Hij voelde zich dan ook heel vrouwelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond die avatar van Kb. er altijd wel mooi bij passen.
Nu blijkt dat kb. een kerel is; inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom BT even feliciteren met het feit dat ze de eerste mod is die ik zou gevenPlus je kleurtje matcht je UI
Meest beruchte carrièrequote:
Vind jequote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom BT even feliciteren met het feit dat ze de eerste mod is die ik zou gevenPlus je kleurtje matcht je UI
Ik denk dat ik haar wel magquote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
Bt mod.![]()
![]()
Die tessa van benelux next top model![]()
![]()
![]()
![]()
Mij ontgaat niets, althans weinig.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
Sowieso dat debiele mondje weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is té vol van zichzelf, net als die negerin.quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar wel mag
Nog even een paar afleveringen meer zien om een duidelijk oordeel te kunnen vellen.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
Sowieso dat debiele mondje weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nee? En je vraagt je niet af waarom je kastdeur altijd op een kier staat?quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mij ontgaat niets, althans weinig.
O, dat vodn ik van die Belg met dat raar gevormde hoofdquote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze is té vol van zichzelf, net als die negerin.
Gaat dit nog steeds over Bt als mod?quote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze is té vol van zichzelf, net als die negerin.
Benelux next top modelquote:Op maandag 14 september 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over Bt als mod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |