Dan moet ie lekker naar een praatgroep gaan.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is onzeker over zichzelf, kan niet anders.
Mwehe. Beetje chloor en bleek lost dat wel op.quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ...
en toen ging ik dus zo mijn waterkoker schoonmaken met azijn, want aanslag.
Nu kan ik hem nog niet gebruiken, want de azijnlucht komt je tegemoet.
Wat een stinkspul zeg...
Word? Ik ken hem niet anders.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Desunoto het volgende:
Lakitu nu word je een beetje vervelend.
Is dit niet... ?quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet ie lekker naar een praatgroep gaan.
Whehe.quote:
quote:
Ah.. de huisman spreektquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mwehe. Beetje chloor en bleek lost dat wel op.
Ik wil 'm ook!quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een paar maanden.Toen nog via een Engelse site besteld.
Jij wel, poppekontje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook!Kan het via bol?
IK heb geen creditcard gedoe.
Vind ik grappigquote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet je iedereen beledigen op zijn/haar uiterlijk?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat die 2 middeltjes niet zo graag samen gaan?
Same.quote:
Nou....!quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe schat jij mij in?
Laat maar
Ik heb een pdfje ervan, zit er ook aan te denken om te bestellenquote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Haat me maar dan.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook, mits ze mij haar cupmaat vertelt. Mag ook via PM.
Ze is de slechtste niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Same.
Al dan niet om te geven, maar gewoon t karakter.
Mijn oma had een het een keer gedaan in ieder geval, zo in de wc.quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe schat jij mij in?
Laat maar
Maar ik doe geen modelfotografie.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
GELUKKIG HEBBEN WE JOU MET JE 300MM-LENS!1!!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar ik ging alleen maar even een paar meisjes ophalen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daarom een brown paper bag over je biertje!
Ik heb hem besteld van die site die in het HIMYMtopic staat. Ik wacht nu alleen wel al ruim een week.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Bol.com heeft hem ook ja.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook!Kan het via bol?
IK heb geen creditcard gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |