quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (CHALLENGE ACCEPTED!)
/
Bravebart is 24/26 oid.quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hier weet je het tenminste.
Die oude gasten die nog steeds in PUB posten, dat is pas eng.
Dankjewelquote:Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef Maisnon het volgende:
Nou BT, ik wens je veel succes
Het is allemaal harstikke goed te doen, moderaten, er gaat alleen wel meer tijd in zitten dan je denkt
quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (CHALLENGE ACCEPTED!)
/
Godverdekanker wat heb ik al weer zin in volgende weekquote:
Doe 's niet zo lief en bezig echte modtaal.quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel! Ooh en jongens niet zo stom in PUB doen nu, dan haten ze me bij voorbaat al!
Dat verdien je.quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel! Ooh en jongens niet zo stom in PUB doen nu, dan haten ze me bij voorbaat al!
quote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdekanker wat heb ik al weer zin in volgende week
Een "This image or video has been moved or deleted"-plaatje van Photobucket? Inderdaad, uiterst apart.quote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
Valt me nog mee dat dit nog niet gepost is:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan ze het bestquote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Oh, je kan gewoon nu al zien dat dat ook geheid mis gaat met Bt
Hij doet het hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Een "This image or video has been moved or deleted"-plaatje van Photobucket? Inderdaad, uiterst apart.
Nou doet 'ie het wel.quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Een "This image or video has been moved or deleted"-plaatje van Photobucket? Inderdaad, uiterst apart.
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk goed gaat komen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |