Geen dank.quote:
Remlof is eng. En bijkans veertig.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dus ook. Zo van "heeeheheh, dan mag je bij mij thuis op de modkamer komen, heeeehehehe".
Eigenlijk is het best een onschuldig klein jongetje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk?
KOM OP, NIET STOPPEN NU HET NET SPANNEND AAN HET WORDEN IS
Whut?quote:
Dat was me een cliffhanger zeg!quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best een onschuldig klein jongetje.
Ja.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat zegt ze altijd in de PUBSC als ze een shot aandacht nodig heeft.
Alsof ik dat ooit gezegd heb.quote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beter dan om aandacht vragen in de PUB.
"Mijn string zit binnenstebuiten."
Zo'n vraag moet je opbouwen met een wingman.quote:
Haaaaaaaaaave you met IQM?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga die quote nu echt niet meer opzoeken.
quote:
Nee, en als je het zoek moet je bij Smijn of h2k ofzo zoeken, want ik was het niet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga die quote nu echt niet meer opzoeken.
Teveel. De ganse SC zit weer een beetje terug in het oude tempo.quote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef Fascination het volgende:
Damn, wat heb ik allemaal gemist.
Nee, ik wilde alleen mijn Google-skills etaleren. Maar goed, je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn prammende prangende vraag.quote:
Originele vraag!quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou men altijd originele vragen moeten stellen?
Ze slikt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vroeg tenminste niet of ze slikt
Dat vind ik een originele vraag IQMquote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. En Bt mod van PUB.quote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Teveel. De ganse SC zit weer een beetje terug in het oude tempo.
Omdat ze zelf niets kunne bedenken.quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Rem, grijp eens in bij de PUB SC.quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Van welk subforum zou jij mod willen zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. En Bt mod van PUB.![]()
![]()
Hopelijk geeft ze die pubers wat taallesjes.
Alsof ik in haar mond wil komen! Gewoon tussen en over de tieten!quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit jij in KLB?quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik een originele vraag IQM
Die van haar vriendin zijn groter als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik in haar mond wil komen! Gewoon tussen en over de tieten!
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die van haar vriendin zijn groter als ik mij niet vergis.
Zal ik dan wel een zak over me kop doen? Dan hindert dat je ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik in haar mond wil komen! Gewoon tussen en over de tieten!
En ik maar denken dat je een oplettend oog had.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die van haar vriendin zijn groter als ik mij niet vergis.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. En Bt mod van PUB.![]()
![]()
Hopelijk geeft ze die pubers wat taallesjes.
Het word steeds beter.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal ik dan wel een zak over me kop doen? Dan hindert dat je ook niet.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent wel een makkelijkequote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |