Als muziek kanker had...quote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef Dqod het volgende:
Zij is me dr eentje zeg
(Aan het einde)
1000 manieren om in het slipje van een meisje te komen # 31: Maak haar mod op je forum.quote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef remlof het volgende:
Zoals jullie wellicht bekend is, is er wat controverse ontstaan over de identiteit van Krentenbol., wat ons in overleg heeft doen besluiten om naar een vervangende PUB-mod op zoek te gaan.
En die hebben we gevonden in... (insert drumroll):
Breathtaking
We wensen haar veel plezier en succes in het modden van Puber- & Tienertalk
Bedankt dat je de tijd neemt om mensen op hun fouten te wijzen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mij ontgaat niets, althans weinig.
Lees nog ff terug..quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als muziek kanker had...
[..]
1000 manieren om in het slipje van een meisje te komen # 31: Maak haar mod op je forum.
Een combi!quote:Op maandag 14 september 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
BT wat voor een soort User Icon wil jeeen mooie of een leuke
quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ik heb er speciaal Photoshop voor opgestart!
Alsof ik daar zin in heb.quote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lees nog ff terug..
Het ging niet om de muziek
NOOIT.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit gaat denk de PUB FB worden.
Noesquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Myraela het volgende:
Als KLB'ers in PUB gaan, kom ik hier wel.
Lees nog ff terug, het ging niet om de muziekquote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof ik daar zin in heb.
Ik snap niet dat dat soort "muziek" populair kan zijn.
ZH..quote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof ik daar zin in heb.
Ik snap niet dat dat soort "muziek" populair kan zijn.
Dank jequote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lees nog ff terug, het ging niet om de muziek
No wayquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:57 schreef Godtje het volgende:
Ik was Donna helemaal vergeten!![]()
Die wilde stoppen met modden omdat ze er zo moe van werd. Na navraag bleek dat ze gewoon de hele nacht wakker bleef om alle bagger te sluiten.![]()
Iets te enthousiast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |