Dat dus. En sowieso altijd blijven lachen. Bij mij doet een beetje alcohol al wonderen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:01 schreef XDo het volgende:
Zelfvertrouwen; wat er ook gebeurt
Dus jij bent die mafketel die als een bezetene vrouwen aan zit te starenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:34 schreef picardmike het volgende:
Als je een vrouw versiert moet je er altijd rekening mee houden dat je concurrencie heb, een vrouw voor jezelf winnen dat lukt nooit. Die hoop heb ik onlangs opgegeven, ik dacht onlangs dat ik er 1 met mijn geweldige genotsknots nog op andere gedachte kon brengen, ik dus denken dat ik het goed gedaan heb mag ik 2 seconden later een eitje gaan bakken alsof er niks gebeurt is. Tja vrouwen de gedachte eraan is leuker dan de werkelijkheid. Probeer een vrouw maar is nat te houden tijdens de seks.
Ook al heb je een vriendin dan kan je haar nog niet winnen omdat vrouwen erg ingesteld zijn naar de buitenwereld. Kortom om een vrouw te versieren moet je indruk maken op haar buitenwereld.
En flirten... dat helpt echt niet, ik ben altijd dol op flirten en als ik in file sta is dat het eerst wat ik doe, maar ik heb en ken niemand die er ooit iemand een relatie aan heeft overgehouden. Het gaat altijd om het kontaktpunt die met een positieve instelling moet beginnnen.
En als je last heb van zenuwen bij vrouwen moet je gewoon zo nu en dan kontakt met ze zoeken dan gaat het vanzelf over. 9 van de 10 gesprekken met vrouwen door mannen eindigen toch nergens. Omdat vrouwen al snel dingen afhouden, wat je het beste kan doen is zo rustig mogelijk werken aan een volgende afspraak, dan weet je vanzelf hoe je het de volgende keer sneller kan doen.
Dat kan voor sommige juist heel moeilijk zijn.. sterker nog in veel gevallen kijken mensen elkaar niet eens aan als ze pratenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:10 schreef Chai het volgende:
Je moet niet krampachtig gaan 'flirten om het flirten'. Gewoon beginnen met oogcontact dat is niet zo moeilijk.
En als je haar wil aanspreken, doe het dan een beetje vrijblijvend. Zodat ze niet het idee krijgt dat je iets van haar wil.
Nee man fileflirten dat is volksport nummer 1!quote:Dus jij bent die mafketel die als een bezetene vrouwen aan zit te staren
Ik kijk sws iemand aan als diegene mij aankijkt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee man fileflirten dat is volksport nummer 1!
Kijken,wegkijken weer kijken muziekje opzetten bewegingen maken. Non-verbaal aandacht trekken. Meestal als je heen en weer kijkt trek je al genoeg aandacht en als een vrouw dan terugkijkt snel je hoofd de andere kant wenden zodat ze gaat twijfelen of je wel echt gekeken heb en dan steeds verder gaan. Is ook goed voor je zelfvertrouwen.
Je bent nog irritanter dan de file zelf, schat ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee man fileflirten dat is volksport nummer 1!
Kijken,wegkijken weer kijken muziekje opzetten bewegingen maken. Non-verbaal aandacht trekken. Meestal als je heen en weer kijkt trek je al genoeg aandacht en als een vrouw dan terugkijkt snel je hoofd de andere kant wenden zodat ze gaat twijfelen of je wel echt gekeken heb en dan steeds verder gaan. Is ook goed voor je zelfvertrouwen.
Heel cliché ja, maar het klot niet. Beide partijen proberen zich toch van hun beste kant te laten zien (er van uitgaande dat er intresse is in de ander, natuurlijk). 'S avonds, thuis komend van een drukke werk/school dag gedragen ze zich héél anders.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef dushigirly het volgende:
Vooral jezelf blijven en dan merk je vanzelf of er chemie is of niet.
Ja dat is waar maar dat is ook pas stap 1 van het fileflirten(aandacht trekken), stap 2 is reakties opwekken op een non-verbale manier, wat doe je bijvoorbeeld als iemand plots naar je kijkt (die je allang 100jr gezien heeft) en dan ineens naar je glimlacht. Weet jij veel waarom die dat doet.quote:Ik kijk sws iemand aan als diegene mij aankijkt. Ongeacht of ik diegene aantrekkelijk vind.
Ik moet ook lachen als iemand de hele tijd achterlijk zit te staren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar dat is ook pas stap 1 van het fileflirten(aandacht trekken), stap 2 is reakties opwekken op een non-verbale manier, wat doe je bijvoorbeeld als iemand plots naar je kijkt (die je allang 100jr gezien heeft) en dan ineens naar je glimlacht.
Dat is juist de kunst van het fileflirten je weet niet of ik zit te staren of nou elke keer naar je kijk. Daarom ook belangrijk af en toe tijdens het flirten mensen achter diegene te kijken om te checken of diegene de aandacht op zichzelf wil vestigen. Bij flirten gaat het er juist om wie dat als eerste doorlaat schemeren.quote:Ik moet ook lachen als iemand de hele tijd achterlijk zit te staren.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:34 schreef picardmike het volgende:
Tja vrouwen de gedachte eraan is leuker dan de werkelijkheid. Probeer een vrouw maar is nat te houden tijdens de seks.
Ken ook twee mensen die allerlei films kijken over vrouwen versieren, maar nooit met een vrouw praten hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef fathank het volgende:
http://www.masterflirt.nl/
Een maat van me is heilig van dat boek overtuigd, heb em alleen nog nooit met een chick gezien.
Dat soort gasten ken ik ook! Geweldigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef fathank het volgende:
http://www.masterflirt.nl/
Een maat van me is heilig van dat boek overtuigd, heb em alleen nog nooit met een chick gezien.
Doet Leids cynisme ook nog slagen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Had iemand dit Archimedes maar bijgebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |