toen hadden we het nog wel eens over de problemen in de samenlevingquote:
Van tijd tot tijd is er wel wat kwaliteit hier in de PUB.quote:
jij bent ook wel tof hoorquote:
Ja, zoals integratie en de economische achteruitgang.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen hadden we het nog wel eens over de problemen in de samenleving
Is anders wel heel vervelend!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van tijd tot tijd is er wel wat kwaliteit hier in de PUB.
Maar die zakt tot onder het vriespunt wanneer users komen klagen dat hun string verkeerd om zit.
woepiequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij bent ook wel tof hoor
Idd! kut Marokkanen en te weinig stufiquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zoals integratie en de economische achteruitgang.
doe dan ook geen string aanquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Idd! kut Marokkanen en te weinig stufi
Juistquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Idd! kut Marokkanen en te weinig stufi
nou moet je niet gelijk je nipplssss gaan strelenquote:
Alsof ik dat soort dingen ooit serieus zou melden hier.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Maar dat hoef je niet te melden hier.
Alsof ik ooit een string verkeerd om zou doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof ik dat soort dingen ooit serieus zou melden hier.
Ik bedoelde niet jij in het speciaal. Maar ik vind het nogsteeds een beetje vreemd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof ik dat soort dingen ooit serieus zou melden hier.
Ja dat is het ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet jij in het speciaal. Maar ik vind het nogsteeds een beetje vreemd.
Volgens mij prima.quote:
voor iwe het wil weten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voor iwe het wil weten:Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Die vent heeft dan ook geen leven naast FOK!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:08 schreef Mozy het volgende:
Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum?
Rik staat op #1
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |