Eigenlijk lijkt KLB mij wel het leukst dan. Jij dan?quote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van welk subforum zou jij mod willen zijn?
Neequote:
Joah, ook denk ik.quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt KLB mij wel het leukst dan. Jij dan?
Vervang ff haar avatar met die van Bt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Lakitu het volgende:
Myrela of hoe je ook mag heten, ik zou je niet geven en wil je dan ook verzoeken je te begeven naar PUB.
Sorry, ik zag het niet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
Dat zie je verkeerd
Fopje.. Ja
P.s.. Ik zei net al hoi tegen je..
Overheen gelezen?
vraag moeder langs te komen bij vriend, maar haar vriend vindt het te ver rijden en wil eigenlijk niet.quote:
Boos op vriend? Schuppe!quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vraag moeder langs te komen bij vriend, maar haar vriend vindt het te ver rijden en wil eigenlijk niet.
Zoiets.
Ik vermaak me prima hier.quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Lakitu het volgende:
Myrela of hoe je ook mag heten, ik zou je niet geven en wil je dan ook verzoeken je te begeven naar PUB.
Die had ze goed weggestoken op die foto samen met haar vriendin.quote:
Hoiquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Lakitu het volgende:
Amateur Fotoshootsquote:
Modden buiten je subforum, ban!quote:
Mother-mother-waardige opmerking.quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik dacht dat als ik uit deze SC zou gaan dat de rest wel zou volgen, maar nee!
Ik niet. Ben ook nooit zo'n hamsterfan geweest eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |