Als muziek kanker had...quote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef Dqod het volgende:
Zij is me dr eentje zeg
(Aan het einde)
1000 manieren om in het slipje van een meisje te komen # 31: Maak haar mod op je forum.quote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef remlof het volgende:
Zoals jullie wellicht bekend is, is er wat controverse ontstaan over de identiteit van Krentenbol., wat ons in overleg heeft doen besluiten om naar een vervangende PUB-mod op zoek te gaan.
En die hebben we gevonden in... (insert drumroll):
Breathtaking
We wensen haar veel plezier en succes in het modden van Puber- & Tienertalk
Bedankt dat je de tijd neemt om mensen op hun fouten te wijzen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mij ontgaat niets, althans weinig.
Lees nog ff terug..quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als muziek kanker had...
[..]
1000 manieren om in het slipje van een meisje te komen # 31: Maak haar mod op je forum.
Een combi!quote:Op maandag 14 september 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
BT wat voor een soort User Icon wil jeeen mooie of een leuke
quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ik heb er speciaal Photoshop voor opgestart!
Alsof ik daar zin in heb.quote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lees nog ff terug..
Het ging niet om de muziek
NOOIT.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit gaat denk de PUB FB worden.
Noesquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Myraela het volgende:
Als KLB'ers in PUB gaan, kom ik hier wel.
Lees nog ff terug, het ging niet om de muziekquote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof ik daar zin in heb.
Ik snap niet dat dat soort "muziek" populair kan zijn.
ZH..quote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof ik daar zin in heb.
Ik snap niet dat dat soort "muziek" populair kan zijn.
Dank jequote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lees nog ff terug, het ging niet om de muziek
No wayquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:57 schreef Godtje het volgende:
Ik was Donna helemaal vergeten!![]()
Die wilde stoppen met modden omdat ze er zo moe van werd. Na navraag bleek dat ze gewoon de hele nacht wakker bleef om alle bagger te sluiten.![]()
Iets te enthousiast.
NEEHEE, het is godverdomme ook maar gewoon een opmerking van mij.quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lees nog ff terug, het ging niet om de muziek
Ik verdenk remlof daar serieus van.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als muziek kanker had...
[..]
1000 manieren om in het slipje van een meisje te komen # 31: Maak haar mod op je forum.
Ik luisterde er niet naar.quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NEEHEE, het is godverdomme ook maar gewoon een opmerking van mij.
Zo van "Dat mensen daar naar kunnen luisteren", ongeacht of jullie dat nou zijn of die 538paupers.
Jaaahaaaa!!!!111quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
ZH..
Het ging niet om de muziek..
Het ging me om wat ze deed aan t einde van die clip
Daarbij: Ik vind haar muziek dus ook zuigen
Nja, haar akoestische nummers klinken nog enigszins ok
Ik ook niet, want ik had m'n geluid uitgezetquote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luisterde er niet naar.
Haten is verlaten. Jeweetz zo gaat die shit in the ghetto van FOK.quote:
Okquote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaaahaaaa!!!!111
Ik snap het ook wel maar het was een opmerking, van sodeju.
Ik heb namelijk nog ooit eerder herrie van haar gehoord.
Om het zo maar even te zeggen.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik dcaht altijd dat je een PUBer was.
Ik dus ook. Zo van "heeeheheh, dan mag je bij mij thuis op de modkamer komen, heeeehehehe".quote:
Dank je wel.quote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luisterde er niet naar.
Heldje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar Skylark. heeft mij laten inzien dat de PUB kansloos is.
Ja, eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe hier maar stoer tussen je KLB-mensjes.![]()
Maar eigenlijk he...
quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik had m'n geluid uitgezet
quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
Remlof heeft mijn topic gesloten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Open er een Topic over.quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
Remlof heeft mijn topic gesloten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan om aandacht vragen in de PUB.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe hier maar stoer tussen je KLB-mensjes.![]()
Maar eigenlijk he...
Echt niet wollah. *box*quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef jordeeeh het volgende:
Myraela laat zich niet dissen Mozy.
Ze nakt je waar je bij staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |