Nja, als het nou zomaar was, maar het is voor speciale gelegenheid en 3 mnd vantevoren dat ik het vraagquote:
Dat zijn geen leuke foto's.quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ze nou een leuke foto wil hebben?
Van waar moeten ze komen? Engeland?quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja, als het nou zomaar was, maar het is voor speciale gelegenheid en 3 mnd vantevoren dat ik het vraag
Das gewoon niet zo leuk.
Nee, we komen niet, want is te ver.
We gaan wel elk jaar naar Engeland en uren rijden om een paar hoofdkussens op te halen.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben even CSI kijken en hoppa, BT is mod.
Nou nou nou zeg.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
Was ik net even naar de AH werden er 4 jongens van een jaar of 12 in jurken meegenomen door een stel agenten. Hoe typisch.
De PUB is een aanslag aan het plannen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
Was ik net even naar de AH werden er 4 jongens van een jaar of 12 in jurken meegenomen door een stel agenten. Hoe typisch.
Nee, het is voor hen anderhalf uur rijden en ZIJ zijn degenen die uren gaan rijden om hoofdkussens op te halen en rijden ook elk jaar naar Engeland.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Van waar moeten ze komen? Engeland?
Tsja, je kan moeilijk verwachten dat omdat jij iets wél doet anderen het dan ook maar doen, hè...
Ik vind dat niet echt typisch.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
Dragqueens.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
Doe eens niet zo negatief.quote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was puur om te testen of de camera mij wel aankon.
Alleen echte kwaliteit camera's overleven mijn hoofd.
MAAK HET NOU NIET KAPOT. MOKKEL.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
Het volgende bericht kon niet worden bezorgd omdat je het maximaal toegestane aantal berichten per minuut hebt overschreden. Probeer het later nog eens.
WTF IS THIS SHIT?!
Internet heeft een foute uitwerking op de jeugd, 12 jaar en dan al met travestie bezig houden.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
Het volgende bericht kon niet worden bezorgd omdat je het maximaal toegestane aantal berichten per minuut hebt overschreden. Probeer het later nog eens.
WTF IS THIS SHIT?!
Ik kon Ilse ook niet bereiken op msn.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
WTF IS THIS SHIT?!
Ik had ze gisteren gewoon moeten aanrijden, he?quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
Best sad allemaal: jongens met een camera die gelijk denken dat ze een fotograaf zijn en meisjes die bij zo'n jongen foto's hebben laten maken die denken dat ze model zijn.
Dat zal je leren.quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
WTF IS THIS SHIT?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |