Penisbaard en bonje met mensen op hyves... het is niet te geleuvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had ook een tijdje bonje met een zigeunerhoer die dacht dat ze een professioneel model was vanwege zo'n photoshoot.
Dat ene blonde sletje van SexPistol ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had ook een tijdje bonje met een zigeunerhoer die dacht dat ze een professioneel model was vanwege zo'n photoshoot.
Je ziet er inderdaad heel veel jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Wat me vooral opvalt, is dat iedereen tegenwoordig iets met een spiegelreflex doet en fotograaf is.
En ja, ik heb ze in m'n familie
krijgen we straks geld toe van fotografen opdat we hun foto's gebruikenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Wat me vooral opvalt, is dat iedereen tegenwoordig iets met een spiegelreflex doet en fotograaf is.
Nee, de vriendin van een mooiboy die tof filmpjes op zijn youtube had gezet van waar hij ontsnapt aan de politie van Wegmisbruikersquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Dat ene blonde sletje van SexPistol ?
Een spiegelreflexcamera is iets anders dan een foto in de spiegel hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad heel veel ja![]()
En allemaal met een foto van zichzelf in de spiegel en die camera voor hun bakkes
hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef Biogarde het volgende:
En ik wil eraan toevoegen dat ze boos worden wanneer je ze een prutser noemt
Zie je mij dat ergens zeggen dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een spiegelreflexcamera is iets anders dan een foto in de spiegel hoor
Ja idd, hordes "fotografen" en van die 16 jarige chickies die rondlopen met een EOS.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Maar dat doen ze nooit met een dure spiegelreflex, dat hoor je met een telefoon te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens zeggen dan?
Ik zeg enkel dat je hun allemaal een foto van zichzelf in de spiegel ziet maken.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En allemaal met een foto van zichzelf in de spiegel en die camera voor hun bakkes
Whehe ja dat zijn de breezersletjes die dat doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar dat doen ze nooit met een dure spiegelreflex, dat hoor je met een telefoon te doen.
De categorie 16-jarige breezers gebruiken inderdaad de bagger mobiel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar dat doen ze nooit met een dure spiegelreflex, dat hoor je met een telefoon te doen.
Ja, WTFquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:33 schreef Afwazig het volgende:
En dan die eeuwige getuite lippen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |