quote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Myraela het volgende:
Als KLB'ers in PUB gaan, kom ik hier wel.
NOESSquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Myraela het volgende:
En je hoeft maar één keer in een "hihi, koddige bui" de TT van deze SC veranderen en zo je modrechten misbruiken, of ik maak gehakt van je en ik achtervolg je in PUB en bespot je in FB tot je aftreedt. Begrepen!quote:
Ja, vast.quote:Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
NOESS
Jij bent toch zo weggepest.
Ach wat, ze volgt nu al alle colleges op tijd en is altijd op tijd wakker.quote:Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef Maisnon het volgende:
Nou BT, ik wens je veel succes
Het is allemaal harstikke goed te doen, moderaten, er gaat alleen wel meer tijd in zitten dan je denkt
Kijk eens wie we daar hebbenquote:
Maar hier weet je het tenminste.quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wel als ik zeg dat meer dan 50% hier pedo is.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach wat, ze volgt nu al alle colleges op tijd en is altijd op tijd wakker.
Daar heb je een goed puntquote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hier weet je het tenminste.
Die oude gasten die nog steeds in PUB posten, dat is pas eng.
Boeiend. Als dat zo is, dan komt ze er vanzelf wel achter...quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Maisnon het volgende:
[..], nouja, het is wel wat je zegt, 't is niet even ideaal te combineren met studeren altijd.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (CHALLENGE ACCEPTED!)
/
Bravebart is 24/26 oid.quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hier weet je het tenminste.
Die oude gasten die nog steeds in PUB posten, dat is pas eng.
Dankjewelquote:Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef Maisnon het volgende:
Nou BT, ik wens je veel succes
Het is allemaal harstikke goed te doen, moderaten, er gaat alleen wel meer tijd in zitten dan je denkt
quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (CHALLENGE ACCEPTED!)
/
Godverdekanker wat heb ik al weer zin in volgende weekquote:
Doe 's niet zo lief en bezig echte modtaal.quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel! Ooh en jongens niet zo stom in PUB doen nu, dan haten ze me bij voorbaat al!
Dat verdien je.quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel! Ooh en jongens niet zo stom in PUB doen nu, dan haten ze me bij voorbaat al!
quote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdekanker wat heb ik al weer zin in volgende week
Een "This image or video has been moved or deleted"-plaatje van Photobucket? Inderdaad, uiterst apart.quote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
Valt me nog mee dat dit nog niet gepost is:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan ze het bestquote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Oh, je kan gewoon nu al zien dat dat ook geheid mis gaat met Bt
Hij doet het hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Een "This image or video has been moved or deleted"-plaatje van Photobucket? Inderdaad, uiterst apart.
Nou doet 'ie het wel.quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Een "This image or video has been moved or deleted"-plaatje van Photobucket? Inderdaad, uiterst apart.
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk goed gaat komen!quote:
ONZ in z'n hoogtijdagen. Meeeen, dat was soms kut.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef IQM het volgende:
[..]
ONZ in z'n hoogtijdagen. Meeeen, dat was soms kut.
Whehe, mother-mother (MILF) was toen ook een tijdje mod, maar die bleef 's nachts op om alle bagger te verwijderen. Zij was by far de liefste (en naïefste) mod EVER.
![]()
Dat verhaal.quote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef IQM het volgende:
[..]
ONZ in z'n hoogtijdagen. Meeeen, dat was soms kut.
Whehe, mother-mother (MILF) was toen ook een tijdje mod, maar die bleef 's nachts op om alle bagger te verwijderen. Zij was by far de liefste (en naïefste) mod EVER.
![]()
Whihi.quote:
Echt, hè!quote:
Verzoek indienen voor een ander kleurtje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
Het kleurtje past niet bij m'n UI. suggesties?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
Vraag het lekker in je eigen SC.quote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vraag het lekker in je eigen SC.
Ik vond die avatar van Kb. er altijd wel mooi bij passen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
Neem een ander kleurtje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vraag het lekker in je eigen SC.
Let eens op je PI gebruik.quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verzoek indienen voor een ander kleurtje.
Je eigen tiet als UI.quote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond die avatar van Kb. er altijd wel mooi bij passen.
Hij voelde zich dan ook heel vrouwelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond die avatar van Kb. er altijd wel mooi bij passen.
Nu blijkt dat kb. een kerel is; inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom BT even feliciteren met het feit dat ze de eerste mod is die ik zou gevenPlus je kleurtje matcht je UI
Meest beruchte carrièrequote:
Vind jequote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom BT even feliciteren met het feit dat ze de eerste mod is die ik zou gevenPlus je kleurtje matcht je UI
Ik denk dat ik haar wel magquote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
Bt mod.![]()
![]()
Die tessa van benelux next top model![]()
![]()
![]()
![]()
Mij ontgaat niets, althans weinig.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
Sowieso dat debiele mondje weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is té vol van zichzelf, net als die negerin.quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar wel mag
Nog even een paar afleveringen meer zien om een duidelijk oordeel te kunnen vellen.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
Sowieso dat debiele mondje weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nee? En je vraagt je niet af waarom je kastdeur altijd op een kier staat?quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mij ontgaat niets, althans weinig.
O, dat vodn ik van die Belg met dat raar gevormde hoofdquote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze is té vol van zichzelf, net als die negerin.
Gaat dit nog steeds over Bt als mod?quote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze is té vol van zichzelf, net als die negerin.
Benelux next top modelquote:Op maandag 14 september 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over Bt als mod?
Als muziek kanker had...quote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef Dqod het volgende:
Zij is me dr eentje zeg
(Aan het einde)
1000 manieren om in het slipje van een meisje te komen # 31: Maak haar mod op je forum.quote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef remlof het volgende:
Zoals jullie wellicht bekend is, is er wat controverse ontstaan over de identiteit van Krentenbol., wat ons in overleg heeft doen besluiten om naar een vervangende PUB-mod op zoek te gaan.
En die hebben we gevonden in... (insert drumroll):
Breathtaking
We wensen haar veel plezier en succes in het modden van Puber- & Tienertalk
Bedankt dat je de tijd neemt om mensen op hun fouten te wijzen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mij ontgaat niets, althans weinig.
Lees nog ff terug..quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als muziek kanker had...
[..]
1000 manieren om in het slipje van een meisje te komen # 31: Maak haar mod op je forum.
Een combi!quote:Op maandag 14 september 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
BT wat voor een soort User Icon wil jeeen mooie of een leuke
quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ik heb er speciaal Photoshop voor opgestart!
Alsof ik daar zin in heb.quote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lees nog ff terug..
Het ging niet om de muziek
NOOIT.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit gaat denk de PUB FB worden.
Noesquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Myraela het volgende:
Lees nog ff terug, het ging niet om de muziekquote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof ik daar zin in heb.
Ik snap niet dat dat soort "muziek" populair kan zijn.
ZH..quote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof ik daar zin in heb.
Ik snap niet dat dat soort "muziek" populair kan zijn.
Dank jequote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lees nog ff terug, het ging niet om de muziek
No wayquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:57 schreef Godtje het volgende:
Ik was Donna helemaal vergeten!![]()
Die wilde stoppen met modden omdat ze er zo moe van werd. Na navraag bleek dat ze gewoon de hele nacht wakker bleef om alle bagger te sluiten.![]()
Iets te enthousiast.
NEEHEE, het is godverdomme ook maar gewoon een opmerking van mij.quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lees nog ff terug, het ging niet om de muziek
Ik verdenk remlof daar serieus van.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als muziek kanker had...
[..]
1000 manieren om in het slipje van een meisje te komen # 31: Maak haar mod op je forum.
Ik luisterde er niet naar.quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NEEHEE, het is godverdomme ook maar gewoon een opmerking van mij.
Zo van "Dat mensen daar naar kunnen luisteren", ongeacht of jullie dat nou zijn of die 538paupers.
Jaaahaaaa!!!!111quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
ZH..
Het ging niet om de muziek..
Het ging me om wat ze deed aan t einde van die clip
Daarbij: Ik vind haar muziek dus ook zuigen
Nja, haar akoestische nummers klinken nog enigszins ok
Ik ook niet, want ik had m'n geluid uitgezetquote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luisterde er niet naar.
Haten is verlaten. Jeweetz zo gaat die shit in the ghetto van FOK.quote:
Okquote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaaahaaaa!!!!111
Ik snap het ook wel maar het was een opmerking, van sodeju.
Ik heb namelijk nog ooit eerder herrie van haar gehoord.
Om het zo maar even te zeggen.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik dcaht altijd dat je een PUBer was.
Ik dus ook. Zo van "heeeheheh, dan mag je bij mij thuis op de modkamer komen, heeeehehehe".quote:
Dank je wel.quote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luisterde er niet naar.
Heldje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar Skylark. heeft mij laten inzien dat de PUB kansloos is.
Ja, eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe hier maar stoer tussen je KLB-mensjes.![]()
Maar eigenlijk he...
quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik had m'n geluid uitgezet
quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
Remlof heeft mijn topic gesloten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Open er een Topic over.quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
Remlof heeft mijn topic gesloten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan om aandacht vragen in de PUB.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe hier maar stoer tussen je KLB-mensjes.![]()
Maar eigenlijk he...
Echt niet wollah. *box*quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef jordeeeh het volgende:
Myraela laat zich niet dissen Mozy.
Ze nakt je waar je bij staat.
Geen dank.quote:
Remlof is eng. En bijkans veertig.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dus ook. Zo van "heeeheheh, dan mag je bij mij thuis op de modkamer komen, heeeehehehe".
Eigenlijk is het best een onschuldig klein jongetje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk?
KOM OP, NIET STOPPEN NU HET NET SPANNEND AAN HET WORDEN IS
Whut?quote:
Dat was me een cliffhanger zeg!quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best een onschuldig klein jongetje.
Ja.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat zegt ze altijd in de PUBSC als ze een shot aandacht nodig heeft.
Alsof ik dat ooit gezegd heb.quote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beter dan om aandacht vragen in de PUB.
"Mijn string zit binnenstebuiten."
Zo'n vraag moet je opbouwen met een wingman.quote:
Haaaaaaaaaave you met IQM?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga die quote nu echt niet meer opzoeken.
quote:
Nee, en als je het zoek moet je bij Smijn of h2k ofzo zoeken, want ik was het niet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga die quote nu echt niet meer opzoeken.
Teveel. De ganse SC zit weer een beetje terug in het oude tempo.quote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef Fascination het volgende:
Damn, wat heb ik allemaal gemist.
Nee, ik wilde alleen mijn Google-skills etaleren. Maar goed, je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn prammende prangende vraag.quote:
Originele vraag!quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou men altijd originele vragen moeten stellen?
Ze slikt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vroeg tenminste niet of ze slikt
Dat vind ik een originele vraag IQMquote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. En Bt mod van PUB.quote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Teveel. De ganse SC zit weer een beetje terug in het oude tempo.
Omdat ze zelf niets kunne bedenken.quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Rem, grijp eens in bij de PUB SC.quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Van welk subforum zou jij mod willen zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. En Bt mod van PUB.![]()
![]()
Hopelijk geeft ze die pubers wat taallesjes.
Alsof ik in haar mond wil komen! Gewoon tussen en over de tieten!quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit jij in KLB?quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik een originele vraag IQM
Die van haar vriendin zijn groter als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik in haar mond wil komen! Gewoon tussen en over de tieten!
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die van haar vriendin zijn groter als ik mij niet vergis.
Zal ik dan wel een zak over me kop doen? Dan hindert dat je ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik in haar mond wil komen! Gewoon tussen en over de tieten!
En ik maar denken dat je een oplettend oog had.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die van haar vriendin zijn groter als ik mij niet vergis.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. En Bt mod van PUB.![]()
![]()
Hopelijk geeft ze die pubers wat taallesjes.
Het word steeds beter.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal ik dan wel een zak over me kop doen? Dan hindert dat je ook niet.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent wel een makkelijkequote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt KLB mij wel het leukst dan. Jij dan?quote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van welk subforum zou jij mod willen zijn?
Neequote:
Joah, ook denk ik.quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt KLB mij wel het leukst dan. Jij dan?
Vervang ff haar avatar met die van Bt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Lakitu het volgende:
Myrela of hoe je ook mag heten, ik zou je niet geven en wil je dan ook verzoeken je te begeven naar PUB.
Sorry, ik zag het niet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
Dat zie je verkeerd
Fopje.. Ja
P.s.. Ik zei net al hoi tegen je..
Overheen gelezen?
vraag moeder langs te komen bij vriend, maar haar vriend vindt het te ver rijden en wil eigenlijk niet.quote:
Boos op vriend? Schuppe!quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vraag moeder langs te komen bij vriend, maar haar vriend vindt het te ver rijden en wil eigenlijk niet.
Zoiets.
Ik vermaak me prima hier.quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Lakitu het volgende:
Myrela of hoe je ook mag heten, ik zou je niet geven en wil je dan ook verzoeken je te begeven naar PUB.
Die had ze goed weggestoken op die foto samen met haar vriendin.quote:
Hoiquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Lakitu het volgende:
Amateur Fotoshootsquote:
Modden buiten je subforum, ban!quote:
Mother-mother-waardige opmerking.quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik dacht dat als ik uit deze SC zou gaan dat de rest wel zou volgen, maar nee!
Ik niet. Ben ook nooit zo'n hamsterfan geweest eigenlijk.quote:
Was puur om te testen of de camera mij wel aankon.quote:
Nja, als het nou zomaar was, maar het is voor speciale gelegenheid en 3 mnd vantevoren dat ik het vraagquote:
Dat zijn geen leuke foto's.quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ze nou een leuke foto wil hebben?
Van waar moeten ze komen? Engeland?quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja, als het nou zomaar was, maar het is voor speciale gelegenheid en 3 mnd vantevoren dat ik het vraag
Das gewoon niet zo leuk.
Nee, we komen niet, want is te ver.
We gaan wel elk jaar naar Engeland en uren rijden om een paar hoofdkussens op te halen.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben even CSI kijken en hoppa, BT is mod.
Nou nou nou zeg.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
Was ik net even naar de AH werden er 4 jongens van een jaar of 12 in jurken meegenomen door een stel agenten. Hoe typisch.
De PUB is een aanslag aan het plannen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
Was ik net even naar de AH werden er 4 jongens van een jaar of 12 in jurken meegenomen door een stel agenten. Hoe typisch.
Nee, het is voor hen anderhalf uur rijden en ZIJ zijn degenen die uren gaan rijden om hoofdkussens op te halen en rijden ook elk jaar naar Engeland.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Van waar moeten ze komen? Engeland?
Tsja, je kan moeilijk verwachten dat omdat jij iets wél doet anderen het dan ook maar doen, hè...
Ik vind dat niet echt typisch.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
Dragqueens.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
Doe eens niet zo negatief.quote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was puur om te testen of de camera mij wel aankon.
Alleen echte kwaliteit camera's overleven mijn hoofd.
MAAK HET NOU NIET KAPOT. MOKKEL.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
Het volgende bericht kon niet worden bezorgd omdat je het maximaal toegestane aantal berichten per minuut hebt overschreden. Probeer het later nog eens.
WTF IS THIS SHIT?!
Internet heeft een foute uitwerking op de jeugd, 12 jaar en dan al met travestie bezig houden.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
Het volgende bericht kon niet worden bezorgd omdat je het maximaal toegestane aantal berichten per minuut hebt overschreden. Probeer het later nog eens.
WTF IS THIS SHIT?!
Ik kon Ilse ook niet bereiken op msn.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
WTF IS THIS SHIT?!
Ik had ze gisteren gewoon moeten aanrijden, he?quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
Best sad allemaal: jongens met een camera die gelijk denken dat ze een fotograaf zijn en meisjes die bij zo'n jongen foto's hebben laten maken die denken dat ze model zijn.
Dat zal je leren.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
WTF IS THIS SHIT?!
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
WTF IS THIS SHIT?!
quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
Best sad allemaal: jongens met een camera die gelijk denken dat ze een fotograaf zijn en meisjes die bij zo'n jongen foto's hebben laten maken die denken dat ze model zijn.
Vooral als het een volwassen man is met een studio.quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
"Fotoshoot" foto's op Hyves.quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
Bijvoorbeeld. Toen ik de AH uitliep stonden ze voor het busje, ze zullen er dus wel weer met een waarschuwing vanaf komen. En dat terwijl ik wel een boete krijg voor drinken in mijn eigen straat.quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ze gisteren gewoon moeten aanrijden, he?
SNAPPEN JULLIE ZE LIJKT OP EEN HAMSTER IMOquote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet. Ben ook nooit zo'n hamsterfan geweest eigenlijk.
Waarom moet je iedereen beledigen op zijn/haar uiterlijk?quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SNAPPEN JULLIE ZE LIJKT OP EEN HAMSTER IMO![]()
![]()
![]()
STFU, kneus.quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huilieeeeeeee, je weet dat het niet mag.quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Toen ik de AH uitliep stonden ze voor het busje, ze zullen er dus wel weer met een waarschuwing vanaf komen. En dat terwijl ik wel een boete krijg voor drinken in mijn eigen straat.
Hij is onzeker over zichzelf, kan niet anders.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet je iedereen beledigen op zijn/haar uiterlijk?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
GELUKKIG HEBBEN WE JOU MET JE 300MM-LENS!1!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
quote:
Daarom een brown paper bag over je biertje!quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Toen ik de AH uitliep stonden ze voor het busje, ze zullen er dus wel weer met een waarschuwing vanaf komen. En dat terwijl ik wel een boete krijg voor drinken in mijn eigen straat.
Ik heb "The Bro Code" besteld.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot je 'm uitbrengt.
Meestal zijn dat van die mannen waar de buurt over 3 jaar van zegt dat het zo'n rustige man was.quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral als het een volwassen man is met een studio.
Echt sad ja.
Precies!quote:
Is dit reclame?quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
GELUKKIG HEBBEN WE JOU MET JE 300MM-LENS!1!!!!!!!!!!!!!!!
Dan moet ie lekker naar een praatgroep gaan.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is onzeker over zichzelf, kan niet anders.
Mwehe. Beetje chloor en bleek lost dat wel op.quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ...
en toen ging ik dus zo mijn waterkoker schoonmaken met azijn, want aanslag.
Nu kan ik hem nog niet gebruiken, want de azijnlucht komt je tegemoet.
Wat een stinkspul zeg...
Word? Ik ken hem niet anders.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Desunoto het volgende:
Lakitu nu word je een beetje vervelend.
Is dit niet... ?quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet ie lekker naar een praatgroep gaan.
Whehe.quote:
quote:
Ah.. de huisman spreektquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mwehe. Beetje chloor en bleek lost dat wel op.
Ik wil 'm ook!quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een paar maanden.Toen nog via een Engelse site besteld.
Jij wel, poppekontje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook!Kan het via bol?
IK heb geen creditcard gedoe.
Vind ik grappigquote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet je iedereen beledigen op zijn/haar uiterlijk?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat die 2 middeltjes niet zo graag samen gaan?
Same.quote:
Nou....!quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe schat jij mij in?
Laat maar
Ik heb een pdfje ervan, zit er ook aan te denken om te bestellenquote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Haat me maar dan.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook, mits ze mij haar cupmaat vertelt. Mag ook via PM.
Ze is de slechtste niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Same.
Al dan niet om te geven, maar gewoon t karakter.
Mijn oma had een het een keer gedaan in ieder geval, zo in de wc.quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe schat jij mij in?
Laat maar
Maar ik doe geen modelfotografie.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
GELUKKIG HEBBEN WE JOU MET JE 300MM-LENS!1!!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar ik ging alleen maar even een paar meisjes ophalen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daarom een brown paper bag over je biertje!
Ik heb hem besteld van die site die in het HIMYMtopic staat. Ik wacht nu alleen wel al ruim een week.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Bol.com heeft hem ook ja.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook!Kan het via bol?
IK heb geen creditcard gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |