altijd om het kontaktpunt die met een positieve instelling moet beginnnen.

En als je last heb van zenuwen bij vrouwen moet je gewoon zo nu en dan kontakt met ze zoeken dan gaat het vanzelf over. 9 van de 10 gesprekken met vrouwen door mannen eindigen toch nergens. Omdat vrouwen al snel dingen afhouden, wat je het beste kan doen is zo rustig mogelijk werken aan een volgende afspraak, dan weet je vanzelf hoe je het de volgende keer sneller kan doen.
Dus jij bent die mafketel die als een bezetene vrouwen aan zit te staren
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_72235575
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:10 schreef Chai het volgende:
Je moet niet krampachtig gaan 'flirten om het flirten'. Gewoon beginnen met oogcontact dat is niet zo moeilijk.

En als je haar wil aanspreken, doe het dan een beetje vrijblijvend. Zodat ze niet het idee krijgt dat je iets van haar wil.
Dat kan voor sommige juist heel moeilijk zijn.. sterker nog in veel gevallen kijken mensen elkaar niet eens aan als ze praten
Suzy Creamcheese what's got into you ¿?¿
pi_72236652
quote:
Dus jij bent die mafketel die als een bezetene vrouwen aan zit te staren
Nee man fileflirten dat is volksport nummer 1!

Kijken,wegkijken weer kijken muziekje opzetten bewegingen maken. Non-verbaal aandacht trekken. Meestal als je heen en weer kijkt trek je al genoeg aandacht en als een vrouw dan terugkijkt snel je hoofd de andere kant wenden zodat ze gaat twijfelen of je wel echt gekeken heb en dan steeds verder gaan. Is ook goed voor je zelfvertrouwen.
UITGESCHREVEN
pi_72236732
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Kijken,wegkijken weer kijken muziekje opzetten bewegingen maken. Non-verbaal aandacht trekken. Meestal als je heen en weer kijkt trek je al genoeg aandacht en als een vrouw dan terugkijkt snel je hoofd de andere kant wenden zodat ze gaat twijfelen of je wel echt gekeken heb en dan steeds verder gaan. Is ook goed voor je zelfvertrouwen.
Ik kijk sws iemand aan als diegene mij aankijkt. Ongeacht of ik diegene aantrekkelijk vind.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:44:03 #58
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_72236734
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Je bent nog irritanter dan de file zelf, schat ik.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_72237104
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef dushigirly het volgende:
Vooral jezelf blijven en dan merk je vanzelf of er chemie is of niet.
Heel cliché ja, maar het klot niet. Beide partijen proberen zich toch van hun beste kant te laten zien (er van uitgaande dat er intresse is in de ander, natuurlijk). 'S avonds, thuis komend van een drukke werk/school dag gedragen ze zich héél anders.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_72237652
quote:
Ik kijk sws iemand aan als diegene mij aankijkt. Ongeacht of ik diegene aantrekkelijk vind.
Ja dat is waar maar dat is ook pas stap 1 van het fileflirten(aandacht trekken), stap 2 is reakties opwekken op een non-verbale manier, wat doe je bijvoorbeeld als iemand plots naar je kijkt (die je allang 100jr gezien heeft) en dan ineens naar je glimlacht. Weet jij veel waarom die dat doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 28-08-2009 18:22:57 ]
UITGESCHREVEN
pi_72237842
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar dat is ook pas stap 1 van het fileflirten(aandacht trekken), stap 2 is reakties opwekken op een non-verbale manier, wat doe je bijvoorbeeld als iemand plots naar je kijkt (die je allang 100jr gezien heeft) en dan ineens naar je glimlacht.
Ik moet ook lachen als iemand de hele tijd achterlijk zit te staren.
pi_72237936
quote:
Ik moet ook lachen als iemand de hele tijd achterlijk zit te staren.
Dat is juist de kunst van het fileflirten je weet niet of ik zit te staren of nou elke keer naar je kijk. Daarom ook belangrijk af en toe tijdens het flirten mensen achter diegene te kijken om te checken of diegene de aandacht op zichzelf wil vestigen. Bij flirten gaat het er juist om wie dat als eerste doorlaat schemeren.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:40:30 #63
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_72238238

De auto van picardmike
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_72240189
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:34 schreef picardmike het volgende:
Tja vrouwen de gedachte eraan is leuker dan de werkelijkheid. Probeer een vrouw maar is nat te houden tijdens de seks.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:32:52 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72245517
http://www.masterflirt.nl/

Een maat van me is heilig van dat boek overtuigd, heb em alleen nog nooit met een chick gezien .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:23:39 #66
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72250052
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef fathank het volgende:

Een maat van me is heilig van dat boek overtuigd, heb em alleen nog nooit met een chick gezien .
Ken ook twee mensen die allerlei films kijken over vrouwen versieren, maar nooit met een vrouw praten he
pi_72250115
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef fathank het volgende:

Dat soort gasten ken ik ook! Geweldig Juist dat soort methodes zijn allemaal gedoemd om te falen. Want op die manier forceer je veel te veel. Ik weet zelf ook nog wel dat toen ik voor het eerst uitging ik ook met mn bek vol tanden stond, met een relaxtere houding kom je veel verder om versierpogingen te laten slagen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72250445
Volgens mij weet een meisje al op de eerste oogopslag of je interessant voor haar bent of niet. Je moet het gewoon niet te lullig aanpakken en hopen dat ze je knap genoeg vind. Misschien bot maar versier pogingen zijn sowieso vrij doorzichtig.
pi_72253095
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Had iemand dit Archimedes maar bijgebracht.
Doet Leids cynisme ook nog slagen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')